MirlivaKenan
Üye
- Katılım
- 26 Nis 2021
- Mesajlar
- 8
- Puanları
- 3

Oyuncuların beklentileri grafiklerden daha çok, oyun mekanikleri ve oynanışın hızlı olmasıyla ilgili, ne kadar düzeltilebilir bilmiyorum ama bu oyunu oynarken itemler knight online, harita silkroad/metin 2, oynanış mekaniklerini ise istanbul kıyamet vakti oyununun bir karışımı olarak gördüm. Yapımcı takımda Sobee studio'dan birileri olduğu gerçekten çok belli oluyor, umarım ikvde yaptığınız hataları burada tekrarlamazsınız, yapıcı bir eleştiri yapmak adına, henüz yolun başında olmanız sebebiyle, en çok yoğunlaşmanız gereken konu, oynanış mekanikleri ve sınıflar arası denge, oyuncular sizden grafik ya da animasyon değil, seri anlaşılır ve kolay yönlendirilebilen bir oynanış ve mekanik istiyor. Yetenek kullanım animasyonları çok uzun, aynı şekilde yaratıkların saldırı ve hareket hızları da bizden daha seri, henüz PVE aşamasında belirgin animasyon ve hız farkları var iken, pvpdeki keşmekeşi hayal bile edemiyorum. Ayriyeten büyücü sınıfının alan yetenekleri "işaretçi"nin gösterdiği yere direkt atış yapması gerekiyor, aksi takdirde yeteneği istenilen yere atmak en aşağı 2 saniye , ve animasyon süresiyle birlikte bu süre 3 saniyeye çıkıyor. Oyunda belirgin olarak çok fazla eksiklik var, bir potansiyeli var oyunun ama umarım en önemli olan "oynanış"a gerekli itinayı gösterirsiniz, aksi takdirde ikv ,kader mühürleri ve benzeri oyunlardan farklı olmaz bu oyunun da sonu.