İstek Boss Kesme Mekaniği

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
Malum oyundaki tüm boss'ları ancak o boss'u kesebilecek güçte iseniz ve iyi bir playersanız kesebiliyorsunuz. Bu Rise Online'da da bu şekilde yapılmış. Herhangi bir mekaniğe ve boss hareketlerini takip etmenize gerek kalmıyor. Hiç Mob'un boss dahil herhangi bir mekaniğini bilmenize gerek yok. Tek düze warrior iseniz bam güm 11rr sürekli pot, asas iseniz minör kombo bam güm giriyorsunuz çatara çutara 0 mekanik. Tüm yaratıklara aynı dalıyorsunuz.

Evet Sayın Geliştirici oyun burda da tek düzeliğini korumaya devam ediyor maalesef.

Öneri: Oyuna bir kaç dünya boss'u ekleyin. Bu boss herkese tek atacak güçte olsun. 5 farklı yeteneği olsun. Bu yeteneklerini kullanacağı vakit playerlar boss'un kullanacağı yeteneğe göre konum alarak bu damage'yi dodgeleyebilsin. Bu boss karşısında shell 9 setli player'da fp 7 setli player'da eşit olsun.

O nasıl bir boss olacakmış diyen arkadaşlara örnek video "SANDSTORM". Normalde 400 kişi keserdik ilk pathclerde, clandaki asas arkadaşımız bir süre sonra tek kesmeyi başarmış.

Bu bosstan tek bir drop alınmayacak, atak yapak ilk 100 kişi gibi droo alacak. Burda party kurulmayacak. 400 kişk toplanmadan kesemeyecek.

 

LastFunsane

Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
23
Puanları
3
şimdi sen bi asas charla gir . vyvern bul kesmeye calıs . vıdeo al . sonra gel burda dekı ben asasla mınor combo boss kestım
yada warrıor ıle gır bossu kes gel buraya vıdeoya al . ama kesemeyeceksın haberın olsun .
attıgın vıdeo bence daha sacma boss 1 kere bıle vuramıyor . takımsız solo sekılde herkez keser.
kullandıgımız mekanık daha guzel bence . 1 priest olmadan boss kesılmez asas wolf atmadan warrıor damage cıkartamaz veya mage olmazsa ölen bir kişi tekrar oraya çekilemez . bu da benım görüşüm
 

clubneo

Üye
Katılım
4 May 2021
Mesajlar
32
Puanları
18
şimdi sen bi asas charla gir . vyvern bul kesmeye calıs . vıdeo al . sonra gel burda dekı ben asasla mınor combo boss kestım
yada warrıor ıle gır bossu kes gel buraya vıdeoya al . ama kesemeyeceksın haberın olsun .
attıgın vıdeo bence daha sacma boss 1 kere bıle vuramıyor . takımsız solo sekılde herkez keser.
kullandıgımız mekanık daha guzel bence . 1 priest olmadan boss kesılmez asas wolf atmadan warrıor damage cıkartamaz veya mage olmazsa ölen bir kişi tekrar oraya çekilemez . bu da benım görüşüm
arkadaş aslında bossların ve yaratıkların standart olduğunu söylemeye çalışmış, yani bi bossun özel skilli yok. o skille göre özel hareket etmen gerekmiyor. örneğin shaiyada freezing mirage bossu vardı. boss ön tarafına %80 canın kadar vuran skiller atıyordu. canının %50sini götüren iki tane kamikaze yaratık çıkarıyordu. bu yaratıklar üstüne koşup patlıyor ve toplamda %100 vurduğundan öldürüyordu. kaç kişi olursan ol taktik yapmazsan ırzına geçiyordu. sonra tekniğini öğrendik. kamikaze yaratıklar 1 vuruşta ölüyordu. çıktıkları yere 2 adam yerleştiriyorduk,onlar çıkar çıkmaz patlatıp hasarı kendi yiyordu. yaratıkların koşturup kalabalığa patlamasını engelliyordu. Bossu tanklayan adam da bossun arkasını döndürüyordu.millet arkasından vuruyordu. bütün healerlar sadece bossu tanklayan adama odaklanıyordu. cure ve heal sadece onaydı. şimdi bi böyle boss kesmek var, bide davar gibi yaratığa dalmak var. tabi bu işler kafa yorulacak teknik işler,umarım bu tarz yenilikler gelerek oyuna heyecan katılır ama pek sanmıyorum.
 

ozy395

Üye
Katılım
22 Nis 2021
Mesajlar
37
Puanları
8
arkadaş aslında bossların ve yaratıkların standart olduğunu söylemeye çalışmış, yani bi bossun özel skilli yok. o skille göre özel hareket etmen gerekmiyor. örneğin shaiyada freezing mirage bossu vardı. boss ön tarafına %80 canın kadar vuran skiller atıyordu. canının %50sini götüren iki tane kamikaze yaratık çıkarıyordu. bu yaratıklar üstüne koşup patlıyor ve toplamda %100 vurduğundan öldürüyordu. kaç kişi olursan ol taktik yapmazsan ırzına geçiyordu. sonra tekniğini öğrendik. kamikaze yaratıklar 1 vuruşta ölüyordu. çıktıkları yere 2 adam yerleştiriyorduk,onlar çıkar çıkmaz patlatıp hasarı kendi yiyordu. yaratıkların koşturup kalabalığa patlamasını engelliyordu. Bossu tanklayan adam da bossun arkasını döndürüyordu.millet arkasından vuruyordu. bütün healerlar sadece bossu tanklayan adama odaklanıyordu. cure ve heal sadece onaydı. şimdi bi böyle boss kesmek var, bide davar gibi yaratığa dalmak var. tabi bu işler kafa yorulacak teknik işler,umarım bu tarz yenilikler gelerek oyuna heyecan katılır ama pek sanmıyorum.
cok uzaklara gitmene gerek yok boss konusunda. Dorion'daki 50 lvl bossu tek kesmek mümkün degil. bırak diger bosslari kesmeyi :D
 

clubneo

Üye
Katılım
4 May 2021
Mesajlar
32
Puanları
18
cok uzaklara gitmene gerek yok boss konusunda. Dorion'daki 50 lvl bossu tek kesmek mümkün degil. bırak diger bosslari kesmeyi :D
mevzu bossun gücü yada solo kesmek değil, bosslar komplike değil, yeterli güce sahip olunca dan dun dalıp kesebiliyosun. ekstra bi özelliği yok bossların. 100k hp 10k atak,tamam bitti gitti. battle of immortals da Hades diye boss vardı, 1 dakkada bir 10 saniyelik bi kalkan açıyordu mesela, vurursan vurduğunun 2 katı pure damage olarak sana dönüyordu. istediğin kadar güçlü ol, o 10 saniyede durmassan dalan herkes yamuluyodu. gibi gibi örnekler çoğaltılır. boss kesmek sadece skill spamlamak olmamalı,tekniği taktiği olmalı bence. pve yi çok seven biri olmasamda,pve aşığı kitle çoğunluk ve boss avlamak mmorpgnin can damarıdır,ne kadar özel olursa oyun o kadar lezzetli olur.
 

anil

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
306
Puanları
43
Katılıyorum. Bu şekilde boss'tan ziyade aşırı yüksek HP ve ataklı moblardan ibaretler. Modern Mmorpg'lerde artık yeri yok.

Dünya bosslari toplu kesilmeli, herkese item atmali. Dungeon ve trial bosslari ise özel gruplar tarafından kesilmeli. Ama ne olursa olsun, her boss'un kendine has karakteristiği, mekanikleri olması gerekir.
 

Geo

Üye
Katılım
3 Mar 2021
Mesajlar
73
Puanları
18
arkadaş gayet haklı kimse bu bossları kesişimize mekanik falan demesin. mobil mmorpg oyunlarda bile bossların aşamaları var canı %75e gelince kullandıgı skill farklı canı %50 düşünce kullandıgı skiller farklı hatta öyle bosslar var ki 30 kişi girdiğin yerde 2-3 kişinin yanlış hareketi herkesin ölmesiyle ve bossun resetlenmesiyle sonuçlanıyor. arkaya priesti alıp tek elle boss kesmek mekanik değil tekdüzelik
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
296
Puanları
43
şimdi sen bi asas charla gir . vyvern bul kesmeye calıs . vıdeo al . sonra gel burda dekı ben asasla mınor combo boss kestım
yada warrıor ıle gır bossu kes gel buraya vıdeoya al . ama kesemeyeceksın haberın olsun .
attıgın vıdeo bence daha sacma boss 1 kere bıle vuramıyor . takımsız solo sekılde herkez keser.
kullandıgımız mekanık daha guzel bence . 1 priest olmadan boss kesılmez asas wolf atmadan warrıor damage cıkartamaz veya mage olmazsa ölen bir kişi tekrar oraya çekilemez . bu da benım görüşüm
O playerın 1 kez bile damage almadan o boss'u kesmesi gerçekten zor. O player serverin asas 1. si. Normalde tüm server kesmeye çalıştığımız bir boss. İçinden yalnızca coin çıkar. Yaklaşık 100 drop atar. En fazla damage vurandan en aza doğru drop büyüklüğü değişir. Saatleri sabittir sabah 9 akşam 9. En çok damage vuran 1. Player 5m alıyorsa, 100. En fazla damage vuran kutudan 1m alıyor.

Mekaniklerini daha ayrıntılı anlatmam gerekirse yaklaşık 3sn'de skill vurmaya hazır oluyor. Bazen ön ayak dibine, bazen 3 metre ilerisi çok geniş bir alana, bazen ise arkasına vuruyor. Özel skili ise hortum çıkarması yakın çevresine büyük bir alana vuruyor. Bineğe atlayarak hemen uzaklaşman gerekiyor. Ayrıca çıkarmış olduğu küçük mob'lar damage yerine karakteri yere düşürüyor. Yere düşensen skill'den kaçamazsın. Ayrıca sağa sola arkaya ve öne attığı takla ile 0.5 sec dodge kazanıyor. Adam playerlığı sayesinde kesiyor yani.

Ayrıca
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt