Craft toplama hızı

gkhandnc

Üye
Katılım
19 May 2022
Mesajlar
26
Puanları
3
Toplama hızı hep bu şekilde kalacaksa tamam ama ilerde bu hız düşürülmez dimi ?
Exp kasarken önce görev expleri arttı orada bi patladık , şimdide gereken exp değerleri düşürüldü oradan da patladık , craft ilk başta hatalı çıktı herkes levelleri uçurdu orada da patladık..
Hepsi neyse tamamda şimdi biz bu kadar yavaş toplarken sonraki gelenler daha hızlı toplarsa gerçekten çok can sıkıcı olur.
Bir gelişme olacaksa en kısa sürede olsun yada hiç olmasın böyle kalsın lütfen..
 

JaxSui

J
Çok ilerde yeni başlayanlar da yetişsin diye hızının arttırılacağını ya da alınan exip artacağını ben de düşünüyorum ne yazık ki...
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
aynen şuan baya uğraşıyoz bide kolay yapılırsa sonradan kötü olur boşa uğraşmış oluyoz
 

HeaveN

Üye
Katılım
28 Nis 2022
Mesajlar
1,118
Puanları
83
Şuan Emek craft çok iyi güzel itemler hepsi craft üretiliyo onu düşünmüşlerdir , ama tek sorun daha önceki 40 lvl olması oda hakları tabi ama şuankiler çok zorlanıyo.
Denge nasıl ayarlıcaklar onu bilmiyorum.
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
arkadaşlar bu işin bir sonu olacağını sanmıyorum. Denge sağlanana kadar böle gider sonra 50 lvl gelir hadi onuda yaptık bitti 60 gelir. yeni gelenlerde artık nasıl yaparlar onlar düşünsün şimdiden bunu kafaya takmaya gerek yok
 

priesttt

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
413
Puanları
43
craft sistemi sürdürülebilir şekilde ayarlanmamış, yeteri kadar shell, takı üretimi yapıldığında kimse bunları almayacak hayliyle ilgili craft mesleği artık iş yapamayacak, sürekli ihtiyaç duyulacak şekilde ayarlansaydı daha iyi olurdu. Mesela üretilen itemler rpr yapılamaz şekilde ayarlanabilirdi bitince mecbur yeniden üretilmesi gerekecekti.

Tailoring craftı skinning toplayıcılığı istenmiş halbuki bakıldığında harvesting toplayıcılığı istendiği yazıyor "U" ya basıldığında,
Tailoring craftı ile üretilen itemlere ek olarak bence ; pelerin üretilmeliydi, pelerine renk, desen ise marketten cash ile alınabilirdi.,
Paper craft itemlerinin +8i 11 stat değilde 12 stat verilseydi daha çekici hale gelebilirdi.

alchemy craftıda tuhaf, fire resistance potu üretilmesi zor ve verdiği rezistans 20, mage atıyor 75 resistance, üretilen potlar balıkçılık ile elde edilen balıklardan daha vahim durumda.
En mantıklı şuan arkeoloji çünkü takı craftlama özelliği var, clan binası gibi etkinlikler olmadığı için yoksa değmez.Alchemy craftına acid potion da getirilebilirdi. Bu sayede acid pot ile karşı tarafın silahı kıyafetinin durabilityi düşürülebilirdi.

Alchemy craftına ayrıca basıldığında silahta bulunan bir özelliğin aktif edilmesini sağlayacak bir item konulabilir, örneğin silahta dagger defans var istenilen item basılınca dagger defans aktif hale gelmesi gibi. Veya critik damage arttırıcı bir item

Craft sistemi sürdürülebilir şekilde ayarlanmalı, oyuna bir süre sonra yeni oyuncu girmesi baya zorlaşacak. craft kendi kendini tüketir böyle giderse. Şuan herkes 65 lw cookingte bulunan exp %7 veren yemek alan olur mu olmaz.

1k, 1,5k heal veren pot üretimi imkanı verilmeli tabi üretimi için istenilen malzemeler zor çıkmalı cool downu yüksek olmalı.

Ayrıca dericilik mesleği ile gösteriş için item üretilebilir, aynı paper kıyafet özelliği veren ancak görünüşü farklı olan.

Alchemy üretimi için camcılık mesleği eklenebilir, ne kadar çeşit meslek olursa o kadar iyi olacaktır bir de seçilen iki meslek için elde edilen exp diğer mesleklere oranla daha yüksek olursa isteyen herkes her mesleği kasmamış olur.
 

JaxSui

J
craft sistemi sürdürülebilir şekilde ayarlanmamış, yeteri kadar shell, takı üretimi yapıldığında kimse bunları almayacak hayliyle ilgili craft mesleği artık iş yapamayacak, sürekli ihtiyaç duyulacak şekilde ayarlansaydı daha iyi olurdu. Mesela üretilen itemler rpr yapılamaz şekilde ayarlanabilirdi bitince mecbur yeniden üretilmesi gerekecekti.

Tailoring craftı skinning toplayıcılığı istenmiş halbuki bakıldığında harvesting toplayıcılığı istendiği yazıyor "U" ya basıldığında,
Tailoring craftı ile üretilen itemlere ek olarak bence ; pelerin üretilmeliydi, pelerine renk, desen ise marketten cash ile alınabilirdi.,
Paper craft itemlerinin +8i 11 stat değilde 12 stat verilseydi daha çekici hale gelebilirdi.

alchemy craftıda tuhaf, fire resistance potu üretilmesi zor ve verdiği rezistans 20, mage atıyor 75 resistance, üretilen potlar balıkçılık ile elde edilen balıklardan daha vahim durumda.
En mantıklı şuan arkeoloji çünkü takı craftlama özelliği var, clan binası gibi etkinlikler olmadığı için yoksa değmez.Alchemy craftına acid potion da getirilebilirdi. Bu sayede acid pot ile karşı tarafın silahı kıyafetinin durabilityi düşürülebilirdi.

Alchemy craftına ayrıca basıldığında silahta bulunan bir özelliğin aktif edilmesini sağlayacak bir item konulabilir, örneğin silahta dagger defans var istenilen item basılınca dagger defans aktif hale gelmesi gibi. Veya critik damage arttırıcı bir item

Craft sistemi sürdürülebilir şekilde ayarlanmalı, oyuna bir süre sonra yeni oyuncu girmesi baya zorlaşacak. craft kendi kendini tüketir böyle giderse. Şuan herkes 65 lw cookingte bulunan exp %7 veren yemek alan olur mu olmaz.

1k, 1,5k heal veren pot üretimi imkanı verilmeli tabi üretimi için istenilen malzemeler zor çıkmalı cool downu yüksek olmalı.

Ayrıca dericilik mesleği ile gösteriş için item üretilebilir, aynı paper kıyafet özelliği veren ancak görünüşü farklı olan.

Alchemy üretimi için camcılık mesleği eklenebilir, ne kadar çeşit meslek olursa o kadar iyi olacaktır bir de seçilen iki meslek için elde edilen exp diğer mesleklere oranla daha yüksek olursa isteyen herkes her mesleği kasmamış olur.
Hocam çok güzel yazmışsın ya. Valla hayran kaldım. Senin gözünden şöyle bir düşündüm de haklısın.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
craft sistemi sürdürülebilir şekilde ayarlanmamış, yeteri kadar shell, takı üretimi yapıldığında kimse bunları almayacak hayliyle ilgili craft mesleği artık iş yapamayacak, sürekli ihtiyaç duyulacak şekilde ayarlansaydı daha iyi olurdu. Mesela üretilen itemler rpr yapılamaz şekilde ayarlanabilirdi bitince mecbur yeniden üretilmesi gerekecekti.

Tailoring craftı skinning toplayıcılığı istenmiş halbuki bakıldığında harvesting toplayıcılığı istendiği yazıyor "U" ya basıldığında,
Tailoring craftı ile üretilen itemlere ek olarak bence ; pelerin üretilmeliydi, pelerine renk, desen ise marketten cash ile alınabilirdi.,
Paper craft itemlerinin +8i 11 stat değilde 12 stat verilseydi daha çekici hale gelebilirdi.

alchemy craftıda tuhaf, fire resistance potu üretilmesi zor ve verdiği rezistans 20, mage atıyor 75 resistance, üretilen potlar balıkçılık ile elde edilen balıklardan daha vahim durumda.
En mantıklı şuan arkeoloji çünkü takı craftlama özelliği var, clan binası gibi etkinlikler olmadığı için yoksa değmez.Alchemy craftına acid potion da getirilebilirdi. Bu sayede acid pot ile karşı tarafın silahı kıyafetinin durabilityi düşürülebilirdi.

Alchemy craftına ayrıca basıldığında silahta bulunan bir özelliğin aktif edilmesini sağlayacak bir item konulabilir, örneğin silahta dagger defans var istenilen item basılınca dagger defans aktif hale gelmesi gibi. Veya critik damage arttırıcı bir item

Craft sistemi sürdürülebilir şekilde ayarlanmalı, oyuna bir süre sonra yeni oyuncu girmesi baya zorlaşacak. craft kendi kendini tüketir böyle giderse. Şuan herkes 65 lw cookingte bulunan exp %7 veren yemek alan olur mu olmaz.

1k, 1,5k heal veren pot üretimi imkanı verilmeli tabi üretimi için istenilen malzemeler zor çıkmalı cool downu yüksek olmalı.

Ayrıca dericilik mesleği ile gösteriş için item üretilebilir, aynı paper kıyafet özelliği veren ancak görünüşü farklı olan.

Alchemy üretimi için camcılık mesleği eklenebilir, ne kadar çeşit meslek olursa o kadar iyi olacaktır bir de seçilen iki meslek için elde edilen exp diğer mesleklere oranla daha yüksek olursa isteyen herkes her mesleği kasmamış olur.
Harfiyen katılıyorum. Dediğin gibi herkes exp veren yemeğe kadar kasıp bırakıyor. Ve şunu da belirteyim ki çoğu ürün resistance potlar gibi uğraştığına değmez halde. Bakıyorum bir ürünü yapmak için taa 30 lvl istiyor bir dünya materyal istiyor. Sonunda vereceği iteme bakıyorsun emeğinle alakası yok. Ben onca zamanı farm ya da zindan tarzı yerlere harcasam kaç katını kasarım. Bir dengesizlik var gibi geldi bana. Daha çok güncelleme gelir craft için bence. Kaldı ki insanların zamanı yok diye row asistant getirdiler. Bu insanlar hangi ara crafta aylarını ayırabilecek daha lvl veya bp kasmaya zamanları yok iken :)
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt