Öneri Warrior isimli sınıfın yarasına merhem olabilir

PlayzZerzHD

Üye
Katılım
28 Kas 2022
Mesajlar
31
Puanları
8
Warrior master 15 yeteneği ile kendine cure atabiliyor ancak bunu partiye girdiğinde kullanamıyor. Üstelik 120 saniye bekleme süresi var. Bu yeteneği parti içindeyken kullanabilir olabilir, bekleme süresi 30 saniye olabilir.
Master 2 yeteneğinin isabet oranı çok düşük olduğu için bu yeteneğin isabet oranı arttırılabilir, bekleme süresi artırılabilir.
Master 7 yeteneğinin verdiği hasar çok düşük olduğu için bu yeteneğin hasarı arttırılabilir, bekleme süresi azaltılabilir.
75 seviye yeteneğine %200 damage ibaresi eklenebilir, bekleme süresi azaltılabilir.
Frenzy yeteneğini kullandığında hasar çok az artıyor ancak defans akıl almaz derecede azalıyor. Eksi defans ibaresi kaldırılabilir, bekleme süresi arttırılabilir, etki süresi azaltılabilir.
70-60 skill combosu kapatıldığı için ortalama %30 dps kaybı yaşadığı için tekli yeteneklerinin hasarı arttırılabilir, bekleme süreleri azaltılabilir, mana bedeli azaltılabilir.
Warrior tek el silahlarının atağı ve verdiği bonuslar yeterli seviyede değildir. Bu silahlara güncelleme getirilebilir, bonus özellikleri arttırılabilir.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Şuan warrior skill cd si 0.5 yapılıp denenmeli bence. Büyük ihtimal çözüm olur.

Sizin dediğiniz skill düzenlemeleri de tabiki mantıklı.
 

Tolgun

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
302
Puanları
43
Şuan warrior skill cd si 0.5 yapılıp denenmeli bence. Büyük ihtimal çözüm olur.

Sizin dediğiniz skill düzenlemeleri de tabiki mantıklı.
Bence cok kötü olur tek skill playersiz warrior olur obur oyunda gibi, bp de mantikli ola bilir tek skil onlarda degisik skiller de var heal/db ....
Ama warrior niye tek skill olsun ki?
Zaten combo atiliyo halen öbür skillerle, problem skill ler mantiksiz ve zahif kaliyo.
Zehir skillere cure aliniyo birinin cooldownu 1dk öbürün 30saniye :D cure aliniyorsa en az 70 skill den daha fazla vurmasi lazim ve cooldownu kisa olmasi lazim. Düsünsene 1dk cooldown skilli kulaniyorsun ve vururken damagi 70 skill den daha az ve party cure le siliniyo bu ne bicim mantik :D.
Can veren skill ler de Avenger gibi 70 den fazla vurmasi lazim bu cooldownda yada cooldownu indirilmesi lazim.
Kendine her 30 saniye cure atarsa ne bilim yane :D.

Ama benim gözümde en büyük problem r den geliyo suan, 75 acilinca bu damage farki yoktu assaslara karsi, warrior assasa vs de ata biliyodu.
Cog kisi assasin true damage skillere kiziyo ama assasin damagi r buff dan sonra ucdu true damage skillerin yüzünden degil.
Eskiden 10 saniye icinde 7 r vuriyodu assas suan 10 r vuriyo ve en güclü r assaslarda 160 poison var diye daggerlerden.
Bitane r assaslarda 250-300 damage civari vuriyo warriorda 170 damage :D.
Bu buffdan sonra 10 saniye icinde yaklasik 1000k damage fazla vuriyo bunun yüzünden Battle Priest ler agliyo zaten :D.
3 Spike/Savage li vs de 30 saniye 3000k damage fazla vuriyo warriora, bu buff geldini obur classlardan cogu kisi bilmiyo bile.
Bu buff niye geldi, assas daha serie vurmasi lazim diye assaslar kizdi (ama cözümü obur sinifi düsünmeden yapilmis), mantikli ola bilir ama ozaman r damage daha az olmasi lazim, bi baltanan/mizrakla vuriyorsam evet daha yavas vura bilirim ve eli indirme sansim daha az ola bilir ama bitane r damagi daha fazla olmasi lazim.
Diyelim Warriora 2 tek el silah aldim elime hizli vurmak icin ve tek el kilic aldim 9 tane r cikariyo 10 saniye icinde, burdaki problem 45 poison hasar veriyo tek silahla bile gine 90 poison hasar oliyo ve 170 yada daha az vuriyo tek r :D le.
Yane 2 el ve tek el silahlarda assas buffdan sonra warriorun r'si mantikli gelmiyo bana.
 
Son düzenleme:

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Bence cok kötü olur tek skill playersiz warrior olur obur oyunda gibi, bp de mantikli ola bilir tek skil onlarda degisik skiller de var heal/db ....
Ama warrior niye tek skill olsun ki?
Zaten combo atiliyo halen öbür skillerle, problem skill ler mantiksiz ve zahif kaliyo.
Zehir skillere cure aliniyo birinin cooldownu 1dk öbürün 30saniye :D cure aliniyorsa en az 70 skill den daha fazla vurmasi lazim ve cooldownu kisa olmasi lazim. Düsünsene 1dk cooldown skilli kulaniyorsun ve vururken damagi 70 skill den daha az ve party cure le siliniyo bu ne bicim mantik :D.
Can veren skill ler de Avenger gibi 70 den fazla vurmasi lazim bu cooldownda yada cooldownu indirilmesi lazim.
Kendine her 30 saniye cure atarsa ne bilim yane :D.

Ama benim gözümde en büyük problem r den geliyo suan, 75 acilinca bu damage farki yoktu assaslara karsi, warrior assasa vs de ata biliyodu.
Cog kisi assasin true damage skillere kiziyo ama assasin damagi r buff dan sonra ucdu true damage skillerin yüzünden degil.
Eskiden 10 saniye icinde 7 r vuriyodu assas suan 10 r vuriyo ve en güclü r assaslarda 160 poison var diye daggerlerden.
Bitane r assaslarda 250-300 damage civari vuriyo warriorda 170 damage :D.
Bu buffdan sonra 10 saniye icinde yaklasik 1000k damage fazla vuriyo bunun yüzünden Battle Priest ler agliyo zaten :D.
3 Spike/Savage li vs de 30 saniye 3000k damage fazla vuriyo warriora, bu buff geldini obur classlardan cogu kisi bilmiyo bile.
Bu buff niye geldi, assas daha serie vurmasi lazim diye assaslar kizdi (ama cözümü obur sinifi düsünmeden yapilmis), mantikli ola bilir ama ozaman r damage daha az olmasi lazim, bi baltanan/mizrakla vuriyorsam evet daha yavas vura bilirim ve eli indirme sansim daha az ola bilir ama bitane r damagi daha fazla olmasi lazim.
Diyelim Warriora 2 tek el silah aldim elime hizli vurmak icin ve tek el kilic aldim 9 tane r cikariyo 10 saniye icinde, burdaki problem 45 poison hasar veriyo tek silahla bile gine 90 poison hasar oliyo ve 170 yada daha az vuriyo tek r :D le.
Yane 2 el ve tek el silahlarda assas buffdan sonra warriorun r'si mantikli gelmiyo bana.
Ben eski kafa olarak düşününce bana mantıklı gelmişti cd.

Sizin dediğiniz şekilde daha mantıklı olur.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
949
Puanları
93
Warrior tek el silahların elemental hasarlari yarı yarıya nerf yedi. Şuanda 2 adet tek el silah takmanın bı mantığı yok. Malum oyunda bile elemenat hasar arttığı için cezbedici oluyordu...

Warriora bu konuda NERF atılırken assas silahlarına tabiki dokunulmadi :) Konu assasin olunca pür dikkat inceleniyor herşey :)

Her konuda assasine torpil gecilecekse söyleyin bilelim. Boş yere başka çar kasmayalim.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
949
Puanları
93
Warriorun zehir skillerinin CD si çok uzun, normal skill yüzdesi düşük ve cure alınıyor. Kullanmanın hiçbir anlamı yok. Anca pve de iş görür...


HP veren skiller rakibi gidikliyor. %100 hp verseler anca işe yararlar.


Frenzy skili kullanışsız. %80 oranında yediğin hasari arttırıyor. Çok orantısız.


Defans pasifleri ve HP statlar sıkıntılı. Tanklik hissiyatı uyandirmiyor.


0.8 sn de bir vurulan skilin hasarının iyi olması gerekir.


1000hp veren defans skili bir sonraki lvl capte çok işlevsiz olacak. 3-4k hp de 1000hp kullanışlı idi ama artık kullanışsız hale gelmeye başladı.


True damage skilleri hatalı. % vurmuyor. 200 ek hasar, 300 ek hasar seklinde vuruyor. 64 e 300 ek hasar+R vuran skili koymanın bı anlamı yok.


Cure skilini Assaslar seri atabiliyorken warriora 2dk CD + partysiz olunması şartı konması skili işlevsiz ve gereksiz yapmakta.


Skillerdeki stun slow tutma oranlarını yazın bir zahmet. Chance nedir? %0.000001 mı %1 mı %10 mu yüzde kaç o şans?


2 master skilinin hasarı da yanlış. %300 vurmuyor. %250+ 100 ek hasar civarı vuruyor.


Assasin skilleri özene bezene yapılmış. Warriora gelince bug dolu baştan savma olmuş. Warrior adı var sadece.
 

Tolgun

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
302
Puanları
43
Warriorun zehir skillerinin CD si çok uzun, normal skill yüzdesi düşük ve cure alınıyor. Kullanmanın hiçbir anlamı yok. Anca pve de iş görür...


HP veren skiller rakibi gidikliyor. %100 hp verseler anca işe yararlar.


Frenzy skili kullanışsız. %80 oranında yediğin hasari arttırıyor. Çok orantısız.


Defans pasifleri ve HP statlar sıkıntılı. Tanklik hissiyatı uyandirmiyor.


0.8 sn de bir vurulan skilin hasarının iyi olması gerekir.


1000hp veren defans skili bir sonraki lvl capte çok işlevsiz olacak. 3-4k hp de 1000hp kullanışlı idi ama artık kullanışsız hale gelmeye başladı.


True damage skilleri hatalı. % vurmuyor. 200 ek hasar, 300 ek hasar seklinde vuruyor. 64 e 300 ek hasar+R vuran skili koymanın bı anlamı yok.


Cure skilini Assaslar seri atabiliyorken warriora 2dk CD + partysiz olunması şartı konması skili işlevsiz ve gereksiz yapmakta.


Skillerdeki stun slow tutma oranlarını yazın bir zahmet. Chance nedir? %0.000001 mı %1 mı %10 mu yüzde kaç o şans?


2 master skilinin hasarı da yanlış. %300 vurmuyor. %250+ 100 ek hasar civarı vuruyor.


Assasin skilleri özene bezene yapılmış. Warriora gelince bug dolu baştan savma olmuş. Warrior adı var sadece.

Frenzy gayet normal calisiyo ne demek istedegini anlamadim assasla denedim 80% fazla damage yiyo diye bisey yok.
1300 Defansli Warriorum 1600 atackli assasdan spike yiyence 680 damage aliyo.
Frenzy basinca 900 defansda 858-880 damage yiyo.
Yane 25% fazla yiyorum bu defansda buda gayet normal sonunda 25% attack aliyorum, tabi malice yiynce deysik buda olsun.
80% nerden cikardin merak ettim.
Frenzy li ve frenzy siz ayne defans da denedim kiyafet cikarak yane frenzy li 900 defans yaptim frenzy siz de 900 defans yaptim ayne damagi aldim.
Fantasy mi yaptim anlamadim biz burda mantikli tartismaya calisiyoruz sen öfkele öfkele warriora illa buff gelsin gibi yazmissin :D.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
949
Puanları
93
Frenzy gayet normal calisiyo ne demek istedegini anlamadim assasla denedim 80% fazla damage yiyo diye bisey yok.
1300 Defansli Warriorum 1600 atackli assasdan spike yiyence 680 damage aliyo.
Frenzy basinca 900 defansda 858-880 damage yiyo.
Yane 25% fazla yiyorum bu defansda buda gayet normal sonunda 25% attack aliyorum, tabi malice yiynce deysik buda olsun.
80% nerden cikardin merak ettim.
Frenzy li ve frenzy siz ayne defans da denedim kiyafet cikarak yane frenzy li 900 defans yaptim frenzy siz de 900 defans yaptim ayne damagi aldim.
Fantasy mi yaptim anlamadim biz burda mantikli tartismaya calisiyoruz sen öfkele öfkele warriora illa buff gelsin gibi yazmissin :D.

Full + full charda bile %35 civarı etki ediyormuş. Bizim carlarda o kadar defans yok. Para basamadik.

Hesaplarken asasin zehir hasarını hesaba katmaman gerekir. Yine de en basit yöntemle defansıni oranlarsan sonuç ortaya çıkar. Malum oyunda bile ortalama 1600 deften 300 def aliyorken üstüne üstlük %40 hasar artışı veriyorken bizde düşük armorlara rağmen 400 defans azatlmasi çok fazla.
 

Tolgun

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
302
Puanları
43
Full + full charda bile %35 civarı etki ediyormuş. Bizim carlarda o kadar defans yok. Para basamadik.

Hesaplarken asasin zehir hasarını hesaba katmaman gerekir. Yine de en basit yöntemle defansıni oranlarsan sonuç ortaya çıkar. Malum oyunda bile ortalama 1600 deften 300 def aliyorken üstüne üstlük %40 hasar artışı veriyorken bizde düşük armorlara rağmen 400 defans azatlmasi çok fazla.
Kanka 1600 attack her assasda yok ayne sine geliyo frenzy gayet iy sen ne zan ettin bas acili tut herzaman olmaz ki.
Kafa kulanarak basacan oyunican.
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Şuan warrior skill cd si 0.5 yapılıp denenmeli bence. Büyük ihtimal çözüm olur.

Sizin dediğiniz skill düzenlemeleri de tabiki mantıklı.
Buna tamamen karşıyız yetenekde 0,5 bekleme süresi tamamen macrocuların işine yarar. Farklı buff metodları düşünmek gerekiyor.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,364
Puanları
113
Buna tamamen karşıyız yetenekde 0,5 bekleme süresi tamamen macrocuların işine yarar. Farklı buff metodları düşünmek gerekiyor.
Kötüye kullanımı tabiki hesap etmek gerekir. Ben priest oyuncusu olarak çok anlamıyorum warriordan. Bana iyi bir çözüm gibi gelmişti.
 

PlayzZerzHD

Üye
Katılım
28 Kas 2022
Mesajlar
31
Puanları
8
Ben ''Knight'' yetenek ağacına zamanla hasar veren yetenekler ekleneceğini düşünüyorum. Bir elimizde mızrak, diğer elimizde kılıç falan öyle dolaşacağız. Bu tarif ettiğim şey size bir yerden tanıdık gelmiş olabilir. :D
Çünkü sabit bir yetenek ağacına sahip Warrior'u oynamak ne derece cezbedici oluyor tartışılır.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt