TaturA
Üye
- Katılım
- 29 Nis 2021
- Mesajlar
- 55
- Puanları
- 18

Öncelikle 60+ 4 sınıfıda kasmış biri olarak oyun için bir kaç değerlendirme yapmak isterim. Malumunuz dün twich yayınında ilk etapta oyunun 60 a kadar olucagı belirtilmiş ilerleyen zamanda kademeli olarak 70e açılıcağı söylenmişti yöneticileri tarafından. Oyuncu kitlesi olarak tabiki bir sıkıntı olmamakla beraber 4 sınıf ve ara sınıflarını degerlendirmek ve iyileştirmelerinin yapılmasını ve ayrıca bazı oyun içi dinamiklerin iyileştirmelerini beklemekteyiz.60
WARRİOR Sınıfı :
-Öncelikle Gayet başarılı bir optimizasyonu olmuş diyebiliriz herhangi bir açık yada zorlayıcı bir etkeni yok.
-Skillerin cooldownu gayet başarılı.
-Skill mana optimizasyonu gayet iyi.
-Oyun başı ve oyun sonu için yeterli Ap/Ad ikilemini taşıyor.
-60/70 iki açılımdada lvl olarak yerli olucaktır.
ASSASİAN/OKÇU Sınıfları :
-İki Sınıfı tek çatıda değerlendirmek gerekirse.
-Assasian gayet başarılı optimizasyona sahip. Okcu oyun başı için gayet başarılı ama oyun sonu için yetersiz.
-Assasian Skilleri mana bakımından başarılı ve pve/pvp kısmında gayet caydırıcı.
-Okcu pve kısmında başarılı ancak pvp kısmında okadar çaydırıcı değil. 60/70 lvl kademeleri bunu karşılamıycaktır.
-Okcu skillerinin optimizasyonu dengelenmeli diye düşünüyorum belki yerleri değiştirilebilir.
-Oyun ilk açıldıgında 60 a kadar da 70 e kadarda Assasian için yeterli ancak Okçu için ilk etapta 60 olursa sadece exp kasarken yeterli pvp de yetersiz kalıcaktır.
MAGE Sınıfı :
-Fire gayet başarılı. İce gayet başarılı. Lightning oyun başı başarılı.
-Mage sınıfının can sorunu yaşıyıcağı aşikar.
-Mage sınıfı için eger oyun 60 akadar kalırsa Pvp de önemsiz ve yetersiz olucagı rün sistemine bağlı oyunlardanda bildigimz üzere bir etkisinin olmıyacagını düşünüyorum.
-Oyun 70 e uzarsa bu mage için can havuzu demek olurki bu bir noktada mageyi ayağa kaldırır ama -60 bir mage yada mage parti çok zorlanır ve oyuncu kitlesinin üzer diye düşünüyorum.
-Skill Mana optimizasyonu iyileştirilmeli.
-Güçlendirilmeleri ayarlanmalı özellikle ice ve lightning için.
PALADİN YADA PRİEST .
-Bu sınıf iki türlüde bu oyunun günah keçisi olur.
-Öncelikle Optimizasyonu yetersiz.
-Skill mana orantisi dengesiz.
-Skillerin yerleri tutarsız.
-Batle priest cok az can ve defans la itemlerinden yeterli takviyeyi alamazsa pvp de tercih edilmiycek bir sınıf olarak sadece yer bulursa pve de kalır.
-Tank priestte parti bulamazsa pve de yetersiz pvpde de şuanki skill düzeniyle ilerde yer bulması zor gibi duruyor.
-Öncelikle bu sınıfın skillerinin yerleri düzeltilmeli.
Benim 4 Sınıfı oynayıp değerlendirebiliceğim hususlar bunlar illaki diger oyuncu arkadaşlarında söylemek istiycekleri vardır.
Oyuna verdiğiniz önemve deger için şimdiden teşekkür ederim.
Birde Ricamdır Mana ve Hp potun Skill barda dönme süresini düzelritseniz 2ms kadar Hp potu bastıgımda Mana pot basana kadar akşam olucak nerdeyse.
İyi oyunlar Lunaskar - Wanily
WARRİOR Sınıfı :
-Öncelikle Gayet başarılı bir optimizasyonu olmuş diyebiliriz herhangi bir açık yada zorlayıcı bir etkeni yok.
-Skillerin cooldownu gayet başarılı.
-Skill mana optimizasyonu gayet iyi.
-Oyun başı ve oyun sonu için yeterli Ap/Ad ikilemini taşıyor.
-60/70 iki açılımdada lvl olarak yerli olucaktır.
ASSASİAN/OKÇU Sınıfları :
-İki Sınıfı tek çatıda değerlendirmek gerekirse.
-Assasian gayet başarılı optimizasyona sahip. Okcu oyun başı için gayet başarılı ama oyun sonu için yetersiz.
-Assasian Skilleri mana bakımından başarılı ve pve/pvp kısmında gayet caydırıcı.
-Okcu pve kısmında başarılı ancak pvp kısmında okadar çaydırıcı değil. 60/70 lvl kademeleri bunu karşılamıycaktır.
-Okcu skillerinin optimizasyonu dengelenmeli diye düşünüyorum belki yerleri değiştirilebilir.
-Oyun ilk açıldıgında 60 a kadar da 70 e kadarda Assasian için yeterli ancak Okçu için ilk etapta 60 olursa sadece exp kasarken yeterli pvp de yetersiz kalıcaktır.
MAGE Sınıfı :
-Fire gayet başarılı. İce gayet başarılı. Lightning oyun başı başarılı.
-Mage sınıfının can sorunu yaşıyıcağı aşikar.
-Mage sınıfı için eger oyun 60 akadar kalırsa Pvp de önemsiz ve yetersiz olucagı rün sistemine bağlı oyunlardanda bildigimz üzere bir etkisinin olmıyacagını düşünüyorum.
-Oyun 70 e uzarsa bu mage için can havuzu demek olurki bu bir noktada mageyi ayağa kaldırır ama -60 bir mage yada mage parti çok zorlanır ve oyuncu kitlesinin üzer diye düşünüyorum.
-Skill Mana optimizasyonu iyileştirilmeli.
-Güçlendirilmeleri ayarlanmalı özellikle ice ve lightning için.
PALADİN YADA PRİEST .
-Bu sınıf iki türlüde bu oyunun günah keçisi olur.
-Öncelikle Optimizasyonu yetersiz.
-Skill mana orantisi dengesiz.
-Skillerin yerleri tutarsız.
-Batle priest cok az can ve defans la itemlerinden yeterli takviyeyi alamazsa pvp de tercih edilmiycek bir sınıf olarak sadece yer bulursa pve de kalır.
-Tank priestte parti bulamazsa pve de yetersiz pvpde de şuanki skill düzeniyle ilerde yer bulması zor gibi duruyor.
-Öncelikle bu sınıfın skillerinin yerleri düzeltilmeli.
Benim 4 Sınıfı oynayıp değerlendirebiliceğim hususlar bunlar illaki diger oyuncu arkadaşlarında söylemek istiycekleri vardır.
Oyuna verdiğiniz önemve deger için şimdiden teşekkür ederim.
Birde Ricamdır Mana ve Hp potun Skill barda dönme süresini düzelritseniz 2ms kadar Hp potu bastıgımda Mana pot basana kadar akşam olucak nerdeyse.
İyi oyunlar Lunaskar - Wanily