BEARFACT
Yönetici
Game Master
- Katılım
- 21 Eki 2020
- Mesajlar
- 1,505
- Puanları
- 112
- Race
- Lunaskar
- Job
- Warrior
Genel Bilgilendirme
Belirlenen kurallar ve uygulamaya alınan yeni sistemler doğrultusunda, oyun içi işleyiş bundan sonra kesin, değişmez ve tavizsiz bir şekilde sürdürülecektir. Bu düzenlemeler; rekabet ortamının korunması, oyun düzeninin sağlanması ve tüm oyuncuların kurallara uygun hareket etmesini garanti altına almak amacıyla yürürlüğe girmiştir. Yeni Gelecek Sistemler; Castle Defence War – Yeni Ekip Sistemi Castle Defence War (CDW) etkinliği kapsamında yapılan yeni düzenleme ile her klan, istediği zaman kendi yapısına bir adet Müttefik Clan ekleyebilir. Bu müttefiklik ilişkisi, CDW etkinliği başladığında doğrudan geçerli olur ve savaş alanındaki dost–düşman ayrımını otomatik olarak belirler.
Sevenfold haritasında yer alan 7 adet yaratık slotu (Oekenna, Slythera, Aqualon, Nightwatcher, Nysira, Kalemor, Lightwarden) üzerinde yapılan yeni sistem düzenlemesi ile iki ırkın aynı anda alanı kullanımına yönelik dengeleyici bir mekanizma uygulanmaya başlanmıştır. Bu düzenleme, Lunaskar ve Protean ırklarının yaratık üzerindeki savaş etkileşimlerini daha adil, kontrollü ve stratejik bir yapıya kavuşturmayı amaçlamaktadır.
Gelecek olan yeni güncellemeyle birlikte ; Death Valley içerisinde Battle Point kazanımı elde edebilmeniz için partiniz içerisinde Kill alan oyuncuya en az 100 Metre mesafe içerisinde olmanız gerekmektedir. Bu mesafe dışında Battle Point elde edemezsiniz.
Titan War Etkinliği bakıma alınmıştır. Yeni formatıyla ilerleyen zamanda tekrar duyurulacaktır. Tüm oyuncularımıza keyifli oyunlar dileriz!
Belirlenen kurallar ve uygulamaya alınan yeni sistemler doğrultusunda, oyun içi işleyiş bundan sonra kesin, değişmez ve tavizsiz bir şekilde sürdürülecektir. Bu düzenlemeler; rekabet ortamının korunması, oyun düzeninin sağlanması ve tüm oyuncuların kurallara uygun hareket etmesini garanti altına almak amacıyla yürürlüğe girmiştir. Yeni Gelecek Sistemler; Castle Defence War – Yeni Ekip Sistemi Castle Defence War (CDW) etkinliği kapsamında yapılan yeni düzenleme ile her klan, istediği zaman kendi yapısına bir adet Müttefik Clan ekleyebilir. Bu müttefiklik ilişkisi, CDW etkinliği başladığında doğrudan geçerli olur ve savaş alanındaki dost–düşman ayrımını otomatik olarak belirler.
- Her klan, klan yönetim ekranı üzerinden sadece bir (1) adet Müttefik Clan seçebilir.
- Müttefiklik, iki klan liderinin karşılıklı onay vermesiyle aktif hâle gelir.
- Müttefik olarak belirlenen klanlar, etkinlik süresince birbirlerini Dost/Müttefik olarak görür ve birbirlerine saldırı yapamaz.
- CDW sırasında kaleyi elinde bulunduran klan ve onun Müttefik Clan’ı etkinlik boyunca savunma tarafı olarak konumlanır.
- Kale sahibi klan bir Müttefik Clan’a sahipse, her iki ekip de kaleyi birlikte savunma hakkına sahiptir.
- Kaleyi elinde bulundurmayan tüm diğer klanlar, CDW süresince birbirlerine dost olarak görünür.
- Bu ekipler yalnızca kale sahibi klana ve onun Müttefik Clan’ına saldırabilir.
- Müttefiklikten ayrılan ekipler 1 hafta süreyle yeni müttefik ekip belirleyemezler.
- Etkinlik süresi toplam 60 dakikadır. Savunan ekip 30 Dakika boyunca Hearth Of The Castle Monument savunması gerekir. 30 Dakika sonunda Monument farklı bir ekip tarafından ele geçirilemezse bu ekip galip ilan edilir. Bir ekibin Hearth Of The Castle ele geçirmesi halinde etkinlik süresi içerisinde 30 dakika süre tekrar başlar. Etkinlik 60 dakika sonunda sona erer.
Sevenfold haritasında yer alan 7 adet yaratık slotu (Oekenna, Slythera, Aqualon, Nightwatcher, Nysira, Kalemor, Lightwarden) üzerinde yapılan yeni sistem düzenlemesi ile iki ırkın aynı anda alanı kullanımına yönelik dengeleyici bir mekanizma uygulanmaya başlanmıştır. Bu düzenleme, Lunaskar ve Protean ırklarının yaratık üzerindeki savaş etkileşimlerini daha adil, kontrollü ve stratejik bir yapıya kavuşturmayı amaçlamaktadır.
- Sevenfold haritasında bulunan tüm yaratık slotları iki ırkın aynı anda konumlanabileceği şekilde tasarlanmıştır; ancak bu eş zamanlı durum maksimum 1 dakika ile sınırlandırılmıştır.
- Lunaskar ve Protean ırkları aynı yaratık slotu içerisinde 1 dakikadan daha uzun süre birlikte kaldığında, yaratıklar oyuncular tarafından hasar alınamaz duruma geçer.
- Yaratıklar bu süre sonunda oyunculara normal şekilde hasar vermeye devam eder, ancak oyuncular yaratıklara herhangi bir biçimde hasar iletemez.
- Yaratıkların yeniden hasar alabilir duruma gelmesi için iki ırktan birinin yaratık alanını tamamen terk etmesi gerekmektedir. Alanda ölü olarak bulunan oyuncular bu durumu etkilemez.
- Alanın boşalmasıyla birlikte yaratık tekrar aktif hasar alınabilir duruma gelir ve normal savaş döngüsü yeniden başlar.
Gelecek olan yeni güncellemeyle birlikte ; Death Valley içerisinde Battle Point kazanımı elde edebilmeniz için partiniz içerisinde Kill alan oyuncuya en az 100 Metre mesafe içerisinde olmanız gerekmektedir. Bu mesafe dışında Battle Point elde edemezsiniz.
Titan War Etkinliği bakıma alınmıştır. Yeni formatıyla ilerleyen zamanda tekrar duyurulacaktır. Tüm oyuncularımıza keyifli oyunlar dileriz!