DUYURU Alpha 2.0 Sonrası Geliştirmeler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mysterysun

Üye
Katılım
10 Haz 2021
Mesajlar
2
Puanları
13
Alpha 2.0 Sonrası Geliştirmeler

Herkese merhabalar. Alfa 2.0 sürecinin bitişinden itibaren 18 gün geçti. Bu süreç içerisinde sizleri gelişmelerden çok fazla haberdar edemediğimizin farkındayız. Gelişmeleri ve çalışmaları başlıklar altında toplayarak sizlerle paylaşmak ve sessizliğimizi çok da uzun tutmamak istedik. Lafı uzatmadan hemen gelişmelere geçelim;

Alfa 2.0 Raporları

Alfa 2.0'da sizlerden çok fazla geri bildirim aldık, süreç içerisinde çözdüğümüz problemler ile beraber sürecin sonuna ertelediğimiz problemler de vardı. Sürecin bittiği günden beri bu problemler üzerinde yoğunlaştık ve hala çalışmaya devam ediyoruz.

UI-UX Düzenlemeleri

UI ve UX konusunda biraz "old school" kaldığımızı biliyoruz. Bu aşamada iki alanda da biraz modernleşmeye gittiğimizi söylemek isteriz. Karşınıza çıkacağımız bir sonraki süreçte oyunda çok daha farklı bir UI ve UX ile sizleri karşılamayı planlıyoruz.

Pet ve Binek Sistemi

Pet ve Binek sisteminin temelde "yetenek" gibi kullanılması, kullanıcı deneyimi açısından çok da kullanışlı değildi. Pet ve Binek Sistemi, Inventory içerisinde çıkarıldı ve farklı bir panele alındı. "Pet&Mount Registration" Dediğimiz bu panelde, sahip olduğunuz tüm yardımcı dostlarınızı bir ekranda görebileceksiniz ve "sürükle-bırak" ile yetenek barınıza aktarabileceksiniz. Yani artık pet ve bineklerinizi kullanmak için ayrı bir parşömene ihtiyaç duymayacaksınız!

Zindan Çalışmaları

Zindanları hepinizin merak ettiğini biliyoruz ve biz de deneyimlemeniz için çok heyecanlıyız. Çalışmalarımız tüm hızıyla devam ediyor ve farklı zindan altyapıları üzerinde çalışıyoruz. Zindanlarımızın sadece yaratık öldürme üzerine olmasının bir zamandan sonra sizleri sıkacağını düşünüyoruz ve "Platform-Puzzle" türünde zindanların da çalışmalarını yapıyoruz. Yani artık harita da sizi biraz zorlayacak gibi..

Türkçe Dil Çalışmaları

Alfa süreçlerinde en çok geri bildirim aldığımız konulardan biri ise oyunda Türkçe dil desteğinin olmayışıydı. Şu anda oyunun %90'ı Türkçe ve bunu bir sonraki sürece kadar %100 hale getirmeyi planlıyoruz. (Eşya İsimleri ve Özel isimler Türkçe kullanılmayacaktır.)

Düello Sistemi

Death Valley gibi ırk savaşlarının olduğu haritalar dışında artık anlık olarak Düello Sistemi'ni kullanabileceksiniz. Haritanın istediğiniz bir alanında, istediğiniz bir zamanda birebir düello seçeneği aktif olacak ve bu düelloyu aynı ırktan olan arkadaşınız ile de yapabileceksiniz. Eh, savaş alanlarına çıkmadan önce biraz antreman herkes için iyi olacaktır..

Crafting Sistemi

Oyun içerisinde farklı meslekler dahilinde farklı materyaller elde edebileceğiniz, bu materyalleri kullanarak sadece craft sistemi ile elde edebileceğimiz eşyaların olacağı bir sistem üzerinde çalışıyoruz. Metaryalleri elde etmek için kullanacağınız eşyaların seviyesine göre (Ör: Odunculuk için 1 sv. Balta), ürettiğiniz eşyaların da seviyesi değişkenlik gösterecek. Sistemin detayları belirlendikçe daha fazla detay paylaşmayı da unutmayacağız.

Boss ve Yaratık Mekanikleri

Yaratıkların biraz umarsızca davrandığını biliyoruz. Bu konuda yapay zeka geliştirmelerimiz sürekli devam ediyor. Artık yaratıklar ve bosslar, sizlerin saldırdığınız şekle ve bulunduğunuz uzaklığa bağlı olarak, size karşı yetenek kullanabilecekler.

Party and Dungeon Finder

Parti bulma ve zindan bulma sistemini biraz daha geliştirdik. Artık çok daha fonksiyonel ve çok daha kapsamlı. Tam olarak ne aradığınızı bildiğiniz sürece, aradığınızı bulmanız artık çok daha kolay!


Bir sonraki süreç ile ilgili henüz net bir tarih veremiyoruz ancak sizlerden çok fazla uzak kalmak da istemiyoruz. Her zamanki gibi yapabileceğimizin en iyisini yaptığımıza, hatta üstüne çıktığımıza emin olun! Sağlıkla kalın..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt