şimdi iyi kötü 1 2 kutu alıosun şansla eski haline gelse onuda alamıcaksın niye eski ağlıyorsunuz anlamadım
yarın sabah bowla gelinde size az parazit atam hadise çok sinir oluyo parazit atanlara
şimdi iyi kötü 1 2 kutu alıosun şansla eski haline gelse onuda alamıcaksın niye eski ağlıyorsunuz anlamadım
yarın sabah bowla gelinde size az parazit atam hadise çok sinir oluyo parazit atanlara
burda konusan arkadaşlar kim oldugu belli oldu hadise bossların yanında bizimle dalga geçenlerden birisi 1 party bossu kesiyoruz uzaktan ok sıkıp kutu alıyor burada tuzu kuru konuşuyorsun komik olmayın emek vermeden ödül almaya ne açmışsınız düşmanımız çok diye eğriyi doğruyuda saptırır oldunuz yanlış bişey savunmuyoruzşimdi iyi kötü 1 2 kutu alıosun şansla eski haline gelse onuda alamıcaksın niye eski ağlıyorsunuz anlamadım
hayır beni yanlış anladın inş eski haline döner daha cok kutu alırız elinizdenburda konusan arkadaşlar kim oldugu belli oldu hadise bossların yanında bizimle dalga geçenlerden birisi 1 party bossu kesiyoruz uzaktan ok sıkıp kutu alıyor burada tuzu kuru konuşuyorsun komik olmayın emek vermeden ödül almaya ne açmışsınız düşmanımız çok diye eğriyi doğruyuda saptırır oldunuz yanlış bişey savunmuyoruz
kesme zorla mı kestiriyoruzburda konusan arkadaşlar kim oldugu belli oldu hadise bossların yanında bizimle dalga geçenlerden birisi 1 party bossu kesiyoruz uzaktan ok sıkıp kutu alıyor burada tuzu kuru konuşuyorsun komik olmayın emek vermeden ödül almaya ne açmışsınız düşmanımız çok diye eğriyi doğruyuda saptırır oldunuz yanlış bişey savunmuyoruz
Sistem güzel aslındaoğlum bi fikir savun bişey konuş maymunluk yapıp burda sadece karşı çıkma mantıklı bi sistem öner şaklabanlığı bırak
hocam sistemin bi hatası eksigi var 1 party adam keserken diger insanlar oturup dalga geçerken bile kutu alabiliyor nasıl güzel oluyor anlamıyorum yaSistem güzel aslında
sen otur adamlar kessin birde öyle denehocam sistemin bi hatası eksigi var 1 party adam keserken diger insanlar oturup dalga geçerken bile kutu alabiliyor nasıl güzel oluyor anlamıyorum ya
sen bu muadil oyunun eserisin dostum o oyun senin damarlarında geziyor resmen sen o eski oyunsun netsen otur adamlar kessin birde öyle dene
niye o eski oyunda bosslar randomdu da ben mi bilmiyorumsen bu muadil oyunun eserisin dostum o oyun senin damarlarında geziyor resmen sen o eski oyunsun net
Kanka overlor ve phonix dışındaki tüm bosslar çok kolay kesiliyor her vuran kutu alır dışındaki sistemlerde ittifdaklar olucak mecburi çünkü belli bir miktar vurmak lazım ve bu karşı ırk tarafından engellenebilir ne eklenemilir bossa vuran herkese 1 boss taşı gelir misal 100 tane toplayınca bossun droplarından birini alırsın rastgele partiyle kestiğinde taşlar hızlı birikmiş olurhocam sistemin bi hatası eksigi var 1 party adam keserken diger insanlar oturup dalga geçerken bile kutu alabiliyor nasıl güzel oluyor anlamıyorum ya
oynadığın bütün oyunlarda hep ağladığına yemin edebilirimyok bu tarz itlikler pislikler ordan geliyorda ondan dedim baya bi oyun oynadım bu arada
peki sen oynadığın bütün oyunlarda boş adammıydın ? milletin emeğini çalıp çalarken dalga mı geçersin 2 3 drop aldın diye burda herkes bi yanlışı düzeltmeye çalışırken yanlışımı savunurdun ? ya dostum solo oyuncu olabilirsin bu sistemin herkes için iyi olabilicegine inanıyorum zaten ama o bossun yanında geldiginde oturursan benden az şansın olmalı anlıyormusun beni ?oynadığın bütün oyunlarda hep ağladığına yemin edebilirim
tam o noktada ittifaklar devreye girer ve hiçbir hesabın önemi kalmazMerhaba,
Bu konu bir çok oyuncunun canını sıkıyor. Death valley de kenardan bir ok atıp bossun %0.05 gibi çok az oranda canını götürerek kutu alan dürümcülerle doldu. Bu mekaniği oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde düzenleyebiliriz. Benim aklıma şuan için iki çözüm geliyor. Konu altında daha farklı çözüm önerileri de olacaktır onları da dikkate alabilirsiniz ancak biran önce bu durumu düzeltmeniz gerekiyor.
1-) Bosslara vurulan % kadar şans olur. Mesela 1. pt bossun %30 canını azalttı %30 oranda kutu o party ye açılır , 2. pt bossun %20 canını azalttı %20 oranda o party ye açılır, tek başına vuran birisi de %0.05 canını azalttı diyelim %0.05 oranda kutu ona açılır. Ancak şunu da göz ardı etmemek lazım damage biriktirme gibi bir durum olmaması gerekir. Partynin toplam vurduğu damage değil bossun ne kadar canını götürdüğü önemli olmalı bunu da şu şekilde çözebilirsiniz; "X" Bossunun 10sn de 1k hp doldurduğunu var sayalım 1. pt bu 10sn içinde 5000 damage vurdu 2. pt 15000 damage vurdu diyelim boss canını doldurduğu zaman bu partylerin damageleri 5000 e 15000 yerine 1k hp bu ptlere vurdukları oranlara göre geri yansıtılarak vuran pt nin vurduğu damage azaltılır. 5000 -250 = 4750, 15000 - 750 = 14250 gibi bir algoritma kurulabilir. Bu da bossa damage biriktirip başkasının kesmesini bekleme problemini çözecektir.
2-) Bu daha basit bir çözüm drop şansı için bir alt limit koyulabilir %10-15-20 vs. oyun dinamiklerini bozmayacak şekilde bir olan belirlenir ve belirlenen orandan daha az vuranların drop hakkı olmaz. Kenardan ok atıp stealth basıp bekleyen dürümcüleri de boss altından çıkartmış oluruz.