Yaşadığım bir takım mağduriyetler ve yönetim hakkındaki eleştirim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bum

Üye
Katılım
7 Haz 2022
Mesajlar
113
Puanları
43
Öncelikle merhabalar, bu konuda size yönetimin lafına güvenerek yaptığım işler yüzünden nasıl maddi ve zaman olarak zarara uğradığımı ve çok basit çözülebilecek şeylerken sorumluluk alınmamasını anlatacağım. Konuyu açma sebebim yalan söyleyip algı yaratarak değil insanların yorumuna bırakarak bazı şeyleri eleştirmek olacak. Bazen bilinçli oyun kötüleniyor diye konular siliniyor moderatör arkadaşlar konuyu sakince okuyup sakin bir karar almalı diye düşünüyorum.

İlk olayımız 1-1.5 ay önceki patch notlarına yazılan "craft bir sonraki güncellemede aktif olacaktır" notuyla başlıyor. Nota eklenmesiyle birlikte forum içerisinden moderatörlerin "evet geliyor, açılacak" demesiyle yöneticilere inanarak biten premiumumu yeniledim. Craft için oynayan bir insanım, bu yüzden ilk aydaki gibi premiumdan gelen crafting speed bonus ve crafting exp bonus işime yarayacağını düşünerek yeniledim haliyle. Sonrasında malumunuz craft tekrar açılmadı ve ben boş boş mal gibi harcadığım parayla kaldım. Burada yöneticilere güvenerek ilk mağduriyetimi yaşamış oldum. Sonra dedim ki ben bu oyunu sevdim gideyim bari premium boşa gitmesin charımı hiç değilse 59 yapayım haddar'a gider orada toplayıcılık yaparım BP'yim belki farm da eğlendirir 61 olurum diyip çok şikayet etmeden oyuna 1 hafta devam ettim. 1 hafta sonra o meşhur serverların sallandığı, herkesin 4-5 saatlik kayıp yaşadığı geri almanın gerçekleştiği güncelleme gerçekleşti. Yaklaşık 1 ay önce hepinizin malumu oyun güncelleme sırasında sorun yaşayıp geri sardı, insanların itemi, leveli vesaire gibi şeyleri geri sardı. Ben de o süreçte tamamiyle toplayıcılık yaptığım için kastığım craft levelları geri sardı. Aynı gün uzun ticket göndermemde sorun olduğu için derdimi SS atarak 3-4 gün geç anlatabildim ve beni discord üzerinden Digital'e yazarsan çözülecek diye yönlendirdiler, Digital ise bana kayıplarımın 72 saat içerisinde giderileceğini iletti. Herkese o zaman aynı olay olduğu için hedef göstermek için değil olayın doğruluğu açısından isim veriyorum kimse kusura bakmasın. Sonrasında forumda gördüğüm bazı yorumlarda 72 saatte kayıplarının giderilmediği hakkında mesajlar görsem de çok takmayıp tam tamına 1 hafta bekledim. İçimden bir ses ben tekrar bu süreçte toplayıcılık yaparsam ve eski levelıma getirirsem bu kargaşada gözden kaçıp ileri atacağız diye geriye saracaklarından veya bu yalancıymış hani gitti demiş ama bu levellardaymış demesinler diye bu 1 haftayı hiçbir toplayıcılık eşyasına dokunmadan bekledim. Sonuç ne oldu diye sorarsanız tabii ki 1 hafta boyunca hiçbir şey değişmedi ve ikinci mağduriyetimi zaman kaybı olarak yaşayıp sineye çektim. Sonuçta toplayıcılık yaparken keyif aldığım için 4-5 saatte oyuna çalışırım sorun olmaz diye düşünüp tekrar kayıplarımı elle kastım ama 1 hafta ekstra süre kaybettim. Bu ilk iki mağduriyet için 1 haziranda Digital'e attığım mesajın SS'i de kafanızda daha iyi netleşmesi için burada: https://ibb.co/N2r19ky

Geldik üçüncü ve son olayımıza. Bayram etkinliği ve onun adı altında duyurulan "%10 market indirimi". Son zamanlarda craftın bitmeye yakın olduğu Burhan Beyin kendi tarafından söylenmeye başladığı için bu indirimle birlikte crafta hazırlık premium + 3-4 adet binek alırım rahat toplayıcılık craft yaparım, karakterim artık 61 oldu çok canım sıkılır farm atarım diye de pre pot + pet satın alırım diye düşünüyordum. Bu yüzden hem kendi karakterime hem abimin karakterine 400+400 toplamda 800 TL'lik RC satın alımı yapıp keyleri girdim ve indirimin olacağı günü beklemeye başladım. İşte burası tam olarak gene yöneticilerin ters köşe yaparak bayramın 1. günü gecesi son dakika etkinliğin içeriğinin değiştiğini ve %10 indirim değil artık yüklenen RC'lere %10 bonus verileceğini yazdığı yer. Buna da okey dedim gene bir mağduriyet oluştu ama basit bir işlem sorunum çözülür diye gayet sakin bir şekilde ticket attım ve gene önceki cevabın aynısı "Lütfen discord üzerinden Digital'e ulaşın." oldu. Yine sakince derdimi anlatıp böyle bir sıkıntı olduğunu söylediğimde aldığım cevap "bonus eklemesi yapamıyorum." oldu. Bu kısımda daha önceden de mağdur edildiğimi sineye çektiğimi bu kadar basit bir işlemde bile karşımda sorumlu bulamadığımı anlattım ve aldığım cevap "Bana gelen listede kaybettiğiniz craft expleri eklenmiş gözüküyor, tekrar kontrol edeceğim." oldu. Sanırım 1 hafta sonra kastığım expleri başta bahsettiğim gibi kendileri eklediler sandılar bilemiyorum. Benim derdim o değil güncel sorunumu çözün dememe ise 1 gündür cevap gelmeyince yani mağduriyetin giderilmeyeceğini anlayınca bu konuyu açmak istedim. 10 temmuz discord konuşması SS'i: https://ibb.co/Hd7fws4

Şimdi bu olaylar sonrasında soruyorum, sayın Digital'de yetki yoksa ben niye ticketlara bakan kişi tarafından oraya yönlendiriliyorum? Bir sorun çözmek niye "ticket>digital>database erişimi olan gerçek bir yönetici" gibi uzun bir yoldan geçiyor ve çözülemiyor? Sayın Digital dese ki ben bayram tatilindeyim kusura bakmayın x gün sonra sorununuzu çözecek biriyle halledeceğim etkinlik zaten günlerce sürecek veya etkinlik bitse bile bonusunuz eklenecek dese gram dert olmayacak aşırı basit bir konu niye çözümsüzlükle mağduriyetle sonuçlanıyor? Daha kaç kere mağdur edileceğim? Forumdan yapılan duyurular ne zaman tutarlı olacak? Yöneticiler resmi şekilde duyurduklarına ne zaman dikkat edecek?

Yemin olsun derdim 40 80 tl değil zaten günümüzde para değil. Derdim mağdur edilip ciddiyetsizlikle salak yerine konmak. Bu kadar eleştiriyi hadi al bakalım ekledik bonusları diye çözümleyeme lütfen çalışmayın. Azıcık plan ve program sizi geriye atmaz. Bunu craftı 1 ay plan ve program yapan Burhan bey kanıtladı. Şu oyunu kapatıp silmediysem vallahi onun ciddiyeti yüzünden, oyunu ileriye taşıyacağına güvendiğim için. Biz oyuncular, oyunun bir köşesinden oyuna tutunup destek vermeye devam etmeye çalıştıkça lütfen bizi oyundan soğutmayın.
 

DiabIo

Üye
Katılım
2 Tem 2022
Mesajlar
122
Puanları
28
Böyle caselerde zaten discord üzerinden Digital'e ulaşın dedikleri anda çözüme ulaşılamayacağını anlamamız lazım hocam. Discord? Bu işin sorumlusunu, deadline'ı, yapılıp yapılmadığının, başka bir süreci etkiliyorsa planını, takibini nasıl yapabilirsiniz bu platform üzerinden? Hadi oyunu bir kenara bırakalım Helpdesk süreçleri nasıl yönetilir bundan da mı bihanersiniz? Biz arkadaş değiliz, müşteriyiz önce bunun anlaşılması gerekiyor. Böyle konularda yalnızca Türklere hitap ettikleri için (Global olmaktan çok uzan anlamında yazıyorum burdan vurmaya çalışmayın!) şu adamı ara senin işi çözsün tarzında bir felsefe ile hareket ediliyor. Benzer bir durum yaşadığımdan beri en ufak bir alım yapmayarak oyuna maddi destek vermeyi bıraktım. Size de tavsiye ederim en azından bir şey vermiyorum karşılığında bir şey almıyorum dersiniz kendinizi üzeceğinize.
 

KhanConqueroR

Üye
Katılım
11 May 2021
Mesajlar
133
Puanları
28
Oyunda her ne kadar yapmadık desenlerde sürekli bir şeylere müdahale ediyorlar. Buna aşikarız. Yaptıkları açıklamalarda samimi olmalarına güvenerek iş yaparsanız mağduriyet yaşamanız çok normal çünkü kurulu bir sistem yok ve bu sistem kurulana kadar böyle şeyler yaşamaya ya mecburuz ya da oyunu bırakıcaz. Tabii hiç düzelmeme ve çok şey kaybetme durumu var bu da GB fiyatları bir düşerse karşılaşacağımız durumdur.
 

BlueWise

Üye
Katılım
6 Tem 2022
Mesajlar
4
Puanları
3
Birazdan konuyu kaldırırlar arkadaşlar eleştiriye ve yaptıkları hataların yüzlerine vurulmasını kaldıramıyorlar. Ne yaptıkları güncellemeleri notlarda doğru yazıyorlar ne başka bir şey kusura bakmayın ama şeylerinin keyfine göre artık her şey yağmurdan kaçarken doluya tutulduk resmen... Row "Lunaskar Kingdom" yazan yerde "Luferson" yazdı bugu söyledik diye ban yedik biz ekip olarak çok bir şey beklemiyoruz artık. 50 defa söyledik HP&MP değerlerini yükseltmeniz lazım oyun ateri oyunu gibi önce vuran kazanıyor yok umurlarında değil, magelerin teklemeleri çok uzaktan vuruyor yok umurlarında değil, priestlerin heali başladıktan sonra adam kendi townuna düşse yine heal gidiyor umurlarında değil bug söylüyorsun copy paste hazır cevap tık bitti
 

Digital

Yönetici
Game Master
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
156
Puanları
43
Merhaba,

Bilet sistemi üzerinden anlık dönüş yapılamamaktadır.Bu yüzden bazı konularda birebir görüşmemiz gerekiyor.Her kullanıcının problemi ile tek tek ilgilenmeye çalışıyoruz.Yoğunluk nedeniyle geri dönüş sağlayamamış olabilirim.Yaşadığınız bu sorun için gerçekten üzgünüm.En kısa sürede kayıp deneyim puanlarınız eklenecektir.

İyi forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt