Hayatında Knight ve steamde yayınlanan iki mmo haricinde mmorpg görmemiş insanların dünyanın üretilmiş en leş birbirinin kopyası olan iki oyunun class ve skill çeşitsizliğini, dengesizliklerini kendi çıkarlar dahilinde savunması baya komik. Asas görünmezliğinin antisinin doğru çalışmadığı söylendiği halde, o zaman priest heal atmasın. Mage nova atmasın, warrior zıplamasınmış. Bu nasıl mantık la? Her mmoda warrior classının mesafe kapatmak için skilleri vardır. Ya kendine çeker ya rakibe taunt atarak yakınında tutar, ya da ona zıplar vs vs. Mageler alana hasar vurur alan, kitle kontrolu vardır. Alana vurmadığı mmo türlerinde tekli dps hasarı çok yüksektir, skill casting süresi kısadır. Tabii ki asas görünmez olmalı ama görünmez olmasının antisinin olmaması yanında 75 capde bile epik hasarlar çıkarması, çok kolay kaçması, her türlü debuffdan priestten hızlı kurtulması classın aşırı güçlü olduğu konular. Yani sharp eye atıldığında bile asasa karşı savunma gerçekleştirememek çok can sıkıcı.
Sonuç olarak Türkiye'de popüler olmuş 3-5 oyun dışında, oyun ve mmo kültürü olmayan, 20 yıldır oynadığı halde hala yanlış telaffuzlarla devam eden cahil ve öğrenmeye kapalı bir communitye sahip olmasından mütevellit asasların görünmez olması savına " priestler de tek skille can fulluyor " şeklinde cevap vermesi şaşırtmadı.