değerli yönetim ve kıymetli gönüldaşlarım biliyorsunuz ki oyunun reklamları yapılıyor ve daha iyi yerlere gelmesi için çaba gösteriliyor lakin arada küçük bazı pürüzler var bu yüzden tam randıman alınamıyor malumunuzdur.
oyunda ilk başta yapılması gerekenler sıralı şekilde paylaşılmıştır.
1-) görev sistemi sil baştan değişmelidir çünkü sıfırdan yeni başlayan oyuncular görevleri belli bir raddeye kadar yapabiliyor özellikle 59+ görevler oyuncuları çileden çıkarıyor solo olarak oyuna başlayan bir oyuncu farm atmak dahi istese item dizmesi bile bazı yaratıkları kesmesine yetmiyor ve oyunun durgunluk döneminde oyuncular oyun hakkındaki deneyimlerini olumsuz yönde puanlayabiliyor.
2-) oyunun pvp sistemi eski haline gelmesi için günlük pvp görevlerinin şartları tekrar güncellenmelidir zira oyunda her jopun gerekliliği olması gerektiğini düşünürken oyun 2 jop üzerinden ilerlemeye başladı ve yayıncılar bile içerik çıksın muhabbetiyle jop değişimine gittiler
oyunda battle priest karakteri pvpye kazandırılamadı
warrior jopunun normal atacker ve knight yetenek ağacı skilleri eskaza şekilde ayarlanmış cooldownları ve yetenek ağacına göre ağacında bulunan skillerin yeri değiştirilip menzil arttırıcı skill kaldırılıp yerine spectiral spear veya farklı bir skill getirilebilir
3-oyunda farm olanaklığının darlığı bu konu bir çok emektar oyuncunun kanayan yarasıdır oyunda bir çok mob ve bir çok düşürülecek eşya var lakin bunlar alakasız şekilde farmlanacak şekilde ayarlanmış misal bowl bölgesinde bulunan monu ve pumpkinler bu unsurların işleyişi değişmelidir misal ilk olarak yapılması gereken pumpkin yaratığının komple kaldırılıp içinden çıkan metaryal +60 veya +70 yaratıklara düşük oranda eklenmelidir veya bu eşyanın oyun içindeki mantığı önemi arttırılmalıdır oyuncu aaa lucky draw var pumpkin lazım değil görevi olsun craftta yeri olsun vesaire
4-cfw etkinliğindeki monu ve normal kuleler zye geliyor bunların z ye kapatılması gerekiyor hatta kulelerin hepsi z ye kapatılması en sağlıklısı olacaktır.
5-oyunda güçlü olmak ayrıcalık yaratmalı lakin tekelleşecek kadarda ayrıcalık sunmamalıdır artık günümüzde bir çok oyun yeteneğe dayalı oyunculara yönelik lakin belli veya değil bir kesimin güçlü olması sadece o kitlenin oyunun nimetlerinden faydalanması anlamı oyunun reklamında her alanında olumsuz yorumlara neden olacaktır kariyer hedefi olan bir firmanın evet insiyatif hakkı olacak lakin bunu böyle yaptık güzel oldu deyip kararındada duracak oyuncular tarafından her dile getirilen sorun sorun değildir bunu en iyi bilenlerin sizler olduğunu düşünüyoruz.
6- classlar arasındaki denge sorunu minimalleşmeye başladı lakin ayrıcalık tanınan karakterler arasında mage ve asaslar ekstra oyundaki takıların sınıflandırılmaması ve takıların çok orantısız bonus vermesi nedeniyle alakasız joplar alakasız absürt hasarlar çıkarabiliyor bunlarında güncellenmesi gerekiyor
7- etkinliklerin anlamsızlığından şikayetçi olan illaki vardır infernoda önde olan takımın crystali kesince puan alması gibi zaten buradaki amaç arkada kalan rakibi rekabete kazandırmak değilmidir güçlü olan ezsin yok etsin kafasıyla mı düşünüldü ? ayrıca cfw etkinliğinin kısa sürmesi sorunu ne yazıkki oyunlarda heyecan bırakmamıştır hemen keselim çıkalım aman bitsinde gidelim daha etkinliğe başlar başlamaz kazanacağımız veya kaybedeceğimiz partimizdeki diğer arkadaşlardan belli oluyor zaten rekabeti üst seviyeye taşıyacak şekilde etkinlikler kısaca her şey orantılı şekilde güncellenmelidir.
oyunda ilk başta yapılması gerekenler sıralı şekilde paylaşılmıştır.
1-) görev sistemi sil baştan değişmelidir çünkü sıfırdan yeni başlayan oyuncular görevleri belli bir raddeye kadar yapabiliyor özellikle 59+ görevler oyuncuları çileden çıkarıyor solo olarak oyuna başlayan bir oyuncu farm atmak dahi istese item dizmesi bile bazı yaratıkları kesmesine yetmiyor ve oyunun durgunluk döneminde oyuncular oyun hakkındaki deneyimlerini olumsuz yönde puanlayabiliyor.
2-) oyunun pvp sistemi eski haline gelmesi için günlük pvp görevlerinin şartları tekrar güncellenmelidir zira oyunda her jopun gerekliliği olması gerektiğini düşünürken oyun 2 jop üzerinden ilerlemeye başladı ve yayıncılar bile içerik çıksın muhabbetiyle jop değişimine gittiler
oyunda battle priest karakteri pvpye kazandırılamadı
warrior jopunun normal atacker ve knight yetenek ağacı skilleri eskaza şekilde ayarlanmış cooldownları ve yetenek ağacına göre ağacında bulunan skillerin yeri değiştirilip menzil arttırıcı skill kaldırılıp yerine spectiral spear veya farklı bir skill getirilebilir
3-oyunda farm olanaklığının darlığı bu konu bir çok emektar oyuncunun kanayan yarasıdır oyunda bir çok mob ve bir çok düşürülecek eşya var lakin bunlar alakasız şekilde farmlanacak şekilde ayarlanmış misal bowl bölgesinde bulunan monu ve pumpkinler bu unsurların işleyişi değişmelidir misal ilk olarak yapılması gereken pumpkin yaratığının komple kaldırılıp içinden çıkan metaryal +60 veya +70 yaratıklara düşük oranda eklenmelidir veya bu eşyanın oyun içindeki mantığı önemi arttırılmalıdır oyuncu aaa lucky draw var pumpkin lazım değil görevi olsun craftta yeri olsun vesaire
4-cfw etkinliğindeki monu ve normal kuleler zye geliyor bunların z ye kapatılması gerekiyor hatta kulelerin hepsi z ye kapatılması en sağlıklısı olacaktır.
5-oyunda güçlü olmak ayrıcalık yaratmalı lakin tekelleşecek kadarda ayrıcalık sunmamalıdır artık günümüzde bir çok oyun yeteneğe dayalı oyunculara yönelik lakin belli veya değil bir kesimin güçlü olması sadece o kitlenin oyunun nimetlerinden faydalanması anlamı oyunun reklamında her alanında olumsuz yorumlara neden olacaktır kariyer hedefi olan bir firmanın evet insiyatif hakkı olacak lakin bunu böyle yaptık güzel oldu deyip kararındada duracak oyuncular tarafından her dile getirilen sorun sorun değildir bunu en iyi bilenlerin sizler olduğunu düşünüyoruz.
6- classlar arasındaki denge sorunu minimalleşmeye başladı lakin ayrıcalık tanınan karakterler arasında mage ve asaslar ekstra oyundaki takıların sınıflandırılmaması ve takıların çok orantısız bonus vermesi nedeniyle alakasız joplar alakasız absürt hasarlar çıkarabiliyor bunlarında güncellenmesi gerekiyor
7- etkinliklerin anlamsızlığından şikayetçi olan illaki vardır infernoda önde olan takımın crystali kesince puan alması gibi zaten buradaki amaç arkada kalan rakibi rekabete kazandırmak değilmidir güçlü olan ezsin yok etsin kafasıyla mı düşünüldü ? ayrıca cfw etkinliğinin kısa sürmesi sorunu ne yazıkki oyunlarda heyecan bırakmamıştır hemen keselim çıkalım aman bitsinde gidelim daha etkinliğe başlar başlamaz kazanacağımız veya kaybedeceğimiz partimizdeki diğer arkadaşlardan belli oluyor zaten rekabeti üst seviyeye taşıyacak şekilde etkinlikler kısaca her şey orantılı şekilde güncellenmelidir.