Tekitekurin
Üye
- Katılım
- 13 Kas 2020
- Mesajlar
- 640
- Puanları
- 43

Account Bound Sistemi :
Bir çok MMORPG ' de gördüğümüz bu sistemin bizim içinde bence şekillendirilerek kullanılmasında fayda görüyorum. İsteğimi burada ki kitlenin yoğunluğuna göre de örneklendireceğim.
Öncelikle bu sistemi bilmeyen, daha önce oynadıkları oyunda denk gelmeyen arkadaşlarımız için; Düşürdüğünüz item sadece sizin hesabınızda kullanılabilir oluyor kaba tabiri bundan ibaret. KO tabanlı çok fazla takipçimiz olduğunu varsayarak konuşuyorum; OLD itemlerin takılmış hali.
Örneklendirmemi KO bazlı yapacağım zira bu oyunun takipçi kitlesini sanırım şuan %80 lerde KO tarafında ki arkadaşlar olarak görüyorum.
Mesela 2 adet bossumuz olsun. Bunlardan birtanesi Atilla birtanesi Atilla-x olsun. Biliyorsunuz ki bu oyunu oynayan arkadaşlar için Atilla'dan çıkan itemler önemli itemlerdir. Bu bossun bekçileri olur, hatta uykusuz geceleriniz olduğu olmuştur. Kimisi ticarete dökmüştür, kimisi hırsa dökmüştür bu boss işini. Bunu şu şekilde yapmanın bence hem oyun içi ekonomiye, hem tekil oynayan kullanıcıya, hem bossa verilen kıymete değeri çok yüksek olacaktır. Atilla dediğimiz bossun kesilmesi 8 16 24 kişi artık ne ise zorluk seviyesinde olsa ve parti ile harici kesilmesinin mümkünatı olmasa bu hem oyun içi dinamikleri oyunun en iyi 10 karakterinden sıyırır, hem oyun içi etkileşimi artırır, hem clan değerini çok daha fazla ortaya koyar. Burada çıkan item satılabilir ve her yerde kullanılabilir olsa. Düşecek olan itemin paydaşını artırır, satılsa dahi elde edilen oyun gelirinin 1 kişiye değil 20 kişiye dağılmasını sağlar, tek başına para babası kıvamına gelen kişileri ortadan kaldırır, oyun içinde oyun parasının daha çabuk harcanabilir ve takas edilebilir hale gelmesini sağlar diye düşünüyorum. Gelelim Atilla-x bossumuza bu mobumuzda solo kesilebilmeye yatkın ( tabikide worm'den bahsetmiyoruz
) yada 2 kişi ile kesilmeye müsait olsa bundan çıkan item aynı itemin ACCB hali olsa. Bunu kesen adamın bir daha bu boss ile işi olmasa ve kesme amacı tamamen karakterinin orta seviyede oyun içi tüm gereksinimlerini karşılayabilecek hale getirecek seviyede olsa çok daha güzel olmaz mı ? Hem oyuna tutunacak seviye herkeste item olmasını sağlar, hem arsa bekçilerini ortadan kaldırır. Bundan düşen item ACCB olacak ve bence çokta güzel olacak. Tüm bosslar için bir mini boss mantığı yani ancak bu mini bosslarda tabiki o kadar kolay kesilmeyecek. Bence bu sistem çok fazlası ile yararlı olabilek bir sistem. Tabiki sizlerinde görüşlerini merak ediyorum bu konuda.
Bir çok MMORPG ' de gördüğümüz bu sistemin bizim içinde bence şekillendirilerek kullanılmasında fayda görüyorum. İsteğimi burada ki kitlenin yoğunluğuna göre de örneklendireceğim.
Öncelikle bu sistemi bilmeyen, daha önce oynadıkları oyunda denk gelmeyen arkadaşlarımız için; Düşürdüğünüz item sadece sizin hesabınızda kullanılabilir oluyor kaba tabiri bundan ibaret. KO tabanlı çok fazla takipçimiz olduğunu varsayarak konuşuyorum; OLD itemlerin takılmış hali.
Örneklendirmemi KO bazlı yapacağım zira bu oyunun takipçi kitlesini sanırım şuan %80 lerde KO tarafında ki arkadaşlar olarak görüyorum.
Mesela 2 adet bossumuz olsun. Bunlardan birtanesi Atilla birtanesi Atilla-x olsun. Biliyorsunuz ki bu oyunu oynayan arkadaşlar için Atilla'dan çıkan itemler önemli itemlerdir. Bu bossun bekçileri olur, hatta uykusuz geceleriniz olduğu olmuştur. Kimisi ticarete dökmüştür, kimisi hırsa dökmüştür bu boss işini. Bunu şu şekilde yapmanın bence hem oyun içi ekonomiye, hem tekil oynayan kullanıcıya, hem bossa verilen kıymete değeri çok yüksek olacaktır. Atilla dediğimiz bossun kesilmesi 8 16 24 kişi artık ne ise zorluk seviyesinde olsa ve parti ile harici kesilmesinin mümkünatı olmasa bu hem oyun içi dinamikleri oyunun en iyi 10 karakterinden sıyırır, hem oyun içi etkileşimi artırır, hem clan değerini çok daha fazla ortaya koyar. Burada çıkan item satılabilir ve her yerde kullanılabilir olsa. Düşecek olan itemin paydaşını artırır, satılsa dahi elde edilen oyun gelirinin 1 kişiye değil 20 kişiye dağılmasını sağlar, tek başına para babası kıvamına gelen kişileri ortadan kaldırır, oyun içinde oyun parasının daha çabuk harcanabilir ve takas edilebilir hale gelmesini sağlar diye düşünüyorum. Gelelim Atilla-x bossumuza bu mobumuzda solo kesilebilmeye yatkın ( tabikide worm'den bahsetmiyoruz