Öneri Çim ve Zemin Görüntüsü önerisi

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
223
Puanları
43
Çim ve zemin çok basit duruyor. Daha canlı bir çim olsa, karakterlerin ayak bileğinden biraz yukarı kadar uzasa çok güzel olurdu. Mesela PUBG'deki çimler gibi. Ayrıca zemin de tek renk ve çok basit duruyor. Bana kalırsa çim ve zemin şu an görüntü olarak oyunu en çok aşağıya çeken şeyler. Onların dışında zırh + silah + bina v.s'ler aşırı kaliteli, çim ve zemin çooook sönük kalıyor.

çim1.jpg

çim2.jpg

çim3.jpg
 

X A

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
568
Puanları
63
Ufak tefek ağaçlarla kaplı bir yerde olsada bize yeni pusu alanları doğsa :D
 

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
223
Puanları
43
Ufak tefek ağaçlarla kaplı bir yerde olsada bize yeni pusu alanları doğsa :D
ağaç olur, saman balyası olur, farklı şeyler olur, bi de çimler yerden 20-30 santim uzun olsa böyle rüzgarda dalgalansa falan on numara ^^
 

X A

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
568
Puanları
63
ağaç olur, saman balyası olur, farklı şeyler olur, bi de çimler yerden 20-30 santim uzun olsa böyle rüzgarda dalgalansa falan on numara ^^

Unreal Engine 4 kullandıkları için 10 sene sonra bile geliştirmeye açık olacaktır diye düşünüyorum. İlgiyi alakayı ilk günkü gibi tutarlarsa herşey çok iyi gelişir.
 

Mystic

Yönetici
Game Developer
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
85
Puanları
33
Merhabalar,

Haritaların doku ve peyzajlarında (hareketli otlar vs) düzenlemelere gidiyoruz. Örnek verdiğiniz hareketli nesnelerin optimize bir şekilde oluşturulup oyuna dahil edilmesi biraz zaman alabiliyor. Mevcut fps kayıplarını minimum seviyeye çektiğimizde, haritalarımızın canlılığını arttıracağız.
 

mertuser

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
15
Puanları
3
Bazı ağaçların gölgelerine ateş böceği gibi küçük şeyler serpiştirmeniz çok hoş durabilir. Alfa süreci bittikten sonra hava değişimi olduğunda ve hava karardığında çok hoş görüntü olacaktır.
 

_AYDOS_

Üye
Katılım
21 Ara 2020
Mesajlar
72
Puanları
8
Bu değişiklikler zamanla ister istemez daha çok değişecektir alfa sürecinden istinaden
 

Muti

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
223
Puanları
43
Alfa 2.0'daki yenilikler çok tatmin edici elinize sağlık. Beta veya official için bu önerimi yineliyorum :)
 

tulca

Üye
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
33
Puanları
8
Pusu alanı olması mantıklı
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
262
Puanları
28
güzel yere değinmişsin ama fazla çim olursa fps drobu sorunu yaşarız o yüzden seyrek olması daha mantıklı bence.
 
Son düzenleme:

Vision

Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,264
Puanları
113
Arkadaşlar her kullanıcı önerisini, görüşünü sunmakta özgür. Hoşunuza gitmeyen bir öneriye yorum yapmak zorunda değilsiniz, kırıcı olmayın lütfen.
 

Zuhanna

Media Director
Katılım
31 Eki 2020
Mesajlar
7
Puanları
3
Oyun içerisinde bu tarz çimlerin olması her ne kadar hoş olsa da, güzelliğinin yanı sıra dezavantajlarını da yanında getiriyor... örneğin yer tabanlı ''Skill FX''lerinin görünmemesi gibi. O yüzden haritada çim vb diğer farklı objeler kullanılacaksa LEVEL'ın da ona göre tasarlanması gerekiyor, yani insanların savaşacağı bir ortama full çim koyamayız.. yoksa yer tabanlı skilleri görmeniz mümkün olmaz. ve bu sizi daha çok rahatsız eder, inanın her şeyi deneyip, düşünüp ona göre hareket ediyoruz.
 

Decrt

Üye
Katılım
14 Nis 2021
Mesajlar
94
Puanları
18
MMORPG oyunu olduğu için Zuhannanın dediklerine katılıyorum.
 

hzljoepr

Üye
Katılım
13 Nis 2021
Mesajlar
262
Puanları
28
Oyun içerisinde bu tarz çimlerin olması her ne kadar hoş olsa da, güzelliğinin yanı sıra dezavantajlarını da yanında getiriyor... örneğin yer tabanlı ''Skill FX''lerinin görünmemesi gibi. O yüzden haritada çim vb diğer farklı objeler kullanılacaksa LEVEL'ın da ona göre tasarlanması gerekiyor, yani insanların savaşacağı bir ortama full çim koyamayız.. yoksa yer tabanlı skilleri görmeniz mümkün olmaz. ve bu sizi daha çok rahatsız eder, inanın her şeyi deneyip, düşünüp ona göre hareket ediyoruz.
bende katılıyorum Uğur bey benim konumada yorum atarmısınız rica etsem.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt