Rise da silahlarda herhangi bir problem yok. Silahların arasındaki damage farkı. ( Bizzat delirip kontrol ettim )

FANTECH

Üye
Katılım
20 Tem 2022
Mesajlar
40
Puanları
8
Şimdi arkadaşlar yanlış anlaşılmasın ortada bir reklam yok veya bir şey ima etmiyorum sadece sizinle de paylaşmak istedim. Tamamen yapıcı ve aydınlatıcı olması açısından bu paylaşımı yaptığımı belirterek sizden de aynı şekilde bu doğrultuda yorum bekliyorum.

Hasar denemelerinde kullanılan 2 silaha değinmek istiyorum birsinin adı Iron impact +9 diğeri ise +9 hepa raptor

Iron Impact +9 = 198 atak
Hepa raptor +9= 212 atak

Arada 14 ataklık bir fark bulunuyor.

Adsız.png


Buda ortaya çıkan hasar denemesi sonucu.
Şimdi demek istediğim silahlar arasındaki dengeler ile ilgili şikayeti olan arkadaşlar için.
Bu durum beni deli ediyor, gittim araştırdım umarım artık bu konuyu okuyan arkadaşlar bu konuda daha fazla konuşmazlar.
Arada 14 atak fark olmasına rağmen bir başka oyunda 19 DAMAGE fark ediyor.
Çıplak bir karaktere vurulduğunda makas biraz daha açılıyor fakat defansı olan resisti olan bir karaktere vurulduğunda aradaki makas hiç bir şekilde büyük farklara neden olmuyor.

Bunu referans alarak ben Rise Online da silahlar arasındaki dengelemede bir problem olmadığını düşünüyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz?
 
Son düzenleme:

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
760
Puanları
93
Merhabalar,

Öncelikle yukarıda bahsetmiş olduğunuz karşılaştırmalara baktım. Başka bir oyun olduğu belli zaten +9 diye bir upgrade sistemimiz yok, aynı zamanda bu silahlarda yok. Rise Online World yapısal olarak ve eşya alt yapısı olarak başka oyunlarla alakası yok. Sistemsel olarak farklı çalışıyor. Öncelikle burada ki attack ve damage farkı hemen hemen nasıl çalışıyor şöyle göstereyim:

2H Silahlarda10 STR= 53 UAP1 STR= 5,3 UAP
2H Silahlarda1 AP9 UAP
2H Silahlarda10 STR6 AP
1H Silahlarda10 STR33 UAP1 STR3.3 UAP
AP Silah Atak GücüUAP= Karakterin Atak Gücü

Sistem silahlarda bu şekilde işliyor. Yani örnek veriyorum.

170 AP'li bir silah düşünün. Bu size saf olarak 1530 kadar bir karakter atak gücü sağlayacak. 175 AP'li bir silah ile 170 AP'li bir silah arasında 45 UAP yani karakterin atak gücü fark edecek. Ekstra olarak bunlara STR, Dex gibi bonusların da gücü sağlayacaktır.

Mesela 170 AP'li bir silah 1530 saf atak gücü sağlarken, 170 AP'li bir silahta 10 STR bonusu varsa, bu da sizin atağınıza 53 atak daha ekleyecektir. Yani matematik olarak 1583 karakter atak gücünüz olacak. Bu özelliklerde bir silahınız var iken siz 175 AP'li silahı almak isteyip ve o silahın özellik olarak örnek veriyorum defans gibi özellikleri varsa 170 AP'li silahtan daha az vuracaksınız.

Bunun dışında ekstra olarak silahlarda Attack against Rogue, Mage, Priest, Warrior, All Monster, Certain Monsters( Belirli Yaratıklar), Defence Class, Defense Monsters vb. bir çok etken mevcut. Resistance, - henüz gelmesede - rüne, mana leech, hp leech, mana burn gibi etkenlerde mevcut. Yani silahın sadece AP'sine bakarsanız aldanırsınız. Bir çok etkene göre silah seçmeniz gerekiyor. Ben bir alt satıra silahların infografiklerini bırakıyorum, buradan detaylı olarak bakabilirsiniz.

Silah Düzenlemesi

Burada ki rakamlara takılmayın. Bunların hepsi basit ve diğer etkenler olmadan veya hesaplama basit olarak yapıldığından olarak yazdım. Yukarı da paylaşmış olduğum info'dan silahlarınızla ilgili karşılaştırma yaparken daha iyi hesaplama yapabilirsiniz.
 

FANTECH

Üye
Katılım
20 Tem 2022
Mesajlar
40
Puanları
8
Zaten olay burdan başlamıyor mu aga malum oyunu rise la kıyaslama diyoruz herkes bir kıyas içerisinde bende ona nazaran kıyaslamıştım.

Rise ın metası farklı bu yazdıklarım belirli bir zümreye ithafen
 

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
760
Puanları
93
Zaten olay burdan başlamıyor mu aga malum oyunu rise la kıyaslama diyoruz herkes bir kıyas içerisinde bende ona nazaran kıyaslamıştım.

Rise ın metası farklı bu yazdıklarım belirli bir zümreye ithafen
Anlıyorum. Evet bende bu yüzden belirli bir parametre paylaştım. Hesaplamam doğru/yanlış tartışılır. Ancak genel olarak sistem bu şekilde işliyor. Yani sadece saf silah AP'si yerine diğer etkenlerde önemli. Mesela Runic Golem kesmek için Arch Sword daha iyi iken Pole Axe AP olarak daha yüksek olmasına rağmen Runic Golemlerde Arch Sword daha iyi iş yapıyor. Bunun gibi parametrelerde var.
 

Unbeatable

Üye
Katılım
18 Nis 2022
Mesajlar
295
Puanları
43
Ben sadece elde etmek açısından unique silahların epiclere nazaran güçsüz olduklarını düşünüyorum.
 

Cabbar34

Üye
Katılım
29 Eyl 2022
Mesajlar
123
Puanları
43
Merhabalar,

Öncelikle yukarıda bahsetmiş olduğunuz karşılaştırmalara baktım. Başka bir oyun olduğu belli zaten +9 diye bir upgrade sistemimiz yok, aynı zamanda bu silahlarda yok. Rise Online World yapısal olarak ve eşya alt yapısı olarak başka oyunlarla alakası yok. Sistemsel olarak farklı çalışıyor. Öncelikle burada ki attack ve damage farkı hemen hemen nasıl çalışıyor şöyle göstereyim:

2H Silahlarda10 STR= 53 UAP1 STR= 5,3 UAP
2H Silahlarda1 AP9 UAP
2H Silahlarda10 STR6 AP
1H Silahlarda10 STR33 UAP1 STR3.3 UAP
AP Silah Atak GücüUAP= Karakterin Atak Gücü

Sistem silahlarda bu şekilde işliyor. Yani örnek veriyorum.

170 AP'li bir silah düşünün. Bu size saf olarak 1530 kadar bir karakter atak gücü sağlayacak. 175 AP'li bir silah ile 170 AP'li bir silah arasında 45 UAP yani karakterin atak gücü fark edecek. Ekstra olarak bunlara STR, Dex gibi bonusların da gücü sağlayacaktır.

Mesela 170 AP'li bir silah 1530 saf atak gücü sağlarken, 170 AP'li bir silahta 10 STR bonusu varsa, bu da sizin atağınıza 53 atak daha ekleyecektir. Yani matematik olarak 1583 karakter atak gücünüz olacak. Bu özelliklerde bir silahınız var iken siz 175 AP'li silahı almak isteyip ve o silahın özellik olarak örnek veriyorum defans gibi özellikleri varsa 170 AP'li silahtan daha az vuracaksınız.

Bunun dışında ekstra olarak silahlarda Attack against Rogue, Mage, Priest, Warrior, All Monster, Certain Monsters( Belirli Yaratıklar), Defence Class, Defense Monsters vb. bir çok etken mevcut. Resistance, - henüz gelmesede - rüne, mana leech, hp leech, mana burn gibi etkenlerde mevcut. Yani silahın sadece AP'sine bakarsanız aldanırsınız. Bir çok etkene göre silah seçmeniz gerekiyor. Ben bir alt satıra silahların infografiklerini bırakıyorum, buradan detaylı olarak bakabilirsiniz.

Silah Düzenlemesi

Burada ki rakamlara takılmayın. Bunların hepsi basit ve diğer etkenler olmadan veya hesaplama basit olarak yapıldığından olarak yazdım. Yukarı da paylaşmış olduğum info'dan silahlarınızla ilgili karşılaştırma yaparken daha iyi hesaplama yapabilirsiniz.
170 ap 1530 ise 170 ap str 10 ile 1583 oluyorsa ..1ap 9 uap edıyorsa 5 ap 9 str eder 175 ap silahda 1575 eder skiller stabil olmadığı içinde aynı damage çıkar ..yukarıda gösterilen silahların oldugu oyunda herbir silahın antisi vardır..yeri gelir o antiye sahip rakiplere sınek ısırıgı damageler çıkar..burada
Şimdi arkadaşlar yanlış anlaşılmasın ortada bir reklam yok veya bir şey ima etmiyorum sadece sizinle de paylaşmak istedim. Tamamen yapıcı ve aydınlatıcı olması açısından bu paylaşımı yaptığımı belirterek sizden de aynı şekilde bu doğrultuda yorum bekliyorum.

Hasar denemelerinde kullanılan 2 silaha değinmek istiyorum birsinin adı Iron impact +9 diğeri ise +9 hepa raptor

Iron Impact +9 = 198 atak
Hepa raptor +9= 212 atak

Arada 14 ataklık bir fark bulunuyor.

Ekli dosyayı görüntüle 11153

Buda ortaya çıkan hasar denemesi sonucu.
Şimdi demek istediğim silahlar arasındaki dengeler ile ilgili şikayeti olan arkadaşlar için.
Bu durum beni deli ediyor, gittim araştırdım umarım artık bu konuyu okuyan arkadaşlar bu konuda daha fazla konuşmazlar.
Arada 14 atak fark olmasına rağmen bir başka oyunda 19 DAMAGE fark ediyor.
Çıplak bir karaktere vurulduğunda makas biraz daha açılıyor fakat defansı olan resisti olan bir karaktere vurulduğunda aradaki makas hiç bir şekilde büyük farklara neden olmuyor.

Bunu referans alarak ben Rise Online da silahlar arasındaki dengelemede bir problem olmadığını düşünüyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz?
hocam sanırım levo nun videosunu almışşınız test ettiği kişi itemli prest guet kalkanlı yani spear axe vs vs takıları nedir bilmiyoruz.antileri nedir bilmiyoruz resistleri nedir bilmiyoruz..ayrıca hesabı yapan pirest levoda 880 gorunurken prestde 760 görünüyor..orada satılıcak bir item basıldığında test için satılıcak itemin antisi dısında prest donatılır ona göre piyasası yapılır..giganın combosu çok seridir devamlı vuruşlarda diğerlerine fark atar.siz birde KAYBEREN arkadaşın videsonu atın .aynı preste +7 arc sword ve +8 arc sword ile atak yaptığında sadece 70 damage oynadığını koyabılırsınız buraya..arch sword +7 142 ap
Şimdi arkadaşlar yanlış anlaşılmasın ortada bir reklam yok veya bir şey ima etmiyorum sadece sizinle de paylaşmak istedim. Tamamen yapıcı ve aydınlatıcı olması açısından bu paylaşımı yaptığımı belirterek sizden de aynı şekilde bu doğrultuda yorum bekliyorum.

Hasar denemelerinde kullanılan 2 silaha değinmek istiyorum birsinin adı Iron impact +9 diğeri ise +9 hepa raptor

Iron Impact +9 = 198 atak
Hepa raptor +9= 212 atak

Arada 14 ataklık bir fark bulunuyor.

Ekli dosyayı görüntüle 11153

Buda ortaya çıkan hasar denemesi sonucu.
Şimdi demek istediğim silahlar arasındaki dengeler ile ilgili şikayeti olan arkadaşlar için.
Bu durum beni deli ediyor, gittim araştırdım umarım artık bu konuyu okuyan arkadaşlar bu konuda daha fazla konuşmazlar.
Arada 14 atak fark olmasına rağmen bir başka oyunda 19 DAMAGE fark ediyor.
Çıplak bir karaktere vurulduğunda makas biraz daha açılıyor fakat defansı olan resisti olan bir karaktere vurulduğunda aradaki makas hiç bir şekilde büyük farklara neden olmuyor.

Bunu referans alarak ben Rise Online da silahlar arasındaki dengelemede bir problem olmadığını düşünüyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz?
hocam sanırım levo nun videosunu almışşınız test ettiği kişi itemli prest guet kalkanlı yani spear axe vs vs takıları nedir bilmiyoruz.antileri nedir bilmiyoruz resistleri nedir bilmiyoruz..ayrıca hesabı yapan pirest levoda 880 gorunurken prestde 760 görünüyor..orada satılıcak bir item basıldığında test için satılıcak itemin antisi dısında prest donatılır ona göre piyasası yapılır..giganın combosu çok seridir devamlı vuruşlarda diğerlerine fark atar.siz birde KAYBEREN arkadaşın videsonu atın .aynı preste +7 arc sword ve +8 arc sword ile atak yaptığında sadece 70 damage oynadığını koyabılırsınız buraya..arch sword +7 142 ap arc sword +8 156 ap arada sadece 70 damage fark normalse sorun yok..
 

themurolity

Üye
Katılım
11 Kas 2022
Mesajlar
124
Puanları
43
Birde malum oyundaki meteor ve nova arasındaki farkı araştırabilir misin? Rise online da ikisi arasında 50 damage fark var.
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Sen git bir de mage skillerini araştır bakalım. Bir de staffları karşılaştır bakalım. Video çekip kanıt sundu oyuncular burada. Konu hala açıksa gösterebilirim. 50 gblik takılarla stafflarla görev itemlerinin farkı olmadığı.. Ki buna istinaden patch getirip magenin staff damagelerini arttırdılar. Çünkü onlarda biliyor hatalarını. Ama gene de bütün damageler yerlerde. Zaten mage filanda kalmadı oyunda artık. İstedikleri oldu.
 

priesttt

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
416
Puanları
43
Rise online video çekermisin, İnt priest ol kalkan tak savage skili ile damage ye bir de kalkanı çıkartıp yer aradaki damage farkı kaç ?
Mageye gir görev itemiyle meteoor at, bir de lunasfirerod ve mystik takı setiyle meteoor at farkı bana bir söyle
warriore gir görev itemiyle ve war scythe 7 arasındaki damage farkının videosunu at
7 spike ile savage damagesi vur bir de 7 hatred blade silahlarıyla vur aradaki damage farkını söyle bro
 

DAYAQQQQQQ

Üye
Katılım
15 Nis 2022
Mesajlar
106
Puanları
28
Zaten olay burdan başlamıyor mu aga malum oyunu rise la kıyaslama diyoruz herkes bir kıyas içerisinde bende ona nazaran kıyaslamıştım.

Rise ın metası farklı bu yazdıklarım belirli bir zümreye ithafen
9hb ya da +9 ii ya da herhangi bir silah sizin görmediğiniz ama birkaç faktör var bunların damagelerde etkili olduğunu deneyimlerimden dolayı biliyorum.

1. karaktere yüklenen STR ( +3 full takılı max str yakın )
2.Serif + AP KANAT ws ,
3. karakterin lwl i 83/5 hali hazırda lwl den gelen bir ap
4.Rakipte UND li 14k can 2.5 def. ( Damagen ona göre değişiyor)
5.KO da AP CAP sistemi var : atağının 4k ise oyunun str başına verdiği değer 7 iken oyun daki ap 4.5k oldugunda 1 str değeri 8 , ap 5k olduğunda Str nin verdiği AP : 9 , atağın 5.5k olduğu durumda 1 str nin verdiği değer 10 olmakta ( 1str nin verdiği değeri örnek olsun diye verdim normalde tam sayı çıkmıyor )

sizin yaptığınız kıyas mukayese edilemez bile.
 

themurolity

Üye
Katılım
11 Kas 2022
Mesajlar
124
Puanları
43
bizzat kontrol ettiğin video nerede ? başkalarının videoları üzerinden mi yorum yapıyorsun ? Deneme tahtası olan karakterlerin itemleri ney ? anti def koruması var mı ? Defansı kaç ? Hp si kaç ? Toplan kaç skill vuruşunda yatıyor ? Silahlar arasında denge problemi var diyen arkadaşlar seni deli ediyormuş ama bir kanıt sunamadan kendi kendine sorunu çözmüşsün. Bir tane görsel ile gelip kanıt olduğunu sunmuşsun ancak +9 hb bir karaktere 763 den fazla damage vurur. Aksini iddia ediyorsan buyur video çek herkes görsün.
Şimdi arkadaşlar yanlış anlaşılmasın ortada bir reklam yok veya bir şey ima etmiyorum sadece sizinle de paylaşmak istedim. Tamamen yapıcı ve aydınlatıcı olması açısından bu paylaşımı yaptığımı belirterek sizden de aynı şekilde bu doğrultuda yorum bekliyorum.

Hasar denemelerinde kullanılan 2 silaha değinmek istiyorum birsinin adı Iron impact +9 diğeri ise +9 hepa raptor

Iron Impact +9 = 198 atak
Hepa raptor +9= 212 atak

Arada 14 ataklık bir fark bulunuyor.

Ekli dosyayı görüntüle 11153

Buda ortaya çıkan hasar denemesi sonucu.
Şimdi demek istediğim silahlar arasındaki dengeler ile ilgili şikayeti olan arkadaşlar için.
Bu durum beni deli ediyor, gittim araştırdım umarım artık bu konuyu okuyan arkadaşlar bu konuda daha fazla konuşmazlar.
Arada 14 atak fark olmasına rağmen bir başka oyunda 19 DAMAGE fark ediyor.
Çıplak bir karaktere vurulduğunda makas biraz daha açılıyor fakat defansı olan resisti olan bir karaktere vurulduğunda aradaki makas hiç bir şekilde büyük farklara neden olmuyor.

Bunu referans alarak ben Rise Online da silahlar arasındaki dengelemede bir problem olmadığını düşünüyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz?
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt