Digna Nyx
Üye
- Katılım
- 8 Nis 2022
- Mesajlar
- 157
- Puanları
- 28

Merhaba,
Öncelikle emeği geçen herkese teşekkürler. Umarım ROW çok iyi yerlere gelir.
Channel merak ettiğim bir konu ve geçerli bir bilgiye ulaşamadım. Bu sebeple konu açma ihtiyacı hissettim, belki benim gibi merak edenler vardır ve faydalanırlar.
Aktif oyuncu sayısına göre sunucu(Aarvad) otomatik oyun içi channel(kanal/kamp) oluşturacak bilgisi var.
Bu güzel bir durum, peki oluşturulan bu channel(kanal/kamp) hangi senaryoya göre kapatılacak?
Örneğin oyunun açılış günü belirli bir süre boyunca aktif oyuncu sayısı çok yüksek olduğu için 5 ya da 10 adet channel(kanal/kamp) açılabilir. İlerleyen saatlerde bir kesim normal olarak oyundan çıkış yapar, rekabetçi ve vakti olan bir kesim ise oyun içerisinde aktif olarak oynamaya devam edebilir. Bu durumda oyun ilk açıldığı anda örneğin 10.channel'da bulunan bir ekip, ilerleyen saatlerde oyuncu sayısı düştüğü için 10.channel kapatılırsa ne olacak?
Belirli bir yere mi ışınlanacaklar, diğer channel(kanal/kamp)'larda experience elde ettikleri slot boş mu diye arayışa mı girecekler?
Nasıl bir senaryo izlenecek bu durumda?
Herkesin bildiği gibi, yaratıklar belirli sayıda ve bazı yaratıklar diğerlerinden daha iyi ve seri experience elde edilmesine imkan verebiliyor. Doğal olarak o yaratıkların olduğu alanlar hep dolu olacaktır. Bu durumda da kişiler daha sonradan channel(kanal/kamp)'ların kapanma ihtimaline karşı hep ilk channel(kanal/kamp)'larda kalmak isteyeceklerdir.
Tabi bunlar benim varsayımlarım ve aklıma takılan sorular. Oyun açılınca hep birlikte göreceğiz neyin nasıl ilerlediğini, belki de hiç yaşanmayacak bir şey, fakat bir bilgiye erişemedim bu konu hakkında.
Yetkililer, bilgi sahibi olanlar, aydınlatabilirse çok sevinirim.
Öncelikle emeği geçen herkese teşekkürler. Umarım ROW çok iyi yerlere gelir.
Channel merak ettiğim bir konu ve geçerli bir bilgiye ulaşamadım. Bu sebeple konu açma ihtiyacı hissettim, belki benim gibi merak edenler vardır ve faydalanırlar.
Aktif oyuncu sayısına göre sunucu(Aarvad) otomatik oyun içi channel(kanal/kamp) oluşturacak bilgisi var.
Bu güzel bir durum, peki oluşturulan bu channel(kanal/kamp) hangi senaryoya göre kapatılacak?
Örneğin oyunun açılış günü belirli bir süre boyunca aktif oyuncu sayısı çok yüksek olduğu için 5 ya da 10 adet channel(kanal/kamp) açılabilir. İlerleyen saatlerde bir kesim normal olarak oyundan çıkış yapar, rekabetçi ve vakti olan bir kesim ise oyun içerisinde aktif olarak oynamaya devam edebilir. Bu durumda oyun ilk açıldığı anda örneğin 10.channel'da bulunan bir ekip, ilerleyen saatlerde oyuncu sayısı düştüğü için 10.channel kapatılırsa ne olacak?
Belirli bir yere mi ışınlanacaklar, diğer channel(kanal/kamp)'larda experience elde ettikleri slot boş mu diye arayışa mı girecekler?
Nasıl bir senaryo izlenecek bu durumda?
Herkesin bildiği gibi, yaratıklar belirli sayıda ve bazı yaratıklar diğerlerinden daha iyi ve seri experience elde edilmesine imkan verebiliyor. Doğal olarak o yaratıkların olduğu alanlar hep dolu olacaktır. Bu durumda da kişiler daha sonradan channel(kanal/kamp)'ların kapanma ihtimaline karşı hep ilk channel(kanal/kamp)'larda kalmak isteyeceklerdir.
Tabi bunlar benim varsayımlarım ve aklıma takılan sorular. Oyun açılınca hep birlikte göreceğiz neyin nasıl ilerlediğini, belki de hiç yaşanmayacak bir şey, fakat bir bilgiye erişemedim bu konu hakkında.
Yetkililer, bilgi sahibi olanlar, aydınlatabilirse çok sevinirim.