Demek istedigim tam olarak bu aslinda. 3 tipe ayrilmis durumda suan Moblar cok uzak respawn oldugu icin ve cok dmg yedigi icin mage. Moblar kirilgan ve birbirinden uzak ciktigi icin okcu, moblar cok vurup birbirinden uzak oldugu icin asas. Denge ile alakali hicbirsey yok. Kisaca uzak moba hangi job daha hizli skill atar olmezse kazanir. Boyle sacmalik mi olur. 8 arch sword alan birisi bugun golemlere fazla vuruyor diye aliyor misal olarak. Slota bi gidiyor ah okcular 7 vixenleriyle mobu parcaliyor, niye cunku mob salak sacma respawn oluyor ve kagit gibi oluyor okculara. Baska slota gidiyor oh diyor okcu yok, bu sefer 8 asas adam kosamadan tek atiyor moba. Gidiyor iron thorna veyahut archdemona diyor burda okcu yok rahatlarim bu archida satim earthshaker alim 8 yada warriora donim moblara olmim ah oda ne yine asas onden gidip cani yuzde 20e birakiyor. Bakiyor partyde 8 tane asas diyor bu olur , ah oda ne hp potla sc basmis adam definide bastiriyor rowa citir citir donuyor. Sonra noluyor alt f4

Denge olmadan rekabet olmaz. 8 16 32 pc dedigin adamlarda bu dengesizligi kendi lehine tutmak istedigi slota gore evirir cevirir. Itemli normal ekipler bu adamlara job farkliliginda dolayi kafa tutamiyorsa, solo adamlar zaten urasmaz. Gec bunun onune def yukselt ne bilim respawn araligini kucult mob respawn suresini dusur, git moblari joblara gore tasarla ama yok. 1 tane class tum slotlarda ustunluk sagliyor. Bu daha iyi gunler.
Exp event,scler geliyor simdi. Normal adamlarda yanlara asaslari ceksin slotlarda asas vs asas veyahut okcu vs okcu kavgasina hazir olun. 5 gun sonra herkes aglamaya baslar nedir bu asaslardan cektigimiz diye, girer bakar foruma 1 aydir ayni seyler yazilmis.