Öneri Oyuncu Gözünden Tavsiyeler

Vengeance Clan

Üye
Katılım
23 Haz 2022
Mesajlar
4
Puanları
3
Öncelikle merhabalar sevgili Rise Online yöneticileri ve oyuncuları.

Farkında olduğunuzu da düşündüğümüz bir kaç önerimiz olacak oyun hakkında, bunları sadece bireysel SchutzStaffel clanı olarak gözlemleyip yorumlamak yerine bir çok farklı clanın da düşüncesini ve fikrini alarak dile getiriyoruz. Ve ortak fikir olarak önereceğimiz şeyler şunlardır;

1- Oyundaki lag, delay problemi oyunun PvP kısmını büyük ölçüde etkileyen bir durum. Buna çözüm olarak yapılabilecek şeyler muhakkak vardır biz oyuncular olarak siz işi bilenlere akıl vermek tabii ki doğru olmaz. Fakat muhakkak bir çözüm üretilebilir.

2- Damage sınırlandırması bariz var olan bir durum. 65 Cap olduğundan dolayı bu çok mantıklı, örneklendirme yapıyorum clanımdaki itemli warrior 650 damage atarken itemsiz warrior 550 damage atıyor arada uçurum bir fark yok ve bu iyi bir şey. Fakat bu damage sınırlandırmasının aynı şekilde tüm joblara yapılması taraftarıyız. Yan charım 58 level itemsiz light mage, karşı ırka vurduğu damage sadece 44 skilli ile 450-550 arası. Dikkatinizi çekiyorum 58 level ve itemsiz, ayrıca light mage Bir priest olarak değil genel olarak iki ırk olarak müzdarip olduğumuz konu ise şu, magelerin damageleri sınırlandırılmadığı için 7 paper set 8 brench staff alan mageler kalabalık yaratıyor ve pkyı base önlerine sürüyorlar sadece kalabalık faktöründen kaynaklı olarak. Bu durum magelerin ne kadar hoşuna gidiyor bilmiyorum ama bir çok mele ekip pk o noktaya geldiğinde pkdan çıkıp farklı aktivitelerde bulunuyorlar. Bu da pkyı sadece ''Mage & Archer'' pksına çeviriyor.

3- Crystal Fortress ve Blood Valley etkinliklerinde kapasiteyi yükseltemiyorsanız bence kısıtlandırma getirmelisiniz. Tamamen örneklendirme olarak 65 level sınırı ya da +50K Battle Point sınırı gibi.

4- Irk değişimleri 48 saat arayla değil ortalama 30 gün süre ile olmalı en azından oyundaki PvP sistemindeki iki ırk oturana kadar bu süreç değiştirilmemeli.

5- Yapılan güncelleme, patch ve server bakımları aciliyetli durum olmadığı sürece mümkün oldukça sabit gün ve saatte olmalı.


Şu an için fark ettiğimiz ve dikkat ettiğimiz durumlar bunlardan ibarettir. Konuya yorum olarak oyunun PvP sistemini etkileyen tavsiyeleri belirtebilirsiniz.
Bu oyun hepimizin, birlik beraberlik içerisinde destek olup hep birlikte büyüyeceğiz.
Şimdiden teşekkür ediyorum yönetime, herkese keyifli oyunlar diliyoruz.

-SchutzStaffel
 

Victendiss

Üye
Katılım
28 May 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
Katılıyorum söylediklerine. Mageler, 7-8 party olarak kalabalık oldukları için karşı ırkın kapı önünde bekliyor sürekli. Meleeler olarak cidden rahatsızız. Çok kalabalık oldukları ve itemsiz adamlarla itemli adamların arasında bir pek bir fark olmadığı için. Düşük itemli mageler iyi itemli mageler kadar vuramasın. PK canlansın...
 

xRaw

Üye
Katılım
25 Tem 2022
Mesajlar
31
Puanları
8
Etkinlikler için 65 lvl , yüksek battlepoint istemek kusura bakmayın ama bencillikten başka bir şey değil.
Herkes max. lvl değil, veya alt char. kasan var sırf BV için.
Oyun sizin etrafınızda dönsün istiyorsanız, private PvP server'ınızda başarılar dileriz.
 

PLASSSEBO

Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
46
Puanları
18
Etkinlikler için 65 lvl , yüksek battlepoint istemek kusura bakmayın ama bencillikten başka bir şey değil.
Herkes max. lvl değil, veya alt char. kasan var sırf BV için.
Oyun sizin etrafınızda dönsün istiyorsanız, private PvP server'ınızda başarılar dileriz.
Oyuna yeni başlayan kişileri mağdur etmemek adına aynı eventi 2 farklı saatte yapabilirler ya da -65 level charlar silver chest alabilir gold chest yerine. Bu etkinliğin kalitesini arttırır ve -65 level kişileri en azından 65 level olmak adına ya da +50K battle point kasmak adına teşvik edebilir. Buradaki amacımız yeni başlayanları öldürelim, sürekliliği olanlar yaşasın durumu değil yanlış algılama olmasın.
 

birol2003

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
749
Puanları
63
Premium olmayan karakterlerin pazar kurması ve -20 lvl öncesi chat penceresini kullanamaması bir nebze kalabalık ve yüksek ping olayını ortadan kaldırır.
Günlük etkinliklere hesap başına 1 kez girilebilmesi muhtemelen herkesin etkinliğe girebilmesini sağlar.
Irk değişimi konusunda load/balance yapılması ve sürenin artırılması kesinlikle doğru bir fikir
Karşı ırka ataklarda %50 dmg resurrection gelmesi pk nın ömrünü uzatacaktır şu an assas/okçu mage değilsen hiç keyfi yok, kim kime tek atarsa yaşantısı var.
CF ve BV haritalarında sadece 65 lvl karakterlerin bir arada olduğu odalar olmalı -64 için ayrı odalar olmalı ödülde farklılık haksızlık yaratır ama sadece 65 lerin girdiği bir ortam pvp için daha keyifli olabilir.
Balıkçılıkta dahil tüm craft işlemleri için günlük bir sınır yada bu iş için kullanılan bir kota konulabilir, belirli bir süre geçince kredi artışı kullandıkçada düşüşü olabilir bu sayede oyuncular arası seviye farkı fazla artmaz. Hatta bu olayı premium ile hızlandırabilir yada market aracılığı ile kredi satarsanız row projesi için ek kaynak yaratmış olursunuz.
 

Üstünkısa

Üye
Katılım
20 Tem 2022
Mesajlar
65
Puanları
18
Öncelikle merhabalar sevgili Rise Online yöneticileri ve oyuncuları.

Farkında olduğunuzu da düşündüğümüz bir kaç önerimiz olacak oyun hakkında, bunları sadece bireysel SchutzStaffel clanı olarak gözlemleyip yorumlamak yerine bir çok farklı clanın da düşüncesini ve fikrini alarak dile getiriyoruz. Ve ortak fikir olarak önereceğimiz şeyler şunlardır;

1- Oyundaki lag, delay problemi oyunun PvP kısmını büyük ölçüde etkileyen bir durum. Buna çözüm olarak yapılabilecek şeyler muhakkak vardır biz oyuncular olarak siz işi bilenlere akıl vermek tabii ki doğru olmaz. Fakat muhakkak bir çözüm üretilebilir.

2- Damage sınırlandırması bariz var olan bir durum. 65 Cap olduğundan dolayı bu çok mantıklı, örneklendirme yapıyorum clanımdaki itemli warrior 650 damage atarken itemsiz warrior 550 damage atıyor arada uçurum bir fark yok ve bu iyi bir şey. Fakat bu damage sınırlandırmasının aynı şekilde tüm joblara yapılması taraftarıyız. Yan charım 58 level itemsiz light mage, karşı ırka vurduğu damage sadece 44 skilli ile 450-550 arası. Dikkatinizi çekiyorum 58 level ve itemsiz, ayrıca light mage Bir priest olarak değil genel olarak iki ırk olarak müzdarip olduğumuz konu ise şu, magelerin damageleri sınırlandırılmadığı için 7 paper set 8 brench staff alan mageler kalabalık yaratıyor ve pkyı base önlerine sürüyorlar sadece kalabalık faktöründen kaynaklı olarak. Bu durum magelerin ne kadar hoşuna gidiyor bilmiyorum ama bir çok mele ekip pk o noktaya geldiğinde pkdan çıkıp farklı aktivitelerde bulunuyorlar. Bu da pkyı sadece ''Mage & Archer'' pksına çeviriyor.

3- Crystal Fortress ve Blood Valley etkinliklerinde kapasiteyi yükseltemiyorsanız bence kısıtlandırma getirmelisiniz. Tamamen örneklendirme olarak 65 level sınırı ya da +50K Battle Point sınırı gibi.

4- Irk değişimleri 48 saat arayla değil ortalama 30 gün süre ile olmalı en azından oyundaki PvP sistemindeki iki ırk oturana kadar bu süreç değiştirilmemeli.

5- Yapılan güncelleme, patch ve server bakımları aciliyetli durum olmadığı sürece mümkün oldukça sabit gün ve saatte olmalı.


Şu an için fark ettiğimiz ve dikkat ettiğimiz durumlar bunlardan ibarettir. Konuya yorum olarak oyunun PvP sistemini etkileyen tavsiyeleri belirtebilirsiniz.
Bu oyun hepimizin, birlik beraberlik içerisinde destek olup hep birlikte büyüyeceğiz.
Şimdiden teşekkür ediyorum yönetime, herkese keyifli oyunlar diliyoruz.

-SchutzStaffel
Priestsin mage ye nerf istiyorsun öyle mi arkadaş pişkinliğin bu kadarı olur ayrıca ben 65 level full mp mageyim elimde+7 necro var wariora en fazla vurduğum damage nova ve toz basılı 500 iken nasıl oluyorda light mage (oda nasıl bir job anlamadım mageyi bilmediğin burdan belli) sadece 44 skili ile 550 vurabiliyor? Ufak at da civcivler yesin kardeş
 

PLASSSEBO

Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
46
Puanları
18
Priestsin mage ye nerf istiyorsun öyle mi arkadaş pişkinliğin bu kadarı olur ayrıca ben 65 level full mp mageyim elimde+7 necro var wariora en fazla vurduğum damage nova ve toz basılı 500 iken nasıl oluyorda light mage (oda nasıl bir job anlamadım mageyi bilmediğin burdan belli) sadece 44 skili ile 550 vurabiliyor? Ufak at da civcivler yesin kardeş
Evet hocam bir priestim fakat ben magelerin nerf yemesini istemiyorum çünkü aktif olarak mage oynayıp şu anki metanın ortalama itemlerine sahip olanların vurduğu 600-700 damage beni ve ekibimi rahatsız etmiyor bunlara lafım yok. Benim bahsini geçirdiğim konu sıfır itemle düşük levelle yüksek damage çıkartabilmesi. Yani warriorda itemli de itemsiz de olsan bi noktaya kadar damage çıkartabiliyorsun, fakat magede öyle değil itemsiz mage ciddi anlamda PvP alanını etkileyen bir damage çıkartıyor. Yoksa ortalama üstünde iteme sahip olan mage 1.000 de vursun problem yok ondan amacımız mageyi öldürmek değil. Damage konusunda da bahsettiğim damagei müsait olduğum zaman ekran görüntüsü ile sana ileteceğim hocam. Bu arada benim dediğim o damage genel olarak değil yanlış anlaşılmasın DV haritasında slot kesiminde rogueye vurduğum bir damageti, arkadaştaki itemleri, levelini vs bilmiyorum onun da altını çizeyim öncelikle.
 
Son düzenleme:

Üstünkısa

Üye
Katılım
20 Tem 2022
Mesajlar
65
Puanları
18
Evet hocam bir priestim fakat ben magelerin nerf yemesini istemiyorum çünkü aktif olarak mage oynayıp şu anki metanın ortalama itemlerine sahip olanların vurduğu 600-700 damage beni ve ekibimi rahatsız etmiyor bunlara lafım yok. Benim bahsini geçirdiğim konu sıfır itemle düşük levelle yüksek damage çıkartabilmesi. Yani warriorda itemli de itemsiz de olsan bi noktaya kadar damage çıkartabiliyorsun, fakat magede öyle değil itemsiz mage ciddi anlamda PvP alanını etkileyen bir damage çıkartıyor. Yoksa ortalama üstünde iteme sahip olan mage 1.000 de vursun problem yok ondan amacımız mageyi öldürmek değil. Damage konusunda da bahsettiğim damagei müsait olduğum zaman ekran görüntüsü ile sana ileteceğim hocam. Bu arada benim dediğim o damage genel olarak değil yanlış anlaşılmasın DV haritasında slot kesiminde rogueye vurduğum bir damageti, arkadaştaki itemleri, levelini vs bilmiyorum onun da altını çizeyim öncelikle.
O damageyi 44 skiliyle atması imkansız hocam ben rogue ye novayla 700 800 vuruyorum 44 fire skiliylede 400 civarı ,sen bide wariora düşük levelde o damageyi çıkardı diyorsun mp si de full değil hemde, karşısında mage bile olsa 44 skiliyle o damageyi atamaz
 

PLASSSEBO

Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
46
Puanları
18
O damageyi 44 skiliyle atması imkansız hocam ben rogue ye novayla 700 800 vuruyorum 44 fire skiliylede 400 civarı ,sen bide wariora düşük levelde o damageyi çıkardı diyorsun mp si de full değil hemde, karşısında mage bile olsa 44 skiliyle o damageyi atamaz
Yok dostum warrior demedim, dv haritasında rogueye dedim. Tabii o damageyi yiyen kişi kaç leveldi, ne iteme sahipti vs bilgim yok, dediğim gibi müsait bi anda bunun ekran görüntüsünü paylaşacağım seninle. Tekrardan belirteyim magelerin yüksek bir damagesi var demiyorum, itemli ve itemsiz mage arasında çok düşük bir fark var bu warriorda da var itemli ve itemsiz warrior arasında da 100 damage gibi bir rakam oynuyor. Warrior bu durumdan etkileniyor fakat mage etkilenmiyor itemli mage ile itemsiz mage arasında biraz uçurum fark olması lazım, çünkü 5 gündür mage pksı dönüyor dvde ve görmediğimiz 60-61 level mageler var sırf bu damage olayına dayanarak pk atan ya da atmaya çalışan, tabii bu arkadaşlar da atsınlar pk, oyun sadece EXP,FARM,DUNGEON'dan ibaret değil lakin bu şekilde mage kalabalıklığı meleyi PVP moddan itiyor takdir edersin ki.
 

birol2003

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
749
Puanları
63
Yok dostum warrior demedim, dv haritasında karşı ırka dedim. Tabii o damageyi yiyen kişi kaç leveldi, ne iteme sahipti vs bilgim yok, dediğim gibi müsait bi anda bunun ekran görüntüsünü paylaşacağım seninle. Tekrardan belirteyim magelerin yüksek bir damagesi var demiyorum, itemli ve itemsiz mage arasında çok düşük bir fark var bu warriorda da var itemli ve itemsiz warrior arasında da 100 damage gibi bir rakam oynuyor. Warrior bu durumdan etkileniyor fakat mage etkilenmiyor itemli mage ile itemsiz mage arasında biraz uçurum fark olması lazım, çünkü 5 gündür mage pksı dönüyor dvde ve görmediğimiz 60-61 level mageler var sırf bu damage olayına dayanarak pk atan ya da atmaya çalışan, tabii bu arkadaşlar da atsınlar pk, oyun sadece EXP,FARM,DUNGEON'dan ibaret değil lakin bu şekilde mage kalabalıklığı meleyi PVP moddan itiyor takdir edersin ki.
o zaman napıyoruz hemen mage nerf diye bir konu açıp alayımız orayı pump luyoruz. :p
 

Üstünkısa

Üye
Katılım
20 Tem 2022
Mesajlar
65
Puanları
18
Yok dostum warrior demedim, dv haritasında rogueye dedim. Tabii o damageyi yiyen kişi kaç leveldi, ne iteme sahipti vs bilgim yok, dediğim gibi müsait bi anda bunun ekran görüntüsünü paylaşacağım seninle. Tekrardan belirteyim magelerin yüksek bir damagesi var demiyorum, itemli ve itemsiz mage arasında çok düşük bir fark var bu warriorda da var itemli ve itemsiz warrior arasında da 100 damage gibi bir rakam oynuyor. Warrior bu durumdan etkileniyor fakat mage etkilenmiyor itemli mage ile itemsiz mage arasında biraz uçurum fark olması lazım, çünkü 5 gündür mage pksı dönüyor dvde ve görmediğimiz 60-61 level mageler var sırf bu damage olayına dayanarak pk atan ya da atmaya çalışan, tabii bu arkadaşlar da atsınlar pk, oyun sadece EXP,FARM,DUNGEON'dan ibaret değil lakin bu şekilde mage kalabalıklığı meleyi PVP moddan itiyor takdir edersin ki.
Orası öyle de başka seçenek yokki 20 gb harcayıp item alan int mageyi 10 m harcayıp mp set dizen paper mage keser öyle saçma bir durum var ortada,aynı şey pk da da öyle,itemli magenin işlevi yok oyunda,item statlarına düzenleme gelse emin ol çoğu Mage paper mageyi bırakır zevki yok çünkü nova at bekle mele gelince town at pk lar hep böyle geçiyor bide aynı anda nova atman lazım sabit herşey haliyle çok sıkıcı oluyor
 

PLASSSEBO

Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
46
Puanları
18
o zaman napıyoruz hemen mage nerf diye bir konu açıp alayımız orayı pump luyoruz. :p
Yok yok mage nerf istemiyoruz zaten dediğim gibi ortalama itemli magenin damagei normal, genel bi nerf gelirse mage ölür bu da hoş olmaz. Dikkat edilmesini istediğimiz şey sıfır itemli magelerin itemli magelere göre 100 damage düşük vurması sorunu. Bu fark biraz daha açık olabilir. Bu vesileyle farmer itemsiz mageler de pkda işlev sağlayabilmek adına item dizmeye yönelebilir ve bu da pazarı canlandırabilir. Etki tepki olayı kısacası.
Orası öyle de başka seçenek yokki 20 gb harcayıp item alan int mageyi 10 m harcayıp mp set dizen paper mage keser öyle saçma bir durum var ortada,aynı şey pk da da öyle,itemli magenin işlevi yok oyunda,item statlarına düzenleme gelse emin ol çoğu Mage paper mageyi bırakır zevki yok çünkü nova at bekle mele gelince town at pk lar hep böyle geçiyor bide aynı anda nova atman lazım sabit herşey haliyle çok sıkıcı oluyor
Magenin olayı zaten novanın aynı anda düşmesi kanka, aynı anda nova düşüremeyen teamler sırf PVP'de mage yoğunluğu var mele yok sağa sola nova atarız diyerek yan charlarına giren teamler.
 

PLASSSEBO

Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
46
Puanları
18
Öncelikle merhabalar sevgili Rise Online yöneticileri ve oyuncuları.

Farkında olduğunuzu da düşündüğümüz bir kaç önerimiz olacak oyun hakkında, bunları sadece bireysel SchutzStaffel clanı olarak gözlemleyip yorumlamak yerine bir çok farklı clanın da düşüncesini ve fikrini alarak dile getiriyoruz. Ve ortak fikir olarak önereceğimiz şeyler şunlardır;

1- Oyundaki lag, delay problemi oyunun PvP kısmını büyük ölçüde etkileyen bir durum. Buna çözüm olarak yapılabilecek şeyler muhakkak vardır biz oyuncular olarak siz işi bilenlere akıl vermek tabii ki doğru olmaz. Fakat muhakkak bir çözüm üretilebilir.

2- Damage sınırlandırması bariz var olan bir durum. 65 Cap olduğundan dolayı bu çok mantıklı, örneklendirme yapıyorum clanımdaki itemli warrior 650 damage atarken itemsiz warrior 550 damage atıyor arada uçurum bir fark yok ve bu iyi bir şey. Fakat bu damage sınırlandırmasının aynı şekilde tüm joblara yapılması taraftarıyız. Yan charım 58 level itemsiz light mage, karşı ırka vurduğu damage sadece 44 skilli ile 450-550 arası. Dikkatinizi çekiyorum 58 level ve itemsiz, ayrıca light mage Bir priest olarak değil genel olarak iki ırk olarak müzdarip olduğumuz konu ise şu, magelerin damageleri sınırlandırılmadığı için 7 paper set 8 brench staff alan mageler kalabalık yaratıyor ve pkyı base önlerine sürüyorlar sadece kalabalık faktöründen kaynaklı olarak. Bu durum magelerin ne kadar hoşuna gidiyor bilmiyorum ama bir çok mele ekip pk o noktaya geldiğinde pkdan çıkıp farklı aktivitelerde bulunuyorlar. Bu da pkyı sadece ''Mage & Archer'' pksına çeviriyor.

3- Crystal Fortress ve Blood Valley etkinliklerinde kapasiteyi yükseltemiyorsanız bence kısıtlandırma getirmelisiniz. Tamamen örneklendirme olarak 65 level sınırı ya da +50K Battle Point sınırı gibi.

4- Irk değişimleri 48 saat arayla değil ortalama 30 gün süre ile olmalı en azından oyundaki PvP sistemindeki iki ırk oturana kadar bu süreç değiştirilmemeli.

5- Yapılan güncelleme, patch ve server bakımları aciliyetli durum olmadığı sürece mümkün oldukça sabit gün ve saatte olmalı.


Şu an için fark ettiğimiz ve dikkat ettiğimiz durumlar bunlardan ibarettir. Konuya yorum olarak oyunun PvP sistemini etkileyen tavsiyeleri belirtebilirsiniz.
Bu oyun hepimizin, birlik beraberlik içerisinde destek olup hep birlikte büyüyeceğiz.
Şimdiden teşekkür ediyorum yönetime, herkese keyifli oyunlar diliyoruz.

-SchutzStaffel
Ve bunlara ek olarak farm konusunda değinmek istediğim bir konu da şu. Farm atmak isteyen yeni oyuncular ya mage açıyor ya da str priest. Geniş bir Death Valley haritasına sahibiz. Buralara ekstra yüksek resistli moblar eklenebilir warrior, okçu ve asasların solo farm atabilmesi için. Bu durum da yeni oyuncuyu meleye yönlendirebilir. Şu an bir warrior 1 saat deathlord farmında ortalama 600-700 mana potu harcarken 1 mage saatte ortalama 100-150 harcıyordur. Tamam mmorpg oyunlarda bu her zaman böyle olmuştur, warrior sürekli masraf isteyen bir karakterdir fakat bunun önüne bu oyunla geçilebilir diye düşünüyorum.
 

Inosuke

Üye
Katılım
28 Tem 2022
Mesajlar
2
Puanları
3
Öncelikle merhabalar sevgili Rise Online yöneticileri ve oyuncuları.

Farkında olduğunuzu da düşündüğümüz bir kaç önerimiz olacak oyun hakkında, bunları sadece bireysel SchutzStaffel clanı olarak gözlemleyip yorumlamak yerine bir çok farklı clanın da düşüncesini ve fikrini alarak dile getiriyoruz. Ve ortak fikir olarak önereceğimiz şeyler şunlardır;

1- Oyundaki lag, delay problemi oyunun PvP kısmını büyük ölçüde etkileyen bir durum. Buna çözüm olarak yapılabilecek şeyler muhakkak vardır biz oyuncular olarak siz işi bilenlere akıl vermek tabii ki doğru olmaz. Fakat muhakkak bir çözüm üretilebilir.

2- Damage sınırlandırması bariz var olan bir durum. 65 Cap olduğundan dolayı bu çok mantıklı, örneklendirme yapıyorum clanımdaki itemli warrior 650 damage atarken itemsiz warrior 550 damage atıyor arada uçurum bir fark yok ve bu iyi bir şey. Fakat bu damage sınırlandırmasının aynı şekilde tüm joblara yapılması taraftarıyız. Yan charım 58 level itemsiz light mage, karşı ırka vurduğu damage sadece 44 skilli ile 450-550 arası. Dikkatinizi çekiyorum 58 level ve itemsiz, ayrıca light mage Bir priest olarak değil genel olarak iki ırk olarak müzdarip olduğumuz konu ise şu, magelerin damageleri sınırlandırılmadığı için 7 paper set 8 brench staff alan mageler kalabalık yaratıyor ve pkyı base önlerine sürüyorlar sadece kalabalık faktöründen kaynaklı olarak. Bu durum magelerin ne kadar hoşuna gidiyor bilmiyorum ama bir çok mele ekip pk o noktaya geldiğinde pkdan çıkıp farklı aktivitelerde bulunuyorlar. Bu da pkyı sadece ''Mage & Archer'' pksına çeviriyor.

3- Crystal Fortress ve Blood Valley etkinliklerinde kapasiteyi yükseltemiyorsanız bence kısıtlandırma getirmelisiniz. Tamamen örneklendirme olarak 65 level sınırı ya da +50K Battle Point sınırı gibi.

4- Irk değişimleri 48 saat arayla değil ortalama 30 gün süre ile olmalı en azından oyundaki PvP sistemindeki iki ırk oturana kadar bu süreç değiştirilmemeli.

5- Yapılan güncelleme, patch ve server bakımları aciliyetli durum olmadığı sürece mümkün oldukça sabit gün ve saatte olmalı.


Şu an için fark ettiğimiz ve dikkat ettiğimiz durumlar bunlardan ibarettir. Konuya yorum olarak oyunun PvP sistemini etkileyen tavsiyeleri belirtebilirsiniz.
Bu oyun hepimizin, birlik beraberlik içerisinde destek olup hep birlikte büyüyeceğiz.
Şimdiden teşekkür ediyorum yönetime, herkese keyifli oyunlar diliyoruz.

-SchutzStaffel
+1
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt