BP Nerf hk.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DeniRo

Üye
Katılım
31 May 2022
Mesajlar
27
Puanları
18
Oyunun başında her karakterin özellikleri belliydi.Bizde tercihimizi BP den yana kullanıp kasmaya başladık.Ama gün geçtikçe karakter çöp oldu.Şimdi soruyorum size 3 5 tane işe yaramaz işsiz yayıncı ve onları dinleyen yönetim yüzünden verdiğimiz emekler harcadığımız zaman harcadığımız para hepsi çöp oldu.Peki bu mağduriyet nasıl giderilecek. Üç seçenek var.
1. Ya itemleri satıp row macerası sona erecek.
2.Yada Lanet olsun diyip başka job kalacağız.
3.Madem oyunda priest istemiyorlar job değişim teklifi sunacaklarını.
İnsanların emeği ile bu kadar oynanmaz bu kadar dalga geçilmez.Artık priestsiz oynanan mmorpg oyunu yaptık diye gurur duyarsınız kendinizle.
 

Balerion

Üye
Katılım
31 Ağu 2022
Mesajlar
592
Puanları
93
Bence yapılan değişikliklerde bir sorun yok. Sorun şurada, sen oyuna başladin tercihin bp oldu. Sonra bu job zayıfladı mı tamam olabilir oyun bu tarz zararları karşılamak için herkese 1 adet job change hakkı vermeliydi. İşte sorun burada bence. Aynı sekilde ırk değiştirme hakkı da verilmeli. Ya da herkes nerfden önce cılginlar gibi balikçılık kastiysa en azindan elinde item kalanlar bunlari potcuya zarar karsılayacak şekilde satabilmeliydi. Crafting ilk açıldığında %80 daha mı kolaydı? Tamam bedavadan craft kasanlarin expini biraz azalt 10 saatlik emek 10 saatlik emek olarak kaldıgı surece sorun yok. Ama öyle yapmıyorlar.

Özetle değişim yapmalari sorun değil ama değisimden önce yaptiklarına zarar vermemeleri lazım fakat veriyorlar.
 

William Windsor

Üye
Katılım
28 May 2022
Mesajlar
49
Puanları
18
Aslında bu konu hakkında çok yorum yapmak istemiyorum ama sadece şunu söylemeliyim.
Skilller ilk çıktığında herkes 61 skill i ile 70 arasında damage farkı yok yazıp durdu, 50 damage moba değişiyor gibilerinden yazılar yazıldı.
Evet bence de bu kadar az fark olmamalıydı ama yönetim aslında 70 skill ini bufflasaydı bu sefer de diğer 3 ırk şikayet edip duracaktı.
Onun yerine genel sıkıntıya konu aradaki damage farkını 61 skill ini nerfleyerek çare buldu.

Bu bir çare midir ? kimine göre evet kimine göre saçmalık.. Ancak ırklar arası dengenin netliği biraz da insanların çoğunluğu 75 olduktan
sonra ortaya çıkacaktı. İlk 70 olup skill ini deneyen herkes foruma koşturup şikayetlere başladı. Assassin 73 skillini ilk denediğimizde
karşı tarafa vurunca ne pot ne skill ne de z ile tekrar tutulup vurulabildiğini gördüm bütün arkadaşlarım çok mutlu oldu süper dedi,
ben boşuna heyecanlanmayın bu bence bir hata çünkü çok dengesiz olmuş ve çok belirleyici bir skill bu değişir dedim, gerçekten de
değişmeliydi ve değişti.

Bence biraz daha ılımlı yorumlar yapıp, sürekli forumu "bırakıcaz, bırakıyoruz, bak bırakırız ha" modundan çıkıp iyileştirmelere ya da
dengelemelere çözümlü katkılar sunmak gerekir. Herşeyden öte sakince bunu yapmak daha mantıklı olacaktır.

Benim teklifim bu konuyla ilgili; Battle Priestler'in doğası gereği atack gücü yüksek olmak zorunda çünkü defansif anlamda çok kırılganlar.
Eğer en kullanışlı vuruş skill i ile ilgili bir düzenleme yapılıyorsa diğer yandan da belki master 5 teki Sacred Armor pasif skill i %10 dan %15 e
çıkartılabilir.
Bir nebze olsun denge getireceğini düşünüyorum.
 

DeniRo

Üye
Katılım
31 May 2022
Mesajlar
27
Puanları
18
Aslında bu konu hakkında çok yorum yapmak istemiyorum ama sadece şunu söylemeliyim.
Skilller ilk çıktığında herkes 61 skill i ile 70 arasında damage farkı yok yazıp durdu, 50 damage moba değişiyor gibilerinden yazılar yazıldı.
Evet bence de bu kadar az fark olmamalıydı ama yönetim aslında 70 skill ini bufflasaydı bu sefer de diğer 3 ırk şikayet edip duracaktı.
Onun yerine genel sıkıntıya konu aradaki damage farkını 61 skill ini nerfleyerek çare buldu.

Bu bir çare midir ? kimine göre evet kimine göre saçmalık.. Ancak ırklar arası dengenin netliği biraz da insanların çoğunluğu 75 olduktan
sonra ortaya çıkacaktı. İlk 70 olup skill ini deneyen herkes foruma koşturup şikayetlere başladı. Assassin 73 skillini ilk denediğimizde
karşı tarafa vurunca ne pot ne skill ne de z ile tekrar tutulup vurulabildiğini gördüm bütün arkadaşlarım çok mutlu oldu süper dedi,
ben boşuna heyecanlanmayın bu bence bir hata çünkü çok dengesiz olmuş ve çok belirleyici bir skill bu değişir dedim, gerçekten de
değişmeliydi ve değişti.

Bence biraz daha ılımlı yorumlar yapıp, sürekli forumu "bırakıcaz, bırakıyoruz, bak bırakırız ha" modundan çıkıp iyileştirmelere ya da
dengelemelere çözümlü katkılar sunmak gerekir. Herşeyden öte sakince bunu yapmak daha mantıklı olacaktır.

Benim teklifim bu konuyla ilgili; Battle Priestler'in doğası gereği atack gücü yüksek olmak zorunda çünkü defansif anlamda çok kırılganlar.
Eğer en kullanışlı vuruş skill i ile ilgili bir düzenleme yapılıyorsa diğer yandan da belki master 5 teki Sacred Armor pasif skill i %10 dan %15 e
çıkartılabilir.
Bir nebze olsun denge getireceğini düşünüyorum.
Evet gerçekten güzel özetlemişsiniz tebrik ederim.Yapılması gerekenler arasında önce kendileri bi test etseydi.Onun bunun lafına bakarak bu güçlüymüş bunu düşürelim bu az vuruyor bunu yükseltelim olmazki.Çocuk oyuncağına döndü resmen.Hadi m1 skıline nerf yaptın hala aynı manayı çekiyor.İşin özeti işte erken erişim falan hikaye yönetim priesti sc satışı için istemiyor oyunda açık ve net.
 

William Windsor

Üye
Katılım
28 May 2022
Mesajlar
49
Puanları
18
Evet gerçekten güzel özetlemişsiniz tebrik ederim.Yapılması gerekenler arasında önce kendileri bi test etseydi.Onun bunun lafına bakarak bu güçlüymüş bunu düşürelim bu az vuruyor bunu yükseltelim olmazki.Çocuk oyuncağına döndü resmen.Hadi m1 skıline nerf yaptın hala aynı manayı çekiyor.İşin özeti işte erken erişim falan hikaye yönetim priesti sc satışı için istemiyor oyunda açık ve net.
Battle Priestlerin PK ortamına renk getireceğini düşünüyorum. Priestler sadece support karakter gibi görülmemeli veya oraya ittirilmemeli.
BP ler PK ortamında olursa priestler de sc satın almak zorunda kalır zaten otomatik olarak. (Eğer sıkıntı bu ise, sizden esinlenerek diyorum)

Tabi ki PK ortamında da var olmalarını istiyorlarsa bir nebze defansı kuvvetlendirilmeli ya da elemental dayanıklılık pasif olarak eklenebilmeli
fiziksel defans artışı olmayacaksa.

Ben yakın zamanda ufak bir dengeleme olacağını düşünüyorum. Biraz sabretmek ve dertleri yapıcı bir şekilde aktarmak gerek sadece.
 

DeniRo

Üye
Katılım
31 May 2022
Mesajlar
27
Puanları
18
Battle Priestlerin PK ortamına renk getireceğini düşünüyorum. Priestler sadece support karakter gibi görülmemeli veya oraya ittirilmemeli.
BP ler PK ortamında olursa priestler de sc satın almak zorunda kalır zaten otomatik olarak. (Eğer sıkıntı bu ise, sizden esinlenerek diyorum)

Tabi ki PK ortamında da var olmalarını istiyorlarsa bir nebze defansı kuvvetlendirilmeli ya da elemental dayanıklılık pasif olarak eklenebilmeli
fiziksel defans artışı olmayacaksa.

Ben yakın zamanda ufak bir dengeleme olacağını düşünüyorum. Biraz sabretmek ve dertleri yapıcı bir şekilde aktarmak gerek sadece.
Haklısınız dedikleriniz mantıklı ama açıklama yok birşey yok nerf yediğimizi kendimiz keşfediyorum.Ayrıca En azından desinler ki kardeşim BP priest bu şekilde güzel oldu değişiklik olmayacak bizde başımızın çaresine bakalım yada bana job change hakkı versin oyundan warrior asaslar gibi bende zevk alayım.
 

William Windsor

Üye
Katılım
28 May 2022
Mesajlar
49
Puanları
18
Haklısınız dedikleriniz mantıklı ama açıklama yok birşey yok nerf yediğimizi kendimiz keşfediyorum.Ayrıca En azından desinler ki kardeşim BP priest bu şekilde güzel oldu değişiklik olmayacak bizde başımızın çaresine bakalım yada bana job change hakkı versin oyundan warrior asaslar gibi bende zevk alayım.
Bir haftada aniden üzüldüğünüz gibi bir haftada da aniden dengeleme yoluna gidilebilir.
Ben assass player olarak priestlere birşey muhakkak yapılması gerektiğine inanıyorum.
Aynı zamanda inanıyorum ki yapacaklardır da, biraz sabredip herkesin forumda yazıp durduğu yaptırımsal cümleleri
ertelemelerinden yanayım.
 

DeniRo

Üye
Katılım
31 May 2022
Mesajlar
27
Puanları
18
İnşallah dedikleriniz olur.Sizin gibi anlayışlı başka bir job oynamanıza rağmen diğer job un eksikliğini görmeniz harika birşey keşke herkes böyle yaklaşsa sorunlara teşekkür ederim.
 

platoon0x

Üye
Katılım
22 Nis 2021
Mesajlar
286
Puanları
63
Bu aslında nerf değil, bp nin 61 skillinin olması gerektiğinden fazla vurduğu bariz belliydi zaten, gözünü döner ekmek bürüyen bp kardeşlerimiz sesini çıkarmadı sadece. Bp 61 skilli de %300 vuruyordu warriorun 60 skilli de, bu mantığa göre 2sinde de 2k ap varken aynı hasarı çıkarmaları gerekiyor fakat bp çok daha fazla vuruyordu. 70 skilli ile fark olmamasının sebebi de bu zaten. Şimdi herşey başta olması gerektiği yere döndü aslında buna nerf den ziyade bug fix diyebilirsiniz, kaldı ki bp hala aşırı güçlü durumda, zaten oyunda bp dışında farm yapabilen bir job da yok sayılır
 

SunRise

Yönetici
Community Manager
Katılım
17 Ara 2021
Mesajlar
264
Puanları
93
Selamlar,

Level Cap 65 olması nedeniyle zaten 61 skili olması gereğinden fazla vuruyordu ve yeni level cap ile beraber bu sorun ortadan kalktı. Şuanda olması gerektiği gibi herhangi bir değişiklik yapılması düşünülmüyor.

İyi forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt