Öneri Geliştirilmesi Gereken Bazı Hususlar

sherlockholmes

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
41
Puanları
8
Merhaba,
Gözlemlediğim kadarıyla bir liste hazırladım.

1- Mage kadın ve erkeklerin büyü animasyonu farklı olmalı.
2- Karakterlerin boy, cüsse gibi seçenekleri karakter oluşturma aşamasındaki gibi olmalı yoksa o aşamanın ne önemi var?
3- Sınıfların koşu animasyonları farklı olmalı.
4- Ekrandaki info barlar ayrı ayrı büyültülüp küçültülebilmeli.
5- H'den yanımızda olmayanlara da PM gönderdiğimiz kısım aktif olmalı. PM seçeneğinin UI'ı geliştirilmeli.
6- Biri kestiğimizde sağ alttaki infoda çıkan loyal point'in rengi değiştirilmeli hiç anlaşılmıyor bu haliyle ayırt edici değil.
7- Clan isminin rengi hiç belirgin değil, zeminle çakışıyor ve anlaşılmıyor. (Bu gibi yazı barındıran yerlerin renklerini ve fontlarını dilediğimiz gibi seçebilme Options'a eklenmeli.)
8- Magelerin alan range'i arttırılmalı, skill animasyonları daha gerçekçi hale getirilmeli.
9- Priest torment range'i biraz daha arttırılabilir.
10- Zemin rengindeki yeşil ve sarı tonları biraz göz alıyor, göz yormayacak tonlarına güncellenebilir.
11- Mesela LoL'deki gibi üst üste 5 kil aldığında Penta vb yazıları rekabeti heyecanı tetikliyor bu tarz şeyler gelebilir.
12- Yukarıdan aşağıya atlanabilen yerlerde, atladıktan sonra yükseliğine göre hasar alınması lazım ve bu hasar ekrana animasyonla da gelmeli (PubGdeki gibi). Böylece oyun içindeki stratejiyi ve pk kararını etkileyecektir.
13- NPC lerin seçimi geliştirilebilir, içine biri girdiğinde seçmek zorlaşıyor.

(Optimizasyon, koşarken çıkan görünüş problemi, bazılarında karakterlerin takıların yürümesi gibi görünüş problemlerinin zaten bildirildiğini ve düzeltileceğini düşünüyorum.)

Gözlemlerim devam ettikçe buradan devam ettireceğim öneri ve isteklere.

İyi çalışmalar dilerim, ekibe kolay gelsin.
 

EaGLe*

Üye
Katılım
27 Kas 2020
Mesajlar
227
Puanları
43
Merhaba,
Gözlemlediğim kadarıyla bir liste hazırladım.

1- Mage kadın ve erkeklerin büyü animasyonu farklı olmalı.
2- Karakterlerin boy, cüsse gibi seçenekleri karakter oluşturma aşamasındaki gibi olmalı yoksa o aşamanın ne önemi var?
3- Sınıfların koşu animasyonları farklı olmalı.
4- Ekrandaki info barlar ayrı ayrı büyültülüp küçültülebilmeli.
5- H'den yanımızda olmayanlara da PM gönderdiğimiz kısım aktif olmalı. PM seçeneğinin UI'ı geliştirilmeli.
6- Biri kestiğimizde sağ alttaki infoda çıkan loyal point'in rengi değiştirilmeli hiç anlaşılmıyor bu haliyle ayırt edici değil.
7- Clan isminin rengi hiç belirgin değil, zeminle çakışıyor ve anlaşılmıyor. (Bu gibi yazı barındıran yerlerin renklerini ve fontlarını dilediğimiz gibi seçebilme Options'a eklenmeli.)
8- Magelerin alan range'i arttırılmalı, skill animasyonları daha gerçekçi hale getirilmeli.
9- Priest torment range'i biraz daha arttırılabilir.
10- Zemin rengindeki yeşil ve sarı tonları biraz göz alıyor, göz yormayacak tonlarına güncellenebilir.
11- Mesela LoL'deki gibi üst üste 5 kil aldığında Penta vb yazıları rekabeti heyecanı tetikliyor bu tarz şeyler gelebilir.
12- Yukarıdan aşağıya atlanabilen yerlerde, atladıktan sonra yükseliğine göre hasar alınması lazım ve bu hasar ekrana animasyonla da gelmeli (PubGdeki gibi). Böylece oyun içindeki stratejiyi ve pk kararını etkileyecektir.
13- NPC lerin seçimi geliştirilebilir, içine biri girdiğinde seçmek zorlaşıyor.

(Optimizasyon, koşarken çıkan görünüş problemi, bazılarında karakterlerin takıların yürümesi gibi görünüş problemlerinin zaten bildirildiğini ve düzeltileceğini düşünüyorum.)

Gözlemlerim devam ettikçe buradan devam ettireceğim öneri ve isteklere.

İyi çalışmalar dilerim, ekibe kolay gelsin.
9- maddeye aynen katılıyorm. ilave olarak;

Priest alan skillerin mesafesi çok kısa yani ranger chr lardan damage yemeden debuff area skilleri atılmıyor. Ayrıca range dışına skill atıldığında chr sabit durup sadece skill iptal oluyor ve damage consol da herhangi bir ibare yazmıyor.
-Alan ve solo sleep skilleri aktif deil sadece map ile ilgili olabilir emin değilim.
-moblara alan atak kırma attığımda hepsi bana attack vermeye başlıyor.

edit: rezz skill çalışmıyor. skillin aktif olması için rezzer ın da cube alması gerekiyor yoksa skill pasif kalıyor. karşı tarafta 30+ cube olsa sa bile resurrect skilinden sonra kalkmak için onay soruyor ama chr kalkmıyor.
 
Son düzenleme:

EaGLe*

Üye
Katılım
27 Kas 2020
Mesajlar
227
Puanları
43
edit: rezz skill çalışmıyor. skillin aktif olması için rezzer ın da cube alması gerekiyor yoksa skill pasif kalıyor. karşı tarafta 30+ cube olsa sa bile resurrect skilinden sonra kalkmak için onay soruyor ama chr kalkmıyor.
 

sherlockholmes

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
41
Puanları
8
Merhaba,
Gözlemlediğim kadarıyla bir liste hazırladım.

1- Mage kadın ve erkeklerin büyü animasyonu farklı olmalı.
2- Karakterlerin boy, cüsse gibi seçenekleri karakter oluşturma aşamasındaki gibi olmalı yoksa o aşamanın ne önemi var?
3- Sınıfların koşu animasyonları farklı olmalı.
4- Ekrandaki info barlar ayrı ayrı büyültülüp küçültülebilmeli.
5- H'den yanımızda olmayanlara da PM gönderdiğimiz kısım aktif olmalı. PM seçeneğinin UI'ı geliştirilmeli.
6- Biri kestiğimizde sağ alttaki infoda çıkan loyal point'in rengi değiştirilmeli hiç anlaşılmıyor bu haliyle ayırt edici değil.
7- Clan isminin rengi hiç belirgin değil, zeminle çakışıyor ve anlaşılmıyor. (Bu gibi yazı barındıran yerlerin renklerini ve fontlarını dilediğimiz gibi seçebilme Options'a eklenmeli.)
8- Magelerin alan range'i arttırılmalı, skill animasyonları daha gerçekçi hale getirilmeli.
9- Priest torment range'i biraz daha arttırılabilir.
10- Zemin rengindeki yeşil ve sarı tonları biraz göz alıyor, göz yormayacak tonlarına güncellenebilir.
11- Mesela LoL'deki gibi üst üste 5 kil aldığında Penta vb yazıları rekabeti heyecanı tetikliyor bu tarz şeyler gelebilir.
12- Yukarıdan aşağıya atlanabilen yerlerde, atladıktan sonra yükseliğine göre hasar alınması lazım ve bu hasar ekrana animasyonla da gelmeli (PubGdeki gibi). Böylece oyun içindeki stratejiyi ve pk kararını etkileyecektir.
13- NPC lerin seçimi geliştirilebilir, içine biri girdiğinde seçmek zorlaşıyor.

(Optimizasyon, koşarken çıkan görünüş problemi, bazılarında karakterlerin takıların yürümesi gibi görünüş problemlerinin zaten bildirildiğini ve düzeltileceğini düşünüyorum.)

Gözlemlerim devam ettikçe buradan devam ettireceğim öneri ve isteklere.

İyi çalışmalar dilerim, ekibe kolay gelsin.

Sağ ve Sol alttak infodaki yazılar daha belirgin olmuş, Clan ismi mavi yapılmış teşekkürler.
Sağ alttaki info bardaki "açık kırmızı" yazı belli oluyor fakat "koyu kırmızı" olanlar bi tık daha belirginleştirilebilir ve "Rise Point" infosunun rengi mor yapılabilir diğer sarıyla çakıştığı için görünüş olarak hoş durmuyor.

Umarım diğer hususlar da dikkate alınır.
Kolay gelsin.
 
Son düzenleme:

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt