HuareSanchez
Üye
- Katılım
- 17 Ara 2020
- Mesajlar
- 6
- Puanları
- 3
Oyunun gelişmesi için gözüme çarpan temel eksiklikleri paylaşıyorum:
0) Oyunda ufuk çizgisi yok. 3mt'deki düşmanı görmeliyim, 30mt'deki düşmanı flu'da olsa görmeliyim fakaat bu mesafenin ötesindeki objeler (özellikle diğer charlar ve moblar) şak diye ekranda olmamalı çok karmaşıklaştırıyor işleri pvp'de tam bir curcuna ortamı hissediliyor nereye odaklanacağını şaşırıyorsun (Parti vs atarken 100mt ötedeki bir başka parti vs'nin de içinde gibisin). Ufuk çizgisi belirlenmeli ve bu mesafeden sonrası sisli olmalı.. (Klasik mantıkla ne kadar uzağı çizerse o kadar iyidir diyenler de olabilir ama bu pvp mantığında curcunaya sebep olduğunu düşünüyorum belki de kamera açısı geniş olduğundan ben öyle hisettim sadece bilmiyorum)
1) Charlar ve itemler genel olarak ince ve uzun görünüyor (çöp adam gibi) daha heybetli durmalılar. 1.5-2 kat boyutları büyümeliler ve kameranın da bu kadar zoom out olmasına gerek yok. Ekranın minimum 1/5 inde charımız olmalı maksimum zoom out'da o da, sağa sola döndükçe etrafı görürüz biz merak etmeyin aynı anda 10km'2 yi göstereceğiz derken charları kaybetmişsiniz.. Ayrıca fpsleri de arttıracaktır bu düzeltme.
2) Charlar bir tuhaf yürüyor ve nefes alıp vermediklerinden gerçekçi durmuyorlar..
3) Mage novaları hem uzağa vurmuyor hem de novalar çok küçük görünüyor alan skili hissiyatı vermiyor (çok küçük bir alana da vuruyor ayrıca), Efekt olarak da flame nova çok kötü malesef rakibe nova mı atıyoruz lolipop mu ikram ediyoruz belli değil.. Ayrıca novaların ekranda kalma süresi artmalı effekt 1-2 değil 3-4sn sürmeli..
4) Oyunda gama ve parlaklık ayarı gibi renk doygunluğu ayarı da olmalı renkler çok canlı mesela isteyen bunu siyah beyaza yaklaştırarak oynayabilmeli kesinlikle oyunun havası çok değişir bu yapılırsa çok daha gerçekçi olur grimsi hava isteyenler için.. Hatta Random ayar grimsi olmalı canlı renk isteyen bu ayardan artırmalı (ki şuanki gibi pastel tonlara ulaşılamamalı çizgi film gibi şuan mesela).. Ortam çok canlı, renkli olduğundan charlar ve itemler sönük kalıyor daha doğrusu ön plana çıkamıyor görüntüde charlar ve itemler ön planda olmalı diğer objelerin doygunluğu azaltılmalı yani renk doygunluğu, renkliliği artırmak isteyenler olsa bile char ve item birkaç tık ön planda olmalı her zaman.. Şuanki atmosferde kayboluyor Char ve itemler..
Ortam ve atmosfer renkleriyle ilgili anlatmaya çalıştığım şey:
5) Hp azalıp artarken dinamik olmalı yani böyle tık diye birden düşüp artmamalı.. Rakibin hp azalıp artmasından bahsediyorum bizdeki barının görünüşü yani ve partideki arkadaşların parti bardaki hpleri de öyle onlar da dinamik azalıp artmalı..
6) Bazı itemler büyümeli örneğin asasın elinde bıçak var mı yok mu belli olmuyor doğru dürüst, itemler ön planda olmalı görüntüde.. Ortam hem daha karanlık hem de gri olursa armorlar ve itemler ön plana çıkacaktır..
7) Savaş alanında Lunaskar ve Prot. ırklarının kendi renkleri olmalı hangi ırk hangisini öldürürse öldürsün aynı renk yazıyor şuan.. Yazısı da büyümeli biraz.
8) Mage staffları dedektör gibi yere değil asa gibi ucu havaya bakmalı ve büyümeli obje olarak..
9) Savaş alanına sap balyası vb objeler eklenmeli bazı yerler çok düz ayrıca oyundaki taşlara bu balyalara vb objelere zıplayarak çıkılabilmeli.. Böylece değişik taktikler oluşturulabilir..
10) Charlar bir tuhaf ölüyor ve ses efekti kötü ölürken..
İyi çalışmalar dilerim.
0) Oyunda ufuk çizgisi yok. 3mt'deki düşmanı görmeliyim, 30mt'deki düşmanı flu'da olsa görmeliyim fakaat bu mesafenin ötesindeki objeler (özellikle diğer charlar ve moblar) şak diye ekranda olmamalı çok karmaşıklaştırıyor işleri pvp'de tam bir curcuna ortamı hissediliyor nereye odaklanacağını şaşırıyorsun (Parti vs atarken 100mt ötedeki bir başka parti vs'nin de içinde gibisin). Ufuk çizgisi belirlenmeli ve bu mesafeden sonrası sisli olmalı.. (Klasik mantıkla ne kadar uzağı çizerse o kadar iyidir diyenler de olabilir ama bu pvp mantığında curcunaya sebep olduğunu düşünüyorum belki de kamera açısı geniş olduğundan ben öyle hisettim sadece bilmiyorum)
1) Charlar ve itemler genel olarak ince ve uzun görünüyor (çöp adam gibi) daha heybetli durmalılar. 1.5-2 kat boyutları büyümeliler ve kameranın da bu kadar zoom out olmasına gerek yok. Ekranın minimum 1/5 inde charımız olmalı maksimum zoom out'da o da, sağa sola döndükçe etrafı görürüz biz merak etmeyin aynı anda 10km'2 yi göstereceğiz derken charları kaybetmişsiniz.. Ayrıca fpsleri de arttıracaktır bu düzeltme.
2) Charlar bir tuhaf yürüyor ve nefes alıp vermediklerinden gerçekçi durmuyorlar..
3) Mage novaları hem uzağa vurmuyor hem de novalar çok küçük görünüyor alan skili hissiyatı vermiyor (çok küçük bir alana da vuruyor ayrıca), Efekt olarak da flame nova çok kötü malesef rakibe nova mı atıyoruz lolipop mu ikram ediyoruz belli değil.. Ayrıca novaların ekranda kalma süresi artmalı effekt 1-2 değil 3-4sn sürmeli..
4) Oyunda gama ve parlaklık ayarı gibi renk doygunluğu ayarı da olmalı renkler çok canlı mesela isteyen bunu siyah beyaza yaklaştırarak oynayabilmeli kesinlikle oyunun havası çok değişir bu yapılırsa çok daha gerçekçi olur grimsi hava isteyenler için.. Hatta Random ayar grimsi olmalı canlı renk isteyen bu ayardan artırmalı (ki şuanki gibi pastel tonlara ulaşılamamalı çizgi film gibi şuan mesela).. Ortam çok canlı, renkli olduğundan charlar ve itemler sönük kalıyor daha doğrusu ön plana çıkamıyor görüntüde charlar ve itemler ön planda olmalı diğer objelerin doygunluğu azaltılmalı yani renk doygunluğu, renkliliği artırmak isteyenler olsa bile char ve item birkaç tık ön planda olmalı her zaman.. Şuanki atmosferde kayboluyor Char ve itemler..
Ortam ve atmosfer renkleriyle ilgili anlatmaya çalıştığım şey:
5) Hp azalıp artarken dinamik olmalı yani böyle tık diye birden düşüp artmamalı.. Rakibin hp azalıp artmasından bahsediyorum bizdeki barının görünüşü yani ve partideki arkadaşların parti bardaki hpleri de öyle onlar da dinamik azalıp artmalı..
6) Bazı itemler büyümeli örneğin asasın elinde bıçak var mı yok mu belli olmuyor doğru dürüst, itemler ön planda olmalı görüntüde.. Ortam hem daha karanlık hem de gri olursa armorlar ve itemler ön plana çıkacaktır..
7) Savaş alanında Lunaskar ve Prot. ırklarının kendi renkleri olmalı hangi ırk hangisini öldürürse öldürsün aynı renk yazıyor şuan.. Yazısı da büyümeli biraz.
8) Mage staffları dedektör gibi yere değil asa gibi ucu havaya bakmalı ve büyümeli obje olarak..
9) Savaş alanına sap balyası vb objeler eklenmeli bazı yerler çok düz ayrıca oyundaki taşlara bu balyalara vb objelere zıplayarak çıkılabilmeli.. Böylece değişik taktikler oluşturulabilir..
10) Charlar bir tuhaf ölüyor ve ses efekti kötü ölürken..
İyi çalışmalar dilerim.
Son düzenleme: