Vhardar
Üye
- Katılım
- 24 Eki 2022
- Mesajlar
- 2
- Puanları
- 3

Herkese merhaba, Oyun yapımcılarına ve oyunun bu aşamaya gelmesinde emeği geçen herkese clanım Anatolia adına teşekkür ederim. Bu yazım genel ve okçu karakter hakkında yapıcı eleştirilerimle ilgili olacak. Sadece genel olarak gördüğüm ve okçular için sıkıntı olan nacizane önemli problemlerden bahsedeceğim. Pvp alanında cc mekanikleri ile alakalı önemli durum mevcut. Bence bu oyunda oyuncuların en çok şikayet ettiği homurdandığı konu cc mekanikleridir. Şansa çalışan kilitleme veya yavaşlatma skillerinin %100 cc uygulamaya ayarlanıp; düşmana mükerrer cc uygulandığı durumda cc nin çalışmaması veya az etkiyle çalışması gerekmektedir. Örnek verecek olursak pvp alanında düşman %100 cc uygulayan bir yeteneğe maruz kaldığında kilitlenip kendisine cure aldıktan sonra kendisine belli bir süre ona anticc buf sağlanıp ikinci cc de kilitlenmemesi gerekiyor ki ona bu durumla başa çıkması için bir süre verilsin. Şansa çalışmayan bir skilin oyuncunun yeteneğini ön plana çıkarmayacağını veya 3, 5 okçunun şansa çalışan mükerrer kilitleme skilide düşmanı bu noktada mağdur edeceğini düşünüyorum, bu durumda dünyanın en iyi playerıda olsa kaçma şansı yok. Ayrıca mage ve priestlerin gate skili belli bir canın(%30) altında veya düşmana saldırdıysa belli bir saniye çalışmamalı.Genel olarak değinmek istediğim bir diğer husus ise diğer kalıplaşmış oyunların dışına çıkılabilmesi için arena sistemimin getirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Açıkçası ben ve arkadaşlarım Death Valley haritasında sürü halinde gezmekten ve diğer savaşların saatini kaçırmaktan/girememekten biraz usandık. Yeteneklerimizi gösterebileceğimiz ve günlük istediğimiz saatte maç aratıp girebileceğimiz 2vs2,3vs3,5vs5,8vs8 arena sisteminin gelmesini dört gözle istiyoruz.
Okçuya gelecek olursak cc ve crit skilleri daha eğlenceli ve istikrarlı bir hale getirebilir. Bir skilin şansa cc atmaması veya damage vurmaması beni çok yeteneksiz ve kısıtlı hissettiriyor. Okçuya gelen yeni 73 skili tekrar bir crit skili bence olmamalıydı. Zaten bir crit skilimiz mevcut bu mevcut crit skili en az 70 skili kadar vurmalı crit patlarsa üstünü vurmalıydı.73 skili kör etmeli ve hatrı sayılır bir miktarda düşman üzerine stacklenmiyen 1 tane damage dot zehir bırakmalıydı veya düşmana interrupt atmalıdı vs.Ve böylelikle okçu skillerimiz çok renkli bir hale gelirdi. Mmo rpg oyunlarda hunter sınıflarında dot önemli bir yer kaplar Rise Online dada okçu sınıfın dada aktif çalışan bir dot skili bence olmalı. Rush1 skili ile %100 den %75 e düşen koşma hızı okçunun belinin büküldüğü an oldu. Ben ve oyun arkadaşlarım 1 saatlik bir zamanda 2 kere ışınlan tuşuna basıyorsak şimdi o tuşun müdavimi olduk. Assasianların daha hızlı koşması ve üzerine öne doğru hızlı atak yapması bizim doğru düzgün çalışmayan stepback imiz karşısında büyük bir üstünlük sağladı. Stepback yeteneğine de değinmişken; sırtımızın rampaya dönük olduğu yerlerde, ve sırtımızda taş olan yerler dede çalışmalı. Ufacık bir çakıl taşına takılmamalıyız. Cooldown uda düşürülürse tadından yenmez.
Skillerimiz daha istikrarlı hale gelirse çok daha keyifli bir hale geleceğine inanıyorum. Bu yazdıklarım sonrasında bu skiller böyle olursa 1 parti okçu pvp alanının içerisinden geçer diyen sesleri duyar gibiyim. Zaten bunlar benim önerilerim değil hali hazırda mevcut mmo rpg oyunların uyguladığı mekanikler. Şuan magelerin durumu belli biz okçular 2,3 saatte 2 3k np zor kasarken mageler 10 12 k npleri deviriyor. Full mele partiler 6 7 k ları deviriyor. Biz okçular ışınlan tuşuna basmaktan pek bir şey yapamıyoruz şu sıralar ama yine de keyif almaya çalışıyoruz. Archer,asas,priest,mage,warrior hangi sınıf olursa olsun soloda veya partide abest bir üstünlük sorunu oluştuğunda bence de önlem alınmalı. Söylemek istediklerim bu kadar. Rise Online ekibine buradan düşüncelerimizi iletebilmemize imkan verdiği ve oyunu en güzel hale getirebilmek için sürekli güncelleme yaparak her zaman oyuncunun yanında olduğunu hissettirdiği için buradan tekrar teşekkürlerimizi iletiyorum.
Okçuya gelecek olursak cc ve crit skilleri daha eğlenceli ve istikrarlı bir hale getirebilir. Bir skilin şansa cc atmaması veya damage vurmaması beni çok yeteneksiz ve kısıtlı hissettiriyor. Okçuya gelen yeni 73 skili tekrar bir crit skili bence olmamalıydı. Zaten bir crit skilimiz mevcut bu mevcut crit skili en az 70 skili kadar vurmalı crit patlarsa üstünü vurmalıydı.73 skili kör etmeli ve hatrı sayılır bir miktarda düşman üzerine stacklenmiyen 1 tane damage dot zehir bırakmalıydı veya düşmana interrupt atmalıdı vs.Ve böylelikle okçu skillerimiz çok renkli bir hale gelirdi. Mmo rpg oyunlarda hunter sınıflarında dot önemli bir yer kaplar Rise Online dada okçu sınıfın dada aktif çalışan bir dot skili bence olmalı. Rush1 skili ile %100 den %75 e düşen koşma hızı okçunun belinin büküldüğü an oldu. Ben ve oyun arkadaşlarım 1 saatlik bir zamanda 2 kere ışınlan tuşuna basıyorsak şimdi o tuşun müdavimi olduk. Assasianların daha hızlı koşması ve üzerine öne doğru hızlı atak yapması bizim doğru düzgün çalışmayan stepback imiz karşısında büyük bir üstünlük sağladı. Stepback yeteneğine de değinmişken; sırtımızın rampaya dönük olduğu yerlerde, ve sırtımızda taş olan yerler dede çalışmalı. Ufacık bir çakıl taşına takılmamalıyız. Cooldown uda düşürülürse tadından yenmez.