Death Valley kuleler hk.

ilkades

Üye
Katılım
6 Haz 2022
Mesajlar
17
Puanları
3
Herkese merhaba.

Arkadaşlar sizce de Deathvalley kuleleri çok çaresiz değil mi? Bence alışılageldiği gibi koruma durumu yok townu. Şimdi de moda olarak mageler duvar arkasına geçip neredeyse town içerisindeymiş gibi görev,sunduries,banka vs npclerinin yanındaki insanları bile öldürebiliyor.Bunun mümkün olmaması gerektiğini düşünüyorum.

Kule rangeleri kesinlikle uzatılmalı!
 

SSKEmeklisiBuffer

Üye
Katılım
8 Haz 2022
Mesajlar
10
Puanları
3
Kule rangeleri yeterince uzun, melee olarak aynı işi yapmayı dene evine kadar kovalıyor yolladığı topları. Sıkıntı fire ve ice mage bazı skilleri içten yanmalı yani okçu ve lr magenin skilleri gibi kendinden çıkıp adama doğru gitmiyor.Duvarın arkasından falan vurabiliyorlar bu sayede. Bu yüzden de zaten skill rangeleri uzun gözüküyor çünkü haritanın kuşbakışı mesafesini hesaba katıyor, düz bir zemin olarak görüyor ama okçuların skilleri mesela yükseltileri falan dikkate alıyor ve range kısalıyor. Bunu nasıl düzeltirler bilemiyorum ama bence düzeltilmesi gereken bir durum.
 

ilkades

Üye
Katılım
6 Haz 2022
Mesajlar
17
Puanları
3
Kule rangeleri yeterince uzun, melee olarak aynı işi yapmayı dene evine kadar kovalıyor yolladığı topları. Sıkıntı fire ve ice mage bazı skilleri içten yanmalı yani okçu ve lr magenin skilleri gibi kendinden çıkıp adama doğru gitmiyor.Duvarın arkasından falan vurabiliyorlar bu sayede. Bu yüzden de zaten skill rangeleri uzun gözüküyor çünkü haritanın kuşbakışı mesafesini hesaba katıyor, düz bir zemin olarak görüyor ama okçuların skilleri mesela yükseltileri falan dikkate alıyor ve range kısalıyor. Bunu nasıl düzeltirler bilemiyorum ama bence düzeltilmesi gereken bir durum.
bilmiyorum sen de haklı olabilirsin fakat malum npcler ile base çıkısı cok uzak değil malum oyun gibi bir mesafe yok town çok geniş değil o yüzden bu duvar arkadası olayına bi çözüm bulunmalı diye düşünüyorum.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt