Öneri Alpha Süreci Hata Listesi

Ouss

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
124
Puanları
43
Merhaba, aklımda kalan sorunlar bunlar bir çoğunu oyun içinde bildirdik bunları burdan bildirmek istedim, benim ve çevremdeki kişilerin gördüğü temel sorunlar.

1- Rakibin Z den çıkma sorunu:
Oyunda rakibi seçtiğiniz de durup dururken rakip Z 'den çıkıyor, rakipten skill yeseniz de yemezseniz de, rakibe skill atsanız da atmasanız da, yani bir rakip kovalarken de durup dururken z den çıkıyor rakip, bir rakibe saldırırken de.

2- Mage'nin alan skillerinin küçük olma sorunu:
Biliyorsunuz ki mage karakteri çoğu mmorpg de yüksek hasar ve alan skilleriyle tanınır, burada mage karakterinin alan skilleri oyuna göre aşırı kücük olması ve işlevsiz kalması.

3- Klan sorunu:
U'ya basıp karakter info dan Klan sekmesini açınca, Klan sekmesinde klanda oyuncuların , Klandaki Rolü eksik misal bir oyuncuya assistlik atıyorum, klanda o kişi asssist gözükmüyor, sağ altta örnek X kişisin assist oldu tarzında ingilizce yazı geçiyor ama Klan sekmesinde yok ve Klan assistleri klana adam alamamakta Sadece liderler alabiliyormuş bu hata mı bilmiyorum.

4- Mage Karakterinin Light menzil skill sorunu:
Mage karakterinin Light skillerindeki menzilleri skillerin bir çoğu hatalı durumda, çoğu zaman kullanıldığında rakibe hasar vermiyor veya rakibe görsel olarak hiç gitmiyor.

5- Mage Staff skill menzil sorunu:
Mage'nin staff skill'lerinin menzilin de bir sorun var rakibin tam dibinde olmamız gerekiyor hasarı vurabilmek içi ama skilli rakibe uzakken kayarak(hareket ede ede örnek: döne döne) vurulabiliyor skill failed hatası veriyor seri seri ama hasar çıkartmıyor , hasarı sadece rakibin tam içindeyken veriyor, kırılgan mage karakterinin bu skill range uzatılmalı, Warrior ve Assasın karakteri bilene mage staff skillinden daha uzaga skill vurabiliyor test edebilirsiniz.

6- Skill ses efektleri sorunu:
Biliyorsunuzdur fakat yine de söylemek istiyorum, skillerin efekt sesleri kapalı büyük bir eksik.

7- Matta attack sorunu:
Biliyorsunuz 2 çeşit matta var, birisi yeşil birisi mavi, Yeşil matta'lar attack arttırıyorken mavi matta'ların hiç bir özellik vermiyor, Yeşil Matta'nın attack arttırdığını da sadece U ya basıp karakter info dan görebiliyorsunuz görsel olarak eşyanın üstünde bir attack arttırdığı yazmamakta.

8- Büyücü Eşya Görsel sorunu:
Oyundaki büyücü karakteri duruş , eşya ve silahlar olarak çok basit ve çılız kalmış tamamen reworke gidilmeli, Örnek Büyücü karakterinin staff tutuşu dümdüz , sanki rakibe sopayla dürtücekmiş gibi duruyor halbuki staff bir çok oyun ve film'de de biliyoruz ki Büyücüler Staffı dik bir şekil de tutar, staff'ların yukarı doğru dik bir açıyla durması gerekiyor, rakibi dürtücekmiş gibi değil.
örnek:
Bir büyücü karakteri Staffı böyle olmamalı ve kıyafetleri, Büyücü karakterini malum oyundan ilham almayın güncel MMORPG ve Film'lerden ÖRNEK alarak tasarlayın, Ben normal de bir çok oyunda büyücü sınıfıyla oynarım ama burada inanın hiç oynayasım gelmiyor çünki ÇEKMİYOR, itiyor staff tutuşları , kıyafet görselleri , büyücünün duruşları aşırı basit ve tiksinç duruyor,
Büyücü dediğimiz sınıf ihtişamlı olur , görüldüğünde oynamayan insanları bilene görsel olarak ilgisini çeker, görsel olarak farklıdırlar büyücüler EŞYA'lar olarakta bu bir çok filmde de böyle oyunda da böyle umarım sizde köklü değişikliklere gidersiniz benim çevrem ve ben böyle düşünüyoruz mage karakteri hakkında. Büyücü pvp, Yayın geçmişimi çevremdeki bir kaç mmorpg oyuncusuna gösterdiğim de bana söyledikleri şey şu, sakat gibi yürüyüp etrafa havai fişekmi atıyorsunuz ne bu büyücü mü diyorlar, gerisini siz düşünün.


9- Smoke a Bomb skill sorunu:
Rogue karakterin master 7 'de bulunan "Smoke a Bomb" yeteneği görsel olarak çalışmakta ama bu bir kaçış yeteneği, Bu yeteneği kullanmamızın hiç bir mantığı yok neden? , Şöyle bir sorun var yeteneği siz rakibe tutturduğunuz da rakipler sadece görsel olarak sizi göremiyorlar ama size attack yapmaya devam edebiliyorlar, üstelik sizi seçmelerine gerek yok, smoke a bomb yeteğinini yiyince rakiplerin target'inden çıkmıyorsunuz sadece görsel olarak rakip sizi görmüyor, rakip skillere vurmaya devam ettiğinde zaten sizi karakter takip ediyor yani Z den çıkmıyorsunuz, Özetle: Smoke a bomb yeteğini kullandığımız da rakibin target'inden çıkmıyoruz bu bir sorun olmalı yoksa skill'in bir mantığı yok sadece bir kaç saniyeliğine görsel olarak görmüyorlar ama hasar ve takip olarak bir sorun yok devam edebiliyorlar.

10- Scholar's Wand Staff'ın Ice ve LR versiyonu NPC de yok.
Bu Staff eşyasının Light ve ice versiyonu NPC de yok sadece Fire versiyonu bulunuyor.

11- Rank tablosundaki sorun:
Lunaskar ırkının sembolu sol tarafta ama biz Lunaskar oyuncuları sağ tarafta PROTEAN ırkının tarafındaki listede gözüküyoruz.


12- Adam öldürdüğümüz de gelen Rise Point renk sorunu:
Kullanılan skill'ler sarı gözükmekte, Rise Pointte sarı olunca belirginliği kaçıyor sağ alt hasar barında tek eksik olan renk Mavi,Lacivert tonları , Rise Point rengi daha belirgin olması açısından renginin değişmesi gerekiyor.
Beyaz hasar vurduğumuz renk
Kırmızı hasar yediğimiz renk
Sarı kullanılan skillerin rengi
Sarı gelen Rise point renk
 

cetinmurat

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
61
Puanları
8
Yerinde ve güzel tespitler umarım bütün sıkıntılar resmi açılışta halledilmiş olur. Özlediğimiz MMORPG için az kaldı
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
458
Puanları
63
Oyunda çok hata var sanki her şey ezbere yapılmış gibi nerdeyse bütün karakterlerde skil sorunu var bunların bir an önce düzeltilmesi gerekiyor
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
899
Puanları
93
Merhaba, aklımda kalan sorunlar bunlar bir çoğunu oyun içinde bildirdik bunları burdan bildirmek istedim, benim ve çevremdeki kişilerin gördüğü temel sorunlar.

1- Rakibin Z den çıkma sorunu:
Oyunda rakibi seçtiğiniz de durup dururken rakip Z 'den çıkıyor, rakipten skill yeseniz de yemezseniz de, rakibe skill atsanız da atmasanız da, yani bir rakip kovalarken de durup dururken z den çıkıyor rakip, bir rakibe saldırırken de.

2- Mage'nin alan skillerinin küçük olma sorunu:
Biliyorsunuz ki mage karakteri çoğu mmorpg de yüksek hasar ve alan skilleriyle tanınır, burada mage karakterinin alan skilleri oyuna göre aşırı kücük olması ve işlevsiz kalması.

3- Klan sorunu:
U'ya basıp karakter info dan Klan sekmesini açınca, Klan sekmesinde klanda oyuncuların , Klandaki Rolü eksik misal bir oyuncuya assistlik atıyorum, klanda o kişi asssist gözükmüyor, sağ altta örnek X kişisin assist oldu tarzında ingilizce yazı geçiyor ama Klan sekmesinde yok ve Klan assistleri klana adam alamamakta Sadece liderler alabiliyormuş bu hata mı bilmiyorum.

4- Mage Karakterinin Light menzil skill sorunu:
Mage karakterinin Light skillerindeki menzilleri skillerin bir çoğu hatalı durumda, çoğu zaman kullanıldığında rakibe hasar vermiyor veya rakibe görsel olarak hiç gitmiyor.

5- Mage Staff skill menzil sorunu:
Mage'nin staff skill'lerinin menzilin de bir sorun var rakibin tam dibinde olmamız gerekiyor hasarı vurabilmek içi ama skilli rakibe uzakken kayarak(hareket ede ede örnek: döne döne) vurulabiliyor skill failed hatası veriyor seri seri ama hasar çıkartmıyor , hasarı sadece rakibin tam içindeyken veriyor, kırılgan mage karakterinin bu skill range uzatılmalı, Warrior ve Assasın karakteri bilene mage staff skillinden daha uzaga skill vurabiliyor test edebilirsiniz.

6- Skill ses efektleri sorunu:
Biliyorsunuzdur fakat yine de söylemek istiyorum, skillerin efekt sesleri kapalı büyük bir eksik.

7- Matta attack sorunu:
Biliyorsunuz 2 çeşit matta var, birisi yeşil birisi mavi, Yeşil matta'lar attack arttırıyorken mavi matta'ların hiç bir özellik vermiyor, Yeşil Matta'nın attack arttırdığını da sadece U ya basıp karakter info dan görebiliyorsunuz görsel olarak eşyanın üstünde bir attack arttırdığı yazmamakta.

8- Büyücü Eşya Görsel sorunu:
Oyundaki büyücü karakteri duruş , eşya ve silahlar olarak çok basit ve çılız kalmış tamamen reworke gidilmeli, Örnek Büyücü karakterinin staff tutuşu dümdüz , sanki rakibe sopayla dürtücekmiş gibi duruyor halbuki staff bir çok oyun ve film'de de biliyoruz ki Büyücüler Staffı dik bir şekil de tutar, staff'ların yukarı doğru dik bir açıyla durması gerekiyor, rakibi dürtücekmiş gibi değil.
örnek:
Bir büyücü karakteri Staffı böyle olmamalı ve kıyafetleri, Büyücü karakterini malum oyundan ilham almayın güncel MMORPG ve Film'lerden ÖRNEK alarak tasarlayın, Ben normal de bir çok oyunda büyücü sınıfıyla oynarım ama burada inanın hiç oynayasım gelmiyor çünki ÇEKMİYOR, itiyor staff tutuşları , kıyafet görselleri , büyücünün duruşları aşırı basit ve tiksinç duruyor,
Büyücü dediğimiz sınıf ihtişamlı olur , görüldüğünde oynamayan insanları bilene görsel olarak ilgisini çeker, görsel olarak farklıdırlar büyücüler EŞYA'lar olarakta bu bir çok filmde de böyle oyunda da böyle umarım sizde köklü değişikliklere gidersiniz benim çevrem ve ben böyle düşünüyoruz mage karakteri hakkında. Büyücü pvp, Yayın geçmişimi çevremdeki bir kaç mmorpg oyuncusuna gösterdiğim de bana söyledikleri şey şu, sakat gibi yürüyüp etrafa havai fişekmi atıyorsunuz ne bu büyücü mü diyorlar, gerisini siz düşünün.


9- Smoke a Bomb skill sorunu:
Rogue karakterin master 7 'de bulunan "Smoke a Bomb" yeteneği görsel olarak çalışmakta ama bu bir kaçış yeteneği, Bu yeteneği kullanmamızın hiç bir mantığı yok neden? , Şöyle bir sorun var yeteneği siz rakibe tutturduğunuz da rakipler sadece görsel olarak sizi göremiyorlar ama size attack yapmaya devam edebiliyorlar, üstelik sizi seçmelerine gerek yok, smoke a bomb yeteğinini yiyince rakiplerin target'inden çıkmıyorsunuz sadece görsel olarak rakip sizi görmüyor, rakip skillere vurmaya devam ettiğinde zaten sizi karakter takip ediyor yani Z den çıkmıyorsunuz, Özetle: Smoke a bomb yeteğini kullandığımız da rakibin target'inden çıkmıyoruz bu bir sorun olmalı yoksa skill'in bir mantığı yok sadece bir kaç saniyeliğine görsel olarak görmüyorlar ama hasar ve takip olarak bir sorun yok devam edebiliyorlar.

10- Scholar's Wand Staff'ın Ice ve LR versiyonu NPC de yok.
Bu Staff eşyasının Light ve ice versiyonu NPC de yok sadece Fire versiyonu bulunuyor.

11- Rank tablosundaki sorun:
Lunaskar ırkının sembolu sol tarafta ama biz Lunaskar oyuncuları sağ tarafta PROTEAN ırkının tarafındaki listede gözüküyoruz.


12- Adam öldürdüğümüz de gelen Rise Point renk sorunu:
Kullanılan skill'ler sarı gözükmekte, Rise Pointte sarı olunca belirginliği kaçıyor sağ alt hasar barında tek eksik olan renk Mavi,Lacivert tonları , Rise Point rengi daha belirgin olması açısından renginin değişmesi gerekiyor.
Beyaz hasar vurduğumuz renk
Kırmızı hasar yediğimiz renk
Sarı kullanılan skillerin rengi
Sarı gelen Rise point renk
Adam sonuna kadar haklı bu arada helal olsun.
 

X A

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
568
Puanları
63
Büyük emek var teşekkürler Oğuz.
 

Avcii2i

Üye
Katılım
21 Ara 2020
Mesajlar
14
Puanları
3
Arkadaşın dediğine tamamen katılıyorum, özellikle mage görünümü ve staff konusunda çok haklı, güncel oyunlara bakarsanız hatta 10 sene önce çıkmış oyunlara bile bakarsanız staffların daha şekilli olduğunu mage karakterlerin defileye çıkacak gibi durmadığını asanın mırzak gibi durmadığını görürsünüz ayrıca Nova ve benzeri skill efekleri iyileştirilebilir güzel bi optimizasyon olursa bu efeklerde fps düşüşü yaşanmaz.
 

az768

Üye
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
48
Puanları
18
Oyun içinden destek kısmında yazdığım her sorun, öneri tek tek düzeltilmeye devam ediyor. Mantıklı olan önerileri dikkate alıyorlar belli ve çok uğraşıyorlar. Gördüğünüz hata ve mantıklı önerileri oyun içinden yapalım bence.
 

Ouss

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
124
Puanları
43
Oyun içinden destek kısmında yazdığım her sorun, öneri tek tek düzeltilmeye devam ediyor. Mantıklı olan önerileri dikkate alıyorlar belli ve çok uğraşıyorlar. Gördüğünüz hata ve mantıklı önerileri oyun içinden yapalım bence.
forum da oyun içi ticket kadar önemli olmalı
 

CyromanCeR

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
27
Puanları
3
Arkadaşlar güzel konulara dikkat çekiyoruz.Ellerinize sağlık ama bunları oyun içinden de yazalım.TİCKET ten bahsediyorum.
1608634736273.png
 

sherlockholmes

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
41
Puanları
8
Arkadaşlar güzel konulara dikkat çekiyoruz.Ellerinize sağlık ama bunları oyun içinden de yazalım.TİCKET ten bahsediyorum.Ekli dosyayı görüntüle 1334
oradan da yazıyorlar dostum fakat insanlar bilsin ki onlardan yazsın bu maddeleri diye buraya açıyorlar. aynı madde ne kadar çok bildirilirse geliştirici ekip önceliklendirmeyi ona göre yapar.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt