Asas Nerf Yemesin

Balerion

Üye
Katılım
31 Ağu 2022
Mesajlar
592
Puanları
93
Merhabalar,

Uzun bir süredir asaslarin oyunun her alanında yarattıği dengesizlikten söz ediliyor. Nerf yesin diyenler var, hayir diğer karakterler güçlendirilsin diyeneler var. Çogu kişi bu konuda hemfikir ama ben şoyle bir şey fark ettim.

Asasın bu kadar güçlü olması, ataktan bağimsız skillerden kaynaklaniyor. Bunun sayesinde full dex vermiyor def hp yuklenip ölümsüz oluyor bunu yaparken hic damage kaybetmiyor.

Biz de diyoruz ki, ataktan bağimsız vuramasin. Ataktan bu kadar vaz geçip tank asas olabilir tabiki ama o zaman da damage epey az damage çıkartması lazim.Yani ataği neyse ona göre vursun.

Şimdi en önemli noktaya geliyorum;

BU BİR NERF DEĞİL ARKADAŞLAR. Biz demiyoruz ki her asasın atağı azalsın, hayir atağına gore vursun diyoruz. Yani bu şekilde düzeltme yapilirsa bazı asasların vurduğu damage artacak çunkü full atak oynayan asas şu an bile var. Akabinde tüm asaslar full dexe dönüp ataklarıni şu ankinden bile fazla hale getirebilirler. Buna nerf denemez, zaten tru damage skilleri rakibin defansindan etkilenmiyor, ama atak yapanın atağindan da etkikenmiyor bu saçmalık. Ataktan etkilenmeli.
Bu konudaki en iyi açıklama @BloodyDaggers daggers tarafından yapıldi. Bi asas olarak böyle bir degisikli nerf olarak görmuyor. Adamda gs +8 var, atağima göre damage çikaramıyorum diyor. Haklı.
 
Son düzenleme:

abuzer

Üye
Katılım
20 Haz 2022
Mesajlar
76
Puanları
18
böylece ap si yüksek adam ile düşük arasından fark açılsın. bu warriorda da böyle. 255 str oynamak gerekmiyor. yeterince artmıyor ap ile damage farklı. bu oran arttırılmalı. atak arttıkça sallıyorum 1k ap ile 100 vuruyorsan 1050 ap ile 105 vurursun diyor böyle olmamalı. o aradaki 50 ap gittikçe zor arttırılan bir şey. hatred 7 den golden 8 geçiyorsun o kadar artıyor ap.O yüzden doğrusal değil geometrik artmalı AP. yani 1100 ap sonrasında artış oran artmalı işte 1200 üstüne daha da artmalı. ancak bu şekilde daha iyi item yapmak makul oluyor zaten. ya da daha çok atak veren atak char, defans veren defans char oynuyor. İlk başta böyle yola çıkıldı. Fakat şu an atak vermek mantıksız tüm joblarda. Bu rakip oyunda bile daha mantıklı. Artış oranı gittikçe artar. Dümdüz doğrusal oranda artış ile atak yapılmış,resmen saçmalık yani.
 

PattleBriest | Veinia

Üye
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
97
Puanları
28
böylece ap si yüksek adam ile düşük arasından fark açılsın. bu warriorda da böyle. 255 str oynamak gerekmiyor. yeterince artmıyor ap ile damage farklı. bu oran arttırılmalı. atak arttıkça sallıyorum 1k ap ile 100 vuruyorsan 1050 ap ile 105 vurursun diyor böyle olmamalı. o aradaki 50 ap gittikçe zor arttırılan bir şey. hatred 7 den golden 8 geçiyorsun o kadar artıyor ap.O yüzden doğrusal değil geometrik artmalı AP. yani 1100 ap sonrasında artış oran artmalı işte 1200 üstüne daha da artmalı. ancak bu şekilde daha iyi item yapmak makul oluyor zaten. ya da daha çok atak veren atak char, defans veren defans char oynuyor. İlk başta böyle yola çıkıldı. Fakat şu an atak vermek mantıksız tüm joblarda. Bu rakip oyunda bile daha mantıklı. Artış oranı gittikçe artar. Dümdüz doğrusal oranda artış ile atak yapılmış,resmen saçmalık yani.
Kesinlikle katılıyorum. Muhtemelen silahların damageleerini ayarlayan ekip de bu şekilde ayarladı ancak oyun mekaniğine uymuyor şuanki sistem.
 

Alkoer

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
1,357
Puanları
113
Kesinlikle doğru tespitler. Bende diğer konularda dmg nerflensin şeklinde değil 205dex ve defansif takı ile oynayanlara değinmiştim.

Hem atak yüksek hem defans yüksek olursa bu sınıfın zayıf noktası nerde? Full dex setup la dmg vursun ama aynı şekilde kırılgan olsun. Olay bu.

Priest oyun başında görev çitinleri ile yarı int yarı str oynayabiliyordu hemen görev çitinlerinin istediği int yükseltildi rare ve görev silahları nerflendi. Skill nerflendi....

Bence asasa yapılacak bu olay nerf değil zaten olması gereken oyun mekaniği. Yada mekanik bu derlerse herkez aynı olsun. Warrior - priest full defansif takı ile aynı atağı yakalasın o zaman sıkıntı yok.
 

SessizCogunlugunSesi

Üye
Katılım
29 Nis 2022
Mesajlar
225
Puanları
43
Atak konusunda güzel yazmuşsınız buraya kadar katılıyorum.Ama esas sorun assasın yapısında ,nerf mü olur dengelememi olur bilmem ama bir ayar gerekiyor.Tekrar tekrar aynı şeyleri yazmaya gerek yok.2 tane kör slilimi olur bir karakterde?
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Tespitlerin ve önerin çok güzel. Kimsenin buna hayır diyeceğini sanmıyorum.

Bu kadar dengesiz bir damage bir magede filan olsa anında aksiyon alırlardı. Ki zamanında yaptılar.

Ama nedense söz konusu asaslar olunca onlara karşı bir nerf veya benzeri bir konuda çok çekingen davranıyorlar.

Bunun nedeni hem oyuncuların hem yayıncıların büyük bir kısmının asas olması olabilir mi? :)
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
Aynen adam ful tank oluyo 1k atakla bile damagesi düşmüyor adam hem ölmüyo hem yüksek hasar vuruyo.

En azından tek atıyosa bi asas herkese kendiside 2 .3 vursan ölmesi şart adam damage bile yemiyor millet kılıçtan geçiriyolar Pk 'da oynayanlar bilir cz halini görür.
 

PlayzZerzHD

Üye
Katılım
28 Kas 2022
Mesajlar
31
Puanları
8
Asasın kırmızı skillerin true değil normal damage vurduğu ve dex statına ağırlık verdiği bir build ile oynamak zorunda kalacağı bir düzenleme gelmesi gerekiyor.
 

Balerion

Üye
Katılım
31 Ağu 2022
Mesajlar
592
Puanları
93
Sayın @BEARFACT her gün asasın nerf yemesi ve dengesizliği ile ilgili başlık açıliyor. Dengesizlik olarak görülen bu durum tru damage skillerinin hem karşıdakinin defansından hem de vuranın atağından çok az etkilenmesinden kaynaklanıyor.

Lûtfen bu konuya bir açıklık getirebilir misiniz? Asasların hp ve def agırlıklı oynayıp yine de tru damage skillerinde çok az hasar kaybetmelerini sağlayan durum bilinçli olarak mı tasarlandı yoksa bir bug mı?
Bunu yanıtlayıp konuyu kilitlerseniz çok sevinirim.
Saygılar.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt