Porteur
Üye
- Katılım
- 27 Nis 2022
- Mesajlar
- 152
- Puanları
- 43

Merhaba..
Discorddan birkaç öneride bulunmuştm fakat tam olarak demek istediğim anlaşılmadı. Forumdan daha ayrıntılı olarak belli öneriler sunacağım.
Oynadığım oyunlar arasında ilk 3'e girebilcek düzeyde güzel ve oyuna etki eden bir craft sistemimiz var.
Öncelikle bunun için teşekkürü bir borç bilirim.
Craft sistemimiz kendine has ve bağımsız. Yani bir oyuncu şuanki en yüksek silahı,takıyı vs. yi oyunun diğer ögelerini hiç oynamadan ulaşabiliyor.
Bu bana göre doğru bir işleyiş değil. En güçlü craftcı aynı zamanda iyi bir pvp ve pve oyuncusuda olmalı.
Zindan ve Death Valley haritasından düşen ve üzerimize yapışan,trade edilemeyen belli craft materyalleri olması gerekiyor.
Örneğin; Archmage Belt adında müthiş bir kemer düşünelim. Bunun için Zindan bossu'undan %5 şansla düşen ve üzerimize yapışan Light Orb, DV haritasında Overlord veya Centaur'dan %20 şansla düşen ve üzerimize yapışan Bright Stone , Battle Point marketten alınan ve üzerimize yapışan Elven Shine meteryali istesin. Death Valley haritasına eklenecek craft ve göl alanlarındanda bu tarz düşük şansla düşen meteryallerde eklenebilir tabiki...
Bu durumda Craftcı oyunun her alanında aktif olma durumunda kalacak veya bu kemeri üretemeyecektir.
Archemage Belti ürettiğinde ise istediğine satabilecektir. Sadece üreteceği belli materyaller üzerine yapışacaktır.
Craftcıların uzman olduğu alanlarda taktığı takı, silah veya zırhlardan bonus alması. Bunun için toplayıcılık şartının kalkması lazım veya 10 seviyeye düşürülmesi lazım.
Örneğin; Jewelcraft mesleği 10 olan bir oyuncu, takılardan +1 allstat ve %1 all class def bonus
Jewelcraft mesleği 20 olan bir oyuncu, takılardan +2 allstat ve %2 all class def bonus
Jewelcraft mesleği 30 olan bir oyuncu, takılardan +3 allstat ve %3 all class def bonus
Jewelcraft mesleği 40 olan bir oyuncu, takılardan +5 allstat ve %5 all class def bonus
veya
WeaponCraft mesleği 10 olan bir oyuncu, taktığı silahtan +1 allstat ve %1 all class def bonus ....
Bu şekilde Carpentry ok'lara bonus gibi birçok seçenek olabilir.
Clan binalarımız hazırlık aşamasında..
Bina yapımında sadece materyal değil, iş gücüde devreye girse daha güzel bir ekosistem oluşabilir.
Örneğin: Bina yapımında materyal dışında marangoz ve taş ustalarının belli saat çalışması istenebilir. İlk seviyeler için bu oran az tutulmalı son seviyelere doğru çoğalmalıdır.
Bu durum yemeğin,tuzu biberi şeklinde olup Clanları yormayacak ayarda tutulmalıdır.
Teleport edildikten sonra herhangi bir toplayıcılık yapmak için 5 dakika süreyle kısıtlama uygulanmalıdır.
Discorddan birkaç öneride bulunmuştm fakat tam olarak demek istediğim anlaşılmadı. Forumdan daha ayrıntılı olarak belli öneriler sunacağım.
Oynadığım oyunlar arasında ilk 3'e girebilcek düzeyde güzel ve oyuna etki eden bir craft sistemimiz var.
Öncelikle bunun için teşekkürü bir borç bilirim.
Craft sistemimiz kendine has ve bağımsız. Yani bir oyuncu şuanki en yüksek silahı,takıyı vs. yi oyunun diğer ögelerini hiç oynamadan ulaşabiliyor.
Bu bana göre doğru bir işleyiş değil. En güçlü craftcı aynı zamanda iyi bir pvp ve pve oyuncusuda olmalı.
Zindan ve Death Valley haritasından düşen ve üzerimize yapışan,trade edilemeyen belli craft materyalleri olması gerekiyor.
Örneğin; Archmage Belt adında müthiş bir kemer düşünelim. Bunun için Zindan bossu'undan %5 şansla düşen ve üzerimize yapışan Light Orb, DV haritasında Overlord veya Centaur'dan %20 şansla düşen ve üzerimize yapışan Bright Stone , Battle Point marketten alınan ve üzerimize yapışan Elven Shine meteryali istesin. Death Valley haritasına eklenecek craft ve göl alanlarındanda bu tarz düşük şansla düşen meteryallerde eklenebilir tabiki...
Bu durumda Craftcı oyunun her alanında aktif olma durumunda kalacak veya bu kemeri üretemeyecektir.
Archemage Belti ürettiğinde ise istediğine satabilecektir. Sadece üreteceği belli materyaller üzerine yapışacaktır.
Craftcıların uzman olduğu alanlarda taktığı takı, silah veya zırhlardan bonus alması. Bunun için toplayıcılık şartının kalkması lazım veya 10 seviyeye düşürülmesi lazım.
Örneğin; Jewelcraft mesleği 10 olan bir oyuncu, takılardan +1 allstat ve %1 all class def bonus
Jewelcraft mesleği 20 olan bir oyuncu, takılardan +2 allstat ve %2 all class def bonus
Jewelcraft mesleği 30 olan bir oyuncu, takılardan +3 allstat ve %3 all class def bonus
Jewelcraft mesleği 40 olan bir oyuncu, takılardan +5 allstat ve %5 all class def bonus
veya
WeaponCraft mesleği 10 olan bir oyuncu, taktığı silahtan +1 allstat ve %1 all class def bonus ....
Bu şekilde Carpentry ok'lara bonus gibi birçok seçenek olabilir.
Clan binalarımız hazırlık aşamasında..
Bina yapımında sadece materyal değil, iş gücüde devreye girse daha güzel bir ekosistem oluşabilir.
Örneğin: Bina yapımında materyal dışında marangoz ve taş ustalarının belli saat çalışması istenebilir. İlk seviyeler için bu oran az tutulmalı son seviyelere doğru çoğalmalıdır.
Bu durum yemeğin,tuzu biberi şeklinde olup Clanları yormayacak ayarda tutulmalıdır.
Teleport edildikten sonra herhangi bir toplayıcılık yapmak için 5 dakika süreyle kısıtlama uygulanmalıdır.
Son düzenleme: