ReginaMeis
Üye
- Katılım
- 12 Kas 2020
- Mesajlar
- 113
- Puanları
- 43

Merhabalar.
Anlıyoruz. Elbette oyunda hatalar, eksikler, düzeltilecek noktalar olacak. MMORPG oyun geliştirmek kolay değil. Bir yazılım mühendisi olarak çok iyi anlıyorum fakat anlamakta güçlük çektiğim nokta, 2022 yılında, nasıl bitirme projesinde olmayacak kadar düşünülmemiş noktaları olan elementleri oyuna ekleyebiliyorsunuz. Zindan etkinliğini aktifleştirmeden buraya girişin daha uygun bir yolunu nasıl düşünmezsiniz? Oyuncuların 15-20 dakika boyunca her şeyi bir kenara koyup, aynı butonlara tıklayıp girmeyi ummasını nasıl düşünebiliyorsunuz? Basit bir sıraya alma fonksiyonu (queue) eklemek yerine neden böyle tamamiyle uygun olmayan bir yöntem ile zindan etkinliğini açıyorsunuz. Madem hazır değilsiniz, neden zindanı ekliyorsunuz. Bu oyunun, piyasada olan veya olmayan muadillerinden farklı olacağını, "saçmalık" denilecek şeylerin olmayacağını düşünerek, hevesle oynamaya çalışırken bu tarz şeyler ile karşılaşmak insanı güldürüyor. Betada olduğunun da farkındayız. "Bu tarz hatalar betada olacaktır, beğenmiyorsanız oynamayın!"'cılar gelmeden ekleyeyim. Kendim yüzlerce hata bildiriminde bulundum ve bunlardan gücenmedim. Oyunlar topluluğa açılmadan, hatalarının hepsinin tespit edilmesi mümkün olmuyor. Beta bunun için var evet, katılıyorum. Fakat çalışmayan veya hatalı bir zindan sıraya alma sistemi kabul edilebilecek bir problem iken, hiç eklenmemiş, "ya Allah" diye şans ile girmeyi ümit edilen bir sistem; 15 yıl önce oyuna girmek için yaprakları dondurmaya çalıştığımız sistem kadar kabul edilemeyecek bir eksikliktir.
Anlıyoruz. Elbette oyunda hatalar, eksikler, düzeltilecek noktalar olacak. MMORPG oyun geliştirmek kolay değil. Bir yazılım mühendisi olarak çok iyi anlıyorum fakat anlamakta güçlük çektiğim nokta, 2022 yılında, nasıl bitirme projesinde olmayacak kadar düşünülmemiş noktaları olan elementleri oyuna ekleyebiliyorsunuz. Zindan etkinliğini aktifleştirmeden buraya girişin daha uygun bir yolunu nasıl düşünmezsiniz? Oyuncuların 15-20 dakika boyunca her şeyi bir kenara koyup, aynı butonlara tıklayıp girmeyi ummasını nasıl düşünebiliyorsunuz? Basit bir sıraya alma fonksiyonu (queue) eklemek yerine neden böyle tamamiyle uygun olmayan bir yöntem ile zindan etkinliğini açıyorsunuz. Madem hazır değilsiniz, neden zindanı ekliyorsunuz. Bu oyunun, piyasada olan veya olmayan muadillerinden farklı olacağını, "saçmalık" denilecek şeylerin olmayacağını düşünerek, hevesle oynamaya çalışırken bu tarz şeyler ile karşılaşmak insanı güldürüyor. Betada olduğunun da farkındayız. "Bu tarz hatalar betada olacaktır, beğenmiyorsanız oynamayın!"'cılar gelmeden ekleyeyim. Kendim yüzlerce hata bildiriminde bulundum ve bunlardan gücenmedim. Oyunlar topluluğa açılmadan, hatalarının hepsinin tespit edilmesi mümkün olmuyor. Beta bunun için var evet, katılıyorum. Fakat çalışmayan veya hatalı bir zindan sıraya alma sistemi kabul edilebilecek bir problem iken, hiç eklenmemiş, "ya Allah" diye şans ile girmeyi ümit edilen bir sistem; 15 yıl önce oyuna girmek için yaprakları dondurmaya çalıştığımız sistem kadar kabul edilemeyecek bir eksikliktir.