bekirdemirr92
Üye
- Katılım
- 25 Ara 2020
- Mesajlar
- 92
- Puanları
- 18

Ruh Bağı
Ruh bağının geçici olmasının oyuna zarar vereceğini ve doğrudan TL ile item alışverişine teşvik ettiğini düşünüyorum. Ruh bağının süresiz olması gerekiyor.
Artı Basma
İtemlere artı basmanın da baştan aşağı yenilenmesi gerekiyor. İteme artı basmada şans faktörü ortadan tamamen kaldırılmalı. Mesela bir itemi +8 yapmak için 90 adet farklı bölgelerden elde edilebilen (dungeon günlük görevler vs.) materyal istemeli ve +8 'e item %100 geçmeli. Böylece herkes 1-2 ay belki daha fazla süre materyal farmı yaparak en iyi İteme sahip olabilir. Birinin şansı yaver gitti +8 item bastı diye onu fahiş fiyata satmak zorunda mı ? Satmasın. Önemli olan oyunun kaliteli bir mmorpg olmasıysa bu işler radikal bir şekilde düzenlenmeli. Yoksa oyun oyun olmaktan çıkıp birilerinin ekmek kapısı haline gelecektir.
PVE
Ayrıca pve içeriğinin zenginleşmesi adına saatte bir belli noktalarda spawn olan ve herkese abartılı olmayan ödüller veren bosların olması oyunun pve'sine müthiş bir canlılık katacaktır. Bu ödüller artı basmada ya da craftta kullanılan materyaller olabilir. Çok güçlü, yenilmesi zor ve çok değerli item veren bosslardansa herkesin birlikte kestiği ve herkesin az da olsa birşeyler elde ettiği bosslar çok daha iyi olur. Burada ödül dağıtımı çok önemli. En çok hasarı vuran kişi ya da partilere elit item atan bosslar yerine bossu kesmeye katkı sağlayan herkese küçük ödüller veren bir sistem çok iyi olur.
Dungeon
Dungeonların sayısı arttırılmalı. Ben officiala en az 15 - 20 çeşit bol aksiyonlu dungeon bekliyordum ama beklediğim gibi olmadı. Biliyorum geliştirici ekip çok büyük bir ekip değil ama benim başarabileceklerine inancım tam. Dungeona girmeden önce otomatik dungeon parti arama ekip oluşturma penceresi olmalı. Böylece oyun insanları parti arama eziyetinden kurtarır ve eğlence odaklı hale gelir. Bazı insanlar solo oyuncuların iq problemi olduğunu düşünüyor ve forumda devamlı iğneleyici hakaretvari yorumlar yapıyor. Böylece bu yanlış davranışın da önüne geçilmiş olur.
Ruh bağının geçici olmasının oyuna zarar vereceğini ve doğrudan TL ile item alışverişine teşvik ettiğini düşünüyorum. Ruh bağının süresiz olması gerekiyor.
Artı Basma
İtemlere artı basmanın da baştan aşağı yenilenmesi gerekiyor. İteme artı basmada şans faktörü ortadan tamamen kaldırılmalı. Mesela bir itemi +8 yapmak için 90 adet farklı bölgelerden elde edilebilen (dungeon günlük görevler vs.) materyal istemeli ve +8 'e item %100 geçmeli. Böylece herkes 1-2 ay belki daha fazla süre materyal farmı yaparak en iyi İteme sahip olabilir. Birinin şansı yaver gitti +8 item bastı diye onu fahiş fiyata satmak zorunda mı ? Satmasın. Önemli olan oyunun kaliteli bir mmorpg olmasıysa bu işler radikal bir şekilde düzenlenmeli. Yoksa oyun oyun olmaktan çıkıp birilerinin ekmek kapısı haline gelecektir.
PVE
Ayrıca pve içeriğinin zenginleşmesi adına saatte bir belli noktalarda spawn olan ve herkese abartılı olmayan ödüller veren bosların olması oyunun pve'sine müthiş bir canlılık katacaktır. Bu ödüller artı basmada ya da craftta kullanılan materyaller olabilir. Çok güçlü, yenilmesi zor ve çok değerli item veren bosslardansa herkesin birlikte kestiği ve herkesin az da olsa birşeyler elde ettiği bosslar çok daha iyi olur. Burada ödül dağıtımı çok önemli. En çok hasarı vuran kişi ya da partilere elit item atan bosslar yerine bossu kesmeye katkı sağlayan herkese küçük ödüller veren bir sistem çok iyi olur.
Dungeon
Dungeonların sayısı arttırılmalı. Ben officiala en az 15 - 20 çeşit bol aksiyonlu dungeon bekliyordum ama beklediğim gibi olmadı. Biliyorum geliştirici ekip çok büyük bir ekip değil ama benim başarabileceklerine inancım tam. Dungeona girmeden önce otomatik dungeon parti arama ekip oluşturma penceresi olmalı. Böylece oyun insanları parti arama eziyetinden kurtarır ve eğlence odaklı hale gelir. Bazı insanlar solo oyuncuların iq problemi olduğunu düşünüyor ve forumda devamlı iğneleyici hakaretvari yorumlar yapıyor. Böylece bu yanlış davranışın da önüne geçilmiş olur.