Makro olayında aynı fikirdeyiz. Fakat bizim tartışma konumuz animasyon iptali konusu.
Makro konusuna çözüm alternatifleri olarak dizcordda yazılarım mevcuttur. Yine de makro çoğunlukla vs'ler de etkisini ön plana çıkarıyor. Senin de dediğin gibi PK'da çok da etkilemiyor makro olayı birden fazla mekanik giriyor işin içine.
Animasyon iptali akabinde 1ms önce 2. Skili atmaya çalıştığında skill vurmuyor da 20ms kaybediyorsun ya hani işte bu playerlıktır kardeşim ya ilk başlayan ile 10 yıldır bu oyunu oynayan arasındaki fark budur.
Farklı mekanik olayına gelince kill'den sonraki ilk vuruşlar kritik olması ya da hp'si yüzde 10'dan az olması durumunda kritik vurması gibi yeni mekanikleri, ya da görünmezlik sonrası ilk vuruş vb mekanikleri eklediklerine göre daha da çok mekanik ekleyecekler belli.
Animasyon iptali olduğunu hayal ediyorum. Oyunu zorlaştırmak amacıyla bağlı skill comboları koyulacak o zaman. Spk vurdun trst açılacak veya 72 vurunca başkası aktif olacak hepsi için farklı harf veya tuş isteyecek bu aion ve icarus oyunlarında mevcuttur. Bu oyunlarda bunları eksiksiz yapınca kimse kendini player sanmıyor.
Eminim ki diğer devasa MMORPG oyunları oynayıp bir süre sonra PVP'ye çıkan herkes şöyle diyor ah keşke PK' sı malum oyundaki gibi olsaydı o zaman efsane olurdu vs.
Animasyon iptali isteyen arkadaşlar aklındaki mekanikleri açıklayan iyi bir konu açarsa nasıl olması gerektiği ile ilgili yararlı olur. Diğer oyunlar başaramamış belki ama sizin fikirleriniz ile Pk'sı hem bu kadar zevkli hem de vuruş ve savaş efektleri bu kadar gerçekçi olan bir geliştirme yapabilsinler. Umarım Metin 2 önermeleri gelmez