Ticket ile öğrendiğim bilgi üzerine bu öneriyi yapmak istedim.
Judgement Shield'de bulunan "Reflect damage" rakibin armoruna yada resistlerine bakmaksızın sizin ne kadar hasar yediğinize bakıyormuş.
Yani diyelim ki Judgement Shieldiniz var full armor tank gittiniz , siz ne kadar armor ve resist yükseltirseniz siz daha az damage reflect edeceksiniz.
Atıyorum Warrior yeni skillerinden biri olan birkaç saniyeliğine damage almamaya basarsa, elinizde bu sheild olduğu için hasar almadığınızdan dolayı %0 reflect edeceksiniz.
Oysaki bu mekanik başka oyunlardan edindiğin deneyim üzerine söylüyorum, reflect edilen damage kendi taktığı silah ve armora bağımlı olarak kendisine reflect edilmelidir.
Yani atiyorum bir okçu Judgment Shield +7 takan birinden %4 reflect damage alması gerekiyor.
Bunun hesaplaması yapılırken rakibin takısında yada herhangi bir şekilde Bow ressist varsa ve yüksek armoru varsa rakibe az vuracaktır ve az damage kendisine yansıyacaktır. Oysaki burada olması gereken okçunun vurduğu okun %4 ünü kendi kendisine vuruyormuş gibi hesaplama gerekmekte olup, eğer kendisinin Bow resisti varsa ve kendi armoru yüksekse kendisine az damage reflect olması gerekir.
Geliştirici ekibin bunu dikkate alması gerektiğini düşünüyorum.
Saygılar.
Judgement Shield'de bulunan "Reflect damage" rakibin armoruna yada resistlerine bakmaksızın sizin ne kadar hasar yediğinize bakıyormuş.
Yani diyelim ki Judgement Shieldiniz var full armor tank gittiniz , siz ne kadar armor ve resist yükseltirseniz siz daha az damage reflect edeceksiniz.
Atıyorum Warrior yeni skillerinden biri olan birkaç saniyeliğine damage almamaya basarsa, elinizde bu sheild olduğu için hasar almadığınızdan dolayı %0 reflect edeceksiniz.
Oysaki bu mekanik başka oyunlardan edindiğin deneyim üzerine söylüyorum, reflect edilen damage kendi taktığı silah ve armora bağımlı olarak kendisine reflect edilmelidir.
Yani atiyorum bir okçu Judgment Shield +7 takan birinden %4 reflect damage alması gerekiyor.
Bunun hesaplaması yapılırken rakibin takısında yada herhangi bir şekilde Bow ressist varsa ve yüksek armoru varsa rakibe az vuracaktır ve az damage kendisine yansıyacaktır. Oysaki burada olması gereken okçunun vurduğu okun %4 ünü kendi kendisine vuruyormuş gibi hesaplama gerekmekte olup, eğer kendisinin Bow resisti varsa ve kendi armoru yüksekse kendisine az damage reflect olması gerekir.
Geliştirici ekibin bunu dikkate alması gerektiğini düşünüyorum.
Saygılar.