Skill Sistemi Değişmeli!

Gamer

Üye
Katılım
10 Kas 2021
Mesajlar
1
Puanları
3
Evet bir konumu kapattınız madem başka bir oyundan örnek vermeden tekrar açalım.

Anlıyorum, hiç bir oyuna tepki olarak doğmadınız.

O zaman özgün skill sistemine sahip bir düzen getiriniz. Bu yeni bir oyun ve bu oyuna başlayacak oyuncu kitlesi MMORPG sevenler olacaktır.

"Hiçbir oyuna tepki olarak geliştirmediğiniz" bu oyunda adını kullanmamı istemediğiniz bir oyuna ait skiller az değiştirilerek kullanılmaktadır. Yani ben daha önce başka bir oyun oynamamış olsam ve bu oyuna başlasam daha önce o başka oyunu oynamış oyunculardan oldukça geride kalacağım. Bu durum kabul edilebilecek bir durum değil.

Bu aşamaya kadar gelmiş bir oyunda tüm bu skill sistemini değiştirmek zor gibi :D İnsanların aklını da karıştırmak istemiyorum, fakat oyuncu kitlesini sınırlayacak bir durum.
 

Satan

Üye
Katılım
20 Haz 2021
Mesajlar
36
Puanları
18
Dünyada 5-10k ko oyuncusu ve 1 milyardan fazla diğer oyunları oynayan oyuncu var, bu şirketin globale açılmak gibi bir hedefi varsa kesinlikle bu nostalji canavarı azınlığı dinlememesi lazım. Ko iyi olsaydı zaten Türkiyenin varoşları dışında tutardı oynanırdı, nitekim kimse elini bile sürmedi. Oynayacak oyuncu bulamazlarmış, oyun iyi olursa her türlü bulur.
 

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
374
Puanları
63
Şimdi ben yeni bir fps oyunu yapacak olsam sol tık fareyle ateş etme yerine, kulağımı tutunca ateş etmeli yapmam lazim herhalde oyle mi? Özgün olmam lazim ya? 1000 tane konu ve yorum var. Bizler istedik bu skill sistemini. Piyasadaki oyunlarin en iyisi ve en beğenileni olsun istedik. Özgünluk takıntısı nerden geliyor anlamadim? Ortada iyi bir iş varsa ondan esinlenip oyuna koymak kadar normal bir durum yok bana göre. Eh varsa imkanin da gelistirirsin.
 

bekirdemirr92

Üye
Katılım
25 Ara 2020
Mesajlar
92
Puanları
18
Şimdi ben yeni bir fps oyunu yapacak olsam sol tık fareyle ateş etme yerine, kulağımı tutunca ateş etmeli yapmam lazim herhalde oyle mi? Özgün olmam lazim ya? 1000 tane konu ve yorum var. Bizler istedik bu skill sistemini. Piyasadaki oyunlarin en iyisi ve en beğenileni olsun istedik. Özgünluk takıntısı nerden geliyor anlamadim? Ortada iyi bir iş varsa ondan esinlenip oyuna koymak kadar normal bir durum yok bana göre. Eh varsa imkanin da gelistirirsin.
Fps oyunuyla bunun ne alakası var?
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Skill sisteminden ziyade sorun combat mekaniklerinde çünkü bambaşka skiller bile eklense, yine z'ye al, ard arda tuşlara baş mevzusuna gelecek. Artık MMO'larda Dodge mekanikleri olmazsa olmaz oldu, hareketler hızlandı, dinamikleşti. Karakterlerin birbirini seçip bardaki tüm skillere tek tek bastığı MMORPGler 10 yıl öncede kaldı.
 

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
374
Puanları
63
Fps oyunuyla bunun ne alakası var?
Örnekler çoğaltılabilir. Sırf özgün diye bir oyun oynanmaz. Özgün olmak zorunda da değil. Esinlenme dünyanın en doğal şeyi. Dünyaca ünlü firmalar dahil herkes birbirinden esinleniyor. Burada gördüğüm sırf beğenmiyorsunuz diye bu yönden vurmanız oyunu.
 

RWGA

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
22
Puanları
13
Şuan ki skill ve target sistemi hali hazırda bahsi geçen oyunun yıllarca ayakta kalmasının en büyük sebebi bunu yıllardır biz oyuncular istedik ve pvp anlamında çok başarılı bir sistem bunu mmo oynayan çoğu oyuncu kabul eder eşsiz bir sistem ör. vereceğiniz top mmoların hiç biri pvp anlamında bu sistemle yarışamaz pve de bir şey diyemem ama henüz betada belki ilerde pve anlamında daha çok günümüz mmolarına uygun skiller getirilebilir şahsen buna karşı değilim fakat bu oyunun ana teması pvp'dir ve hali hazırda şu sistemi değiştirmek pvp'ye elveda demekten başka bir şey değildir...
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Şuan ki skill ve target sistemi hali hazırda bahsi geçen oyunun yıllarca ayakta kalmasının en büyük sebebi bunu yıllardır biz oyuncular istedik ve pvp anlamında çok başarılı bir sistem bunu mmo oynayan çoğu oyuncu kabul eder eşsiz bir sistem ör. vereceğiniz top mmoların hiç biri pvp anlamında bu sistemle yarışamaz pve de bir şey diyemem ama henüz betada belki ilerde pve anlamında daha çok günümüz mmolarına uygun skiller getirilebilir şahsen buna karşı değilim fakat bu oyunun ana teması pvp'dir ve hali hazırda şu sistemi değiştirmek pvp'ye elveda demekten başka bir şey değildir...
Z'ye basıp en yakın düşmanı hedefe aldığın ve gizlenerek, arkadan gelerek oynamaya izin vermeyen sistem mi en iyisi?

KO'nun PVE'si zaten yok, PVP'si de en iyiyi bırak, iyiler arasına bile giremez. O kadar iyi olsa Türkler dışında oynayan da olurdu. Bizde tutmasının da tek sebebi ise Türklerin oynadığı ilk MMO lardan olması, basit olması ve insanların İngilizce bilmemesi :)
 

bekirdemirr92

Üye
Katılım
25 Ara 2020
Mesajlar
92
Puanları
18
Şuan ki skill ve target sistemi hali hazırda bahsi geçen oyunun yıllarca ayakta kalmasının en büyük sebebi bunu yıllardır biz oyuncular istedik ve pvp anlamında çok başarılı bir sistem bunu mmo oynayan çoğu oyuncu kabul eder eşsiz bir sistem ör. vereceğiniz top mmoların hiç biri pvp anlamında bu sistemle yarışamaz pve de bir şey diyemem ama henüz betada belki ilerde pve anlamında daha çok günümüz mmolarına uygun skiller getirilebilir şahsen buna karşı değilim fakat bu oyunun ana teması pvp'dir ve hali hazırda şu sistemi değiştirmek pvp'ye elveda demekten başka bir şey değildir...
Yanlış bir analiz yapmışsın dostum. Malum oyunun hâlâ oynanıyor olmasınının sebebi skill ve target sistemi değil Türkiye deki mmorpg kitlesinin bağımlı olması. Malum oyunun oynayanların çok büyük bir kısmı başka hiçbir mmorpg oynamamış. Bu oyunu oynayan oyuncuların %90ı Türk. Oyun ilk çıktığında çok fazla yabancı vardı ama yabancıların neredeyse tamamı dupe, koxp, buglar gibi sorunlar yüzünden bu kanser oyunu bıraktı. Ama Türkiyedekiler bırakamıyor çünkü bağımlı bir mmo kitlesi var Türkiyede. Kendimizi geliştirmek ve yeni şeyler denemek gibi bir huyumuz yok.
 

RWGA

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
22
Puanları
13
Yanlış bir analiz yapmışsın dostum. Malum oyunun hâlâ oynanıyor olmasınının sebebi skill ve target sistemi değil Türkiye deki mmorpg kitlesinin bağımlı olması. Malum oyunun oynayanların çok büyük bir kısmı başka hiçbir mmorpg oynamamış. Bu oyunu oynayan oyuncuların %90ı Türk. Oyun ilk çıktığında çok fazla yabancı vardı ama yabancıların neredeyse tamamı dupe, koxp, buglar gibi sorunlar yüzünden bu kanser oyunu bıraktı. Ama Türkiyedekiler bırakamıyor çünkü bağımlı bir mmo kitlesi var Türkiyede. Kendimizi geliştirmek ve yeni şeyler denemek gibi bir huyumuz yok.
Z'ye basıp en yakın düşmanı hedefe aldığın ve gizlenerek, arkadan gelerek oynamaya izin vermeyen sistem mi en iyisi?

KO'nun PVE'si zaten yok, PVP'si de en iyiyi bırak, iyiler arasına bile giremez. O kadar iyi olsa Türkler dışında oynayan da olurdu. Bizde tutmasının da tek sebebi ise Türklerin oynadığı ilk MMO lardan olması, basit olması ve insanların İngilizce bilmemesi :)
Z ye bas skill vur diyerek bunu minimize etmek dar görmekten başka bir şey değil bu oyunda günün her saati pvp yapabileceğin bir alan var ve orada non target bir şekilde pvp yapmak oyuncuyu yormaktan başka bir işe yaramaz şuan ki target sistemi priestlerin skill ağacı ile birleştiğinde ortaya çok akıcı ve eğlenceli bir mekanik çıkıyor bakın yine söylüyorum örnek vereceğiniz herhangi bir mmo bu sistemin karşısında pvp anlamında yanından geçemez ve alışkanlık filan demişsiniz doğru şahsen bu pvp sistemine alıştığımda bırakırken buna benzer çok oyun aradım ama bulamadım az biraz benzeyen bir şey bulsam oynayacaktım fakat yok yeni fikirlere de açığım tabiki skill ağacı genişletilebilir ama temel sistem bu şekilde olmalı bence...
 

Nart

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
374
Puanları
63
Ben burada skill efektlerinden bahsetmiyorum. Yeni bir oyun bu ne meraklısın pvp oynamaya :D 11 yıllık Knight Online Assasian tecrübem var şimdi Metin2 veya farklı bir MMORPG oynayan oyuncu bu oyuna başladığında ben çoktan eşyalarımı dizmeye başlamış ve pk'ya çıkmış olacağım. Demek istediğim bu oyun malum bir oyunun oldukça izlerini taşıyor ve o oyunu daha önce oynamamış bir oyuncu ile o oyunu yıllardır oynayan oyuncular arasında çığır farkları oluşacak. Bu da kitleyi sınırlandıracak.
Skillerle target sistemi vb hepsi bağlantılı zaten. Birini değiştiriyorsan hepsini değiştirmelisin. Yahu madem çok tecrübelisin öner bir sistem ? Öyle bir sistem öner ki onu daha önce kimse oynamamış olsun ve kimse officialde avantaj sağlamasın?

Kitleyi sınırlandıracağını düşünüyorsun ancak şu kitlenin %90ını bu sistem yüzünden burda. Daha reklam bile yapılmadı..

Ayrıca TR yapımı ve ipler ellerinde. Günü gelir çok farklı mekanikler de ekleyebilirler oyuna. Burda bize düşen önerimizi yapıp gereksiz gereksiz 'çağ dışı v.s ' gibi saçma 'eleştiri olmayan' ithamlarda bulunmamak.
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Z ye bas skill vur diyerek bunu minimize etmek dar görmekten başka bir şey değil bu oyunda günün her saati pvp yapabileceğin bir alan var ve orada non target bir şekilde pvp yapmak oyuncuyu yormaktan başka bir işe yaramaz şuan ki target sistemi priestlerin skill ağacı ile birleştiğinde ortaya çok akıcı ve eğlenceli bir mekanik çıkıyor bakın yine söylüyorum örnek vereceğiniz herhangi bir mmo bu sistemin karşısında pvp anlamında yanından geçemez ve alışkanlık filan demişsiniz doğru şahsen bu pvp sistemine alıştığımda bırakırken buna benzer çok oyun aradım ama bulamadım az biraz benzeyen bir şey bulsam oynayacaktım fakat yok yeni fikirlere de açığım tabiki skill ağacı genişletilebilir ama temel sistem bu şekilde olmalı bence...
ESO var, çok daha akıcı dövüş mekanikleri ve Cz denen yerin bir üç beş katı büyüklükte Cyrodiil haritasıyla :)

Anlık 300 bin kişi gibi oynuyor. İncelersen mekaniklerini o kadar kişinin neden sevdiğini ve senin sevdiğin oyunu anlık aktif 10 bin kişinin bile neden oynamadigini anlarsın dostum.
 

Satan

Üye
Katılım
20 Haz 2021
Mesajlar
36
Puanları
18
Anlık 300 bin kişi gibi oynuyor. İncelersen mekaniklerini o kadar kişinin neden sevdiğini ve senin sevdiğin oyunu anlık aktif 10 bin kişinin bile neden oynamadigini anlarsın dostum.

:D :D :D O dandik oyunu milyonlar oynuyor/oynadı sanıyorlar ya o çok komik. Eski bir arkadaş vardı Ko WoW'dan daha iyi, daha popüler, daha çok içerik sahibi falan diye ciddi ciddi savunuyordu :D :D :D
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt