Ue5 motoru mmorpg oyunlarına uygun şekildemi yapıldı acaba bilen var mı? Ve riseye uygulanırsa ue4 ü kaldıran bilgisayarlarımız ue5 ide kaldırır mı?
Unreal Engine 4 ile başlanılan projenin daha makyajı yapılmadan UE5 geçişi çok saçma olur, emeğin boşa gidişi olur. Mevcut bazı sorunların çözümü UE5 geçişi gibi asla düşünülmesin, şimdikinden daha fazla sorun bile çıkabilir.
İşte bir mmorpg gibi kalbalık bir oyuna uygun bir motor mu onu merak ettim, kodlarla genel olarak rise bişeyler yapar belki ama merak ettiğim motorun yapısında mmorpg oyunları gibi kalabalık oyunlarıda hesap etmişlermi acaba
TERA online UE3 ile yapılmıştı ve zamanında gayet başarılı olabildi. Haritalar ve Moblar çok daha çeşitliydi.
RiseOnline UE4 ten UE5 e geçişi neredeyse bugüne kadar verilen bir çok emeği çöpe atar, Grafikler, modellemeler, animasyonlar hepsi yeniden tasarlanması gerekir ( ki UE5 ile daha granüler hareketler ve özellikler yapılabiliyor geçişin de bir amacı olmalı)
2 aylık erken erişim oyununda ( henüz makyaj safhasına geçmemiş, ete kemiğe bürünmeye çalışan bir oyun için) böyle bir geçiş intihar olur, gerek de yok bence.