Anket: Offline Merchant- Npc ile Liste Merkez Pazar sistemi

Hangi pazar sistemini istiyorsunuz?

  • Merkez Pazar Sistemi( Liste-trader Npc)

    Oy: 100 88.5%
  • Şuanki Pazar Sistemi

    Oy: 13 11.5%

  • Kullanılan toplam oy
    113

Arlina

Üye
Katılım
1 May 2021
Mesajlar
60
Puanları
18
Yönetim kendi izlediği yoldan gidecek sanırsam, bazı şeyleri kulak arkası yapıyorlar oyuncular inatla istese de bize kendilerini sözde en iyi oyuncu iletişimi kuran firma olarak piyasa da olacaklarına inanıyorlardı, benim geçtiğimiz alpha 2 de biraz fikrim değişti, umarım yanılırım
Sırf 2000 yılında tasarlanmış KO'da manuel pazar var diye bundada oldschool pazar koyuyorlar gerçekten üzücü. Açıkçası vizyonları ko yu kopyalamak olmamalıydı, iyi yönler alnımalı kötü taraflar bırakılmalıydı.
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
297
Puanları
43
Beyler Open Beta'da AH sistemini getireceklerini açıkladılar sıkıntı yok.
 

Ouss

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
124
Puanları
43
Sırf 2000 yılında tasarlanmış KO'da manuel pazar var diye bundada oldschool pazar koyuyorlar gerçekten üzücü. Açıkçası vizyonları ko yu kopyalamak olmamalıydı, iyi yönler alnımalı kötü taraflar bırakılmalıydı.
Abi , bütün oyunların iyi yönlerini alsınlar AMA İYİ YÖNLERİNİ yani, pvp karakterler (büyücü,warrior,asassin,okcu,bp) yani ileride gelicek karakterler de dahi buna, EŞİT olmalı ki insanlar SEVDİKLERİ karakterleri oynayıp OYUNDAN SIKILMASIN, iyi mage oynıyan bir adam 1v1 de warrior , okcuyu vs. herkesi kesebilsin ama aynı şekilde iyi oynıyan bir warrior da tüm sınıfları kessin, okcu da asas da , bp de , hepsi eşit olsun hepsi vs de iyi oynıyan adam kessin, yetenek gerektirsin, ITEM FARKI köpek gibi olmasın, KARAKTERLER köpek gibi dengesiz olmasın eşit olsun, iyi oynıyan rakibi kesebilsin, oynadığın karakter bozuk derece güçlü olduğu için rakibi kesmesin, iyi oynadığın için rakibi kesebil. outplay'ler olsun,yetenekler konuşsun. VE OYUNUN REKLAMI GLOBAL OLARAK YAPILMALI.......BU OYUNU UZUN YILLAR AYAKTA TUTACAK KİTLE MALESEF BİZ TÜRKLER DEĞİL, YABANCI OYUNCULARRRRR... Umarım dikkate alınır. (Malesef gerçek bu)
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
852
Puanları
93
Abi , bütün oyunların iyi yönlerini alsınlar AMA İYİ YÖNLERİNİ yani, pvp karakterler (büyücü,warrior,asassin,okcu,bp) yani ileride gelicek karakterler de dahi buna, EŞİT olmalı ki insanlar SEVDİKLERİ karakterleri oynayıp OYUNDAN SIKILMASIN, iyi mage oynıyan bir adam 1v1 de warrior , okcuyu vs. herkesi kesebilsin ama aynı şekilde iyi oynıyan bir warrior da tüm sınıfları kessin, okcu da asas da , bp de , hepsi eşit olsun hepsi vs de iyi oynıyan adam kessin, yetenek gerektirsin, ITEM FARKI köpek gibi olmasın, KARAKTERLER köpek gibi dengesiz olmasın eşit olsun, iyi oynıyan rakibi kesebilsin, oynadığın karakter bozuk derece güçlü olduğu için rakibi kesmesin, iyi oynadığın için rakibi kesebil. outplay'ler olsun,yetenekler konuşsun. VE OYUNUN REKLAMI GLOBAL OLARAK YAPILMALI.......BU OYUNU UZUN YILLAR AYAKTA TUTACAK KİTLE MALESEF BİZ TÜRKLER DEĞİL, YABANCI OYUNCULARRRRR... Umarım dikkate alınır. (Malesef gerçek bu)
Şimdi iyi oynasada her hero herkesi kesmemeli lolde bilirsin counterlamak diye bir terim vardır. Asasinler büyücülere karşı güçlüdür . Dövüşcüler range herolarına karşı güçlüdür. Ko da da aynı özellikler var bence bu daha güzel ve zevkli olur. Büyücü ne kadar iyi oynarsa oynasın warrioru veya assasianı 1 v 1 de kesmemeli ben böyle düşünüyorum.
 

Nisshe

Moderator
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
314
Puanları
43
Şimdi iyi oynasada her hero herkesi kesmemeli lolde bilirsin counterlamak diye bir terim vardır. Asasinler büyücülere karşı güçlüdür . Dövüşcüler range herolarına karşı güçlüdür. Ko da da aynı özellikler var bence bu daha güzel ve zevkli olur. Büyücü ne kadar iyi oynarsa oynasın warrioru veya assasianı 1 v 1 de kesmemeli ben böyle düşünüyorum.
+Sonsuz.

Mesela 1 v 1 ' de eğer Assasian'ı Mage yenebiliyorsa serverda bir tane bile o job'u oynayan olmaz çünkü herkes büyücü oynar 1 v 1 ' de Normal bir jobu kesebilen bir büyücü 4 Kişilik parti ile tüm ırkı oyundan siler. Sınıf dengesi elbet olmalı fakat bu sınıfların avantajlar ve dezavantajları göz önüne alınmalıdır. Örnek vermek gerekirse Asas karakterinin hızlı koşma skill'inin Warrior'da olduğunu düşünsenize ? Hiç bir asas minör skill'i basabilmek için geri kaçamaz.


Ayriyet'ten Auction House ve ya Merkezi Pazar Sistemine gelirsek eğer bu sistem elbet olmalı fakat trade özelliğinin kapatılması oyuna büyük derece de zarar verir örnek vermek gerekirse DeathValley haritasında item drop özellikleri yüksek olan bir mob kesiyorsunuz parti ile ve 1 adet 10x Coin değerinde item aldınız bu partinin birinci sırasındaki party üyesinin envanterine geldi örnek vermek gerekirse +1 Reaper biraz daha kestikten sonra bu sefer kestiğiniz Mobtan party üyelerinin ikinci Sıradasındaki adama 1 adet 3x Coin değerinde item envanterine geldi örnek vermek gerekirse bir mage itemi.

Trade özelliği kapalı olduğu için bu itemler tek bir hesapta toplanıp kazanılan bir item party'deki üyelere eşit bir şekilde dağıtımı yapılamaz ve bir iki kere kendi envanterine kötü bir item denk gelen bir player oyundan soğuyup oyunu bırakabilir.

Trade , Takas özelliği bulunmayan bir çok MMORPG oyunlarında silahlar genellikle bir görev vasıtası yada bir NPC'den satın almak ile elde edilmektedir. Örnek vermek gerekirse senin örnek verdiğin BDO oyunu. Bir görev vasıtası ile yada NPC yardımı ile bir itemi almak oyundaki rekabeti tamamen bitirecektir ve Farm mantığını tamamen yok edecektir. Oyuna 5 Ay emek veren birisi ile Oyuna 3 Gün emek veren bir kişi tabiki de eşit kulvarda olmamalı.

Oyunda trade sisteminin kapatılması demek oyunun oynayış mantığının baştan sona tekrar revize edilmesini gerektirir. Auction House ve Merkez Pazar Sistemi serbest piyasa ile güzel olabilir.

P2W olayına gelirsek arkadaşlar bu hayatın bir kanunudur. Bugün bir cafeye bile gitseniz bir zengin oğlanı geldiğinde ona verin hizmet ile sizin alacağınız hizmet arasında bile dağlar kadar fark olur. MMORPG olan neredeyse tüm oyunlarda Sunucu destekli olmasa da player'lar arasında P2W olayı mutlak oluyor bu önüne geçilemez bir şeydir.

Trade sistemi kapansa , item ruh bağı sistemi gelse yapacak olan adam karakteri satar, satın alır yine yapar bunun önüne geçilemez. Örnek verdiğini BDO oyununu'da oynadım oyunu kimse normalde oynamıyor fakat Season açıldığı zaman yeni bir eposta açıp oyuna kayıt olarak season hediyesinden gelen itemi alıp PEN seviyesine getirerek ( Genelde Season ödülünde PEN grade'li itemlerde veriyor ) yüklü miktarda bir paraya satıyor ( 700 - 800 TL ) . Buda bir P2W değilmi ? Şahsen bunu kovalayıp tatil parasını çıkaran çok kişi biliyorum :)

Sana tavsiye abi , kardeş , dost artık yaşını bilmiyorum örnek vereceksen Oyunu bir süre sonra oynayabilmek için bile oyuna para yatırman gereken oyunlardan örnek verme , örnek verdiğin oyunun No target atack ve grafikleri dışında tamamen çöp oyun, "ki" dışında dememin sebebi Türkiye'deki orta halli bilgisayarların orta FPS düzeyince oynayabileceği oyun olduğu için diyorum Global'e çıktığında o oyunun grafikleri tamamen rezalet kalıyor biz ülke olarak çok gerideyiz Onlar ileride değil :D

Sayın oyun yapımcılarına da bir tavsiye vermek istiyorum eğer oyuncular arasında P2W özelliğini en aza indirgemek istiyorsanız Grade upgrade sisteminin üst sınırını fazla yukarıya çıkarmamanız herkes için çok sağlıklı olacaktır.

Örnek vermek gerekirse X item var oyundaki en güçlü silah bunun Grade upgrade sisteminde maximum seviyesi 8 ile sınırlandırdığı takdirde aralarında çok fazla fark olmayacaktır. Mağlum oyunun hatalarından biride odur. Upgrade sisteminde +9 ve +10 Grade Upgrade sistemi çok zor olduğu için server içindeki değeride fazla olacaktır. Bir ürünün ve ya itemin bulunmazlığı nadirliği ne kadar fazlaysa nakit karşılığıda o kadar fazla olacaktır buna en büyük örnek gerçek hayattaki Elmastır. Bize hiç bir yararı olmayan bu taşın bir gramı bile bir çoğumuzun oturduğu evden daha pahalı

bkz;

1 Gram Elmas = 30.000 $
30.000$= 260.631,15 Türk Lirası

Bulunduğum şehirde bu fiyata 3+1 Dubleks ev alıyorsun :)
 
Son düzenleme:

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
297
Puanları
43
1 Mayıs 2021 konu açılma tarihi
2 Mayıs 2022 Ah aktif değil

Söyleyeceklerim bu kadar.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt