Öneri Animasyon İptali Olmamalı

JohnPlane

Üye
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
837
Puanları
63
Karakterler mahalle karıları gibi dövüşüyorlar. Yeni mekanikler eklensin dövüşe. Birkaç hareketten farklı mekanik yok dövüşte. Çok zayıf kalmış. Bu kadar bekletildiğine değsin bari. Kötü pcsi olanlarda bir zahmet pclerini yenileyip öyle oynasınlar Rise Online World'u. Kesinlikle kolaya kaçılmaması lazım. Yoksa çok oyuncu kaybeder benden söylemesi.
Yeni mekanikler eklenmesi gerekiyor kesinlikle, mesela zıplama olayı çok güzel olmuş. Okçularda aniden geri kaçma skili falan güzel. Bu tarz skilleri arttırabilirler ki muhtemelen arttırıcaklardır. Dediğiniz gibi Malum oyun kitlesinin haricinde oyuncu olmaz yoksa bencede.
 

Vying

Üye
Katılım
18 Kas 2020
Mesajlar
40
Puanları
8
Yeni mekanikler eklenmesi gerekiyor kesinlikle, mesela zıplama olayı çok güzel olmuş. Okçularda aniden geri kaçma skili falan güzel. Bu tarz skilleri arttırabilirler ki muhtemelen arttırıcaklardır. Dediğiniz gibi Malum oyun kitlesinin haricinde oyuncu olmaz yoksa bencede.
Aynen oyle mesela kacis mekanigi skilleriyle skiller kombolana bilir animasyonu iptal edebilir yada baska birsey ile yapilabilir. Skil r skil ryi kombo sanarsaniz arkadaslar bunu makrolarda yapiyor ama makrolar skil kombinasyonuyla yapilan kombolari yapamazlar o yuzden makrolardan farkimiz olsun. Yetenek kabiliyet ve zevk bu sekilde doruklara ulasir
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
Aynen oyle. Karakterlerin kolu oynamiyor gogus goguse veriyor vs de vuruyomuyuz vurmuyomuyuz belli degil. Bi arkadasta kombonun ne mantigi kalir ozaman demis cogu oyunda kombolar skiller ile yapilir duz vurus animasyonuyla degil. Buradada oyle birsey yapilmali. Bazi skiller bazi skillerle kombolana bilmeli bizim millet komboyu r r r skil rr saniyor oynadiklari tek oyun belli o yuzden..
Aion Online, Bdo, Diablo, Path Of exile, Riders of İcarus, wow, dota, lol adını bildiğin Tüm MMORpg oyunlarını uzun süre oynadım. Bağlı skill comboları playerlık mı sayıyorsun . Bu oyunu diğer tüm oyunlardan daha üstün kılan ve bu oyunu sevenin başka hiç bir oyunu sevememesinin sarmamasının sebebi zaten o animasyon iptali combosu. Skill rr skill rr demiş ya la. Sen örneğin dakikada belki 20 skill atıp 200 minör basabiliyorken ben 35 skill atıp 400 minör atabiliyorsam bu playerlıktır işte. Ancak warrior için söylediklerine katılabilirim ki tek skill kombosu evet zayıf oluyor onda haklı olabilirsin.


Aynen kardesim skill rr playerlık değil.
 

Vying

Üye
Katılım
18 Kas 2020
Mesajlar
40
Puanları
8
Aion Online, Bdo, Diablo, Path Of exile, Riders of İcarus, wow, dota, lol adını bildiğin Tüm MMORpg oyunlarını uzun süre oynadım. Bağlı skill comboları playerlık mı sayıyorsun . Bu oyunu diğer tüm oyunlardan daha üstün kılan ve bu oyunu sevenin başka hiç bir oyunu sevememesinin sarmamasının sebebi zaten o animasyon iptali combosu. Skill rr skill rr demiş ya la. Sen örneğin dakikada belki 20 skill atıp 200 minör basabiliyorken ben 35 skill atıp 400 minör atabiliyorsam bu playerlıktır işte. Ancak warrior için söylediklerine katılabilirim ki tek skill kombosu evet zayıf oluyor onda haklı olabilirsin.


Aynen kardesim skill rr playerlık değil.
Ne alakasi var kardesim ya 400 minoru atmayan makro pedal mi var Yada mousemi var? Sen skill w r yap zaten minorun bozulmuyor buna yetenek diyorsan tamam Kardesim cok yetenekliyiz biz
 

Vying

Üye
Katılım
18 Kas 2020
Mesajlar
40
Puanları
8
Aion Online, Bdo, Diablo, Path Of exile, Riders of İcarus, wow, dota, lol adını bildiğin Tüm MMORpg oyunlarını uzun süre oynadım. Bağlı skill comboları playerlık mı sayıyorsun . Bu oyunu diğer tüm oyunlardan daha üstün kılan ve bu oyunu sevenin başka hiç bir oyunu sevememesinin sarmamasının sebebi zaten o animasyon iptali combosu. Skill rr skill rr demiş ya la. Sen örneğin dakikada belki 20 skill atıp 200 minör basabiliyorken ben 35 skill atıp 400 minör atabiliyorsam bu playerlıktır işte. Ancak warrior için söylediklerine katılabilirim ki tek skill kombosu evet zayıf oluyor onda haklı olabilirsin.


Aynen kardesim skill rr playerlık değil.
Ayrica o saydigin oyunlarla knightin tek ustun tarafi pk si, ben knight oynarken sadece can potu manaya bakiyorum skilleri zaten ezbere biliyoruz farkli bi mekanigi yok, neyse belki vardir ekstrem olaylari oyunun eminimde olucaktir
 

DevilsFATHER

Üye
Katılım
21 Kas 2020
Mesajlar
22
Puanları
3
Aion Online, Bdo, Diablo, Path Of exile, Riders of İcarus, wow, dota, lol adını bildiğin Tüm MMORpg oyunlarını uzun süre oynadım. Bağlı skill comboları playerlık mı sayıyorsun . Bu oyunu diğer tüm oyunlardan daha üstün kılan ve bu oyunu sevenin başka hiç bir oyunu sevememesinin sarmamasının sebebi zaten o animasyon iptali combosu. Skill rr skill rr demiş ya la. Sen örneğin dakikada belki 20 skill atıp 200 minör basabiliyorken ben 35 skill atıp 400 minör atabiliyorsam bu playerlıktır işte. Ancak warrior için söylediklerine katılabilirim ki tek skill kombosu evet zayıf oluyor onda haklı olabilirsin.


Aynen kardesim skill rr playerlık değil.
Belirttiğin bazı oyunlar ne yazık ki MMORPG değil MOBA tarzı oyunlar daha dikkatli yorum yaparsanız bilmeyen arkadaşlar için sorun yaratmamış olur.
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
Ne alakasi var kardesim ya 400 minoru atmayan makro pedal mi var Yada mousemi var? Sen skill w r yap zaten minorun bozulmuyor buna yetenek diyorsan tamam Kardesim cok yetenekliyiz biz
Makro olayında aynı fikirdeyiz. Fakat bizim tartışma konumuz animasyon iptali konusu.

Makro konusuna çözüm alternatifleri olarak dizcordda yazılarım mevcuttur. Yine de makro çoğunlukla vs'ler de etkisini ön plana çıkarıyor. Senin de dediğin gibi PK'da çok da etkilemiyor makro olayı birden fazla mekanik giriyor işin içine.

Animasyon iptali akabinde 1ms önce 2. Skili atmaya çalıştığında skill vurmuyor da 20ms kaybediyorsun ya hani işte bu playerlıktır kardeşim ya ilk başlayan ile 10 yıldır bu oyunu oynayan arasındaki fark budur.

Farklı mekanik olayına gelince kill'den sonraki ilk vuruşlar kritik olması ya da hp'si yüzde 10'dan az olması durumunda kritik vurması gibi yeni mekanikleri, ya da görünmezlik sonrası ilk vuruş vb mekanikleri eklediklerine göre daha da çok mekanik ekleyecekler belli.

Animasyon iptali olduğunu hayal ediyorum. Oyunu zorlaştırmak amacıyla bağlı skill comboları koyulacak o zaman. Spk vurdun trst açılacak veya 72 vurunca başkası aktif olacak hepsi için farklı harf veya tuş isteyecek bu aion ve icarus oyunlarında mevcuttur. Bu oyunlarda bunları eksiksiz yapınca kimse kendini player sanmıyor.

Eminim ki diğer devasa MMORPG oyunları oynayıp bir süre sonra PVP'ye çıkan herkes şöyle diyor ah keşke PK' sı malum oyundaki gibi olsaydı o zaman efsane olurdu vs.

Animasyon iptali isteyen arkadaşlar aklındaki mekanikleri açıklayan iyi bir konu açarsa nasıl olması gerektiği ile ilgili yararlı olur. Diğer oyunlar başaramamış belki ama sizin fikirleriniz ile Pk'sı hem bu kadar zevkli hem de vuruş ve savaş efektleri bu kadar gerçekçi olan bir geliştirme yapabilsinler. Umarım Metin 2 önermeleri gelmez :)
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
Takıldığınız noktaya bakın arkadaşlar yahu Moba ile Mmorpg oyun türlerinine ait oyunları kategorilere ayırmadan yazmışım Neyse birbirimize sarıyoruz şu oyunu açın da oynumuza bakalım

Not: Savaş alanında"Death Valley" bahsettiğim oyunların alayı multiplayer online battle arena (MOBA) olarak da değelendirebiliriz aslında.
 

DevilsFATHER

Üye
Katılım
21 Kas 2020
Mesajlar
22
Puanları
3
Takıldığınız noktaya bakın arkadaşlar yahu Moba ile Mmorpg oyun türlerinine ait oyunları kategorilere ayırmadan yazmışım Neyse birbirimize sarıyoruz şu oyunu açın da oynumuza bakalım

Not: Savaş alanında"Death Valley" bahsettiğim oyunların alayı multiplayer online battle arena (MOBA) olarak da değelendirebiliriz aslında.
Burada kimsenin birbirine sardığı yok sadece yanlış bilgilendirme olmaması için daha dikkatli yazmanız gerekebilir.
 

Vying

Üye
Katılım
18 Kas 2020
Mesajlar
40
Puanları
8
Makro olayında aynı fikirdeyiz. Fakat bizim tartışma konumuz animasyon iptali konusu.

Makro konusuna çözüm alternatifleri olarak dizcordda yazılarım mevcuttur. Yine de makro çoğunlukla vs'ler de etkisini ön plana çıkarıyor. Senin de dediğin gibi PK'da çok da etkilemiyor makro olayı birden fazla mekanik giriyor işin içine.

Animasyon iptali akabinde 1ms önce 2. Skili atmaya çalıştığında skill vurmuyor da 20ms kaybediyorsun ya hani işte bu playerlıktır kardeşim ya ilk başlayan ile 10 yıldır bu oyunu oynayan arasındaki fark budur.

Farklı mekanik olayına gelince kill'den sonraki ilk vuruşlar kritik olması ya da hp'si yüzde 10'dan az olması durumunda kritik vurması gibi yeni mekanikleri, ya da görünmezlik sonrası ilk vuruş vb mekanikleri eklediklerine göre daha da çok mekanik ekleyecekler belli.

Animasyon iptali olduğunu hayal ediyorum. Oyunu zorlaştırmak amacıyla bağlı skill comboları koyulacak o zaman. Spk vurdun trst açılacak veya 72 vurunca başkası aktif olacak hepsi için farklı harf veya tuş isteyecek bu aion ve icarus oyunlarında mevcuttur. Bu oyunlarda bunları eksiksiz yapınca kimse kendini player sanmıyor.

Eminim ki diğer devasa MMORPG oyunları oynayıp bir süre sonra PVP'ye çıkan herkes şöyle diyor ah keşke PK' sı malum oyundaki gibi olsaydı o zaman efsane olurdu vs.

Animasyon iptali isteyen arkadaşlar aklındaki mekanikleri açıklayan iyi bir konu açarsa nasıl olması gerektiği ile ilgili yararlı olur. Diğer oyunlar başaramamış belki ama sizin fikirleriniz ile Pk'sı hem bu kadar zevkli hem de vuruş ve savaş efektleri bu kadar gerçekçi olan bir geliştirme yapabilsinler. Umarım Metin 2 önermeleri gelmez :)
Tesekkurler aciklaman icin. Evet boyle daha kapsamli bi guzel fikirler verici bi konu acilmali. animasyon iptali zaten olsun hizli kombolamak icin elbette ama bu skill r skill r ile olmasi birazz ne bileyim cok basitlestiriyor. Dedigin gibi mesela bi skill basiyorsun o bastigin skillden sonra 1-2 skili cok hizli sekilde basmak gibi seyler olabilir.. bakalim guzel seyler olur insallah
 

Vying

Üye
Katılım
18 Kas 2020
Mesajlar
40
Puanları
8
alakası yok ki animasyon iptalini gayet de iyi yapıyorum sorun o değil sorun animasyon iptalinin en çok assas karakterine yaraması mage priest ve warrior'de bence okadar işe yaramıyor
Sadece atak yaparken r ye basmayi playerlik sananlar oldugu icin boyle oluyor animasyon iptali olsun olmasin degilde abi vurdugum skili goremiyorum sirf daha cok seri skillerini vurup minor atmak icin yani 1-2 skilde olsun ben vs atarkende goreyim ya vurdugumu adama ne yaptigimi daha cok haz alirim yani
 

Resquection

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
163
Puanları
28
İptal olmalı. Skiller seri dönmeli. Bu düz vuruş olmamalı demek değil. Düz vuruş combosu yine olmalı fakat seriliği animasyonu yok etmemeli.
 

pgsime

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
5
Puanları
3
Animasyon iptali olmamalı dememin sebebi 2020 de yapılan bir oyunda vs atan karakterlerin hareketsiz durmaları gercekten cok büyük bir eksiklik. Madem yeni bir oyun yapıyorsun bunu da halletmen gerekiyor. Savaşan iki karakterin birbirine vurmadan durması kadar sacma bir şey olabilir mi ?
Bende burda ki herkes kadar malum oyunu oynadım, bu yüzden konuyu acarkende yeni bir mekanik getirilmeli diye yazdım. Böylece iyi playerlar oyunda yine fark yaratabilsin, sadece karakterler savasırken durmasın. Yine Skill+R combosu yapılsın ama bunu doğru yaptıgında bir skill atıldıgını görelim. Animasyon iptali ile kendisini oyuncu sanan birkaç kişi yüzünden global düşünülen bir oyun bu hale getirilmemeli. Çünkü bu kalitesizlikten başka bir şey değil.
 

barbar

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
20
Puanları
3
Denge sağlandıktan sonra olması taraftarıyım. Bunun spesifik bir oyuna benzemekle de pek ilgisi yok aslında. Birçok büyük Mmorpg'de de animasyon iptali yer alıyor ve oyunun hem ağır olmasının önüne geçiliyor, hem oyunculara becerilerini daha çok gösterme imkanı sunuyor.

Ama örnek verilmiş zaten, rogueler motor gibi animasyon iptali yaparken, magelerde bu sıfır olursa iyi olmaz tabii ki.

Kardesım sen hıc mmorpg oynadınmı sen ko dan baska bısey oynamamıssın gelmıssın atıp tutuyorsun anımasyon ıptalı nın bıle ızın verılen bı suresı var anımasyon ıptalı olmayan mmorpg ler ı n pve agırlıklı oldugunu bıl zaten anımasyon ıptalının olmadıgı oyunlar tutulmuyor oynansada en sıkayetcı oldukları mesele kombo sıstemı oluyor aklın yok fıkrın var anımasyon ıptalı erıne baska bısey gelıstırılsın dıyorsun ne gelıstırılsın kardesım onu bul onerını oyle yap
 

TheAMOS

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
8
Puanları
3
Şimdi bir arkadaşın yazdığı çok mantıklı yeni başlayan arkadaşlar uzun zamandır animasyon iptali olan oyunları oynayanların karşısında çok zorlanacak. Oyun içinde bir öğretici ile bu sorun giderilebilir. Bir başka arkadaşta bu özellik sayesinde playerlık ölçülür demiş işte 71 lvl 80 lvl i keser falan ben buna karşıyım ki o bahsettiği videolarda farklı programlar kullanarak yapılan şeylerdir tbl,macro vs...
 

BelaOkuyan

Üye
Katılım
22 Kas 2020
Mesajlar
133
Puanları
28
animasyon iptali olmaması demek yeni bir tarz demek, bu oyunun kitlesi nereden geleceği belli. bu olay seviliyor bunun değişmesi bence doğru olmaz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt