Warrior sınıfı hakkındaki aşina olunan sorunlar.

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
65lv cap ve elite armorlar ile tabiki warrior betada ki halinden uzak.

Yönetim şuanda 65lv e göre dmg-skill ayarlarıyla oynayıp sonra 70 patchte tekrar düzenleme yapmaya çalışırmı bilinmez.

Şuan için warrior arkadaşların sıkıntısı var kesinlikle katılıyorum.

Bana sorarsanız çözüm: 70lv ve full itemdir. Ondan sonra dengeleme yapılır. Şuan yapılan dengelemenin 70 patchte tekrar düzenlenmesi gerekir buda hatırı sayılır test ve çalışma saati yapar.
 

DRAGONMAN

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
43
Puanları
8
Beta dönemlerinden bu yana ezber bozan bir çok sistem official da mevcut tabi olarak herşey tam olmayabilir ama neticede o kadar geçmiş dönem sonrası da bilinen oyun sistemine müdahele oyucuya ters köşe yaptırıyor bazı içeriklerin sil baştan olması bu konuda banada cazip gelmedi
 

emrecsk10

Üye
Katılım
20 Nis 2022
Mesajlar
6
Puanları
1
Bende warior oyuncusu olarak yaziyorum. +6 minoda dungeonda vurdugum hasari suan +7 warscythe ile vuruyorum diyebilirim. Birisi 130 m birisi 10 gb silahlarin. Sadece aralarinda 70 damage fark var moblara karsi. Sorunumuz sadece itemlerin damageleri bi duzene sokulmasi. Ataga gore damageler cikmasidir. Skillerimizin vuruslarinin bir duzene girmesidir. +6 minoyla vurdugum hasari ben nede +7 war scythe ile vurim. Neden 1 ay ben 10 gb lik item icin ugrastim. Suan takilarim silahim tam. Zirhlara gecmeyi dusunmuyorum arada etki yok diyebilecek kadar az. Pk da hala cogunluk gorev itemleri takiliyor. Buda bir grubu oyuna baglarken gercekten emek sarfetmis bir grup oyuncuyu itemleriyle bas basa birakiyor. Bunlarin gozden gecirilmesi gerekmektedir. Zamanla bu gibi durumlarin oturacagina inaniyorum Rise Online ekibi forumu takip edip kusurlari gozden geciriyor bu gozle gorunuyor. Zaman herseyim ilaci
 

DRAGONMAN

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
43
Puanları
8
Zaman her şeyin ilacı ama kardom ilk etapta yetkililer yapılması ve fixlenmesi gereken unsurlardan fazla Ne yazık ki oyun için göz aşina olmayan sistem üstüne düşüyorlar senin bahsettiğin konu gibi warrior'ların damage ve Range skill arasındaki farkı sorunu ve yine altını çizerek söylüyorum warrior seri kullanılan skillerin Cooldown 0.8 uyarlı olup combo elverişsizliği keza Cooldown 0.5 çekilmesi gerekli benim açtığım konu üstünden bakarsak arayüze skiller için FX ON-OFF eklenmesi Vs... D.valleyde hp bar yüksek iken bile olsa karşı ırktan hasar alındığında town atmak için delay saçmalığı tabi bu konuda Bpoint Ks'cilerinin işine gelen ayrı bi konu asas okçu hızlı kaçsın mage gate atsın tamam eyv... skill kullanım özelliğine göre hakkıdır ama town atmak için Delay sistemi başlı başına saçmalıktırr...
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt