Güzide ve yeni kurulmuş oyunumuz için bazı KİŞİSEL tespitlerimi sundum.
Oynun kırılma anlarından bahsetmek istiyorum.
1.si oyuncu kitlesi: Solo oyuncular veya başka mmorpg lerden sıkılmış Nostalji arayan insanlar(başlangıçta çoğunluktaydık) ve diğer oyun dediğimiz oyundan gelenler. Dolayısıyla kitle doğal yapısı olarak başka bir oynu da terkedip geldiği için terkedip de gitmeye meyilliydi bunu daha ilk zamanlarda oyun içi konuşmalarda da farkedebilmiştim.
2.si sistem: başlangıçta bir sürü kişi bu yüzden bıraktı. Sistem gereksinimleri özellikle diğer oyundan gelecek kanser kitleyi engellediği için ıyi oldu fakat ekonomik zorluklardan dolayı gelemeyen arkadaşlar için de kayıp oldu.(ilk ay)
3.sü aşırı güçlü bp = bp oyuncuları madem çok güçlü sizde açın dediler dediler herkes açtı ve sw yi mahvettik ben de sinir olup açmış keyfime bakmıştım. (ilk 3-4 ay)
4.sü meslekler = oynu meslekler için oynayan kitlenin tamamı, yazın oyunu bıraktı bakın tamamı diyorum.
5.si yönetimin gelir giden dengesizliği= parayı düzgün kanalize edememenin cezasını oyunculara kestiler( sürekli açılan; pot farm item gb alış satış konularının tamamı yani)
6.sı Modern mmorpg görmüş kitle= kıyaslancak oyun sayısı aşırı çoğaldı herkesin beklentisi yüksekti örneğin: kostümüzasyon ve dansları aylık satılması, pelerin ve Binek lerin aylık satılması yanlışlıkları ve kişiselleştirilelemesi gibi aşırı gerekli şeylerin yapılmamış olması.
7.si row.
8.si umut = herkes farklı bir oyun olacağını düşünüyordu. Malesef olmadı.
Oynun kırılma anlarından bahsetmek istiyorum.
1.si oyuncu kitlesi: Solo oyuncular veya başka mmorpg lerden sıkılmış Nostalji arayan insanlar(başlangıçta çoğunluktaydık) ve diğer oyun dediğimiz oyundan gelenler. Dolayısıyla kitle doğal yapısı olarak başka bir oynu da terkedip geldiği için terkedip de gitmeye meyilliydi bunu daha ilk zamanlarda oyun içi konuşmalarda da farkedebilmiştim.
2.si sistem: başlangıçta bir sürü kişi bu yüzden bıraktı. Sistem gereksinimleri özellikle diğer oyundan gelecek kanser kitleyi engellediği için ıyi oldu fakat ekonomik zorluklardan dolayı gelemeyen arkadaşlar için de kayıp oldu.(ilk ay)
3.sü aşırı güçlü bp = bp oyuncuları madem çok güçlü sizde açın dediler dediler herkes açtı ve sw yi mahvettik ben de sinir olup açmış keyfime bakmıştım. (ilk 3-4 ay)
4.sü meslekler = oynu meslekler için oynayan kitlenin tamamı, yazın oyunu bıraktı bakın tamamı diyorum.
5.si yönetimin gelir giden dengesizliği= parayı düzgün kanalize edememenin cezasını oyunculara kestiler( sürekli açılan; pot farm item gb alış satış konularının tamamı yani)
6.sı Modern mmorpg görmüş kitle= kıyaslancak oyun sayısı aşırı çoğaldı herkesin beklentisi yüksekti örneğin: kostümüzasyon ve dansları aylık satılması, pelerin ve Binek lerin aylık satılması yanlışlıkları ve kişiselleştirilelemesi gibi aşırı gerekli şeylerin yapılmamış olması.
7.si row.
8.si umut = herkes farklı bir oyun olacağını düşünüyordu. Malesef olmadı.
Son düzenleme: