Merhaba,
Alfa açıldığından beri oyunu takip ediyorum. Notlarımı alıp burada size iletmeye çalışıyorum. Oyunda büyük bir sorun olarak gördüğüm bir kaç şey iletmek istiyorum.
Eşyalarda ki tasarımlarda çok abartıya gidilmiş ve karışık. Kalkanlar, oklar, bıçaklar vb. tasarımlarda bunları gördüm. Bu konu en önemli konulardan biri bence. Bir çok oyuncu sadeliği seviyor. Kabul etmeyenlerde karışık tasarımlardan bir süre sonra sıkılacaktır. Bunlarda sadeliğe gidilmesi gerekiyor kesinlikle.
Malum oyundan örnek vereceğim asla yanlış anlaşılmasın. Siz durumu anlayacaksınız. Mesela sadece posion efekleri değişiyor ve bu insanda şık durduğu hissi veriyor. Ancak Rise de kırmızı taşlı silah mesela çok abartı ve karışık bir tasarıma sahip. Bazı ok tasarımları da çok karışık ve abartı. Lütfen bu konuyu listenize ekleyin.
Kıyafetlere sözüm yok. Kıyafet tasarımları başarılı ilerliyor. Oyunda kıyafet ve cilt sorunu sadece şu an için mage ve bp priest sınıfında mevcut umarım ona da bir çözüm gelir. Dediğimi bence ekipte yazıyı okuduktan sonra anlayacaktır.
Örneğimi malum oyunu oynayan moderatör ve teknik ekibi anlayacaktır.
Malum oyunda posion demageli silah var bunun görünümüne sahip değerli uniqe silah var onda da silahta beyaz karlı bir efekt var ice demage. Silaha rebith basınca bıçağın burnu havaya kalkıyor. Bakın bunlar hafif dokunuşlar ve şık dokunuşlar. Abartı ve karışıklık olmadan insanlara sade ve şık bir tasarım sunuyor.
Bir örnekte Heal Breaker ve İron impact silahı. İki silahta aynı tasarıma sahip ancak biri fire demage biri ice demage efekleri farklı. İnsanlarda değerli hissi yükseliyor.
Elexir - Hellblood Bu stafflarda ise kafa sadece ters dönüyor. Elexir'da aşağıya bakarken hell blood ta yukarıya bakıyor.
Tabi tam böyle yapın demiyorum asla her silahın farklı tasarımı olabilir bu çok iyi ancak çok karışık ve abartı olmasın şu an ki gibi. Gözümüz yoruluyor terminatör izliyoruz gibi oluyor.
Orta çağ oyununda bazı şeyler sade kalmalı. İyi çalışmalar dilerim. Umarım bu bildiriyi çok dikkate alırsınız.
Alfa açıldığından beri oyunu takip ediyorum. Notlarımı alıp burada size iletmeye çalışıyorum. Oyunda büyük bir sorun olarak gördüğüm bir kaç şey iletmek istiyorum.
Eşyalarda ki tasarımlarda çok abartıya gidilmiş ve karışık. Kalkanlar, oklar, bıçaklar vb. tasarımlarda bunları gördüm. Bu konu en önemli konulardan biri bence. Bir çok oyuncu sadeliği seviyor. Kabul etmeyenlerde karışık tasarımlardan bir süre sonra sıkılacaktır. Bunlarda sadeliğe gidilmesi gerekiyor kesinlikle.
Malum oyundan örnek vereceğim asla yanlış anlaşılmasın. Siz durumu anlayacaksınız. Mesela sadece posion efekleri değişiyor ve bu insanda şık durduğu hissi veriyor. Ancak Rise de kırmızı taşlı silah mesela çok abartı ve karışık bir tasarıma sahip. Bazı ok tasarımları da çok karışık ve abartı. Lütfen bu konuyu listenize ekleyin.
Kıyafetlere sözüm yok. Kıyafet tasarımları başarılı ilerliyor. Oyunda kıyafet ve cilt sorunu sadece şu an için mage ve bp priest sınıfında mevcut umarım ona da bir çözüm gelir. Dediğimi bence ekipte yazıyı okuduktan sonra anlayacaktır.
Örneğimi malum oyunu oynayan moderatör ve teknik ekibi anlayacaktır.
Malum oyunda posion demageli silah var bunun görünümüne sahip değerli uniqe silah var onda da silahta beyaz karlı bir efekt var ice demage. Silaha rebith basınca bıçağın burnu havaya kalkıyor. Bakın bunlar hafif dokunuşlar ve şık dokunuşlar. Abartı ve karışıklık olmadan insanlara sade ve şık bir tasarım sunuyor.
Bir örnekte Heal Breaker ve İron impact silahı. İki silahta aynı tasarıma sahip ancak biri fire demage biri ice demage efekleri farklı. İnsanlarda değerli hissi yükseliyor.
Elexir - Hellblood Bu stafflarda ise kafa sadece ters dönüyor. Elexir'da aşağıya bakarken hell blood ta yukarıya bakıyor.
Tabi tam böyle yapın demiyorum asla her silahın farklı tasarımı olabilir bu çok iyi ancak çok karışık ve abartı olmasın şu an ki gibi. Gözümüz yoruluyor terminatör izliyoruz gibi oluyor.
Orta çağ oyununda bazı şeyler sade kalmalı. İyi çalışmalar dilerim. Umarım bu bildiriyi çok dikkate alırsınız.
Son düzenleme: