Öneri Drop adilliği

Babalarınbabası

Üye
Katılım
9 Haz 2022
Mesajlar
84
Puanları
18
Selamlar. Dropların nasıl çalıştığını bilmiyorum. Ama adillik terazisini dengelemek için önerim şudur :
X epik iteminin Y mobundan düşme olasılığı 1/50.000 olsun. 1000 Y mobundan kestikçe oran 1/10.000 e çıksın. Böylece moba emek veren oyuncu moba ilk defa gelip vurandan daha avantajlı olur. İtem düştükçe oran sıfırlansın
 

birol2003

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
749
Puanları
63
Mobu 4 saat kesen oyuncuyla moba yeni gelen arasında aynı drop şansı olması size adil geliyor mu Birol bey?
kestğin mob artık melek oluyor yerine gelen yeni bir yaratık artık, ha aynı yaratıktan diğer kanallarda ve karşı ırkta ta var neyin istatistiğini tutuyorsun onu anlamadım, bir yaratıktan çok kesince ne önceliği beklenir ki, sen saatlerce kesersin bir şey düşmez birisi gelir 1 tane keser alır gider drobunu.

Mahallende bir tane milli piyango biletçisi var (gerçi artık kalmadı ama neyse) sen düzenli olarak yıllarca her ay bilet alıyorsun, bende yoldan geçerken bir bilet alıyorum bir dahada oraya uğramıyorum, sana göre ikramiye senin biletine çıkmalı benim bir hakkım olmamalı. Dediğin aynen buna denk geliyor.
 

DiabIo

Üye
Katılım
2 Tem 2022
Mesajlar
119
Puanları
28
Bu konular daha önce de konuşulmuştu, o zaman da benzer bir yorum yapmıştım. Sizin bahsettiğiniz sistemden ziyade moblardan düşen görev itemlerlerinin belli bir miktarı ile farm yapmak istediğiniz itemleri değiştirebileceğimiz trade npcleri eklenebilir oyuna.
Örn vermek gerekirse;
Mino farmı yapmak istiyorsunuz:
ilgili (Hayali) Npc den
1000 mace ile 1 mino takası yapılabilir. (Sayıları afaki yazıyorum)
Bu sistemdeki en kritik faktör sayıların doğru şekilde hesaplanması. Mob zorluğuna göre takas yapılabilecek item nadirlik derecesi değişebilir ya da çok zor farmlanan mob itemleri daha kolay farmlanan mob itemleri ile yine zorluğu katsayısıyla takas edilebilir. Böylece farm belli slotlara sıkışmaz ve oyuncular öngörebildikleri bir hedef ile bir drop alamasa da emeklerinin karşılığını zamana yayarak boşa vakit harcamazlar. Ayrıca bu sayde oyuna giren item akışı da drop oranları ile oynamadan,oyuncuları soğutmadan yönetilebilir. (Görev itemlerini sistemi mantığını anlatmak adına örnek verdim, tüm partye gittiği için sağlıklı bir örnek olmayabilir )
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt