Öneri Doku-Armor Rengi neden aynı ? ve Wizard Hakkında

RiseUp0

Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
3
Puanları
3
Herkese selamlar.. İzlediğim videolara göre iş nedeniyle oyuna giremediğimden buraya yazıyorum. Açılan haritalardaki sanat objeleri ve mantarlar çok çok güzel olmuş. Diğer class'lardan çok anlamam bazı arkadaşlar bahsetmiş ancak wizard hakkında eleştirilerimi ben de belirtmek istedim:

  • Paper magenin hiçbir albenisi yok. Tamam şekilli şüküllü armor takamıyoruz ancak en azından kafasında tencere de olmasın abi yaa, wizardlar yaşlı saçlı sakallı, Cadı ya da cin min bir şey olsun,
  • Bahsedilmiş ama ben de yazacağım nova efektleri tamamen değişmeli ve en az 2 kat daha büyümeli, nova atma efekti güzelleşsin kadın mage el mi çevirir stafı yere mi vurur naparsa artık,
  • Özellikle stafflar yere değil havaya bakmalı mage nova atmaya değil yün çırpmaya gidiyor gibi yav elinde ince bir çubuk kafada tencere,
  • Doku sıkıntılı yeşil yeşil yemyeşil her yer yeşil hunharca yeşil, yahu ağaçlar yeşil eyw abi death valley'de doku rengi kırmızı olsun mesela ya ne biliyim çimler kırmızı olsun yer yer değişsin karlı yerler olsun kül rengi zemin olsun vs ama ARMORLAR yeşil-mavi iken zemin dokusu da yeşil olmasın abi yav milllet demiş char belli olomuyor olmaz tabi böyle.
  • Human'da mavi güneş ve ona göre zemin dokusu rengi, Orc'da kırmızı güneş ve ona göre zemin dokusu rengi, Death Valley'de mor güneş ve ona göre zemin dokusu rengi ..vb olsun mesela renkleri salladım tamamen umarım anlaşılmıştır her yerde yeşil çim olmasın kusacam vallaha sadece moradonda yeşil çim olsun mesela zemin..
  • Son olarak priest heal skill efekti de novalar gibi berbat şuan..

Bahsettiğim konular basitçe zamanla düzeltilebilecek şeyler Alfa beklediğimden iyi çıktı emeği olanlara teşekkürler çalışmaya devam....
 
Son düzenleme:

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
468
Puanları
93
Merhaba,

  • Kostüm dışındaki zırhlar 2 yıl önceki çizim ve modellemeler. Şu an bu şekilde kalacak ancak ileride birçoğu yenilenebilir.
  • Karakterlerde yaşlandırma seçeneğiniz yeni modellerle birlikte aktif olacak. Böylece karakterinizi genç veya yaşlı yapabileceksiniz.
  • Birçok yetenek efekti yenilenecek ancak çok zahmetli işlemler, yakın zamanda değişme ihtimali düşük (en azından hepsinin).
  • Silah tutuşlarında da zamanla düzenleme yapacağız, karakter modellemelerinin bitmesi bekleniyor. Şu an çok rahatsız edici konular olmadığından zamanımızı efektif kullanmak adına daha sonra yapılacak işlemler içerisinde değerlendireceğiz.
  • Haritalardaki birçok zemin ve alanlarda ambiyans çalışması yapılacak. Örneğin; örümceklerin bulunduğu alanda örümcek larvaları, ağlar bulunabilecek. Burning Treant'ların bulunduğu alanda ambiyans olarak da yanmış ağaçlar bulunacak, yerlerde yanmış odun parçacıkları ve havada uçuşan küller olabilecek. Sadece zamana ihtiyaç var.

Her aşamayı %30-40lık haliyle sunduğumuzu düşünün. Önce birçoğunuzu tatmin edecek düzeyden başlayıp zamanla iyileştirmeyi düşünüyoruz aksi halde en iyi halleri için zaman harcarsak oyunun bitmesi 2 yılı bulabilir. Bildirimleriniz için teşekkür ederiz.

Saygılar
 

spawn33

Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
1
Puanları
1
Selamlar, doğru yer burası mı emin değilim ama konu başlığı sanırım uygun.

2 yıl önce tasarlanan kıyafet ve silahların baştan aşağı revize olması gerektiğini düşünüyorum. En azından ciddi bir elden geçirilmeli. Çünkü mevcut durumda karakterleri ve sınıfları birbirinden ayırmak zor. Herkes aynı gibi ve kıyafetler çok özensiz dizayn edilmiş gibi duruyor. Ek olarak silahlar biraz daha büyük ve belirgin olmalı. Bu konuda odağınız tamamıyla kostümler olmamalı. Kostüm satmak için kutudan çıkan nadir eşyaların özensiz görünmesi imaj zedelenmesine sebep verebilir. Bunu yapacağınızı düşünmüyorum ama en azından düşüncemi dile getirmek istedim. Başarılar kolay gelsin.

Edit: Arkadaşa katılıyorum bu arada. Kıyafet renkleri zemin dokusundan farklı olmalı.
 

huseyin35

Üye
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
297
Puanları
43
Karakterler milenyum teknolojisinde power rangerslara, hatta iron man'lere benziyor. Yıl 1200 gibi düşünüp armorları ona göre düzenleyin lütfen. Oyun temelde empire döbemini yansıtıyor. Yoksa işın kilici veya lazer silahi verin eline ateş edelim armorlara daha uyumlu olur :)
 

RiseUp0

Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
3
Puanları
3
Karakterler milenyum teknolojisinde power rangerslara, hatta iron man'lere benziyor. Yıl 1200 gibi düşünüp armorları ona göre düzenleyin lütfen. Oyun temelde empire döbemini yansıtıyor. Yoksa işın kilici veya lazer silahi verin eline ateş edelim armorlara daha uyumlu olur :)
kesinlkle çok doğru
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt