Timurlengx
Üye
- Katılım
- 14 Tem 2022
- Mesajlar
- 10
- Puanları
- 13

Selamlar aktif Pk atan yayıncı birisi olarak 24 yıldır mmorpg oynayan birisi olarak hem oyun içinde bir çok oyuncudan clandan hemde izleyicilerimden aldığım geri dönüşler sonucu fikirlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Oyundaki etkinlikler ile ilgili önerilerim.
1-) Blood valley : Şu an çoğu oyuncu tarafından tercih edilmiyor bunun 2 sebebi var. Irk dengesizliği ve verdiği ödüllerin yetersizliği. Blood valley haritası tarzında en az 2 harita daha eklenmeli ve bu haritalarda farklı oyun tarzları ile savaş kazanılmalı örnek : bölge savunması , Boss kesimi ( zorlayıcı bir boss kim keserse o kazanır ) Komutanlık sistemi ile savaşları yönlendirebilir sıralamadaki clan başkanları. Ve savaş sonucunda karşı ırk townu basılmalı Krallık sistemi var ve bu krallık sisteminin kasası var burayı koruyan bir boss bir monument olursa etrafında güzel PK dönebilir ve olurda kasa ele geçirilirse savaşa giren oyuncular arasında ödül dagıtılabilinir. Krallık kasasını savunmak için kral ırkını organize edebilir buda strateji gerektiren bir savaş haline gelir oyuna renk gelir. Protean kindom ve lunaskar kingdom aşırı kullanışsız durumda atıl durumda bununda önüne geçeriz.
2-) Crystall fortress war etkinliği ödülü çok yetersiz güzel bir savaş sistemi var ancak giren oyuncu sayısı yetersiz bunun 2 ana sebebi var 1.si job dengesizliği ( aşırı okçu var serverda ) 2. ödüllerin yetersizliği. bunların acil şekilde düzenlenmesi gerekmekte serverdaki item sayısı zaten elinizde ihtiyaca göre ödülleri düzenli olarak değiştirmelisiniz kutuların verdiği ödüllerde.
3-) Mount race kesinlikle pay to win etkinliği ve ödülleri gene yetersiz Etkinlikte size avantaj sağlayan herhangi birşey olmamalı ki giren kullanıcı sayısı artsın ayrıca dungeonların çokluğunu düşünürsek bu etkinliklerin tercih edilmeme sebebi oyunda günlük göreve mi etkinliğe mi yoksa dungeonlara mı yetişecek kullanıcılar bunlar sezonlara ayrılmalı 3 aylık sezonlarda belirli etkinlikler düzenli şekilde dönmeli ve tatmin edici ödülleri olmalı.
Etkinlik dışında oyundaki büyük problemler hakkındaki fikirlerim.
PK durumu ve Death valley haritası.
Yeni death valley haritası malesef kötü bir tasarıma sahip 2 dar koridorda sıkışık bir pk kimseye yaramıyor ve aşırı zevksiz bir pk deneyimi yaşatıyor. BOWL denen kavram bu kadar geniş ve engebeli bir arazide ve içinde oyuncuları çekecek cazibe olarak oyuncuları oraya yönelten hiç birşey yok. Monument sistemi ve monumentlere baglı boss durumu olabilir kutu ödülü olabilir oyuncu çekecek ve herkese orası için mücadele ettirecek bir durum yok kaldıki pk kapı önüne dayandıgında çıkış olarak town çok geniş oldugu için pk çözülmüyor oyuncular oyunu bırakmak üzere tam sınırdayız eski dv haritası dengeli bir haritasıydı ve pk'yı mümkün kılmaktaydı. Acil şekilde eski death valley haritasına geri dönüş yapılır monument hpleri arttırılıp bosslar monumentler baglantılı bir şekilde oyuncuları bowla yönlendirmeliyiz
Job dengesizliği
bir mage oyuncusu olarak yazacağım yazıyı lütfen dikkatle okuyunuz.65 ve 75 capte mageler aşırı güçlüydü ve oyunu kötü anlamda etkiliyordu. Ancak 85 cap ile oyunun dengesi gene şaşmış durumda.Warrior şu an magenin vurdugu kadar bir alana 1.5 snye gibi bir sürede 4 alan skili vurabiliyor ve mageden daha fazla vurmaktalar canları magenin 1.5 2 katı ve defanslarıda öyle bu pkyı olumsuz etkiliyor ya bir animasyon yada vurdugu alan 2 ye düşürülmeli 4 çok fazla. Mage partyler invis basamamalı! priest master 12 skili ile invis basıp sadece pusu atan mage sayısı çok fazla bunun önüne geçilmeli.
Oyundaki etkinlikler ile ilgili önerilerim.
1-) Blood valley : Şu an çoğu oyuncu tarafından tercih edilmiyor bunun 2 sebebi var. Irk dengesizliği ve verdiği ödüllerin yetersizliği. Blood valley haritası tarzında en az 2 harita daha eklenmeli ve bu haritalarda farklı oyun tarzları ile savaş kazanılmalı örnek : bölge savunması , Boss kesimi ( zorlayıcı bir boss kim keserse o kazanır ) Komutanlık sistemi ile savaşları yönlendirebilir sıralamadaki clan başkanları. Ve savaş sonucunda karşı ırk townu basılmalı Krallık sistemi var ve bu krallık sisteminin kasası var burayı koruyan bir boss bir monument olursa etrafında güzel PK dönebilir ve olurda kasa ele geçirilirse savaşa giren oyuncular arasında ödül dagıtılabilinir. Krallık kasasını savunmak için kral ırkını organize edebilir buda strateji gerektiren bir savaş haline gelir oyuna renk gelir. Protean kindom ve lunaskar kingdom aşırı kullanışsız durumda atıl durumda bununda önüne geçeriz.
2-) Crystall fortress war etkinliği ödülü çok yetersiz güzel bir savaş sistemi var ancak giren oyuncu sayısı yetersiz bunun 2 ana sebebi var 1.si job dengesizliği ( aşırı okçu var serverda ) 2. ödüllerin yetersizliği. bunların acil şekilde düzenlenmesi gerekmekte serverdaki item sayısı zaten elinizde ihtiyaca göre ödülleri düzenli olarak değiştirmelisiniz kutuların verdiği ödüllerde.
3-) Mount race kesinlikle pay to win etkinliği ve ödülleri gene yetersiz Etkinlikte size avantaj sağlayan herhangi birşey olmamalı ki giren kullanıcı sayısı artsın ayrıca dungeonların çokluğunu düşünürsek bu etkinliklerin tercih edilmeme sebebi oyunda günlük göreve mi etkinliğe mi yoksa dungeonlara mı yetişecek kullanıcılar bunlar sezonlara ayrılmalı 3 aylık sezonlarda belirli etkinlikler düzenli şekilde dönmeli ve tatmin edici ödülleri olmalı.
Etkinlik dışında oyundaki büyük problemler hakkındaki fikirlerim.
PK durumu ve Death valley haritası.
Yeni death valley haritası malesef kötü bir tasarıma sahip 2 dar koridorda sıkışık bir pk kimseye yaramıyor ve aşırı zevksiz bir pk deneyimi yaşatıyor. BOWL denen kavram bu kadar geniş ve engebeli bir arazide ve içinde oyuncuları çekecek cazibe olarak oyuncuları oraya yönelten hiç birşey yok. Monument sistemi ve monumentlere baglı boss durumu olabilir kutu ödülü olabilir oyuncu çekecek ve herkese orası için mücadele ettirecek bir durum yok kaldıki pk kapı önüne dayandıgında çıkış olarak town çok geniş oldugu için pk çözülmüyor oyuncular oyunu bırakmak üzere tam sınırdayız eski dv haritası dengeli bir haritasıydı ve pk'yı mümkün kılmaktaydı. Acil şekilde eski death valley haritasına geri dönüş yapılır monument hpleri arttırılıp bosslar monumentler baglantılı bir şekilde oyuncuları bowla yönlendirmeliyiz
Job dengesizliği
bir mage oyuncusu olarak yazacağım yazıyı lütfen dikkatle okuyunuz.65 ve 75 capte mageler aşırı güçlüydü ve oyunu kötü anlamda etkiliyordu. Ancak 85 cap ile oyunun dengesi gene şaşmış durumda.Warrior şu an magenin vurdugu kadar bir alana 1.5 snye gibi bir sürede 4 alan skili vurabiliyor ve mageden daha fazla vurmaktalar canları magenin 1.5 2 katı ve defanslarıda öyle bu pkyı olumsuz etkiliyor ya bir animasyon yada vurdugu alan 2 ye düşürülmeli 4 çok fazla. Mage partyler invis basamamalı! priest master 12 skili ile invis basıp sadece pusu atan mage sayısı çok fazla bunun önüne geçilmeli.