TheZK
Üye
- Katılım
- 19 Haz 2022
- Mesajlar
- 42
- Puanları
- 18

Merhabalar,
Öncelikle ROWA ile başlamak istiyorum. Assistant güzel bir sistem destekliyorum kesinlikle, hiç kimse saatlerce aynı mobu keserek seviye arttırmak istemez. Ancak bu işi ticarete dökülmesi çok olası. AFK farm olayı çoktan başladı bile. Bu yüzden benim önerim ROWA kullanan bir oyuncunun olduğu party'de drop ve coin oranının %80e kadar olacak şekilde düşürülmesi oyun içi ticaret ve piyasanın düşmemesi için bir nevi çözüm olacaktır. Bir de en azından 1-2 ay gibi kısa bir süre için de olsa DV'de pk atan arkadaşlar için karşı ırkı kestiğinde BP ile beraber bir miktar exp alması (Örneğin 55k-60k) yararlı olacaktır.
Craft sistemi ile alakalı olarak da,
Craft sistemi oldukça güzel bir sistem ancak oyuna yeni eşya sokması oyun içi piyasayı alt üst edecektir. Bence yeni bir eşya üretimi yerine mevcut eşyanın geliştirilmesi üzerine olmalıdır. Örneğin, 2 adet +1 epic silahı belli craft materyalleri ile birleştirerek, belirli bir başarı oranı ile geliştirilmesi sağlanmalıdır. Bu şekilde oyun içi item silinmesi de gerçekleşecektir. Böylelikle hem farm atan arkadaşların emekleri hem de pazardaki arkadaşların uğraşları boşa çıkmayacak, oyunda eşya dengesi ortaya çıkacaktır.
Öncelikle ROWA ile başlamak istiyorum. Assistant güzel bir sistem destekliyorum kesinlikle, hiç kimse saatlerce aynı mobu keserek seviye arttırmak istemez. Ancak bu işi ticarete dökülmesi çok olası. AFK farm olayı çoktan başladı bile. Bu yüzden benim önerim ROWA kullanan bir oyuncunun olduğu party'de drop ve coin oranının %80e kadar olacak şekilde düşürülmesi oyun içi ticaret ve piyasanın düşmemesi için bir nevi çözüm olacaktır. Bir de en azından 1-2 ay gibi kısa bir süre için de olsa DV'de pk atan arkadaşlar için karşı ırkı kestiğinde BP ile beraber bir miktar exp alması (Örneğin 55k-60k) yararlı olacaktır.
Craft sistemi ile alakalı olarak da,
Craft sistemi oldukça güzel bir sistem ancak oyuna yeni eşya sokması oyun içi piyasayı alt üst edecektir. Bence yeni bir eşya üretimi yerine mevcut eşyanın geliştirilmesi üzerine olmalıdır. Örneğin, 2 adet +1 epic silahı belli craft materyalleri ile birleştirerek, belirli bir başarı oranı ile geliştirilmesi sağlanmalıdır. Bu şekilde oyun içi item silinmesi de gerçekleşecektir. Böylelikle hem farm atan arkadaşların emekleri hem de pazardaki arkadaşların uğraşları boşa çıkmayacak, oyunda eşya dengesi ortaya çıkacaktır.