Pk Durumu Etkinlikler Hakkında Önerilerim.

Timurlengx

Üye
Katılım
14 Tem 2022
Mesajlar
10
Puanları
13
Selamlar aktif Pk atan yayıncı birisi olarak 24 yıldır mmorpg oynayan birisi olarak hem oyun içinde bir çok oyuncudan clandan hemde izleyicilerimden aldığım geri dönüşler sonucu fikirlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Oyundaki etkinlikler ile ilgili önerilerim.
1-) Blood valley : Şu an çoğu oyuncu tarafından tercih edilmiyor bunun 2 sebebi var. Irk dengesizliği ve verdiği ödüllerin yetersizliği. Blood valley haritası tarzında en az 2 harita daha eklenmeli ve bu haritalarda farklı oyun tarzları ile savaş kazanılmalı örnek : bölge savunması , Boss kesimi ( zorlayıcı bir boss kim keserse o kazanır ) Komutanlık sistemi ile savaşları yönlendirebilir sıralamadaki clan başkanları. Ve savaş sonucunda karşı ırk townu basılmalı Krallık sistemi var ve bu krallık sisteminin kasası var burayı koruyan bir boss bir monument olursa etrafında güzel PK dönebilir ve olurda kasa ele geçirilirse savaşa giren oyuncular arasında ödül dagıtılabilinir. Krallık kasasını savunmak için kral ırkını organize edebilir buda strateji gerektiren bir savaş haline gelir oyuna renk gelir. Protean kindom ve lunaskar kingdom aşırı kullanışsız durumda atıl durumda bununda önüne geçeriz.
2-) Crystall fortress war etkinliği ödülü çok yetersiz güzel bir savaş sistemi var ancak giren oyuncu sayısı yetersiz bunun 2 ana sebebi var 1.si job dengesizliği ( aşırı okçu var serverda ) 2. ödüllerin yetersizliği. bunların acil şekilde düzenlenmesi gerekmekte serverdaki item sayısı zaten elinizde ihtiyaca göre ödülleri düzenli olarak değiştirmelisiniz kutuların verdiği ödüllerde.
3-) Mount race kesinlikle pay to win etkinliği ve ödülleri gene yetersiz Etkinlikte size avantaj sağlayan herhangi birşey olmamalı ki giren kullanıcı sayısı artsın ayrıca dungeonların çokluğunu düşünürsek bu etkinliklerin tercih edilmeme sebebi oyunda günlük göreve mi etkinliğe mi yoksa dungeonlara mı yetişecek kullanıcılar bunlar sezonlara ayrılmalı 3 aylık sezonlarda belirli etkinlikler düzenli şekilde dönmeli ve tatmin edici ödülleri olmalı.

Etkinlik dışında oyundaki büyük problemler hakkındaki fikirlerim.

PK durumu ve Death valley haritası.
Yeni death valley haritası malesef kötü bir tasarıma sahip 2 dar koridorda sıkışık bir pk kimseye yaramıyor ve aşırı zevksiz bir pk deneyimi yaşatıyor. BOWL denen kavram bu kadar geniş ve engebeli bir arazide ve içinde oyuncuları çekecek cazibe olarak oyuncuları oraya yönelten hiç birşey yok. Monument sistemi ve monumentlere baglı boss durumu olabilir kutu ödülü olabilir oyuncu çekecek ve herkese orası için mücadele ettirecek bir durum yok kaldıki pk kapı önüne dayandıgında çıkış olarak town çok geniş oldugu için pk çözülmüyor oyuncular oyunu bırakmak üzere tam sınırdayız eski dv haritası dengeli bir haritasıydı ve pk'yı mümkün kılmaktaydı. Acil şekilde eski death valley haritasına geri dönüş yapılır monument hpleri arttırılıp bosslar monumentler baglantılı bir şekilde oyuncuları bowla yönlendirmeliyiz
Job dengesizliği
bir mage oyuncusu olarak yazacağım yazıyı lütfen dikkatle okuyunuz.65 ve 75 capte mageler aşırı güçlüydü ve oyunu kötü anlamda etkiliyordu. Ancak 85 cap ile oyunun dengesi gene şaşmış durumda.Warrior şu an magenin vurdugu kadar bir alana 1.5 snye gibi bir sürede 4 alan skili vurabiliyor ve mageden daha fazla vurmaktalar canları magenin 1.5 2 katı ve defanslarıda öyle bu pkyı olumsuz etkiliyor ya bir animasyon yada vurdugu alan 2 ye düşürülmeli 4 çok fazla. Mage partyler invis basamamalı! priest master 12 skili ile invis basıp sadece pusu atan mage sayısı çok fazla bunun önüne geçilmeli.
 

TheGone

Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
9
Puanları
3
Umarim bu konuya yetkililer önem verirde bizde rahatlariz artik
 

namyelus

Yeni Üye
Katılım
15 Eki 2024
Mesajlar
2
Puanları
1
+ olarak oyundaki buglari cozmeliler. Örneğin mageler nova uzattiğinda imleç dans ediyor. Oyunda tek duzgun calisan mage skili blink oda warrior partylere yaradiği için
 

Meapr

Moderator
Katılım
22 Mar 2024
Mesajlar
238
Puanları
28
Selamlar,
Öncelikle, MMORPG oyunları konusundaki deneyimlerinizi ve geri bildirimlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Yapıcı geri bildirimler, oyunun gelişmesi açısından büyük önem taşıyor. Bu önerilerinizin geliştiricilere ulaşması ve değerlendirilmesi için, resmi destek kanalı üzerinden bir DESTEK BİLETİ oluşturmanızı tavsiye ederiz. Böylece önerileriniz doğrudan geliştirici ekibin göz önünde bulunduracağı bir yere iletilir ve topluluğun sesinin duyulmasına katkıda bulunabilirsiniz. Ayrıca, önerilerinizi mümkün olduğunca detaylı ve net bir şekilde ifade etmeniz, geliştirici ekibin durumu daha iyi anlamasına yardımcı olacaktır.
Death Valley PVP haritası için olacak geliştirmeleri aktaracak olursam: Heyecan verici yeniliklerle dolu yeni bir güncelleme gelecek. Rise Online Discord kanalımızdan aldığımız bilgiye göre, harita üzerinde önemli değişiklikler yapılacak (Eski ve yeni Death Valley haritasının karışımı olacak diyebiliriz. Eski DV haritasının base bölgeleri ve merkez bölgesi alınarak, şu an aktif olan haritaya olduğu gibi yerleştirildiğini düşünebilirsiniz) ve harita, Unreal Engine 5 oyun motoru ile birlikte kapsamlı bir güncellemeye kavuşacak. Gelecek olan bu güncelleme gerçekten oldukça kapsamlı olacak. Yeni detaylar ve değişikliklerle dolu bu güncelleme için duyuru kanallarını takipte kalalım.
Keyifli oyunlar dileriz!
 

BEARFACT

Yönetici
Game Master
Katılım
21 Eki 2020
Mesajlar
1,462
Puanları
112
Selamlar,

Moderatör arkadaşım görevi gereği yapılması gerekeni iletmiş kendisine ayrıca teşekkür ederim.

Daha samimi olarak konuya değinecek olursak Death Valley haritasında değişikliklerin olması gerektiğini düşündüğümüz için değişiklik yapmaya gittik, yeni gelecek güncellemede %99 bunu görebileceksiniz Discord üzerinden duyurmuştuk. Bana göre de dümdüz bir harita olmaması gerekli Mage karakterler genellikle partiyle oynayan bir sınıf ve strateji yapabilmeliler dümdüz Town girip alan yeteneklerimizi atalım, her zaman aynı yerde pusu kuralım gibi bir oyun bir süre sonra sıkıcı gelmeye başlar zaten.

Etkinlikler içinde şöyle katılıyorum bir çoğu 65-75 Seviye zamanında geldi ve o zamandan günümüze uyarlandı. Yeniliklere ayak uydurarak günümüze daha yakın hale getirmeliyiz.
 

betafixxx72

Üye
Katılım
23 Nis 2022
Mesajlar
6
Puanları
1
Oyuna yeni savaş etkinlikleri eklenmeli diye düşünüyorum. Her clanın bölgelerinin olduğu ve bu bölgeler üzerinden clanlar arası savaş olabilir. Hatta bazı bölgeler değerli madenler yada hammaddeler sağlayarak clan binalarının basımında ve yapımında kullanılanilir. Clanlar bu bölgeleri korumak yada işgal etmek için diğer clanlarla ittifak yapabilir yada düşman ilan edebilir. Daha önce oynadığım bir kaç MMORPG oyunda bu tarz savaşlar vardı ve inanılmaz keyifliydi. Buna benzer bi etkinlik bu oyunada uyarlanabilir.

Extra olarak şuan Galia serverı için; Irk dengesizliğinin oluşunun tek sebebi “bence” İnferno etkinliği. Şuan etkinliğe girilen odaların %85 ini Lunaslar ırkı kazanıyor. Hal böyle olunca her geçen gün Protean ırkından Lunaskar ırkına geçenler olurken insanlar oradan gelen geliri kaybetmemek için tersi durum olmuyor ve Lunaskarda yığılma olmaya başlıyor. İnferno etkinliği karma olursa bu sorun ortadan kalkacaktır.
 

Chemphis

Üye
Katılım
19 May 2022
Mesajlar
9
Puanları
3
Oyundaki sınıf seçim dağılımı nasıldır bilemiyorum ama tahminde bulunmam gerekirse oyunun %50'ı rouge ( bunun azımsanayamayacak kadar kısmı okçu ), %20'si mage %10 warrior ve %20 Priest gibi duruyor. Joblar arası aşırı dengesiz, oyunda o kadar çok okçu karakter var ki girdiğimiz etkinliklerin çoğu sadece okçu partylerden oluyor. Bence bir dengeleme gelmeli okçuların 3'lü 5'li animasyon iptal ettikleri combo revize edilmeli. Bilemiyorum karakterler arası bu dengeyi nasıl sağlayabiliriz ama savaşların sadece mageler ve okçular arasında geçmesi aşırı üzücü.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt