Blood Valley Etkinliği ve Mageler düzenlenmeli

sanne2

Üye
Katılım
21 Nis 2022
Mesajlar
165
Puanları
28
En baştan ortadaki kalenin kalkması lazım, mage duvardan tekliyor geleni, merdivenden içeri girmeye çalışsan toplu olduğun için direkt ölüyorsun.

Bunları geçsen bile oyunda resist doğru düzgün dmg azaltmıyor, şuanki metada bence 50-60 resist gayet iyi bir sayı, ama bu resistte bile tek novadan 900 dmg yiyeibliyorsun, e warirorların bile 5.5 k canı olduğu oyunda mageler bu kadar vurursa heal şansı bile kalmıyor, şu an olduğumuz blood valleyde kapıyı terkedemedik bile oyunun başından beri proteanlar olarak.
 

IBoRiS

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
310
Puanları
43
En baştan ortadaki kalenin kalkması lazım, mage duvardan tekliyor geleni, merdivenden içeri girmeye çalışsan toplu olduğun için direkt ölüyorsun.

Bunları geçsen bile oyunda resist doğru düzgün dmg azaltmıyor, şuanki metada bence 50-60 resist gayet iyi bir sayı, ama bu resistte bile tek novadan 900 dmg yiyeibliyorsun, e warirorların bile 5.5 k canı olduğu oyunda mageler bu kadar vurursa heal şansı bile kalmıyor, şu an olduğumuz blood valleyde kapıyı terkedemedik bile oyunun başından beri proteanlar olarak.
sorma kanser olduk çıktık
ayrıca warriorun canı 5,5 k filan değil 4,5 k str den kısıp hp verince öyle oluyo ozamanda 200 300 vuruyoz ciddiye almıyo karşıdakiler :D
 

sanne2

Üye
Katılım
21 Nis 2022
Mesajlar
165
Puanları
28
sorma kanser olduk çıktık
ayrıca warriorun canı 5,5 k filan değil 4,5 k str den kısıp hp verince öyle oluyo ozamanda 200 300 vuruyoz ciddiye almıyo karşıdakiler :D
Tamamen absürd ya, diğer oyundan örnek olsun diye söylüyorum warirorların 10 k canı varken mageler 1k civarı vuruyo, burada 4k canlı warriorlar 900 dmg yiyor. :D
 

chukyluck

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
58
Puanları
18
1. kalenin her yeri açılmalı acılmıcaksa duvarda vurmalar engellenmeli veyatta 2 tane manu olmalı mageler cok avantalı daracık yerden gırmeye calısılıyor
2. afk kalanlara bellı bir sure afk ise direk atılmalı ve ceza yemeli 1 ay girememe gibi .
 

Jacques

Üye
Katılım
20 Nis 2022
Mesajlar
470
Puanları
63
Magenin duvar arkasından tekli skill atabilmesi dünyanın en saçma şeyi bende ok atayım madem görmediğin yere vuramaman lazım.
 

Larcade

Üye
Katılım
17 Tem 2022
Mesajlar
48
Puanları
18
En baştan ortadaki kalenin kalkması lazım, mage duvardan tekliyor geleni, merdivenden içeri girmeye çalışsan toplu olduğun için direkt ölüyorsun.

Bunları geçsen bile oyunda resist doğru düzgün dmg azaltmıyor, şuanki metada bence 50-60 resist gayet iyi bir sayı, ama bu resistte bile tek novadan 900 dmg yiyeibliyorsun, e warirorların bile 5.5 k canı olduğu oyunda mageler bu kadar vurursa heal şansı bile kalmıyor, şu an olduğumuz blood valleyde kapıyı terkedemedik bile oyunun başından beri proteanlar olarak.
şakamısın kardo ? toplu gezme o zaman ne kadar boş yapmışsın yyazık
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
o taşlar olmasa okçular içinizden geçer. orası açık alanda strateji yapmak için kullanılıyor. mage büyü yapıyor amacı bu zaten :) tp de yapmasın ozaman neden tp mage ile oynuyosunuz. 3 tane okçu karşıına geldiğinde saklanacak yerin yoksa bittin nedir bu mage düşmanlığı anlamıyorum.
 

Jacques

Üye
Katılım
20 Nis 2022
Mesajlar
470
Puanları
63
o taşlar olmasa okçular içinizden geçer. orası açık alanda strateji yapmak için kullanılıyor. mage büyü yapıyor amacı bu zaten :) tp de yapmasın ozaman neden tp mage ile oynuyosunuz. 3 tane okçu karşıına geldiğinde saklanacak yerin yoksa bittin nedir bu mage düşmanlığı anlamıyorum.
Taşlar olmasın demiyoruz taşın arkasına vurmasın diyoruz asla ulaşamayacağın yerden sana sürekli atak çıkartıyor 2 party mage taşın arkasına girip herkese z tek atıyor yaklaşmanın imkanı yok hangi oyunda böyle bir şey var adamlar obje tanımadan her yere skill atıyorlar..
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
Taşlar olmasın demiyoruz taşın arkasına vurmasın diyoruz asla ulaşamayacağın yerden sana sürekli atak çıkartıyor 2 party mage taşın arkasına girip herkese z tek atıyor yaklaşmanın imkanı yok hangi oyunda böyle bir şey var adamlar obje tanımadan her yere skill atıyorlar..

rangen dışında durulması olayı çözüyor aslında mage büyü yapan bir job, bir sürü seçenek var. bas görünmezliği gir içlerine des ol bitti gitti sürekli yapılan taktik zaten. bunun bir sonu yok çünkü yarın mageler okçulara söyleyecek öbür gün priestlere gelecek daha öbür gün wariorlara gidecek. her jopun kendine has özelliği var magenin özelliğide bu
 

Jacques

Üye
Katılım
20 Nis 2022
Mesajlar
470
Puanları
63
rangen dışında durulması olayı çözüyor aslında mage büyü yapan bir job, bir sürü seçenek var. bas görünmezliği gir içlerine des ol bitti gitti sürekli yapılan taktik zaten. bunun bir sonu yok çünkü yarın mageler okçulara söyleyecek öbür gün priestlere gelecek daha öbür gün wariorlara gidecek. her jopun kendine has özelliği var magenin özelliğide bu
Magein rangeinin farkındamısın okçudan fazla neredeyse adamlar blod valleyde orta kristalin orada girişleri tutuyorlar kimseyi sokmuyorlar göremediği yere vurması ekrana bakmadan z skill tarzında oynayıp adam kesebilmenin neresi normal zamanında ko da taş bug vardı mageler onun içine girip herkesi z skill keserdi onun yasal hali var şuan bu oyunda.
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
Magein rangeinin farkındamısın okçudan fazla neredeyse adamlar blod valleyde orta kristalin orada girişleri tutuyorlar kimseyi sokmuyorlar göremediği yere vurması ekrana bakmadan z skill tarzında oynayıp adam kesebilmenin neresi normal zamanında ko da taş bug vardı mageler onun içine girip herkesi z skill keserdi onun yasal hali var şuan bu oyunda.

onu diyorum işte range konusu tartışılabilir buna katılıyorum. ama duvar arkası vurma haksız bir durum. bence okçu ve magelerin rangeleri kısılmalı. tekli skillerde
 

sanne2

Üye
Katılım
21 Nis 2022
Mesajlar
165
Puanları
28
o taşlar olmasa okçular içinizden geçer. orası açık alanda strateji yapmak için kullanılıyor. mage büyü yapıyor amacı bu zaten :) tp de yapmasın ozaman neden tp mage ile oynuyosunuz. 3 tane okçu karşıına geldiğinde saklanacak yerin yoksa bittin nedir bu mage düşmanlığı anlamıyorum.
Okçu en azından tek bir hedefe vurabiliyor aynı anda, biri ölse bile arkasından gelen ptler orta alana giriş yapaiblir böyle bir durumda, ama magede kapı ağzına giren herkes ölüyor, strateji ne allah aşkına sanki eu4 falan oynuyon kapı ağzında bekle duvar arkasından vur adamlar gelirse nova at, bu mu strateji ? :D
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
Okçu en azından tek bir hedefe vurabiliyor aynı anda, biri ölse bile arkasından gelen ptler orta alana giriş yapaiblir böyle bir durumda, ama magede kapı ağzına giren herkes ölüyor, strateji ne allah aşkına sanki eu4 falan oynuyon kapı ağzında bekle duvar arkasından vur adamlar gelirse nova at, bu mu strateji ? :D

napacaktı zelzele mi
 

Bora321

Üye
Katılım
28 Tem 2022
Mesajlar
16
Puanları
3
Olayın magelerle alakası yok kardeşim iki ırkta da mage parti olursa ortada sıkıntı kalmaz birbirlerini vururlar oyun akar senin bahsettiğin durum düştüğün mapteki dengeyle alakalı magelerin rangeiyle taşla duvarla değil ha bi ırkta mage yoksa diğerinden varsa o savaşta da üstün taraf orası olur yapacak bi şey yok
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
Olayın magelerle alakası yok kardeşim iki ırkta da mage parti olursa ortada sıkıntı kalmaz birbirlerini vururlar oyun akar senin bahsettiğin durum düştüğün mapteki dengeyle alakalı magelerin rangeiyle taşla duvarla değil ha bi ırkta mage yoksa diğerinden varsa o savaşta da üstün taraf orası olur yapacak bi şey yok

Olması gereken bu partyler fikslenmeli, herpartiye her joptan 2 kişi girsin meselela gayet şık ve olumlu olur kanaatindeyim
 

birol2003

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
749
Puanları
63
Şimdi notları bir gözden geçirelim, Cristal e okçular girmesin, dv de assaslar sorunlu, farm slotlarına bp ler girmesin, bv de mageleler taşın arkasından atmasın, unuttuğumuz bir şey varsa söyleyin ekleyelim listeye. sütten çıkmış akkaşık Warriorlar :) sizede bir kabahat bulacaz bekleyin bizi.

+ hp potlar 1200 lük olsun
 

Archantos

Üye
Katılım
2 Ağu 2022
Mesajlar
318
Puanları
43
Olması gereken bu partyler fikslenmeli, herpartiye her joptan 2 kişi girsin meselela gayet şık ve olumlu olur kanaatindeyim
Mantıklı , BDW gibi hazır partiler gelebilir. Partide AFK olursa 7x raporla afk olan kişi cezalandırılabilir.
Şimdi notları bir gözden geçirelim, Cristal e okçular girmesin, dv de assaslar sorunlu, farm slotlarına bp ler girmesin, bv de mageleler taşın arkasından atmasın, unuttuğumuz bir şey varsa söyleyin ekleyelim listeye. sütten çıkmış akkaşık Warriorlar :) sizede bir kabahat bulacaz bekleyin bizi.

+ hp potlar 1200 lük olsun
Ben buldum , savaşçı değil mi Warriorlar Descent skili ne alaka? Tam kesicez kaçıyolar , tam kaçıcaz descent olup skil atıyorlar hop tutuyor donuyoruz olmaz böyle :D
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
Mantıklı , BDW gibi hazır partiler gelebilir. Partide AFK olursa 7x raporla afk olan kişi cezalandırılabilir.

Ben buldum , savaşçı değil mi Warriorlar Descent skili ne alaka? Tam kesicez kaçıyolar , tam kaçıcaz descent olup skil atıyorlar hop tutuyor donuyoruz olmaz böyle :D

olmaz mageler nerflenmedi daha sırasını beklesin bide okçular :)
 

IBoRiS

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
310
Puanları
43
Olayın magelerle alakası yok kardeşim iki ırkta da mage parti olursa ortada sıkıntı kalmaz birbirlerini vururlar oyun akar senin bahsettiğin durum düştüğün mapteki dengeyle alakalı magelerin rangeiyle taşla duvarla değil ha bi ırkta mage yoksa diğerinden varsa o savaşta da üstün taraf orası olur yapacak bi şey yok
magelerin rangelerinde ve duvar arkasından vurmasında sorun yok yani öylemi ? :D
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt