Vengeance Clan
Üye
- Katılım
- 23 Haz 2022
- Mesajlar
- 4
- Puanları
- 3

Öncelikle merhabalar sevgili Rise Online yöneticileri ve oyuncuları.
Farkında olduğunuzu da düşündüğümüz bir kaç önerimiz olacak oyun hakkında, bunları sadece bireysel SchutzStaffel clanı olarak gözlemleyip yorumlamak yerine bir çok farklı clanın da düşüncesini ve fikrini alarak dile getiriyoruz. Ve ortak fikir olarak önereceğimiz şeyler şunlardır;
1- Oyundaki lag, delay problemi oyunun PvP kısmını büyük ölçüde etkileyen bir durum. Buna çözüm olarak yapılabilecek şeyler muhakkak vardır biz oyuncular olarak siz işi bilenlere akıl vermek tabii ki doğru olmaz. Fakat muhakkak bir çözüm üretilebilir.
2- Damage sınırlandırması bariz var olan bir durum. 65 Cap olduğundan dolayı bu çok mantıklı, örneklendirme yapıyorum clanımdaki itemli warrior 650 damage atarken itemsiz warrior 550 damage atıyor arada uçurum bir fark yok ve bu iyi bir şey. Fakat bu damage sınırlandırmasının aynı şekilde tüm joblara yapılması taraftarıyız. Yan charım 58 level itemsiz light mage, karşı ırka vurduğu damage sadece 44 skilli ile 450-550 arası. Dikkatinizi çekiyorum 58 level ve itemsiz, ayrıca light mage Bir priest olarak değil genel olarak iki ırk olarak müzdarip olduğumuz konu ise şu, magelerin damageleri sınırlandırılmadığı için 7 paper set 8 brench staff alan mageler kalabalık yaratıyor ve pkyı base önlerine sürüyorlar sadece kalabalık faktöründen kaynaklı olarak. Bu durum magelerin ne kadar hoşuna gidiyor bilmiyorum ama bir çok mele ekip pk o noktaya geldiğinde pkdan çıkıp farklı aktivitelerde bulunuyorlar. Bu da pkyı sadece ''Mage & Archer'' pksına çeviriyor.
3- Crystal Fortress ve Blood Valley etkinliklerinde kapasiteyi yükseltemiyorsanız bence kısıtlandırma getirmelisiniz. Tamamen örneklendirme olarak 65 level sınırı ya da +50K Battle Point sınırı gibi.
4- Irk değişimleri 48 saat arayla değil ortalama 30 gün süre ile olmalı en azından oyundaki PvP sistemindeki iki ırk oturana kadar bu süreç değiştirilmemeli.
5- Yapılan güncelleme, patch ve server bakımları aciliyetli durum olmadığı sürece mümkün oldukça sabit gün ve saatte olmalı.
Şu an için fark ettiğimiz ve dikkat ettiğimiz durumlar bunlardan ibarettir. Konuya yorum olarak oyunun PvP sistemini etkileyen tavsiyeleri belirtebilirsiniz.
Bu oyun hepimizin, birlik beraberlik içerisinde destek olup hep birlikte büyüyeceğiz.
Şimdiden teşekkür ediyorum yönetime, herkese keyifli oyunlar diliyoruz.
-SchutzStaffel
Farkında olduğunuzu da düşündüğümüz bir kaç önerimiz olacak oyun hakkında, bunları sadece bireysel SchutzStaffel clanı olarak gözlemleyip yorumlamak yerine bir çok farklı clanın da düşüncesini ve fikrini alarak dile getiriyoruz. Ve ortak fikir olarak önereceğimiz şeyler şunlardır;
1- Oyundaki lag, delay problemi oyunun PvP kısmını büyük ölçüde etkileyen bir durum. Buna çözüm olarak yapılabilecek şeyler muhakkak vardır biz oyuncular olarak siz işi bilenlere akıl vermek tabii ki doğru olmaz. Fakat muhakkak bir çözüm üretilebilir.
2- Damage sınırlandırması bariz var olan bir durum. 65 Cap olduğundan dolayı bu çok mantıklı, örneklendirme yapıyorum clanımdaki itemli warrior 650 damage atarken itemsiz warrior 550 damage atıyor arada uçurum bir fark yok ve bu iyi bir şey. Fakat bu damage sınırlandırmasının aynı şekilde tüm joblara yapılması taraftarıyız. Yan charım 58 level itemsiz light mage, karşı ırka vurduğu damage sadece 44 skilli ile 450-550 arası. Dikkatinizi çekiyorum 58 level ve itemsiz, ayrıca light mage Bir priest olarak değil genel olarak iki ırk olarak müzdarip olduğumuz konu ise şu, magelerin damageleri sınırlandırılmadığı için 7 paper set 8 brench staff alan mageler kalabalık yaratıyor ve pkyı base önlerine sürüyorlar sadece kalabalık faktöründen kaynaklı olarak. Bu durum magelerin ne kadar hoşuna gidiyor bilmiyorum ama bir çok mele ekip pk o noktaya geldiğinde pkdan çıkıp farklı aktivitelerde bulunuyorlar. Bu da pkyı sadece ''Mage & Archer'' pksına çeviriyor.
3- Crystal Fortress ve Blood Valley etkinliklerinde kapasiteyi yükseltemiyorsanız bence kısıtlandırma getirmelisiniz. Tamamen örneklendirme olarak 65 level sınırı ya da +50K Battle Point sınırı gibi.
4- Irk değişimleri 48 saat arayla değil ortalama 30 gün süre ile olmalı en azından oyundaki PvP sistemindeki iki ırk oturana kadar bu süreç değiştirilmemeli.
5- Yapılan güncelleme, patch ve server bakımları aciliyetli durum olmadığı sürece mümkün oldukça sabit gün ve saatte olmalı.
Şu an için fark ettiğimiz ve dikkat ettiğimiz durumlar bunlardan ibarettir. Konuya yorum olarak oyunun PvP sistemini etkileyen tavsiyeleri belirtebilirsiniz.
Bu oyun hepimizin, birlik beraberlik içerisinde destek olup hep birlikte büyüyeceğiz.
Şimdiden teşekkür ediyorum yönetime, herkese keyifli oyunlar diliyoruz.
-SchutzStaffel