Öneri Animasyon İptali Olmamalı

pgsime

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
5
Puanları
3
Bence eski oyundalardaki gibi animasyon iptali olmaması lazim. Sonuçta o bir görüntü bug ı ve oyunu kalitesiz gösteriyor. Onun yerine baska bir mekanik getirilmesi cok daha iyi olabilir. Karakterlerin savasırken durup atak yapmaması hiç iyi gözükmüyor. Ayrıca bize rise online tanıtım videolarında ki vslerde animasyon iptali gosterilmedi. Aynı şekilde oyunda da kesinlikle olmaması gerekiyor.
 

Vision

Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,269
Puanları
113
Merhaba, öneriniz developer ekibi tarafından mutlaka değerlendirilecektir. Fakat gameplay videolarında animasyon iptali birçok defa gösterildi. Bunun hakkında video paylaşıyorum.

 

X A

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
63
Valla bana kalırsada animasyon iptali olmamalı fakat kitle genelde belli olduğu için animasyon iptali istemeyenlere olarak linç ediliriz :) Çünkü geneli alışkın olduğu oyun mekanikleri haricine alışamazlar ve hemen ne biçim oyun olmuş falan derler bırakmakla kalmazlar etrafınada kötü empoze ederler.
 

etolord

Üye
Katılım
15 Kas 2020
Mesajlar
70
Puanları
18
mage de animasyon iptali olacaksa değimesi gerekmez ben adama bitane vurana kadar 4 tane vuryor bana olmayacaksa hiç birinde olmayacak olacaksa hepsinde olacak
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
297
Puanları
43
adam herkesin önerisine negatif bir şey yazıyor ya, adama göre her şey saçma :D hocam seni anne baban hiç sevmedimi neden böyle :D
Animasyon iptali iyi playerı ortaya çıkaran asıl olay zaten. Arkadaşın dediği gibi bu oyunu oyun yapan zaten animasyon iptali.

Adamın arkasından focuslancaksın asasla, senden kaçıyor, sen w basılı tutmuşun, 1rr, 2rr, 3rr; böyle arkasında buga girmiş gibi titremesi ah ah
 

eNdo

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
56
Puanları
18
Animasyon iptali olmadan bu şekilde canlı bir pvp sistemi asla olmaz, diğer mmorpg oyunlardan örnek vermek gerekirse wow animasyon iptali yok ama oyun çok cansız bir pvp sistemine sahip, devasa bir oyun olmasına rağmen kitlemize hitap etmiyor.
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Animasyon iptali yerine skilleri daha hızlı kulanmak daha mantıklı geliyorum bana
 

Resquection

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
162
Puanları
28
Kesinlikle iptal olmalı. Bu bir oyunun devamı değil. Yeni başlayan kişiler olacak ve malum oyunu 15 yıldır oynayanın kombosuyla vs. asla başa çıkamaz. Skiller hızlı vurulmalı.
 

pgsime

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
5
Puanları
3
Merhaba, öneriniz developer ekibi tarafından mutlaka değerlendirilecektir. Fakat gameplay videolarında animasyon iptali birçok defa gösterildi. Bunun hakkında video paylaşıyorum.

Evet haklısınız videoda gösterilmiş fakat benim gözümden kaçmış. İlerleyen zamanlarda bu konu hakkında yeni geri bildirimler alabilirsem çok sevinirim. İlginiz için teşşekkür ederim.
 

DevilsFATHER

Üye
Katılım
21 Kas 2020
Mesajlar
22
Puanları
3
Animasyon iptali olmaması oyun açısından combolarda sıkıntı yaratıcaktır. İki playerın skill barları aynı ve itemleri eşit olursa burada kim kazanıcak
 

BOSUNASAYMA15HARF

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
50
Puanları
18
animasyon iptali lol'de de var fakat videolarda gördüğümüz kadarıyla rise'de çok daha fazla var gibi ona bir ayar çekilirse yani minimuma indirilirse hem combo sistemi farklı olur hem de az da olsa playerlığı iyi olan kazanır
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
297
Puanları
43
animasyon iptali lol'de de var fakat videolarda gördüğümüz kadarıyla rise'de çok daha fazla var gibi ona bir ayar çekilirse yani minimuma indirilirse hem combo sistemi farklı olur hem de az da olsa playerlığı iyi olan kazanır
Animasyon iptali olduğu için playerlığı iyi olan kazanıyor. Lol de ise itemli karakteri 5 yaşındaki coçuga ver itemsizi keser. Fakat bu oyunda öyle değil 71 levelde orta sinif itemler ile üst duzey 80 adamları playerligi ile kesen adamların videolari mevcut. Biraz da bu oyunu o yuzden seviyoruz
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
308
Puanları
43
Denge sağlandıktan sonra olması taraftarıyım. Bunun spesifik bir oyuna benzemekle de pek ilgisi yok aslında. Birçok büyük Mmorpg'de de animasyon iptali yer alıyor ve oyunun hem ağır olmasının önüne geçiliyor, hem oyunculara becerilerini daha çok gösterme imkanı sunuyor.

Ama örnek verilmiş zaten, rogueler motor gibi animasyon iptali yaparken, magelerde bu sıfır olursa iyi olmaz tabii ki.
 

Vying

Üye
Katılım
18 Kas 2020
Mesajlar
40
Puanları
8
Animasyon iptali olduğu için playerlığı iyi olan kazanıyor. Lol de ise itemli karakteri 5 yaşındaki coçuga ver itemsizi keser. Fakat bu oyunda öyle değil 71 levelde orta sinif itemler ile üst duzey 80 adamları playerligi ile kesen adamların videolari mevcut. Biraz da bu oyunu o yuzden seviyor
Ne alaka 71 lw adam 80 lwl adamla arasinda item farki cok olmadigi icin sorun olmuyor. Lol dedigin oyunda item farki degilde hadi 15 lwlken 18 lwl adam vs attir bakalim bi e sporcu ile normal birini kim aliyor. Mantiksiz. O bahssettigin oyunda ne playerliginden bahsediyorsun skil r skil r mi playerlik
 

JohnPlane

Üye
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
759
Puanları
63
Animasyon İptali Kırmızı Çizgimizdir. O olmazsa oyunda kombo mekaniği nasıl olucak.
 

May Payne

Üye
Katılım
25 Kas 2020
Mesajlar
200
Puanları
28
Karakterler mahalle karıları gibi dövüşüyorlar. Yeni mekanikler eklensin dövüşe. Birkaç hareketten farklı mekanik yok dövüşte. Çok zayıf kalmış. Bu kadar bekletildiğine değsin bari. Kötü pcsi olanlarda bir zahmet pclerini yenileyip öyle oynasınlar Rise Online World'u. Kesinlikle kolaya kaçılmaması lazım. Yoksa çok oyuncu kaybeder benden söylemesi.
 

Vying

Üye
Katılım
18 Kas 2020
Mesajlar
40
Puanları
8
Karakterler mahalle karıları gibi dövüşüyorlar. Yeni mekanikler eklensin dövüşe. Birkaç hareketten farklı mekanik yok dövüşte. Çok zayıf kalmış. Bu kadar bekletildiğine değsin bari. Kötü pcsi olanlarda bir zahmet pclerini yenileyip öyle oynasınlar Rise Online World'u. Kesinlikle kolaya kaçılmaması lazım. Yoksa çok oyuncu kaybeder benden söylemesi.
Aynen oyle. Karakterlerin kolu oynamiyor gogus goguse veriyor vs de vuruyomuyuz vurmuyomuyuz belli degil. Bi arkadasta kombonun ne mantigi kalir ozaman demis cogu oyunda kombolar skiller ile yapilir duz vurus animasyonuyla degil. Buradada oyle birsey yapilmali. Bazi skiller bazi skillerle kombolana bilmeli bizim millet komboyu r r r skil rr saniyor oynadiklari tek oyun belli o yuzden..
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt