İstek Rün bonusları ve mage sınıfı

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
160
Puanları
43
Baştan belirteyim yanlışım varsa düzeltin ama şunu fark ettim rune özellikleri arasında elemental hasar yok. Yani fire damage falan basılmıyor eşyalara. Buda şuanki durumda değil ama diğer sınıflar takı ve rün setlerini tamamladıklarında yani resistleri yükseldikçe mageler için bariz dezavantaj yaratacak bir durum. Birde allah aşkına yıl olmuş 2021 hatta 2022 olacak. Şu karakterin hasarını gösterin yetenekler hangi damage aralığında hasar verecek üstüne oku getirince görelim. Mp ne kadar hasar arttırıyor, yüksek defans tercih edildiğinde ne derece hasar kaybı oluyor net bir şekilde görünmesi lazım.
Ayrı bir sınıf olarak alan hasarı değil tek hedefli hasar odaklı tek atan tek yiyen mage ve görece daha dayanıklı ama yine tek hedefli hasara odaklı uzun savaşlarda işlevsel bir mage karakter önerisini daha öncede yapmıştım.
çeşitliliğin ve kullanım kolaylığının geliştirilmesi gerekiyor.
 

BlessingDagger

Üye
Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
21
Puanları
3
Damage hasarının göstermesi kolay değil, çıplak adama 1k damage atarsın dizili adama aynı yetenekle 300 hasar atarsın. Sabit bir 600 defans-30 resist üzerinden hasar belirtilirse tabi o başka.
Damage göstermeyi diyelim bir şekilde yaptık ama defansın ne kadar hasar azaltacağını göstermesi mümkün değil. Örneğin 0-100 defans arasında 300 hasar azaltma vardır, 900-1000 defans arasında 27 hasar azaltma vardır yani bu değerler normal sayısal değerler değil. Logaritmik mi düzenleniyor ben de bilmiyorum ama defans sisteminin mümkün olmadığını biliyorum.
Rün sistemine de katılıyorum, her karakterin kendi gereksinimi olduğu rüne rün sisteminden ulaşabilmeli.
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
160
Puanları
43
Damage hasarının göstermesi kolay değil, çıplak adama 1k damage atarsın dizili adama aynı yetenekle 300 hasar atarsın. Sabit bir 600 defans-30 resist üzerinden hasar belirtilirse tabi o başka.
Damage göstermeyi diyelim bir şekilde yaptık ama defansın ne kadar hasar azaltacağını göstermesi mümkün değil. Örneğin 0-100 defans arasında 300 hasar azaltma vardır, 900-1000 defans arasında 27 hasar azaltma vardır yani bu değerler normal sayısal değerler değil. Logaritmik mi düzenleniyor ben de bilmiyorum ama defans sisteminin mümkün olmadığını biliyorum.
Rün sistemine de katılıyorum, her karakterin kendi gereksinimi olduğu rüne rün sisteminden ulaşabilmeli.
Orada belirttiğim her adama kaç vuracağının ayrıntılı gösterilmesi değil, skill barda yeteneğin üzerine geldiğimiz zaman süre, mana vb. Değerlerle birlikte minimum ve maksimum ne kadar ham hasar vereceğinin gösterilmesiydi. 0 resist 0 defans birinin yiyebileceği minimum ve maksimum hasar gösterilirse(nova slottaki yaratıklara bile aynı vurmaz minimum ve tepe değeri vardır. Bu diğer tekli yetenekler ve başka sınıfların yetenekleri içinde geçerli. Bir warrior 50 defa atak yapsın üç aşağı beş yukarı aynı vurur ama yinede birbirinden farklı hasarlar çıkar) otomatikman build yapmakta kolaylaşır hangi statın neye ne kadar yaradığıda daha anlaşılır olur. Defans ve resist sisteminden bahsetmişsiniz ve yapılması zor denmişsiniz ama katılmıyorum. Loldeki gibi defans değerinin üzerine okla geldiğimizde % değeri görünebilir. Misal ilk 700 defans statında daha verimli artarken(tam 700'de %50 gibi) 700-1000 aralığında verimi düşüyor.(tam 1000 puanda %60 gibi) Bunun daha açık bir şekilde görünmesi için defansımız kaçsa aynı zamanda yüzde değerinide gösterebilirler. Aynı şey resistler içinde geçerli. stafflardaki elemental hasar ve staffın kendi düz hasarı konusunada açıklık getirilmesi gerekiyor. 64 fire damage ne kadar fire hasarını yükseltiyor? 32-32 fire damage veren takıları takınca ne kadar bonus alıyoruz bunada açıklık getirilmeli. Birde konudan bağımsız olarak eklemek istiyorum malum oyundaki warrior ve rogue sınıfının 2 ana statıyla mutlu mesut takılırken priest ve mage'in 3 stata ihtiyaç duyması gereken bu sistem zaten kökten değişmeli. Hasar isteyen defansından oluyor defans isteyen hasardan oluyor. Baştan sorunlu bir sistemin entegre edilmemesi lazımdı kanaatindeyim.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt