Sınıf Dengelemeleri Hakkında

Szchull

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
139
Puanları
43
Selamlar,

Etkinlik başladığı günden itibaren tüm sınıflarda dengelemeler yapıldığının ( güncelleme notlarında bilgi olmamasına rağmen ) oyunu oynayan kişiler olarak en yakından hissediyoruz. Aşağıda düzelmesini umduğumuz sorunları paylaşıyor olacağım.

Assasination sınıfı yetersiz haldeyken şuan yaptığınız değişikliklerle daha da yetersiz hale geldi. Hasar konusuna girmeden devam edecek olursam Rogue sınıfının görünmezlik süresi 50sn çekilmiş ve oyunu çok yavaşlatıyor. Gerçekten görünmezlik sonrası kritik atıyormu atmıyormu hasar olarak hissettirmiyor ve görünmezlik sonrası kritik sadece ilk skill değil 4 - 5 saniye olmalı. Ayrıca minimap üzerinde görünmez asas lar kırmızı nokta olarak göründüğü için oynanış çok etkileniyor bunun da düzeltilmesini bekliyoruz.. - Smoke bomb skili yakına attığımızda patlıyor ancak uzağa attığımızda işlevsiz kalıyor ve cd giriyor. Atılacak bir mesafesi var ise mage alan kullanımı gibi bir düzenleme gelmesi gerekli. Shuriken ve Bloodlust yetenekleri gerçekten kullanım dışı kalmış durumda.

Mage sınıfı teleport yeteneği çok yavaş ve kör yeteneği çiftlenmiyor.

Archery sınıfında Stepback üst üste basınca 2 defa atıyor.

Priest ve Mage sınıflarının Gate yeteneği absürt derecede iyi çalışıyor 1 parti adam vururken (R+R+R+R Kombosu yapıyoruz sürekli) yine de yeteneği kullanabiliyor.

Warrior sınıfı oyun başında yetersizken şimdide gerçekten abartı şekilde seri ve uzaktan vuruyor. En azından vuruş mesafesinin '' normal '' şartlara getirilmesini bekliyoruz.
 

esw3t

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
3
Puanları
3
Rogue sınıfı trainer 3-5lv skilleri asasasin 12-28lv skillerinden fazla hasar atıyor. Genel olarak damagesi arttırılması gerekiyor warrior 650 okçu 400-450 mage alan skill'i 800 vururken asasın 11sn'de dönen savage skill'i görünmezlikli damagesi çok yetersiz.
 

Attractive

Üye
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
Kesinlikle meta olarak şu an Server Warrior ve mage döndü assasian karakteri çok zayıf kalıyor her karaktere buff gelirken assasian sürekli nerflenmesi üzücü Savage towna mecbur kalınıyor
 

Sphecta

Üye
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
39
Puanları
18
warrior uzaktan vurmuyor dostum sizin ekranlarınızda öyle gözüküyor ben başkalarının yayınlarında izliyorum kendi karakterimi görüyorum bayagı uzaktan vuruyormus gibi duruyor ama aslında öyle değil. warrior oynayanların yayınlarını izleyin ne demek istediğimi anlarsınız
 

JaxSui

J
Arkadaş çok güzel özetlemiş. Pve den de bahsedelim. Aslında her gün ben bahsediyorum ama duyan yok. Neyse.
Pve yi merak ediyorsanız asas FULL +FULL karakter ile solo zindana girin. Aynı zindana warrior ve bp ile girin aradaki absürt bitirme süresi farkını göreceksiniz. Ayrıca diğer arkadaşın dediği gibi ezik skill daha sonra açılan skillerden daha çok vuruyor. Sadece o değil. R ile vurduğum da skill ile vurduğum da aynı damage. Bu nasıl bir dengesizliktir?
Asas kritik tek skill değil de ilk skillden sonra en az 3 saniye olmalı en az o da.
 

_Cerberus_

Üye
Katılım
29 Mar 2021
Mesajlar
129
Puanları
28
Sharp eye mesafesi 25 mt den daha kısa olmalı , Kamuflaj skilini şahsen sadece kritik vuruş olsun diye basıyorum. çok fazla etkilemese de 100 hasar 100 hasardır :)
 

Sphecta

Üye
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
39
Puanları
18
Arkadaş çok güzel özetlemiş. Pve den de bahsedelim. Aslında her gün ben bahsediyorum ama duyan yok. Neyse.
Pve yi merak ediyorsanız asas FULL +FULL karakter ile solo zindana girin. Aynı zindana warrior ve bp ile girin aradaki absürt bitirme süresi farkını göreceksiniz. Ayrıca diğer arkadaşın dediği gibi ezik skill daha sonra açılan skillerden daha çok vuruyor. Sadece o değil. R ile vurduğum da skill ile vurduğum da aynı damage. Bu nasıl bir dengesizliktir?
Asas kritik tek skill değil de ilk skillden sonra en az 3 saniye olmalı en az o da.
bence 1 warrior solo zindanı 10 dakikada bitiriyorsa 1 asas da en fazla 12 dk da bitirebilmeli 2 dk lık bir fark normaldir fazlası varsa asaslara pve için buff gelmeli
battle priest aslında pve çarıdır hızlı bitirmesi normaldir
 

SchwarzjokeR

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
40
Puanları
8
Warrior freenzy skili kullanarak 7.45 dakika bp pri malice ile(bu durup atması biraz yavaşlatıyor ama 8-8.25 dk arası) okçu ile bitirmedim ama ilk 3 bölümü hiç fena geçmemiştim asasa göre asas easy zindan hiç bitirmedim ama ben 15 dk arası diye tahmin ediyorum. Bu full itemdeki fark offical da daha ezik itemlerle bir asas bir easy zindan mümkün değil bitiremez. Şu sharp eye 90 sn falan olsun nolur pk ortasında durup basmaktan canımız sıkılıyor bölünüyor. Priestlerin gate skili kesinlikle bozulamaz sanırım 10 kişi tepesinde adam o skili kullanamamalı ama. Bir de priestte 2.5k buff var yanılmıyorsam kimse und almıyor öyle bir taban can kimsede yok bu can oranları gözden geçirilmeli bence malum oyunla kıyaslamak istemiyorum da onda çoğu level üstü çok itemi olmasada und buff alabiliyor burda alabilen yok o zaman o skill çöp e çıkıyor priestte. Ve oyunda her gün 5-6 saate 1/2engine hatası veriyor sorun ekran takılı kalıyor report da edemiyoruz pc res atıp giriyorum tekrar artık. Optimizasyon fena seviyede değil ancak hiç de kötü olmayan bir sistemim var fakat death valleyde biraz kalabalıkta oyun takılmalar yapıyor tahminen fps drop yaşanıyor ki karşı taraf atıyorum 3-4 party iken ee ilerde bunun savaşlarda 6-7 belki 10 parti ile karşı karşıya gelinicek durumları olucak bu dropların olması pek hoş olmuyor açıkçası
 
Son düzenleme:

Sphecta

Üye
Katılım
8 Ocak 2022
Mesajlar
39
Puanları
18
Gerçekten oyunun hatasına hata demeyi bilin lütfen. Bir Rogue olarak Rush bastığımda inanın bu vurulan mesafe daha da uzuyor.
ilk video yanıltıcı olabilir diye normal oynanışa uygun bir video çekilsin dedim atack yapan tarafta dash basılı kaçanda yok aynı hata o şekildede çıkıyorsa düzeltilsin
 

esw3t

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
3
Puanları
3
Konu güncel sorunlar devam ediyor ne pvp ne pve ikisindede iş yapmıyor asas .
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt