Topluluk Yönetimi Hk Öneriler

CTU

Üye
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
46
Puanları
8
Son Güncelleme: 15.04.2024

Merhabalar,

Bu konuyu ROW topluluk yönetiminde gözlemlediğim ve daha iyi olabileceğini düşündüğüm konuları dile getirmek amaçlı açıyorum. Konu altına benzer ve oyun içi harici başka eksik olduğunu düşündüğünüz şeyler varsa paylaşabilirsiniz, ekleyebilirim.

  1. Duyuru ve Bilgilendirmelerdeki Eksiklikler
    Oyunun tüm oyuncularını etkileyecek bir güncellemeye 4 gün kaldı fakat gelecek bu capteki en önemli değişiklikler ile ilgili hiçbir bilgiye net olarak sahip değiliz. Leveller için gerekli EXPler, patchteki ekstra değişenler, camp durumları, Discord toplantısında açıklanan değişiklikler vb. bilgiler ile alakalı hiçbir konu mevcut değil. Güzel bir MMORPG olma yönünde ilerliyoruz fakat bunun gibi çok basit şeylerin atlanmaması gerektiğine inanıyorum. Farklı oyunlarda bu gibi değişiklikler neredeyse 6 ay önce açıklanırken, şuanda küçük bir kadroya sahip olsakta, bence 1 ay önceden detaylı olarak neyin geleceğini bilmemiz çok önemli. Aksi takdirde şuanda olduğu gibi Discord üzerinde farklı konularla ilgili tüm topluluk galeyana gelir ve oyuncu deneyimi olması gereken seviyenin çok aşağısında kalır.

  2. Oyunculardan Feedback Toplama
    Discord üzerinde oyuncuların problemlerini dile getirebileceği sohbet kanalları mevcut ve bu kanallar üzerinde yönetim ekibi, moderatör ekibi 7/24 aktif. Yönetimin aktif olarak gözüktüğü bu kanallarda oyuncular ister istemez sürekli iletilen problemlerin görülmesi ve bunlar hakkında yorumlar bekliyor. Sürekli dile getirilen ve görülmemesi imkansız olan bazı konularda açıklama yapmamak, bununla ilgili bir duyuru geçmemek oyuncuların gözünde yönetim ekibinin bunları "görmezden geldiği" üzerine oluyor. Buna inanmayan bir oyuncu olarak, bu eksikliğin giderilmesi gerektiğine inanıyorum. Bu sebepten dolayı aşağıda önerdiğim newsletter çözümlerden bir tanesi olabilir.

  3. Forum Yönetimi ve Aktiflik
    Forum üzerinde yönetimin ve özellikle moderatör arkadaşların daha aktif olması ve forumun argo/küfür gibi şeylerden uzaklaştırılması gerektiğine inanıyorum. Discord üzerinden konuşulan çoğu şey bir süre sonra yukarıda kaldığından dolayı, önemli duyuruların Forum üzerinden yapılması da bence çok önemli. Sadece yönetim ekibinin kategorileri değil, oyuncuların tartışma bölümlerinde de aktif olunarak önemli feedbackler toplanıp oyuncuların verdiği bu feedbackler aracılığıyla iyileştirmeler yapılabilir. Yapılan öneri konularına yorum gelmesi ve en azından ilgilenildiği söylenmesi çok değerli olacaktır.

  4. Discord Önerileri
    Discord üzerinde tek chat üzerinden insanlar aklına gelen her şeyi yazabiliyor ve belirlenen bekleme süresi bitmeden tekrar iletişime geçemiyor. Oyuna yeni başlayan ve bir şeyler öğrenmek isteyen insanlar için #soru-sor #yeni-oyuncu gibi bir chat kanalı açılıp daha kısa bekleme süresi verilebilir. Bu kanalı moderatörler kontrol eder ve oyunu öğrenmek harici atılan mesajlar silinebilir/oyunculara uzaklaştırma verilebilir. Bu kanallarda aktif olup insanlara destek olan insanlar zamanla moderatör olma yolunda ilerleyebilir ve yönetimin üzerindeki yük azalır.

    Limitli ses odaları açılarak insanların o kanallarda birbirleriyle tanışması ya da PK atmasına müsade edilebilir. Bu kanallara yönetim ekibinden insanlar ara sıra inerek, topluluğa karışıp güzel feedbackler toplayabilir. Odalar limitli olacağı için polemiğin önüne geçmiş olursunuz fakat polemik çıkarmak isteyen herkes birbirini bulup Discord zaten atabilir. Burdaki odaklanılması gereken şey topluluğun birbiriyle aktif olabilme imkanı ve yönetim ekibinin bu topluluğun içerisine giriş sağlayabilmesi.

  5. Haftalık/Aylık Newsletter
    Haftalık ya da aylık olarak yönetim ekibinin ne üzerinde çalıştığı, hangi bugların bilindiği veya hangi konularda aksiyon aldığının bir özeti Forum üzerinden paylaşılabilir. Sürekli farklı insanlar aynı konuları Discord ve Forum üzerinden iletiyor ve ağızdan ağıza tüm oyuncular sadece yönetimin hiçbir şey ile ilgilenmediğini yorumluyor. Arkaplanda yapılan işlerden kimse haberdar değil. Oyuncuların çoğu daha aktif ve bilgi akışının olmadığı benzer bir oyundan geldiğinden dolayı aynı şeyleri yaşamak istemiyor. Aksiyon alındığının bilgisini, yaptıktan sonra değil, yapılırken öğrenmenin daha pozitif bir deneyim olacağını düşünüyorum.

  6. Yabancı Topluluk
    Global bir oyun olma potansiyeli olan bir MMORPG oyununu yurtdışına tanıtmak ve oyunu oynayan yabancı arkadaşlarla ilgilenmek konusunda önemli eksiklikler olduğunu düşünüyorum. Oyunda geçen duyurular ve genel bilgiler haricinde yabancı topluluk için kapsamlı bilgilendirmeler, TR'de yapıldığı gibi toplantılar yapılmalı ve bu kitle büyütülmeli. Sadece Discord üzerindeki #en-chat'i okuyarak yabancı oyuncuların aynı düşüncede olduklarını ve başlamaya TR odaklı olduğu için değmeyeceğini düşündüklerini görebilirsiniz.

  7. Website Ticket Sistemi
    Ticket üzerinden bir oyuncuyu şikayet ettiğimizde gerekli ekibe iletildiği bilgisi verilerek ticketlar kapatılıyor. Artık oyuncuların aldıkları cezaları oyundan görebildiğimize göre, ticket üzerinde de aksiyon alındığında cevap verilmesi daha güzel bir deneyim sağlayacaktır. Ben sürekli aynı cevabı aldığımda ve oyuncunun ceza almadan ticketin kapatıldığını gördüğümde başka gördüğüm bir ihlali rapor edesim ne yazık ki gelmiyor. Aksiyon alındığında, aksiyon detayı ile birlikte bilgi verilmesi gerektiğine inanıyorum.

Yukarda eklediğim ve önerdiğim değişiklikler, kendi gözlemlediğim ve oyuncu deneyimi için daha iyi olacağını düşündüğüm şeylerdir. Oyun içeriği ile ilgili önerileri yeteri kadar duyduğunuzdan ve gözlemlediğinizden emin olduğumdan dolayı - topluluk kısmındaki önerilerimi bu konu altında paylaşıyorum.
 
Son düzenleme:

Ogi

Üye
Katılım
28 May 2022
Mesajlar
219
Puanları
28
CTU kardeşim çok haklı yerlere değinmiş. Bu adam benim babam parçasıyla entry'i okudum.
 

yuce

Yeni Üye
Katılım
31 Mar 2024
Mesajlar
1
Puanları
3
Emeğine sağlık güzel bir çalışma olmuş, 6. madde hakkında tamamiyle katılmıyorum, oyuncuların report ettikleri insanların ceza aldığını görmesi ekstra bir hırsa dönüşebilir ve biliyoruz ki çok fazla polemikli olan insan var.

Konu için teşekkürler!
 

MBU

Yeni Üye
Katılım
15 Nis 2024
Mesajlar
1
Puanları
1
CTU dostum gayet güzel yerlere dokunmuş. Çok fazla detaylandırmadan olması , gelişmesi gerekenleri başarılı bir dil ile vurgulamış.

Konu için Teşekkürler.
 

BEKO

Yeni Üye
Katılım
24 Mar 2024
Mesajlar
1
Puanları
1
Çok iyi gözlemlenmiş, kesinlikle yararlı olacak konulara deyinilmiş, umarım yetkili arkadaşlara ulaşır ve bu konularla ilgili gerekli aksiyonlar alınır.
 

CraftWORLD

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
63
Puanları
18
Evet. Mesela League of Legends gibi oyunlarda bir sorun olduğunda oyuncuları bilgilendirmek adına ünlem işareti çıkıyor. “Şu sorunun farkındayız çözümü için çalışıyoruz” gibi…

Çok elzem bir konu var! Development Update videoları yapılmıyor! Rise Online yönetimi bunu daha önce yapmış ve çok olumlu tepkiler toplamıştı.


 
  • Beğen
Tepkiler: CTU

fstab

Üye
Katılım
20 May 2022
Mesajlar
290
Puanları
43
arkadaşımız kısaca kurumsallık bekliyoruz demiş, bizde bunu destekliyoruz güzel noktalara değinmişsiniz teşekkürler.
 

BEARFACT

Yönetici
Game Master
Katılım
21 Eki 2020
Mesajlar
1,285
Puanları
112
Merhaba, konu ve öneriler için teşekkürler.

Son Güncelleme: 15.04.2024

Merhabalar,

Bu konuyu ROW topluluk yönetiminde gözlemlediğim ve daha iyi olabileceğini düşündüğüm konuları dile getirmek amaçlı açıyorum. Konu altına benzer ve oyun içi harici başka eksik olduğunu düşündüğünüz şeyler varsa paylaşabilirsiniz, ekleyebilirim.

  1. Duyuru ve Bilgilendirmelerdeki Eksiklikler
    Oyunun tüm oyuncularını etkileyecek bir güncellemeye 4 gün kaldı fakat gelecek bu capteki en önemli değişiklikler ile ilgili hiçbir bilgiye net olarak sahip değiliz. Leveller için gerekli EXPler, patchteki ekstra değişenler, camp durumları, Discord toplantısında açıklanan değişiklikler vb. bilgiler ile alakalı hiçbir konu mevcut değil. Güzel bir MMORPG olma yönünde ilerliyoruz fakat bunun gibi çok basit şeylerin atlanmaması gerektiğine inanıyorum. Farklı oyunlarda bu gibi değişiklikler neredeyse 6 ay önce açıklanırken, şuanda küçük bir kadroya sahip olsakta, bence 1 ay önceden detaylı olarak neyin geleceğini bilmemiz çok önemli. Aksi takdirde şuanda olduğu gibi Discord üzerinde farklı konularla ilgili tüm topluluk galeyana gelir ve oyuncu deneyimi olması gereken seviyenin çok aşağısında kalır.

Sizlerin de söylediği gibi bazı oyun firmaları, MMORPG oyunlar uzun süre önce değişiklik, yenilik duyurusu yapabiliyor ancak bu oyunlar genelde %99 oyun içi pazarı sadece oyun içi olan, herhangi bir dış beklentisi olmayan oyuncu topluluğu olan oyunlar. Daha önceleri tabii ki bunu da denedik, önceden açıkladık, spoiler verdik, direkt açıkladık ancak çok farklı kapılar açtı bu nedenle bu durumu rafa kaldırdık.

2. Oyunculardan Feedback Toplama
Discord üzerinde oyuncuların problemlerini dile getirebileceği sohbet kanalları mevcut ve bu kanallar üzerinde yönetim ekibi, moderatör ekibi 7/24 aktif. Yönetimin aktif olarak gözüktüğü bu kanallarda oyuncular ister istemez sürekli iletilen problemlerin görülmesi ve bunlar hakkında yorumlar bekliyor. Sürekli dile getirilen ve görülmemesi imkansız olan bazı konularda açıklama yapmamak, bununla ilgili bir duyuru geçmemek oyuncuların gözünde yönetim ekibinin bunları "görmezden geldiği" üzerine oluyor. Buna inanmayan bir oyuncu olarak, bu eksikliğin giderilmesi gerektiğine inanıyorum. Bu sebepten dolayı aşağıda önerdiğim newsletter çözümlerden bir tanesi olabilir.

Discord üzerinden öneri veya şikayet toplamayı düşünmüyoruz. Bizler yola çıktığımızda Discord adresimiz nasılsa hala öyle ve değiştirme planımız yok. Belli kurallar çerçevesinde Discord adresimizi yönetiyoruz ve ilerleyişine devam ediyor. Discord adresimiz oyuncuların fazlasıyla takip ettiği bir yer olduğu için duyuruları ekstra olarak oradan da paylaşıyoruz. Asıl duyuru alanımız Forum hesabımız, önemli olan, kayda değer her konu burada mevcut. Oyuncular çok fazla sorduğu için, Discorddan cevap beklediği için vs. cevap verilme zorunluluğu maalesef yok, kullanım amacı dışında kullanılmayacak. Böyle yazınca ters gelebilir ancak kendi içimizde bir planlama var buna göre hareket ediyoruz.

3. Forum Yönetimi ve Aktiflik
Forum üzerinde yönetimin ve özellikle moderatör arkadaşların daha aktif olması ve forumun argo/küfür gibi şeylerden uzaklaştırılması gerektiğine inanıyorum. Discord üzerinden konuşulan çoğu şey bir süre sonra yukarıda kaldığından dolayı, önemli duyuruların Forum üzerinden yapılması da bence çok önemli. Sadece yönetim ekibinin kategorileri değil, oyuncuların tartışma bölümlerinde de aktif olunarak önemli feedbackler toplanıp oyuncuların verdiği bu feedbackler aracılığıyla iyileştirmeler yapılabilir. Yapılan öneri konularına yorum gelmesi ve en azından ilgilenildiği söylenmesi çok değerli olacaktır.

Forum hesabımız Discord hesabımıza göre daha katı kurallara sahip. Kural ihlali yapan her kullanıcı cezalandırılır ve diğer kullanıcıları rahatsız etmesine izin verilmez.
Forum genel olarak oyuncuların kendi araştırmalarını, bir konu hakkında tartışmalarını, bilgi alışverişlerini sağlamaları için var. Her konu takip ediliyor, gerek olması halinde yönetim veya Moderatör arkadaşlar tarafından gerekli yanıtlar verilip, yönlendirmeler yapılıyor. Ancak topluluğumuz hala büyümekte olan bir topluluk her yere yetişmek bazen kısa süreli gecikmelere neden olabiliyor. Mesela ben her gün Forum ve Discord mesajlarımı yanıtlıyorum ancak bu çok yoğun olan günlerde 1-2 gün sarkabiliyor.
4. Discord Önerileri
Discord üzerinde tek chat üzerinden insanlar aklına gelen her şeyi yazabiliyor ve belirlenen bekleme süresi bitmeden tekrar iletişime geçemiyor. Oyuna yeni başlayan ve bir şeyler öğrenmek isteyen insanlar için #soru-sor #yeni-oyuncu gibi bir chat kanalı açılıp daha kısa bekleme süresi verilebilir. Bu kanalı moderatörler kontrol eder ve oyunu öğrenmek harici atılan mesajlar silinebilir/oyunculara uzaklaştırma verilebilir. Bu kanallarda aktif olup insanlara destek olan insanlar zamanla moderatör olma yolunda ilerleyebilir ve yönetimin üzerindeki yük azalır.

Güzel bir öneri, değerlendirmeye alacağız. Teşekkür ederim. Ses kanalı ile alakalı olan kısmı sildim, orası kesinlikle gelmeyecek tekrar :) Bunun sebebi maalesef yine topluluğumuz. Kontrol edilemez zamanlar oluyor ve olaylar çok farklı yerlere gidiyor.

5. Haftalık/Aylık Newsletter
Haftalık ya da aylık olarak yönetim ekibinin ne üzerinde çalıştığı, hangi bugların bilindiği veya hangi konularda aksiyon aldığının bir özeti Forum üzerinden paylaşılabilir. Sürekli farklı insanlar aynı konuları Discord ve Forum üzerinden iletiyor ve ağızdan ağıza tüm oyuncular sadece yönetimin hiçbir şey ile ilgilenmediğini yorumluyor. Arkaplanda yapılan işlerden kimse haberdar değil. Oyuncuların çoğu daha aktif ve bilgi akışının olmadığı benzer bir oyundan geldiğinden dolayı aynı şeyleri yaşamak istemiyor. Aksiyon alındığının bilgisini, yaptıktan sonra değil, yapılırken öğrenmenin daha pozitif bir deneyim olacağını düşünüyorum.

Yine bu önerinizde zamanında yaptığımız ancak bizim kitlemizin çoğunluğuna uygun olmayan bir sistem. Örneğin neredeyse 1 1.5 yıldır aynı gün ve saatlerde bakım yapmaktayız ancak aynı isimler sürekli gelip aynı mesajları atmaya devam ediyor ve devam edecekler. Değerlendirmek için alacağız tabii ki.

6. Yabancı Topluluk
Global bir oyun olma potansiyeli olan bir MMORPG oyununu yurtdışına tanıtmak ve oyunu oynayan yabancı arkadaşlarla ilgilenmek konusunda önemli eksiklikler olduğunu düşünüyorum. Oyunda geçen duyurular ve genel bilgiler haricinde yabancı topluluk için kapsamlı bilgilendirmeler, TR'de yapıldığı gibi toplantılar yapılmalı ve bu kitle büyütülmeli. Sadece Discord üzerindeki #en-chat'i okuyarak yabancı oyuncuların aynı düşüncede olduklarını ve başlamaya TR odaklı olduğu için değmeyeceğini düşündüklerini görebilirsiniz.

Bu konuda bazı yerlerde aynı fikirlerdeyiz. Daha önce ekibimizden bir yetkili bu alanla genel olarak ilgileniyordu fakat farklı oyunumuz büyüdükçe farklı alanlara ayrılmak zorunda kaldık ve söylediğiniz gibi ufak bir serzeniş içerisine girdiler. Bu konu hakkında gerekli adımlar atılacak.

7. Website Ticket Sistemi
Ticket üzerinden bir oyuncuyu şikayet ettiğimizde gerekli ekibe iletildiği bilgisi verilerek ticketlar kapatılıyor. Artık oyuncuların aldıkları cezaları oyundan görebildiğimize göre, ticket üzerinde de aksiyon alındığında cevap verilmesi daha güzel bir deneyim sağlayacaktır. Ben sürekli aynı cevabı aldığımda ve oyuncunun ceza almadan ticketin kapatıldığını gördüğümde başka gördüğüm bir ihlali rapor edesim ne yazık ki gelmiyor. Aksiyon alındığında, aksiyon detayı ile birlikte bilgi verilmesi gerektiğine inanıyorum.

Bilet üzerinden bir ceza dönüşü olmaz, bilet sistemine ekstra iş yükü maalesef aktaramıyoruz. Her bilet ceza gerektiren durumlar olmuyor, cezaları açıkladığımız andan itibaren bilet sistemine %500'lük bir iş yükü zaten geldi, yeni işleyişlere geçtik kendi içimizde.
Önerileriniz çok güzel ama maalesef topluluğu çok fazla tanımadan olduğundan açıkları mevcut. Yanlış anlaşılmasın yazdığım her şeyi topluluğa atıyorum gibi izlenim olmasın, söylediklerimi sadece 30 dakika Discord hesabımızda zaman geçirerek herkes görebilir.
Bu kısımda da ''işin ne bakacaksın tabi'' diyenler de olacaktır onlara da yanıt verelim arkadaşlar üzülmesin ; Evet bizlerin işi, oyuncu ve ekip arasındaki köprüyü oluşturmak ancak bu süreçte ''insanlıktan'' gelen bazı his ve duygular çerçevesinde hareket etmemiz gereken anlar gelebiliyor. Oyunla zerre alakası olmayan, sadece canı sıkıldığı için bile kötü yorum yapan, henüz oyuna başlamış 14 seviye olmuş ancak Death Valley'de farm atamıyoruz çok kötü gibi yazı yazanları gördü bu gözler.. Topluluğumuz ile birlikte ilerleme hedefimiz devam ediyor, hep birlikte daha iyiye gideceğimize inancım şahsen hala var.

Dipnot : Forum ve Discord üzerinden öneri ve istek ''alınmamaya'' devam edilecektir. Lütfen öneri ve isteklerinizi bilet üzerinden sürdürmeye devam ediniz.
 

CTU

Üye
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
46
Puanları
8
Merhaba, konu ve öneriler için teşekkürler.



Sizlerin de söylediği gibi bazı oyun firmaları, MMORPG oyunlar uzun süre önce değişiklik, yenilik duyurusu yapabiliyor ancak bu oyunlar genelde %99 oyun içi pazarı sadece oyun içi olan, herhangi bir dış beklentisi olmayan oyuncu topluluğu olan oyunlar. Daha önceleri tabii ki bunu da denedik, önceden açıkladık, spoiler verdik, direkt açıkladık ancak çok farklı kapılar açtı bu nedenle bu durumu rafa kaldırdık.



Discord üzerinden öneri veya şikayet toplamayı düşünmüyoruz. Bizler yola çıktığımızda Discord adresimiz nasılsa hala öyle ve değiştirme planımız yok. Belli kurallar çerçevesinde Discord adresimizi yönetiyoruz ve ilerleyişine devam ediyor. Discord adresimiz oyuncuların fazlasıyla takip ettiği bir yer olduğu için duyuruları ekstra olarak oradan da paylaşıyoruz. Asıl duyuru alanımız Forum hesabımız, önemli olan, kayda değer her konu burada mevcut. Oyuncular çok fazla sorduğu için, Discorddan cevap beklediği için vs. cevap verilme zorunluluğu maalesef yok, kullanım amacı dışında kullanılmayacak. Böyle yazınca ters gelebilir ancak kendi içimizde bir planlama var buna göre hareket ediyoruz.



Forum hesabımız Discord hesabımıza göre daha katı kurallara sahip. Kural ihlali yapan her kullanıcı cezalandırılır ve diğer kullanıcıları rahatsız etmesine izin verilmez.
Forum genel olarak oyuncuların kendi araştırmalarını, bir konu hakkında tartışmalarını, bilgi alışverişlerini sağlamaları için var. Her konu takip ediliyor, gerek olması halinde yönetim veya Moderatör arkadaşlar tarafından gerekli yanıtlar verilip, yönlendirmeler yapılıyor. Ancak topluluğumuz hala büyümekte olan bir topluluk her yere yetişmek bazen kısa süreli gecikmelere neden olabiliyor. Mesela ben her gün Forum ve Discord mesajlarımı yanıtlıyorum ancak bu çok yoğun olan günlerde 1-2 gün sarkabiliyor.


Güzel bir öneri, değerlendirmeye alacağız. Teşekkür ederim. Ses kanalı ile alakalı olan kısmı sildim, orası kesinlikle gelmeyecek tekrar :) Bunun sebebi maalesef yine topluluğumuz. Kontrol edilemez zamanlar oluyor ve olaylar çok farklı yerlere gidiyor.



Yine bu önerinizde zamanında yaptığımız ancak bizim kitlemizin çoğunluğuna uygun olmayan bir sistem. Örneğin neredeyse 1 1.5 yıldır aynı gün ve saatlerde bakım yapmaktayız ancak aynı isimler sürekli gelip aynı mesajları atmaya devam ediyor ve devam edecekler. Değerlendirmek için alacağız tabii ki.



Bu konuda bazı yerlerde aynı fikirlerdeyiz. Daha önce ekibimizden bir yetkili bu alanla genel olarak ilgileniyordu fakat farklı oyunumuz büyüdükçe farklı alanlara ayrılmak zorunda kaldık ve söylediğiniz gibi ufak bir serzeniş içerisine girdiler. Bu konu hakkında gerekli adımlar atılacak.



Bilet üzerinden bir ceza dönüşü olmaz, bilet sistemine ekstra iş yükü maalesef aktaramıyoruz. Her bilet ceza gerektiren durumlar olmuyor, cezaları açıkladığımız andan itibaren bilet sistemine %500'lük bir iş yükü zaten geldi, yeni işleyişlere geçtik kendi içimizde.
Önerileriniz çok güzel ama maalesef topluluğu çok fazla tanımadan olduğundan açıkları mevcut. Yanlış anlaşılmasın yazdığım her şeyi topluluğa atıyorum gibi izlenim olmasın, söylediklerimi sadece 30 dakika Discord hesabımızda zaman geçirerek herkes görebilir.
Bu kısımda da ''işin ne bakacaksın tabi'' diyenler de olacaktır onlara da yanıt verelim arkadaşlar üzülmesin ; Evet bizlerin işi, oyuncu ve ekip arasındaki köprüyü oluşturmak ancak bu süreçte ''insanlıktan'' gelen bazı his ve duygular çerçevesinde hareket etmemiz gereken anlar gelebiliyor. Oyunla zerre alakası olmayan, sadece canı sıkıldığı için bile kötü yorum yapan, henüz oyuna başlamış 14 seviye olmuş ancak Death Valley'de farm atamıyoruz çok kötü gibi yazı yazanları gördü bu gözler.. Topluluğumuz ile birlikte ilerleme hedefimiz devam ediyor, hep birlikte daha iyiye gideceğimize inancım şahsen hala var.

Dipnot : Forum ve Discord üzerinden öneri ve istek ''alınmamaya'' devam edilecektir. Lütfen öneri ve isteklerinizi bilet üzerinden sürdürmeye devam ediniz.


Tek tek zaman ayırıp incelediğiniz ve cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. İleriye dönük önerilerin hepsini ticket üzerinden yapıyor olacağım. Bu konuyu tolere edip burdan destek sağladığınız için de ayrı teşekkürler.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt