Asassian Jobunun Skillerini Seri Vurabilmesi Hakkında (0.8 Yerine 0.6)

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
969
Puanları
93
bahsettiğin oyundan galiba senin haberin yok. çünkü bahsettiğin oyunda R vuruş süresi silahlar ile bağlantılı ve dagger türü silahların atak hızı very fast olarak geçtiği için daha hızlı R vurmakta, spear ve diğer savaşçı sınıfı silahlar slow/very slow olarak geçtiği için daha yavaş R vurmakta. sen istiyorsun ki warrior daha tank olsun, daha çok vursun, daha kolay kaçsın. her sınıfın avantajları ve dezavantajları var. avantajı bu kadar fazla olan warrior sınıfını oynayıp da hala ayrıcalık istemek kulağa çok mantıklı gelmiyor ki yönetim de zaten aynı düşünce içerisinde.

Bahsettigin oyunda herkes skillerini 0.6 sn arayla vurur. R hızları farklıdır fakat kombo yaparken 2 skille 1 R vurulur.

Ayrıcalık demisken; Her skile R vurmak, silahların fazla elemental hasar vermesi, tüm hasarları %5 azaltma, rakibin defansı ne olursa olsun atağa göre true damage vurmak, nerdeyse 7/24 kritik vurabilmek (düşük CD, skillerin pasif olarak kritik vurabilmesi, kritigin tetiklenme durumları), oyunun en mobil sınıfına slide eklenmesi, 3in1 skill gibi özellikler diğer oyundan farklı olarak burada assasin sınıfına verilmiş ayrıcalıklardir.
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
137
Puanları
43
bahsettiğin oyundan galiba senin haberin yok. çünkü bahsettiğin oyunda R vuruş süresi silahlar ile bağlantılı ve dagger türü silahların atak hızı very fast olarak geçtiği için daha hızlı R vurmakta, spear ve diğer savaşçı sınıfı silahlar slow/very slow olarak geçtiği için daha yavaş R vurmakta. sen istiyorsun ki warrior daha tank olsun, daha çok vursun, daha kolay kaçsın. her sınıfın avantajları ve dezavantajları var. avantajı bu kadar fazla olan warrior sınıfını oynayıp da hala ayrıcalık istemek kulağa çok mantıklı gelmiyor ki yönetim de zaten aynı düşünce içerisinde.
Ben konu başlığında asasın normalden hızlı skill vurduğunu yazdım... R vuruş hızları değişebilir. Aradaki korkunç fark asasın skillerini arka arkaya vurduğunda normal vuruş hızınında üstüne çıkmasıdır. Warriora ayrıcalık isteyen yok. Oyundaki hataların düzeltilmesi gerekiyor. +0 ranger setli asas +3 warlord setli adama denk olmamalı. Oyundaki cubun karakter nasıl kafa tutar. Böyle bir mantık yok.
 
Son düzenleme:

myenigkgz

Üye
Katılım
20 Nis 2022
Mesajlar
33
Puanları
8
Bahsettigin oyunda herkes skillerini 0.6 sn arayla vurur. R hızları farklıdır fakat kombo yaparken 2 skille 1 R vurulur.

Ayrıcalık demisken; Her skile R vurmak, silahların fazla elemental hasar vermesi, tüm hasarları %5 azaltma, rakibin defansı ne olursa olsun atağa göre true damage vurmak, nerdeyse 7/24 kritik vurabilmek (düşük CD, skillerin pasif olarak kritik vurabilmesi, kritigin tetiklenme durumları), oyunun en mobil sınıfına slide eklenmesi, 3in1 skill gibi özellikler diğer oyundan farklı olarak burada assasin sınıfına verilmiş ayrıcalıklardir.
suikastçi sınıfının kritik vurmasına ayrıcalık diye söylemek gerçekten çok komik. mobil sınıfı mobil yapan özellik zaten slide. asıl olay hem defansı hem hpsi hem atağı arşa çıkmış karakterin hem dönerek hem ışınlanarak assasin kadar mobil olabilmesi.
 

myenigkgz

Üye
Katılım
20 Nis 2022
Mesajlar
33
Puanları
8
Ben konu başlığında asasın normalden hızlı skill vurduğunu yazdım... R vuruş hızları değişebilir. Aradaki korkunç fark asasın skillerini arka arkaya vurduğunda normal vuruş hızınında üstüne çıkmasıdır. Warriora ayrıcalık isteyen yok. Oyundaki hataların düzeltilmesi gerekiyor. +0 ranger setli asas +3 warlord setli adama denk olmamalı. Oyundaki cubun karakter nasıl kafa tutar. Böyle bir mantık yok.
senin hayal dünyanda +0 ranger setli asas +3 warlord setli warriora denk olabilir ama gerçekler tam tersini gösteriyor. hayal dünyanı buraya dökerek algı peşinde koşmayı bırakmalısın.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
969
Puanları
93
suikastçi sınıfının kritik vurmasına ayrıcalık diye söylemek gerçekten çok komik. mobil sınıfı mobil yapan özellik zaten slide. asıl olay hem defansı hem hpsi hem atağı arşa çıkmış karakterin hem dönerek hem ışınlanarak assasin kadar mobil olabilmesi.
Mobil sınıfı mobil yapan özellik diğer sınıflardan 2 kat hızlı kosması iken üzerine uçma skili eklenmesi ayrıcalıktır. Kritik vurması değil 7/24 kritik vuracak sekilde ayarlanması ayrıcalıktır, ve bu kritiği hiç birşeyden ödün vermeden aktifleştirmesi... Tüm sınıflar defans ve resistansa göre vururken defanstan bagımsız 4-5k vurması da ayrıcalıktır. Tank sınıfları geçtim en paper sınıfta bile %5 tüm hasarları azaltma yokken, tek sınıfa konması ayrıcalıktır. Tek skile basarak, hasar vermesi, can calması ve görünmez olması da ayrıcalıktır. Tank sınıflardan fazla resistansa sahip olması yetmezmiş gibi +110 resistans daha basabilmesi de ayrıcalıktır. Bahsedilen oyunda oldugu gibi resistansın azdır, skile ihtiyac duyarsın tamam dersin ama hem en yüksek resistansa sahip olup hemde +110 ress skilini basmak, yanına birde %5 hasar azaltmayı ekledin mi ayrıcalıgın kralı olmus oluyor.

senin hayal dünyanda +0 ranger setli asas +3 warlord setli warriora denk olabilir ama gerçekler tam tersini gösteriyor. hayal dünyanı buraya dökerek algı peşinde koşmayı bırakmalısın.

Levonun kendinden düşük itemli assasla vs attıktan sonra warriorunu birakmasi, warrior yayıncı kalmaması ve yayıncilarin çoğunun rogue oynamasi buradaki hayali gercekler onune sermiş oluyor.
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
137
Puanları
43
senin hayal dünyanda +0 ranger setli asas +3 warlord setli warriora denk olabilir ama gerçekler tam tersini gösteriyor. hayal dünyanı buraya dökerek algı peşinde koşmayı bırakmalısın.
Dostum hayal dünyası falan değil 20k lık asas 300k lık warrioru kesiyor sen rise online oynadığına emin misin ?
 

myenigkgz

Üye
Katılım
20 Nis 2022
Mesajlar
33
Puanları
8
Mobil sınıfı mobil yapan özellik diğer sınıflardan 2 kat hızlı kosması iken üzerine uçma skili eklenmesi ayrıcalıktır. Kritik vurması değil 7/24 kritik vuracak sekilde ayarlanması ayrıcalıktır, ve bu kritiği hiç birşeyden ödün vermeden aktifleştirmesi... Tüm sınıflar defans ve resistansa göre vururken defanstan bagımsız 4-5k vurması da ayrıcalıktır. Tank sınıfları geçtim en paper sınıfta bile %5 tüm hasarları azaltma yokken, tek sınıfa konması ayrıcalıktır. Tek skile basarak, hasar vermesi, can calması ve görünmez olması da ayrıcalıktır. Tank sınıflardan fazla resistansa sahip olması yetmezmiş gibi +110 resistans daha basabilmesi de ayrıcalıktır. Bahsedilen oyunda oldugu gibi resistansın azdır, skile ihtiyac duyarsın tamam dersin ama hem en yüksek resistansa sahip olup hemde +110 ress skilini basmak, yanına birde %5 hasar azaltmayı ekledin mi ayrıcalıgın kralı olmus oluyor.



Levonun kendinden düşük itemli assasla vs attıktan sonra warriorunu birakmasi, warrior yayıncı kalmaması ve yayıncilarin çoğunun rogue oynamasi buradaki hayali gercekler onune sermiş oluyor.
allah allah hayretler içerisindeyim gerçekten yazdıklarını okudukça. kendini o kadar inandırmışsın ki bazı şeylere gerçekten kelimeler kifayetsiz kalıyor. warriorun 2 tane uçma skill i var farkında mısın? asassin sınıfı kritik vurmalı zaten bunun farkında mısın? tank sınıfı zaten aşırı tank. hp si oyunun üst sınırında, rezistansı oyunun üst sınırına yakın. defansı desen kalkanlı ve kalkansız zaten arşa çıkmış. hasar desen hem tekli hem alanla arşa çıkmış. kalkıp bunca şey varken, bu oyunda tank sınıfı bu kadar kollanıyorken, bu kadar ayrıcalıklı iken tutup da her şeyi görmezden gelerek, başka sınıfları ayrıcalıklı gibi göstermek aşırı saçma ve art niyetli bir davranış. bu konu amacından saptığı için, ikili tartışmaya döndüğü için ve kendi hayal dünyadan kopamayıp objektif yorum yapamadığın için ben bu konuya daha fazla yorum yapmayı doğru bulmuyorum. sana ve sabit fikirlerine hayatta başarılar.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
969
Puanları
93
allah allah hayretler içerisindeyim gerçekten yazdıklarını okudukça. kendini o kadar inandırmışsın ki bazı şeylere gerçekten kelimeler kifayetsiz kalıyor. warriorun 2 tane uçma skill i var farkında mısın? asassin sınıfı kritik vurmalı zaten bunun farkında mısın? tank sınıfı zaten aşırı tank. hp si oyunun üst sınırında, rezistansı oyunun üst sınırına yakın. defansı desen kalkanlı ve kalkansız zaten arşa çıkmış. hasar desen hem tekli hem alanla arşa çıkmış. kalkıp bunca şey varken, bu oyunda tank sınıfı bu kadar kollanıyorken, bu kadar ayrıcalıklı iken tutup da her şeyi görmezden gelerek, başka sınıfları ayrıcalıklı gibi göstermek aşırı saçma ve art niyetli bir davranış. bu konu amacından saptığı için, ikili tartışmaya döndüğü için ve kendi hayal dünyadan kopamayıp objektif yorum yapamadığın için ben bu konuya daha fazla yorum yapmayı doğru bulmuyorum. sana ve sabit fikirlerine hayatta başarılar.

Tank sınıfı mı kollaniyor :D Yoksa tank sınıfından daha tank olan, resistansi en yüksek olan, tank siniflardan daha tank ve bir o kadar da daha ofansif takılara sahip olan, tank olan sınıflara bile 4-5k vuran, sanki tank sinifmis gibi %5 tüm hasarlara karşı koruma verilen, kendisine en yakın sınıfa göre 2 kat dps çıkaran, 8 kişilik partye tek başına kafa tutan, dvde hangi sınıfı görürse görsün "ooo beleş BP" diye ağzı sulanan, her konuda rakipsiz olan assasin mi kollaniyor?

Kime sorarsan sor, taraflı assasinler hariç gerçekler bunlar.

Kolay gelsin.
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
137
Puanları
43
o 300k lık warrior umarım senin değildir. yoksa bu oyunu bunca zaman boşuna oynamışsın. 20k lık asasın 300k lık warrioru kesmesinin imkanı yok çünkü.
Dostum biraz ironi yapmış olabilirim amacım durumun ne kadar vahim boyutta olduğunu göstermekti. Warrior asastan kör yediğinde mouse ile asası tıklayacak mana hp pot kaçırmayacak gibi tüm taktikleri uyguladığı senaryoda değeri 3-5 kat düşük bir asas warrioru kesebiliyor.
 

bthepyek

Üye
Katılım
1 Nis 2022
Mesajlar
26
Puanları
3
Merhaba,

Assasian karakteri skillerini 0.8 saniye aralıkla vurması gerekirken combo yaptığı zaman skilleri vurduğunda bu hız 0.6 saniyeye düşmektedir. Bu durum Asasların olması gerekenden %25 daha seri vurabilmesi anlamına gelmektedir

yaklaşık 3 yıl önce warrior karakteri 60 - 45 ard arda vuramasın diye 45 - 60 - 70 - 85 skillerini aynı anda kullanılmasını engellemiştiniz. Fakat bu engel asasların seri vurmasını engellememektedir.

Bu durum haliyle oyunda Assasian karakterlerin büyük dominasyonuna sebep vermektedir.

Lütfen konuyu tam olarak idrak etmeden yorum yazmayın.

Saygılarımla
Asas sınıfı geçen 3 yılda gelen güncellemeler ve yeni level cap'lerle fazlasıyla nerf'lendi bence. Öyle ki; gelen gear score'un negatif anlamda, oyunda etkilediği tek sınıf asas sınıfı. 85 asas skill'i (Hunter's Insight) tam anlamıyla kullanabilmek için 4900 gear score'a sahip olmak gerekiyor. Aksi taktirde bu skill 0.5, 0.6, 0.7 gibi çok daha düşük seviyelere çekilecek bir çarpanla kullanılıyor. Bildiğim kadarıyla diğer sınıfların hiç birinde benzer şekilde skill özelliğini baskılayıcı uygulamalar yok (Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen).

Ayrıca konu başlığının açılma sebebi olan asas skillerinin hızlı vuruluyor olması da bahsedildiği kadar dengesiz ve uçuk bir seviyede değil. şöyle bir örnek verecek olursam; ben bir asas olarak priest sınıfına 4 skill vurduğumda, karşı taraftan 3. skill'i yemiş oluyorum. Tamam belki 1 skill fazla vurmuş oluyorum ama karşımdaki sınıf tek bir skill'i çok daha kolay bir şekilde, bana kıyasla pek de yavaş denilemeyecek bir hızla vurabiliyor.

Burada ardı ardına sıralayabileceğim pek çok dezavantaja rağmen üstüne birde skill vurma hızı düşürülürse, bu sınıfı oynamanın anlamlı bir tarafı kalmaz.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
969
Puanları
93
Asas sınıfı geçen 3 yılda gelen güncellemeler ve yeni level cap'lerle fazlasıyla nerf'lendi bence. Öyle ki; gelen gear score'un negatif anlamda, oyunda etkilediği tek sınıf asas sınıfı. 85 asas skill'i (Hunter's Insight) tam anlamıyla kullanabilmek için 4900 gear score'a sahip olmak gerekiyor. Aksi taktirde bu skill 0.5, 0.6, 0.7 gibi çok daha düşük seviyelere çekilecek bir çarpanla kullanılıyor. Bildiğim kadarıyla diğer sınıfların hiç birinde benzer şekilde skill özelliğini baskılayıcı uygulamalar yok (Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen).

Ayrıca konu başlığının açılma sebebi olan asas skillerinin hızlı vuruluyor olması da bahsedildiği kadar dengesiz ve uçuk bir seviyede değil. şöyle bir örnek verecek olursam; ben bir asas olarak priest sınıfına 4 skill vurduğumda, karşı taraftan 3. skill'i yemiş oluyorum. Tamam belki 1 skill fazla vurmuş oluyorum ama karşımdaki sınıf tek bir skill'i çok daha kolay bir şekilde, bana kıyasla pek de yavaş denilemeyecek bir hızla vurabiliyor.

Burada ardı ardına sıralayabileceğim pek çok dezavantaja rağmen üstüne birde skill vurma hızı düşürülürse, bu sınıfı oynamanın anlamlı bir tarafı kalmaz.

Kritik dengeleme olayinin gelme sebebi; assas yayincisinin kendinden 10 kat düşük itemli assastan 2 saniyede 7k hasar yemesiydi...

Blue dragon setle 4900 GS e ulaşmak zor değil. +0 assasin set takanda kalmamis artık.
 

E_R_E_N

Yeni Üye
Katılım
26 Kas 2023
Mesajlar
5
Puanları
3
Mükemmel bir konu. Emeğine sağlık , ben bir warrior oyuncusu olarak bu konuda cok magdurum ınsallah bir duzenleme gelır
 

Vertigo

Yeni Üye
Katılım
6 Tem 2025
Mesajlar
5
Puanları
3
bahsettiğin oyundan galiba senin haberin yok. çünkü bahsettiğin oyunda R vuruş süresi silahlar ile bağlantılı ve dagger türü silahların atak hızı very fast olarak geçtiği için daha hızlı R vurmakta, spear ve diğer savaşçı sınıfı silahlar slow/very slow olarak geçtiği için daha yavaş R vurmakta. sen istiyorsun ki warrior daha tank olsun, daha çok vursun, daha kolay kaçsın. her sınıfın avantajları ve dezavantajları var. avantajı bu kadar fazla olan warrior sınıfını oynayıp da hala ayrıcalık istemek kulağa çok mantıklı gelmiyor ki yönetim de zaten aynı düşünce içerisinde.
Yukarıda ki yorumları dikkatlice okumanı tavsiye ederim. Sen de demişsin asas suikastçı karakter girip damage atıp çıkması lazım doğası gereği kırılgan bir karakter olması lazım ama 1 asas vs 2 warrior olsa dahi asasın canı inmiyor kendine attığı minor + can potu çok seri bir şekilde canını topluyor bu şekilde tank karakteri olan warriordan bile daha çok dayanıyor. Bu yüzden aarvard serverında fazla warrior göremiyoruz. Oyunda çok fazla asas ve okçu var. Bence sınıf sayılarını dengelemek için bazı düzenlemelerin gelmesi gerekiyor. Lucky de kill coins açarak düzelecek bir durum değil bence.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt