Öneri Asasların Kill Aldıktan Sonra %10 Hız Kazanması

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
224
Puanları
43
Asasların bir partinin arasına girip bir kişiyi öldürdükten sonra çıkabilmesi için böyle pasif bir skill getirilebilir. Çok güçlü olur derseniz, warriorün skrew ve ayak kırma skill'i varken "aşırı" bir avantaj sağlayacağını düşünmüyorum. Ayrıca Lighthing mage ve glacial mage de asasın kaçmasını engelleyebilir.
 

Nart

Rise Online World Content Creator
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
369
Puanları
63
Böyle bi skill olacaksa tüm karakterlere gelmeli bence. Ama 3-5 dk falan sürmeli tekrar aktif olması.
 

Siyah34

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
567
Puanları
43
Asasların bir partinin arasına girip bir kişiyi öldürdükten sonra çıkabilmesi için böyle pasif bir skill getirilebilir. Çok güçlü olur derseniz, warriorün skrew ve ayak kırma skill'i varken "aşırı" bir avantaj sağlayacağını düşünmüyorum. Ayrıca Lighthing mage ve glacial mage de asasın kaçmasını engelleyebilir.
Light ve ice magelerin şuanda hiç bir skilli tutmuyor du malesef çok düşüktü tutma oranı. Ama düzelirse neden olmasın
 

Darkgamer

Üye
Katılım
28 Ara 2020
Mesajlar
8
Puanları
3
Merhaba, tek bir sınıf üzerine değilde tüm sınıfları kapsayacak bir skill ağacı düzenlemesi gerektiği alanen ortada.
 

May Payne

Üye
Katılım
25 Kas 2020
Mesajlar
200
Puanları
28
Sürüye dalıp adam öldürüp kaçmakta nedir? Ya tenhada yakalayacaksın tek tek, yada sürünün içine daldığın zaman arada kaynayacaksın. Asas hızlıdır ama zayıftır. Kamyon ile taşıdığın malı otomobil ile taşıyamazsın. Otomobil ile aldığın hızı da kamyonla alamazsın. Her karakterin görevi farklıdır. Asasta kendine düşeni yapmalı. Çok saçma bir öneri bence.
 

Vying

Üye
Katılım
18 Kas 2020
Mesajlar
40
Puanları
8
Bu sekil farkliliklar gelmezse zaten cok fazla hayal kirikligi ile karsilasmiscaz olucaz
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt