Primusinterpares
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 51
- Puanları
- 18

Forumda ve Discord'da pek çok insan günlerdir aynı sorunla boğuşuyor.
Benzer konulara yetkililerin "UE4 değil UE5 clienti ile oyuna giriş yapın" diye yanıtlaması ve sorunun görmezden gelinmesine binaen daha net bir konu başlığı gerektiğine kanaat getirdim.
Bu sorun Unreal Engine 5 Client'ında da yaşanıyor.
Bu sorun tüm driver'lar güncelken de, Windows 10 kullanıyorken de, kablo ile stabil bir ev internetine bağlıyken de yaşanıyor.
Ne dosya kontrolü, ne EAC kontrolü, ne de sil tekrar yükle işlemi çözüm sağlamıyor.
Yabancı hattımın (Lebara - Vodafone UK altyapısı) mobil internetine Hotspot ile bağlandığımda oyuna girebiliyorum ama ev internetim ile oyuna giremiyorum.
Aynı şehirdeki arkadaşım ise kendi ev interneti ile hiçbir ek program kullanmadan sorunsuzca oyuna girebiliyor.
Konuyla ilgili Discord üzerinden Rhine'a ulaştığımda ExitLag satın alarak giriş yapmayı denememi tavsiye etti ve bazı İnternet Servis Sağlayıcılarının Rise Online bağlantılarında sorun çıkardığını belirtti.
Dinamik yerine statik IP kullanmak ya da modem arayüzünden Firewall'u kapamak da işe yaramadı. Yani ISS üzerinde başka nasıl bir müdahale yapılabilir emin olmamakla birlikte, diğer hiçbir global ve yerel çevrimiçi oyunda sorun yaşamadığımı da göz önünde bulundurunca bu problemin çözümünün ROW tarafında yattığı kanaatindeyim.
Harici bir uygulama satın almaya yönlendirmek, global bir oyun firmasının sunabileceği makul bir çözüm önerisi değil.
Ücretsiz çözüme veyahut en azından bu duruma ilişkin bir bilgilendirme alabilirsek sevinirim.
ISS: 4thUtility
Bağlantı türü: Ev interneti - 1000 Mbps
Dipnot: Benzer sorunu yaşayan arkadaşlar mobil veri limitleriyle ilgili kaygıları yoksa geçici çözüm olarak mobil internet üzerinden oyuna bağlanmayı deneyebilir.
Benzer konulara yetkililerin "UE4 değil UE5 clienti ile oyuna giriş yapın" diye yanıtlaması ve sorunun görmezden gelinmesine binaen daha net bir konu başlığı gerektiğine kanaat getirdim.
Bu sorun Unreal Engine 5 Client'ında da yaşanıyor.
Bu sorun tüm driver'lar güncelken de, Windows 10 kullanıyorken de, kablo ile stabil bir ev internetine bağlıyken de yaşanıyor.
Ne dosya kontrolü, ne EAC kontrolü, ne de sil tekrar yükle işlemi çözüm sağlamıyor.
Yabancı hattımın (Lebara - Vodafone UK altyapısı) mobil internetine Hotspot ile bağlandığımda oyuna girebiliyorum ama ev internetim ile oyuna giremiyorum.
Aynı şehirdeki arkadaşım ise kendi ev interneti ile hiçbir ek program kullanmadan sorunsuzca oyuna girebiliyor.
Konuyla ilgili Discord üzerinden Rhine'a ulaştığımda ExitLag satın alarak giriş yapmayı denememi tavsiye etti ve bazı İnternet Servis Sağlayıcılarının Rise Online bağlantılarında sorun çıkardığını belirtti.
Dinamik yerine statik IP kullanmak ya da modem arayüzünden Firewall'u kapamak da işe yaramadı. Yani ISS üzerinde başka nasıl bir müdahale yapılabilir emin olmamakla birlikte, diğer hiçbir global ve yerel çevrimiçi oyunda sorun yaşamadığımı da göz önünde bulundurunca bu problemin çözümünün ROW tarafında yattığı kanaatindeyim.
Harici bir uygulama satın almaya yönlendirmek, global bir oyun firmasının sunabileceği makul bir çözüm önerisi değil.
Ücretsiz çözüme veyahut en azından bu duruma ilişkin bir bilgilendirme alabilirsek sevinirim.
Ülke/Şehir: İngiltere/SheffieldNereden bağlantı sağlamaktasınız?
İl-Ülke-İnternet servis sağlayıcısı bilgilerinizi verebilir misiniz? Ek olarak İnternet kafeden mi giriş yapmaktasınız?
ISS: 4thUtility
Bağlantı türü: Ev interneti - 1000 Mbps
Dipnot: Benzer sorunu yaşayan arkadaşlar mobil veri limitleriyle ilgili kaygıları yoksa geçici çözüm olarak mobil internet üzerinden oyuna bağlanmayı deneyebilir.