belayunus92
Üye
- Katılım
- 17 Nis 2022
- Mesajlar
- 7
- Puanları
- 3

Selam arkadaşlar oyun çıkmadan öncede dile getirdiğim bir konuydu assasin minörünün 0.5 saniye olmaması gerektiğiyle ilgili sözüm dinlenmedi fakat ortada bazı sorunlar var.
Mana potu değeri ve cooldown -> 2.5sn + 2000 mana artışı
Hp potu değeri ve cooldown -> 2.5sn + 800 hp artışı
Minor cooldown -> 0.5sn , 375 mana kaybı , 240 hp artışı
1 pot cooldown süresinde maksimum basılabilecek minör sayısı tanesi 0.5 saniyeden 5 adettir bu da = 2.5 sn eder.
1 pot süresinde 5 tık minörün getirisi ve götürüsü 375x5 = 1875 mana kaybı ve 240x5 = 1200 hp kazancıdır.
Bunlar şu anlama geliyor minör atmayı bilende bilmeyende 1200 hp kazancı üstüne çıkamaz , ayrıca mana değeriniz az ise minörü yavaşlatıp mananızı toplama şansınız yoktur ve eğer mana değeriniz yüksek ise örneğin 3k mananız var ise minörü hızlandırıp fazlalık olan manayı hp ye dönüştürme şansınız yoktur. Evet biliyorum çoğu assasin oyuncusu kolsuz hepsi macro kullanıyor bu da macro kullanan kolsuzların elle minör atanların önüne geçmesini engelliyor sonuna kadar haklısınız fakat bu durumun getirdiği başka birşey de oynamayı bilen ile bilmeyen arasındaki farkın tamamen kapanmasına yol açmıştır playerler arası item farkı olsa bile minör combo etkisi asıl playeri ortaya koyar ve item olarak sizden daha üstte olan birisini oyunculuğunuz sayesinde kesmenize olanak verir fakat burda malesef oynamayı bilende bilmeyende aynı minörü çıkarttığından fark yaratan bir etmen olarak minörü artık gösteremeyiz. Bana kalırsa macro kullananın elleriyle oynayanların önüne geçemeyeceği fakat minör combonun da userler arasında fark yaratmasına olanak verebileceği cooldown süresi ve mana kaybı hp artışı değerleri düzenlenebilir diye düşünüyorum. Minör combo bir beceridir macro kullanımı malesef bunu bir beceri olmaktan çıkartmıştır tekrar tekrar söylüyor ve hak veriyorum fakat bu şekilde de olmaz farklı bir çözüm getirmek gerekiyor.
Mana potu değeri ve cooldown -> 2.5sn + 2000 mana artışı
Hp potu değeri ve cooldown -> 2.5sn + 800 hp artışı
Minor cooldown -> 0.5sn , 375 mana kaybı , 240 hp artışı
1 pot cooldown süresinde maksimum basılabilecek minör sayısı tanesi 0.5 saniyeden 5 adettir bu da = 2.5 sn eder.
1 pot süresinde 5 tık minörün getirisi ve götürüsü 375x5 = 1875 mana kaybı ve 240x5 = 1200 hp kazancıdır.
Bunlar şu anlama geliyor minör atmayı bilende bilmeyende 1200 hp kazancı üstüne çıkamaz , ayrıca mana değeriniz az ise minörü yavaşlatıp mananızı toplama şansınız yoktur ve eğer mana değeriniz yüksek ise örneğin 3k mananız var ise minörü hızlandırıp fazlalık olan manayı hp ye dönüştürme şansınız yoktur. Evet biliyorum çoğu assasin oyuncusu kolsuz hepsi macro kullanıyor bu da macro kullanan kolsuzların elle minör atanların önüne geçmesini engelliyor sonuna kadar haklısınız fakat bu durumun getirdiği başka birşey de oynamayı bilen ile bilmeyen arasındaki farkın tamamen kapanmasına yol açmıştır playerler arası item farkı olsa bile minör combo etkisi asıl playeri ortaya koyar ve item olarak sizden daha üstte olan birisini oyunculuğunuz sayesinde kesmenize olanak verir fakat burda malesef oynamayı bilende bilmeyende aynı minörü çıkarttığından fark yaratan bir etmen olarak minörü artık gösteremeyiz. Bana kalırsa macro kullananın elleriyle oynayanların önüne geçemeyeceği fakat minör combonun da userler arasında fark yaratmasına olanak verebileceği cooldown süresi ve mana kaybı hp artışı değerleri düzenlenebilir diye düşünüyorum. Minör combo bir beceridir macro kullanımı malesef bunu bir beceri olmaktan çıkartmıştır tekrar tekrar söylüyor ve hak veriyorum fakat bu şekilde de olmaz farklı bir çözüm getirmek gerekiyor.