yavuz21
Üye
- Katılım
- 7 May 2021
- Mesajlar
- 34
- Puanları
- 8

Gene Last Chaos dan bir örnek vermek istiyorum bildiğiniz üzere şu an üzerimizde bulunan kıyafetlerin yüksek seviyelerde herhangi bir görsel efekti bulunmuyor. Last chaosda bu konuda çok mantıklı ve hoş gözüken bir sistem vardı.
Öncelikle tüm item efektleri ile ilgili çok detaylı bir makaleye buradan ulaşıp incelyebilirsiniz.
Oyunda üzerinizdeki armorların upgrade leveli belirli bir seviyenin üzerine çıktığında itemlerin seviyesine göre boyutu ve parlaklığı değişen bir periye sahip oluyordunuz.
+5 seviye armor perisi
+15 seviye armor perisi
tabi ara seviyeler de ve Sınıflara göre çok çeşitli görsellerde var verdiğim adresten detaylara bakabilirsiniz.
İKİNCİ KONU OLARAK PHATOS GLOVE ve Silahlar
Bana göre phatos glove mantığı da aynı şekilde elindeki silahın leveline göre çalışan bir efekt olmalı gene Last Chaos da efektler bu şekilde idi. Tabi bence Rise Online da Phatos Glove efekti silahın üzerindeki rüne özel olmalıdır. Atack rünü olanın phatosu kırmızı olmalı örneğin.
+5
+15
gene ara levellere linkteki kaynaktan ulaşabilirsiniz.
ÜÇÜNCÜ KONU ÇAĞDAŞ OYUNLARDAKİ GİBİ KANAT SİSTEMİ VE MEKANİĞİ
Bana göre kanat öyle sürekli gözüken ekranda yer kaplayan bir şey olmamalı kesinlikle insanlar bunu efektif kullanmalı ve oyuna mekanik katmalı.
Malum Unreal Engine Sayesinde çok gelişmiş mekaniklere imkan tanıyor oyunumuz. Şimdi DW town da tepeden aşağı atlarken kanadı olan oyuncunun kanadı o an açılsa ve o kişi belirli bir mesafe süzülerek iniş yapabilse... Örneğin 20 birim. Hem bu sıralar uçaklardan atlamalı oyunların popüler olduğu bir çağda şöyle fortnite gibi süzülerek inen asaslar felan güzel olurdu diye düşünüyorum. Ve eminim ki bu kanat sistemi çok daha fazla popüler ve daha çok satan bir sistem olacaktır.
DÖRDÜNCÜ KONUDA PREMİUM KIYAFETLER
Oyunda premium kıyafetlerin normal zırhlara benzer gözükmesine gerek yok diye düşünenlerdenim yani takım elbiseli, havuz partisi kostümlü premium kıyafetlerin olmasının oyuna renk katacağına inanıyorum. Tabi bunların tamamı paralı olmak zorunda değil günlük eventlardan da kazanılabilir mesela yılbaşı, Ejderha bayramı, Paskalya gibi gibi...
Öncelikle tüm item efektleri ile ilgili çok detaylı bir makaleye buradan ulaşıp incelyebilirsiniz.
Oyunda üzerinizdeki armorların upgrade leveli belirli bir seviyenin üzerine çıktığında itemlerin seviyesine göre boyutu ve parlaklığı değişen bir periye sahip oluyordunuz.
+5 seviye armor perisi

+15 seviye armor perisi

tabi ara seviyeler de ve Sınıflara göre çok çeşitli görsellerde var verdiğim adresten detaylara bakabilirsiniz.
İKİNCİ KONU OLARAK PHATOS GLOVE ve Silahlar
Bana göre phatos glove mantığı da aynı şekilde elindeki silahın leveline göre çalışan bir efekt olmalı gene Last Chaos da efektler bu şekilde idi. Tabi bence Rise Online da Phatos Glove efekti silahın üzerindeki rüne özel olmalıdır. Atack rünü olanın phatosu kırmızı olmalı örneğin.
+5

+15

gene ara levellere linkteki kaynaktan ulaşabilirsiniz.
ÜÇÜNCÜ KONU ÇAĞDAŞ OYUNLARDAKİ GİBİ KANAT SİSTEMİ VE MEKANİĞİ
Bana göre kanat öyle sürekli gözüken ekranda yer kaplayan bir şey olmamalı kesinlikle insanlar bunu efektif kullanmalı ve oyuna mekanik katmalı.
Malum Unreal Engine Sayesinde çok gelişmiş mekaniklere imkan tanıyor oyunumuz. Şimdi DW town da tepeden aşağı atlarken kanadı olan oyuncunun kanadı o an açılsa ve o kişi belirli bir mesafe süzülerek iniş yapabilse... Örneğin 20 birim. Hem bu sıralar uçaklardan atlamalı oyunların popüler olduğu bir çağda şöyle fortnite gibi süzülerek inen asaslar felan güzel olurdu diye düşünüyorum. Ve eminim ki bu kanat sistemi çok daha fazla popüler ve daha çok satan bir sistem olacaktır.
DÖRDÜNCÜ KONUDA PREMİUM KIYAFETLER
Oyunda premium kıyafetlerin normal zırhlara benzer gözükmesine gerek yok diye düşünenlerdenim yani takım elbiseli, havuz partisi kostümlü premium kıyafetlerin olmasının oyuna renk katacağına inanıyorum. Tabi bunların tamamı paralı olmak zorunda değil günlük eventlardan da kazanılabilir mesela yılbaşı, Ejderha bayramı, Paskalya gibi gibi...



Son düzenleme: