Şimdi arkadaşlar yanlış anlaşılmasın ortada bir reklam yok veya bir şey ima etmiyorum sadece sizinle de paylaşmak istedim. Tamamen yapıcı ve aydınlatıcı olması açısından bu paylaşımı yaptığımı belirterek sizden de aynı şekilde bu doğrultuda yorum bekliyorum.
Hasar denemelerinde kullanılan 2 silaha değinmek istiyorum birsinin adı Iron impact +9 diğeri ise +9 hepa raptor
Iron Impact +9 = 198 atak
Hepa raptor +9= 212 atak
Arada 14 ataklık bir fark bulunuyor.
Buda ortaya çıkan hasar denemesi sonucu.
Şimdi demek istediğim silahlar arasındaki dengeler ile ilgili şikayeti olan arkadaşlar için.
Bu durum beni deli ediyor, gittim araştırdım umarım artık bu konuyu okuyan arkadaşlar bu konuda daha fazla konuşmazlar.
Arada 14 atak fark olmasına rağmen bir başka oyunda 19 DAMAGE fark ediyor.
Çıplak bir karaktere vurulduğunda makas biraz daha açılıyor fakat defansı olan resisti olan bir karaktere vurulduğunda aradaki makas hiç bir şekilde büyük farklara neden olmuyor.
Bunu referans alarak ben Rise Online da silahlar arasındaki dengelemede bir problem olmadığını düşünüyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Hasar denemelerinde kullanılan 2 silaha değinmek istiyorum birsinin adı Iron impact +9 diğeri ise +9 hepa raptor
Iron Impact +9 = 198 atak
Hepa raptor +9= 212 atak
Arada 14 ataklık bir fark bulunuyor.
Buda ortaya çıkan hasar denemesi sonucu.
Şimdi demek istediğim silahlar arasındaki dengeler ile ilgili şikayeti olan arkadaşlar için.
Bu durum beni deli ediyor, gittim araştırdım umarım artık bu konuyu okuyan arkadaşlar bu konuda daha fazla konuşmazlar.
Arada 14 atak fark olmasına rağmen bir başka oyunda 19 DAMAGE fark ediyor.
Çıplak bir karaktere vurulduğunda makas biraz daha açılıyor fakat defansı olan resisti olan bir karaktere vurulduğunda aradaki makas hiç bir şekilde büyük farklara neden olmuyor.
Bunu referans alarak ben Rise Online da silahlar arasındaki dengelemede bir problem olmadığını düşünüyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Son düzenleme: