Öneri Gördüğüm Eksiklikler Hakkında Tavsiyelerim

HuareSanchez

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
6
Puanları
3
Oyunun gelişmesi için gözüme çarpan temel eksiklikleri paylaşıyorum:

0) Oyunda ufuk çizgisi yok. 3mt'deki düşmanı görmeliyim, 30mt'deki düşmanı flu'da olsa görmeliyim fakaat bu mesafenin ötesindeki objeler (özellikle diğer charlar ve moblar) şak diye ekranda olmamalı çok karmaşıklaştırıyor işleri pvp'de tam bir curcuna ortamı hissediliyor nereye odaklanacağını şaşırıyorsun (Parti vs atarken 100mt ötedeki bir başka parti vs'nin de içinde gibisin). Ufuk çizgisi belirlenmeli ve bu mesafeden sonrası sisli olmalı.. (Klasik mantıkla ne kadar uzağı çizerse o kadar iyidir diyenler de olabilir ama bu pvp mantığında curcunaya sebep olduğunu düşünüyorum belki de kamera açısı geniş olduğundan ben öyle hisettim sadece bilmiyorum)

1) Charlar ve itemler genel olarak ince ve uzun görünüyor (çöp adam gibi) daha heybetli durmalılar. 1.5-2 kat boyutları büyümeliler ve kameranın da bu kadar zoom out olmasına gerek yok. Ekranın minimum 1/5 inde charımız olmalı maksimum zoom out'da o da, sağa sola döndükçe etrafı görürüz biz merak etmeyin aynı anda 10km'2 yi göstereceğiz derken charları kaybetmişsiniz.. Ayrıca fpsleri de arttıracaktır bu düzeltme.

2) Charlar bir tuhaf yürüyor ve nefes alıp vermediklerinden gerçekçi durmuyorlar..

3) Mage novaları hem uzağa vurmuyor hem de novalar çok küçük görünüyor alan skili hissiyatı vermiyor (çok küçük bir alana da vuruyor ayrıca), Efekt olarak da flame nova çok kötü malesef rakibe nova mı atıyoruz lolipop mu ikram ediyoruz belli değil.. Ayrıca novaların ekranda kalma süresi artmalı effekt 1-2 değil 3-4sn sürmeli..

4) Oyunda gama ve parlaklık ayarı gibi renk doygunluğu ayarı da olmalı renkler çok canlı mesela isteyen bunu siyah beyaza yaklaştırarak oynayabilmeli kesinlikle oyunun havası çok değişir bu yapılırsa çok daha gerçekçi olur grimsi hava isteyenler için.. Hatta Random ayar grimsi olmalı canlı renk isteyen bu ayardan artırmalı (ki şuanki gibi pastel tonlara ulaşılamamalı çizgi film gibi şuan mesela).. Ortam çok canlı, renkli olduğundan charlar ve itemler sönük kalıyor daha doğrusu ön plana çıkamıyor görüntüde charlar ve itemler ön planda olmalı diğer objelerin doygunluğu azaltılmalı yani renk doygunluğu, renkliliği artırmak isteyenler olsa bile char ve item birkaç tık ön planda olmalı her zaman.. Şuanki atmosferde kayboluyor Char ve itemler..

Ortam ve atmosfer renkleriyle ilgili anlatmaya çalıştığım şey:



5) Hp azalıp artarken dinamik olmalı yani böyle tık diye birden düşüp artmamalı.. Rakibin hp azalıp artmasından bahsediyorum bizdeki barının görünüşü yani ve partideki arkadaşların parti bardaki hpleri de öyle onlar da dinamik azalıp artmalı..

6) Bazı itemler büyümeli örneğin asasın elinde bıçak var mı yok mu belli olmuyor doğru dürüst, itemler ön planda olmalı görüntüde.. Ortam hem daha karanlık hem de gri olursa armorlar ve itemler ön plana çıkacaktır..

7) Savaş alanında Lunaskar ve Prot. ırklarının kendi renkleri olmalı hangi ırk hangisini öldürürse öldürsün aynı renk yazıyor şuan.. Yazısı da büyümeli biraz.

8) Mage staffları dedektör gibi yere değil asa gibi ucu havaya bakmalı ve büyümeli obje olarak..

9) Savaş alanına sap balyası vb objeler eklenmeli bazı yerler çok düz ayrıca oyundaki taşlara bu balyalara vb objelere zıplayarak çıkılabilmeli.. Böylece değişik taktikler oluşturulabilir..

10) Charlar bir tuhaf ölüyor ve ses efekti kötü ölürken..

İyi çalışmalar dilerim.
 
Son düzenleme:

Vision

Senior Moderatör
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
1,264
Puanları
113
Merhabalar,

Bu tarz önerilerinizi oyun içi ticket sisteminden bildirirseniz çok daha sağlıklı olur, göndermiş olduğunuz ticket direkt olarak developer ekibi tarafından incelenmekte ve geri dönüş sağlanmakta.

Adsız.png


iyi forumlar.
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
899
Puanları
93
Aklıma geldikçe güncelleyeceğim.

1) Charlar ve itemler genel olarak ince ve uzun görünüyor (çöp adam gibi) daha heybetli durmalılar. 1.5-2 kat boyutları büyümeli ve kameranın da bu kadar zoom out olmasına gerek yok.

2) Charlar bir tuhaf yürüyor ve nefes alıp vermediklerinden gerçekçi durmuyorlar..

3) Mage novaları hem uzağa vurmuyor hem de novalar çok küçük görünüyor alan skili hissiyatı vermiyor (çok küçük bir alana da vuruyor ayrıca), Efekt olarak da flame ve Lihgtnight nova kötü malesef.. Ayrıca novanın ekranda kalma süresi artmalı effekt 1-2 değil 3-4sn sürmeli.

4) Oyunda gama ve parlaklık ayarı gibi renk doygunluğu ayarı da olmalı renkler çok canlı mesela isteyen bunu siyah beyaza yaklaştırarak oynayabilmeli kesinlikle oyunun havası çok değişir bu yapılırsa çok daha gerçekçi olur grimsi hava isteyenler için.. Hatta Random ayar grimsi olmalı canlı renk isteyen bu ayardan artırmalı.. Ortam çok canlı, renkli olduğundan charlar ve itemler sönük kalıyor daha doğrusu ön plana çıkamıyor görüntüde charlar ve itemler ön planda olmalı diğer objelerin doygunluğu azaltılmalı yani doygunluğu artırsak bile char ve item birkaç tık ön planda olmalı her zaman. Şuanki atmosferde kayboluyor Char ve itemler..

5) Hp azalıp artarken dinamik olmalı yani böyle tık diye birden düşüp artmamalı.. Rakibin hp azalıp artmasından bahsediyorum bizdeki barının görünüşü yani.

6) Bazı itemler büyümeli örneğin asasın elinde bıçak var mı yok mu belli olmuyor doğru dürüst, itemler ön planda olmalı görüntüde.. Ortam daha karanlık ve gri olursa armorlar ve itemler ön plana çıkacak..

7) Savaş alanında Lunaskar ve Prot. ırklarının kendi renkleri olmalı hangi ırk hangisini öldürürse öldürsün aynı renk yazıyor şuan.. Yazısı da büyümeli biraz.

8) Mage staffları dedektör gibi yere değil asa gibi ucu havaya bakmalı ve büyümeli obje olarak..

9) Savaş alanına sap balyası vb objeler eklenmeli bazı yerler çok düz ayrıca oyundaki taşlara bu balyalara vb objelere zıplayarak çıkılabilmeli..

10) Charlar bir tuhaf ölüyor ve ses efekti kötü ölürken..

İyi çalışmalar.
adam tamamen haklı % 100 haklı abi
 

HuareSanchez

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
6
Puanları
3
4.Maddeyi görüntü kıyası ile destekledim ve oyun içinden de bu mesajı tekrar ticket olarak ilettim umarım resimler ve maddeler ilgili kişilere ulaşır herkese iyi çalışmalar iyi oyunlar.

[Bir şey daha eksik ama ne ? diye düşünürken 'ufuk çizgisi'nin olmadığı geldi aklıma ve bence önemli bir konu olduğundan 0.madde olarak üste ekledim. Evde olamayacağımdan oyuna giremiyorum artık o nedenle 0. maddeyi oyunda olan bir arkadaş kopyala yapıştır ile ticket atabilirse çok çok iyi olur. Görüşmek üzere]
 
Son düzenleme:

Avcii2i

Üye
Katılım
21 Ara 2020
Mesajlar
14
Puanları
3
Dediğin şeyler çok doğru özellikle karakterlerin çok yapay yürümesi düzeltilmeli. Bir de oyun da hasar alınca yukarıdaki hpnize bakmadığınız sürece anlamıyorsunuz hasar aldığınızı eğer vuruş hissi tarzı veya canınız azaldığında ekranda kırmızı olma gibi bir olay eklenirse çok iyi olur.
 

RiseUp0

Üye
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
3
Puanları
3
Arkadaşın örnek olarak paylaştığı fotodaki atmosfere yakın bir şey entegre edilebilirse çok iiyi olur bence de çok cicili bicili death valley'e ilkbahar-yaz değil de sonbahar-kış atmosferi iyi olur. Bir de sürekli güneşli oyun, hava bulutlu yağışlı veya akşam olmuyor gün döngüsü de gelir zamanla diye düşünüyorum
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt